Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tule mukaan tutkimukseen-osallistujille lahjakortit!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Jenni Sipilä
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 04.07.2012

Tule mukaan tutkimukseen-osallistujille lahjakortit! Empty
ViestiAihe: Tule mukaan tutkimukseen-osallistujille lahjakortit!   Tule mukaan tutkimukseen-osallistujille lahjakortit! Icon_minitimeTo Helmi 18, 2016 9:25 pm

Hei tankoilijat!

Tämä sama viesti on myös Facebookissa Spin around the pole-ryhmässä, jota kautta olenkin jo saanut mukavasti yhteydenottoja. Laitan tämän kuitenkin myös tänne, jos ihan kaikki eivät ole Facebookissa - jokainen osallistuja on kullanarvoinen!

Tarvitsisin kovasti apuanne väitöskirjatutkimukseeni. Avuliaat palkitaan 30 euron lahjakortilla Zalandoon Smile

Olen kauppatieteiden jatko-opiskelija Lappeenrannan teknillisessä yliopistossa. Vuonna 2012 keräsin graduani varten tankotanssin harrastajilta todella rikkaan ja mielenkiintoisen aineiston, josta olen nyt julkaisemassa tiedejulkaisua. Minulta pyydettiin kyseisen julkaisun vertaisarvioinnissa lisää aineistoa, joten nyt olen jälleen samalla asialla kuin vajaa neljä vuotta sitten: Etsimässä osallistujia tutkimukseeni.

Etsin tankotanssin harrastajia, joilla on mielessä tangon hankinta kotiin, ja jotka olisivat valmiita jakamaan kokemuksiaan tangon hankkimiseen johtavasta päätöksentekoprosessista. Osallistuminen ei välttämättä vaadi sitä, että ostat tangon tutkimuksen aikana, mutta haluaisin tutkimuksen lopussa kuulla, minkä tangon päätyisit prosessin tuloksena valitsemaan. Tutkimus toteutetaan videopäiväkirjoina, jonka lisäksi tulen kysymään sinulta joitakin taustatietoja. Osallistuminen ei vaadi fyysistä läsnäoloa Lappeenrannassa, vaan voit olla mistä päin maailmaa tahansa. Prosessin kesto riippuu täysin siitä, kuinka kauan käytät aikaa tiedon etsimiseen ja ostopäätöksen tekemiseen. Itse videopäiväkirjojen kuvaaminen vie noin 10-20 minuuttia/video, ja videoita tulee kuvattavaksi 5-10. Kaikki tieto käsitellään hyvän tieteellisen tavan mukaisesti, täysin luottamuksellisesti, ja vastaajien henkilöllisyys salataan.

Jokainen osallistuja saa siis 30 euron arvoisen lahjakortin Zalandoon. Lisäksi saat luettavaksesi tutkimuksen tulokset, mikä voi olla hyvin silmiä avaavaa ja mielenkiintoista. Osallistuminen siis ehdottomasti kannattaa!

Olen jo nyt äärimmäisen kiitollinen jokaiselle, joka lähtee tähän mukaan. Jos kiinnostuit, otathan yhteyttä joko: 1) lähettämällä minulle inbox-viestin Facebookissa, 2) lähettämällä sähköpostia osoitteeseen jenni.sipila@lut.fi, tai 3) vastaamalla tähän viestiin täällä foorumilla. Kerron mielelläni lisätietoja, ja kysymyksiä saa esittää myös kommentteina tämän viestin yhteydessä.

Ihanaa ja tankoilun täyteistä alkavaa kevättä kaikille!

Ystävällisin terveisin,
Jenni Sipilä
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tule mukaan tutkimukseen-osallistujille lahjakortit!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mukaan tanko-tutkimukseen?
» Miehet mukaan?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: