| Turku | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Turku Ti Maalis 10, 2015 11:02 pm | |
| Käykö täällä kukaan funkyllä tai kovalaisella? Kokemuksia kaipaan, itse käynyt viimeks tunneilla ajat sitten, pohdiskelen tässä jos alkais käydä taas välillä tunneilla. | |
|
| |
turnipsiansa pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Ikä : 39 Location : Turku Registration date : 16.12.2014
| Aihe: Vs: Turku Pe Huhti 10, 2015 8:35 am | |
| Ehkä ootkin jo saanut muuta kautta tietoa, mut sanonpa silti: suosittelen Funkya! Itse toki aloittelijana oon käynyt vain muutaman tyypin tunneilla, mutta kaikilla tunneilla ollut mun mielestä tasokas opetus ja kiva meininki Miinuspuolena voi varmaan nähdä sen, että samalla tangolla häärii useimmiten kaks tyyppiä eikä tunneille aina mahdu mukaan, mut näin on varmaan useimmissa muissakin paikoissa. | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Turku Pe Huhti 10, 2015 9:36 am | |
| Off topicia sen verran, että jännä kuinka moni ajattelee sen olevan huono asia kun on kaksi per tanko. Itse koen asian ennemminkin niinpäin, että on parempi ku on kaks samalla tangolla. Toki vaatii sen, että molemmilla on tekemisen meininki päällä, mutta itse koen, että saan tehokkaamaan treenin kun on tankokamu verrattuna siihen, että on yksin omalla tangolla. Lisäksi siinä on aina ylimääräinen silmäpari katsomassa kun itse tekee kun ohjaajalla on vain yksi silmäpari ja lisäksi on aina myös spottausapua. Ugh, olen puhunut | |
|
| |
tuhoelain intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 184 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 15.10.2012
| Aihe: Vs: Turku Pe Huhti 10, 2015 10:01 am | |
| Mietin ihan samaa Ashtan kanssa. Omaa spottaajaa arvostan todella paljon ja on ihanaa kuinka hyvin tanko lämpiää kahden ihmisen siinä tehdessä. Tottakai mullekkin on joskus osunut pari, joka touhuaa ylimääräisiä kun olisi se oma vuoro tehdä, ja siihe palaa paljon aikaa, mutta kun molemmilla on sama meininki, niin sehän aivan loistavaa. Toivottavasti Saila löydät mukavan paikan käydä | |
|
| |
turnipsiansa pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Ikä : 39 Location : Turku Registration date : 16.12.2014
| Aihe: Vs: Turku Pe Huhti 10, 2015 11:22 am | |
| Sen verran vielä, ettei varsinaisesti liity omaan tekemiseen se onko samalla tangolla. Musta on myös kiva, et on joku jeesimessä tumpeloa ja turvana. Lähinnä tää oli Sailalle kommentti, koska voisin kuvitella että tottunut paljon kotitreenaajana yksin tekemään. En siis tiedä, mut oletin. | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Turku Ti Huhti 14, 2015 6:37 pm | |
| joo funkyllä tosiaan joskus käynyt, mutta 1-2 tason tunneilla tehtiin ainakin joskus sellasia juttuja, mitkä ei mun mielestä sille tuntitasolle kuulunut. mut eiköhän tartte tulla taas joku kerta kokeilemaan. toi kaks ihmistä tangolla kakspiippunen juttu, toisaalta noi mitä mainitsitte on niitä hyviä juttuja mutta joskus käynyt myös niinkin, että toinen niin innoissaan ollut ettei ite ole ehtinyt tehdä juuri mitään "anteeks saisiks mäkin välillä..." ja kukaan ei oo uskaltanu mua spotata | |
|
| |
tuhoelain intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 184 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 15.10.2012
| Aihe: Vs: Turku Ti Huhti 14, 2015 8:29 pm | |
| Jos ei kaveri uskalla/osaa spotata, on se vähän ohjaajankin vika. Mun mielestä on tärkeää että ohjaaja opettaa myös spottaamista ja opettaa sen että on tärkeää oikeasti ottaa kiinni ja tottua siihen että susta otetaan kiinni. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Turku | |
| |
|
| |
| Turku | |
|