| R-Pole Strada, kevyt stage | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Skyie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 208 Location : Kuopio Registration date : 10.03.2012
| Aihe: R-Pole Strada, kevyt stage Su Helmi 01, 2015 10:40 am | |
| Kellään kokemusta tästä? http://www.r-polefitness.com/The_World_s_Most_Advanced_Portable_Pole_by_RPole_p/rp-pole-fitness.htm Kyseessä siis vain 29kg painava stagetanko, joka on nopea kasata. Hurjimmat spinnit ehkä jäänee välistä, mutta mites muuten? Tukeva ja turvallinen, pysyy kasassa? Netissä on paljon videoita, joissa kyllä se kiipeäminen ja sen smemonen sujuu ongelmitta, ja pienemmät spinnit. Näyttäisi videoiden perusteella pysyvän myös nurtsilla, biitsillä ja yhdessä videoissa oltiin jopa meressä. Hintaa tulee noin 700e, punnista ku on kyse. | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: R-Pole Strada, kevyt stage Su Helmi 01, 2015 6:11 pm | |
| Eikös foorumilla kirjoitellut Iina just kaupannut facebookissa tuollaisen jollekulle..? Iinaa ei oo aikoihin näkynyt mutta sattuiskohan se ostaja pyörimään täällä | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: R-Pole Strada, kevyt stage Su Helmi 01, 2015 6:40 pm | |
| Ostaja ilmoittautuu Ja Skyie taisi jo kuullakin mun kommentit Mutta jos jotakuta muuta kiinnostaa, niin mun ensifiilikset on todella positiiviset! Tää on ihan ehdoton valinta ihmiselle, joka tarvitsee paljon liikuteltavaa stagea esim. esiintymisiin tms. Todella nopea ja helppo kasata ja purkaa. Ei vaadi työkaluja ja minäkin pienenä tyttöihmisenä saan tän helposti kasattua ja purettua yksin Vie alle 5 min!!!! Tangon mukana tulee kuljetuslaukku, jossa on pyörät alla. Tangolla on korkeutta 2,5 metriä, mikä on oikein hyvin stageksi Tangon paksuus on 38 mm eli ihan unelma pienikätiselle. Pinta on jauhemaalattu ja pito siis hyvä. Jos jotain miinusta pitää sanoa, niin tankoa ei saa pyöriväksi, eli pelkästään staattinen. Tangon jalat vaatii hieman kekseliäisyyttä ja harjoittelua, että niitä osaa varoa esim. alastuloissa. Isoja, vauhdikkaita spinnejä en alkais tällä tekemään. Tanko on tukevan oloinen, enkä usko, että kaatuisi, mutta voi hyvinkin liikkua paikaltaan, jos on liikaa vauhtia. Kaiken kaikkiaan todella kompakti ja kätevä tanko, olen todella tyytyväinen Ulkotankoiluun varmasti aivan nappivalinta. | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: R-Pole Strada, kevyt stage Su Helmi 01, 2015 7:46 pm | |
| Aa, ihmettelinkin miksi siellä facessa näin vain Iinan keskustelemassa itsensä kanssa. Vaikuttaa kyllä näppärältä jos harrastais esim. ulkona tankoilua, esiintymään en tuon kanssa haluaisi mennä (no, jos saisin valita niin en lähtis minkään muunkaan stagen kanssa..). Ei tällanen plösö uskaltaisi 29-kiloisella tangolla lähteä kovin näyttävästi heilumaan Ja ärsyttävät nuo jalat. Mutta olispa mahtavan helppo liikutella vaikka tuohon meidän fitstageen verrattuna. | |
|
| |
Retu hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 374 Registration date : 15.07.2011
| Aihe: Vs: R-Pole Strada, kevyt stage Ti Helmi 03, 2015 10:51 pm | |
| Tää näyttää tosi pelottavalta. Onks mahollista saada videota in action. Nuissa youtube videoissa se on aina haudattu johonki hiekkaan tai nurmella. Miten tää toimii sisätiloissa? | |
|
| |
tuhoelain intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 184 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 15.10.2012
| Aihe: Vs: R-Pole Strada, kevyt stage Ke Helmi 04, 2015 10:20 pm | |
| Minä kun olen aina varma että hakkaan varpaani johonkin, niin tuo ei olisi mun tanko. Tai varmasti tosiaan vaikka hiekkarannalla toimisi, tai tuon safety-maton kanssa, jota tuohon lisänä kauppaavat, muttei mulla kyllä sisätiloissa. Ulkohommissahan tuo olisi vallan ihana. | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: R-Pole Strada, kevyt stage To Helmi 05, 2015 6:30 pm | |
| Videota tosiaan löytyy tuolta kuva-puolelta mun ketjusta ja lisää varmasti tulee Hyvin toimii sisätiloissakin! Ja mä kans jännityksellä odotan, että kuinka monesti lyön jalkani jonnekin Toisaalta mun tyyli on niin hillitty ja hidas muutenkin, niin ehtiihän siinä varpaitaan asetella Mutta ei tää tosiaan ihanteellinen pyörähdysten ja lattiatyöskentelyn kannalta missään nimessä ole tää jalkasysteemi, mutta eiköhän sen kanssa opi elämään | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: R-Pole Strada, kevyt stage | |
| |
|
| |
| R-Pole Strada, kevyt stage | |
|