Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Turku

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Turku Empty
ViestiAihe: Turku   Turku Icon_minitimeTi Maalis 10, 2015 11:02 pm

Käykö täällä kukaan funkyllä tai kovalaisella? Kokemuksia kaipaan, itse käynyt viimeks tunneilla ajat sitten, pohdiskelen tässä jos alkais käydä taas välillä tunneilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
turnipsiansa
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 38
Location : Turku
Registration date : 16.12.2014

Turku Empty
ViestiAihe: Vs: Turku   Turku Icon_minitimePe Huhti 10, 2015 8:35 am

Ehkä ootkin jo saanut muuta kautta tietoa, mut sanonpa silti: suosittelen Funkya! Itse toki aloittelijana oon käynyt vain muutaman tyypin tunneilla, mutta kaikilla tunneilla ollut mun mielestä tasokas opetus ja kiva meininki Smile Miinuspuolena voi varmaan nähdä sen, että samalla tangolla häärii useimmiten kaks tyyppiä eikä tunneille aina mahdu mukaan, mut näin on varmaan useimmissa muissakin paikoissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Turku Empty
ViestiAihe: Vs: Turku   Turku Icon_minitimePe Huhti 10, 2015 9:36 am

Off topicia sen verran, että jännä kuinka moni ajattelee sen olevan huono asia kun on kaksi per tanko. Itse koen asian ennemminkin niinpäin, että on parempi ku on kaks samalla tangolla. Toki vaatii sen, että molemmilla on tekemisen meininki päällä, mutta itse koen, että saan tehokkaamaan treenin kun on tankokamu verrattuna siihen, että on yksin omalla tangolla. Lisäksi siinä on aina ylimääräinen silmäpari katsomassa kun itse tekee kun ohjaajalla on vain yksi silmäpari ja lisäksi on aina myös spottausapua. Ugh, olen puhunut Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
tuhoelain
intermediate inverter
intermediate inverter
tuhoelain


Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37
Location : Tampere
Registration date : 15.10.2012

Turku Empty
ViestiAihe: Vs: Turku   Turku Icon_minitimePe Huhti 10, 2015 10:01 am

Mietin ihan samaa Ashtan kanssa. Omaa spottaajaa arvostan todella paljon ja on ihanaa kuinka hyvin tanko lämpiää kahden ihmisen siinä tehdessä. Tottakai mullekkin on joskus osunut pari, joka touhuaa ylimääräisiä kun olisi se oma vuoro tehdä, ja siihe palaa paljon aikaa, mutta kun molemmilla on sama meininki, niin sehän aivan loistavaa.

Toivottavasti Saila löydät mukavan paikan käydä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
turnipsiansa
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 38
Location : Turku
Registration date : 16.12.2014

Turku Empty
ViestiAihe: Vs: Turku   Turku Icon_minitimePe Huhti 10, 2015 11:22 am

Sen verran vielä, ettei varsinaisesti liity omaan tekemiseen se onko samalla tangolla. Musta on myös kiva, et on joku jeesimessä tumpeloa ja turvana. Lähinnä tää oli Sailalle kommentti, koska voisin kuvitella että tottunut paljon kotitreenaajana yksin tekemään. En siis tiedä, mut oletin. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Turku Empty
ViestiAihe: Vs: Turku   Turku Icon_minitimeTi Huhti 14, 2015 6:37 pm

joo funkyllä tosiaan joskus käynyt, mutta 1-2 tason tunneilla tehtiin ainakin joskus sellasia juttuja, mitkä ei mun mielestä sille tuntitasolle kuulunut. mut eiköhän tartte tulla taas joku kerta kokeilemaan.

toi kaks ihmistä tangolla kakspiippunen juttu, toisaalta noi mitä mainitsitte on niitä hyviä juttuja mutta joskus käynyt myös niinkin, että toinen niin innoissaan ollut ettei ite ole ehtinyt tehdä juuri mitään Very Happy "anteeks saisiks mäkin välillä..." Very Happy ja kukaan ei oo uskaltanu mua spotata pale
Takaisin alkuun Siirry alas
tuhoelain
intermediate inverter
intermediate inverter
tuhoelain


Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37
Location : Tampere
Registration date : 15.10.2012

Turku Empty
ViestiAihe: Vs: Turku   Turku Icon_minitimeTi Huhti 14, 2015 8:29 pm

Jos ei kaveri uskalla/osaa spotata, on se vähän ohjaajankin vika. Mun mielestä on tärkeää että ohjaaja opettaa myös spottaamista ja opettaa sen että on tärkeää oikeasti ottaa kiinni ja tottua siihen että susta otetaan kiinni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Turku Empty
ViestiAihe: Vs: Turku   Turku Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Turku
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: