Sofiako basic spinner
Viestien lukumäärä : 11 Registration date : 30.06.2014
| Aihe: Mistä kisapuku? Ti Syys 16, 2014 9:05 am | |
| Moi! Olen osallistumassa tuonne Pole Stars Showcaseen, ja aloin tässä miettimään että eihän mulla ole mitään esiintymisasua sinne... Mistä te yleensä hankitte kisapukujanne, olisko jotain vinkkiä mistä kannattaisi lähteä etsimään...? | |
|
Retu hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 374 Registration date : 15.07.2011
| Aihe: Vs: Mistä kisapuku? Ti Syys 16, 2014 11:50 am | |
| Mä tuunailen ite, saa persoonallisen eikä maksa paljon Uhana design on tehny mulle yhet esiintymisasut mutta en tiiä kerkeekö ne enää tällä aikataululla tekeen http://www.uhanadesign.fi/ | |
|
tuhoelain intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 184 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 15.10.2012
| Aihe: Vs: Mistä kisapuku? To Syys 18, 2014 8:58 pm | |
| Myös Alviina Art on muistamisen arvoinen, jos kisa, tai muitakin tankoiluvaatteita kaipaa. | |
|
AnskuN hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 216 Registration date : 06.03.2012
| Aihe: Vs: Mistä kisapuku? Pe Syys 19, 2014 11:53 am | |
| Mä oon esiintynyt ja kisannut paljon itse tuunatuilla asuilla, mutta kyllä se mittatilausasu on jotain niin erilaista.. Nyt seuraaviin kisoihin teen välimuodon - ammattilainen tuunaa valmiin asun ja laittaa kunnon timantit, jotta saa maksimoitua bling bling -effektin. Esiintymisissä mulla on usein RAD polewearing bodysuit, niitä mulla on 5kpl eri värisinä | |
|
helmilinnea basic inverter
Viestien lukumäärä : 32 Ikä : 25 Location : Turku Registration date : 02.11.2013
| Aihe: Vs: Mistä kisapuku? Ma Syys 29, 2014 8:30 am | |
| En ole vielä kisannut (ensi vuonna sitten ) ja aion tuunata Piruetin vaatteista kisapuvun. Suuret suunnitelmat jo mielessä ja paperilla... | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mistä kisapuku? | |
| |
|