helmilinnea basic inverter
Viestien lukumäärä : 32 Ikä : 25 Location : Turku Registration date : 02.11.2013
| Aihe: Koreografian tekeminen Ti Syys 09, 2014 2:11 pm | |
| Alan ensimmäistä kertaa tekemään itse koreografiaa ja en ole varma mistä aloittaa. Mulla on muutama hyvä biisivaihtoehto ja olen mielessäni ajatellut miten ne sopisivat tankoiluun yms... Kannattaako siis aloittaa biisin valinnasta vai tehdä ensin koreografia? Neuvokaa kokematonta! | |
|
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Koreografian tekeminen Ti Syys 09, 2014 5:23 pm | |
| mä ite valitsen yleensä ensin biisin ja rakennan koreon siihen. | |
|
Ezeei*Roxx hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 225 Location : Oulu Registration date : 17.04.2012
| Aihe: Vs: Koreografian tekeminen Ti Syys 09, 2014 7:20 pm | |
| Minäkin sanoisin että biisistä se lähtee. Jos on useampi mielessä, kokeile fiilistellä vaikka kaikkiin ja sit valitset mieluisimman Testaile, millaiset liikkeet sopis biisin tunnelmaan. Itsellä joskus käy niin että päässä pyörii tusinoittain hienoja ideoita mutta sitten kun niitä kokeilee biisiin huomaa nopeasti mitkä ei vain sovi tai kertakaikkiaan onnistu ja paljon karsiutuu pois Voi myös olla että koko koreo ei synny yhdellä treenillä. Ja jos ensimmäinen koreo ei olekaan mikään maailman nerokkain niin ei kannata lannistua, ne paranee ajan myötä kun tuntuma hommaan paranee pitää tehä myös "huonoja" että sitten joskus onnistuu loistokkaasti! Tekemisen intoa ja iloa | |
|
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Koreografian tekeminen Ma Syys 15, 2014 11:56 am | |
| Biisistä kannattaa lähteä liikenteeseen, muuten tapahtuu helposti niin, että biisi soi vaan taustamusana ja kokonaisuus ei näytä tanssilta. Kokeile freestailata biisin tahtiin, ja mieti millainen liikekieli sopii biisiin. Ite rakennan yleensä niin, että valitsen musiikin, sitten mietin temput, mitkä haluan tehdä ja mitkä sopii musiikin luonteeseen, mietin kombojen paikat biisissä ja lopuksi täytän aukot lattiaosuuksilla. Mutta kaikki tekee toki tavallaan! | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Koreografian tekeminen | |
| |
|