Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pelko tangolla kahden vuoden jälkeen

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
mursulaama
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 23
Registration date : 22.06.2016

Pelko tangolla kahden vuoden jälkeen Empty
ViestiAihe: Pelko tangolla kahden vuoden jälkeen   Pelko tangolla kahden vuoden jälkeen Icon_minitimeTo Heinä 13, 2017 5:09 pm

Asia menee näin, olen harrastanut tällä hetkellä tankotanssia noin 2v ja minulle iski yllättäen pelko. Aikaisemmin kaikki perhoset ja kässärit onnistui pelkäämättä helposti, mutta nyt en edes pysty irrottamaan kaksosessa käsiä, koska pelottaa. Tuntuu että putoan vaikka pitoa olisi melkeinpä jopa liikaa. Vaikka minulla olikin juuri parin viikon tauko niin ei sen luulisi aiheuttaneen tämän, koska aikaisemmin on ollut pidempiäkin taukoja. Mikä avuksi?

Vaikka olenkin ollut arkajalka lapsena, mutta jotenki tankotanssissa ei pelottanut ennen tätä. Tuntui, että en putoa vaikka tapahtuisi mitä. Osaisiko joku auttaa, en haluaisi menettää rakasta harrastusta tämän takia Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Nounours
intermediate inverter
intermediate inverter
Nounours


Viestien lukumäärä : 115
Location : Tampere
Registration date : 20.10.2008

Pelko tangolla kahden vuoden jälkeen Empty
ViestiAihe: Vs: Pelko tangolla kahden vuoden jälkeen   Pelko tangolla kahden vuoden jälkeen Icon_minitimePe Heinä 14, 2017 11:09 am

Treenaatko yksin vai jollain studiolla? Olisko käytettävissä turvapatjaa, jonka kanssa voisit treenata hetken? Jos pelko vaikka helpottais, kun tietää, ettei satu vaikka tippuiskin. Tai jos patjaa ei löydy, niin joku spottaamaan tuttujakin liikkeitä siihen saakka, että itseluottamus taas löytyy? Toki tässä lajissa terve pelko on ihan hyvästäkin, ettei käy liian uhkarohkeaksi ja kokeile jotain, mihin ei ole valmis, mutta jos ennen helpotkin liikkeet pelottaa, niin varmaan täytyy vaan yrittää tehdä tilanteesta mahdollisimman turvallisen tuntuinen.

Onko elämässä tai muissa harrastuksissa tapahtunut jotain muuta, joka ois voinut vaikuttaa itseluottamukseen ja nyt heijastuis sitten tankoilupelkona?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.wackywords.fi/
mursulaama
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 23
Registration date : 22.06.2016

Pelko tangolla kahden vuoden jälkeen Empty
ViestiAihe: Vs: Pelko tangolla kahden vuoden jälkeen   Pelko tangolla kahden vuoden jälkeen Icon_minitimePe Heinä 14, 2017 5:00 pm

Patjaa käytän lähes aina ja treenaan pääosin kotona,mutta en yksin. Mulle kävi kylläkin pieni onnettomuus maaliskuussa, että tulin niskoileni rengasstrapetsilta, mutta jotenki ei minua sen jälkeen silti pelottnut. Ehkä saattaakin vasta nyt heijastua tuo putoaminen? Ehkäpä pitää ottaa rauhallisesti tutut liikkeet. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pelko tangolla kahden vuoden jälkeen Empty
ViestiAihe: Vs: Pelko tangolla kahden vuoden jälkeen   Pelko tangolla kahden vuoden jälkeen Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pelko tangolla kahden vuoden jälkeen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Lihasharjoittelu tangolla

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: