Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tanko ja viisto katto

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tanko ja viisto katto Empty
ViestiAihe: Tanko ja viisto katto   Tanko ja viisto katto Icon_minitimeLa Elo 23, 2014 12:21 pm

Hellou! Smile Mitä mahdollisuuksia nykyään on yhdistelmään tanko + viisto katto? Kellään kokemusta jostain turvallisesta ja hyvästä ratkaisusta? Mä olen ehkä vähän enemmän x-pole kuin fitpole-ihminen, mutta ei se fitpolekaan mikään poissuljettu vaihtoehto ole. Sellainenkin lisä, että kattokorkeus on vähän normaalia korkeampi, about kolme metriä.. Hyviä ehdotuksia? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Tanko ja viisto katto Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko ja viisto katto   Tanko ja viisto katto Icon_minitimeLa Elo 23, 2014 2:02 pm

X-poleen on olemassa erillinen viiston katon kattopidike. Olin juuri yhdellä studiolla, missä oli sellaiset käytössä. Tämä pidike tosin tulee porata ja kiinnittää pysyvästi kattoon eli kotikäytössä vähän hankalampi kuin normaali siirrettävä x-pole.

http://xpoleus.com/store/xpert-vaulted-mount-for-45mm-w-vaulted-top-adaptor-silver-p-1281.html?zenid=na1g06f4qhvo4d07tkqims2f86
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tanko ja viisto katto Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko ja viisto katto   Tanko ja viisto katto Icon_minitimeLa Elo 23, 2014 3:03 pm

Voi vitsi, toi ois ihan loistava, mutta näinköhän sinne raaskis porata noin isot jäljet.... Sad 
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tanko ja viisto katto Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko ja viisto katto   Tanko ja viisto katto Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tanko ja viisto katto
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tangon aiheuttamat vauriot
» Mun tanko <3
» Oma tanko
» tanko

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: