Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 R-Pole Strada, kevyt stage

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Skyie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Skyie


Viestien lukumäärä : 208
Location : Kuopio
Registration date : 10.03.2012

R-Pole Strada, kevyt stage Empty
ViestiAihe: R-Pole Strada, kevyt stage   R-Pole Strada, kevyt stage Icon_minitimeSu Helmi 01, 2015 10:40 am

Kellään kokemusta tästä? http://www.r-polefitness.com/The_World_s_Most_Advanced_Portable_Pole_by_RPole_p/rp-pole-fitness.htm

Kyseessä siis vain 29kg painava stagetanko, joka on nopea kasata. Hurjimmat spinnit ehkä jäänee välistä, mutta mites muuten? Tukeva ja turvallinen, pysyy kasassa?
Netissä on paljon videoita, joissa kyllä se kiipeäminen ja sen smemonen sujuu ongelmitta, ja pienemmät spinnit.
Näyttäisi videoiden perusteella pysyvän myös nurtsilla, biitsillä ja yhdessä videoissa oltiin jopa meressä.

Hintaa tulee noin 700e, punnista ku on kyse.

R-Pole Strada, kevyt stage RP-Pole-Fitness-2T
Takaisin alkuun Siirry alas
http://skyie-omablogi.blogspot.com
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

R-Pole Strada, kevyt stage Empty
ViestiAihe: Vs: R-Pole Strada, kevyt stage   R-Pole Strada, kevyt stage Icon_minitimeSu Helmi 01, 2015 6:11 pm

Eikös foorumilla kirjoitellut Iina just kaupannut facebookissa tuollaisen jollekulle..? Iinaa ei oo aikoihin näkynyt mutta sattuiskohan se ostaja pyörimään täällä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

R-Pole Strada, kevyt stage Empty
ViestiAihe: Vs: R-Pole Strada, kevyt stage   R-Pole Strada, kevyt stage Icon_minitimeSu Helmi 01, 2015 6:40 pm

Ostaja ilmoittautuu Smile Ja Skyie taisi jo kuullakin mun kommentit Very Happy Mutta jos jotakuta muuta kiinnostaa, niin mun ensifiilikset on todella positiiviset! Tää on ihan ehdoton valinta ihmiselle, joka tarvitsee paljon liikuteltavaa stagea esim. esiintymisiin tms. Todella nopea ja helppo kasata ja purkaa. Ei vaadi työkaluja ja minäkin pienenä tyttöihmisenä saan tän helposti kasattua ja purettua yksin Smile Vie alle 5 min!!!! Tangon mukana tulee kuljetuslaukku, jossa on pyörät alla. Tangolla on korkeutta 2,5 metriä, mikä on oikein hyvin stageksi Smile Tangon paksuus on 38 mm eli ihan unelma pienikätiselle. Pinta on jauhemaalattu ja pito siis hyvä.

Jos jotain miinusta pitää sanoa, niin tankoa ei saa pyöriväksi, eli pelkästään staattinen. Tangon jalat vaatii hieman kekseliäisyyttä ja harjoittelua, että niitä osaa varoa esim. alastuloissa. Isoja, vauhdikkaita spinnejä en alkais tällä tekemään. Tanko on tukevan oloinen, enkä usko, että kaatuisi, mutta voi hyvinkin liikkua paikaltaan, jos on liikaa vauhtia.

Kaiken kaikkiaan todella kompakti ja kätevä tanko, olen todella tyytyväinen I love you Ulkotankoiluun varmasti aivan nappivalinta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

R-Pole Strada, kevyt stage Empty
ViestiAihe: Vs: R-Pole Strada, kevyt stage   R-Pole Strada, kevyt stage Icon_minitimeSu Helmi 01, 2015 7:46 pm

Aa, ihmettelinkin miksi siellä facessa näin vain Iinan keskustelemassa itsensä kanssa.

Vaikuttaa kyllä näppärältä jos harrastais esim. ulkona tankoilua, esiintymään en tuon kanssa haluaisi mennä (no, jos saisin valita niin en lähtis minkään muunkaan stagen kanssa..). Ei tällanen plösö uskaltaisi 29-kiloisella tangolla lähteä kovin näyttävästi heilumaan Very Happy Ja ärsyttävät nuo jalat. Mutta olispa mahtavan helppo liikutella vaikka tuohon meidän fitstageen verrattuna.

Takaisin alkuun Siirry alas
Retu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Retu


Viestien lukumäärä : 374
Registration date : 15.07.2011

R-Pole Strada, kevyt stage Empty
ViestiAihe: Vs: R-Pole Strada, kevyt stage   R-Pole Strada, kevyt stage Icon_minitimeTi Helmi 03, 2015 10:51 pm

Tää näyttää tosi pelottavalta. Onks mahollista saada videota in action. Nuissa youtube videoissa se on aina haudattu johonki hiekkaan tai nurmella. Miten tää toimii sisätiloissa?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://retaraven.blogspot.com/
tuhoelain
intermediate inverter
intermediate inverter
tuhoelain


Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37
Location : Tampere
Registration date : 15.10.2012

R-Pole Strada, kevyt stage Empty
ViestiAihe: Vs: R-Pole Strada, kevyt stage   R-Pole Strada, kevyt stage Icon_minitimeKe Helmi 04, 2015 10:20 pm

Minä kun olen aina varma että hakkaan varpaani johonkin, niin tuo ei olisi mun tanko. Tai varmasti tosiaan vaikka hiekkarannalla toimisi, tai tuon safety-maton kanssa, jota tuohon lisänä kauppaavat, muttei mulla kyllä sisätiloissa. Ulkohommissahan tuo olisi vallan ihana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

R-Pole Strada, kevyt stage Empty
ViestiAihe: Vs: R-Pole Strada, kevyt stage   R-Pole Strada, kevyt stage Icon_minitimeTo Helmi 05, 2015 6:30 pm

Videota tosiaan löytyy tuolta kuva-puolelta mun ketjusta ja lisää varmasti tulee Smile Hyvin toimii sisätiloissakin! Ja mä kans jännityksellä odotan, että kuinka monesti lyön jalkani jonnekin Laughing Toisaalta mun tyyli on niin hillitty ja hidas muutenkin, niin ehtiihän siinä varpaitaan asetella Smile Mutta ei tää tosiaan ihanteellinen pyörähdysten ja lattiatyöskentelyn kannalta missään nimessä ole tää jalkasysteemi, mutta eiköhän sen kanssa opi elämään Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





R-Pole Strada, kevyt stage Empty
ViestiAihe: Vs: R-Pole Strada, kevyt stage   R-Pole Strada, kevyt stage Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
R-Pole Strada, kevyt stage
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» X-stage tai vastaava..
» X-Stage
» X-stage
» Fitpole Stage
» Stage ulkomailta

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: