| Elokuun jamien kuvasatoa! | |
|
+7nekuliini Sanni Miia LaraK Ashta annukka tasuni 11 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Elokuun jamien kuvasatoa! Su Elo 17, 2008 8:32 pm | |
| Jamit olivat tällä kertaa pienet (vain 10 ihmistä) mutta tiivistunnelmaiset, sillä lähes kaikki tunsimme toisemme jo alkuun ja kailotus nousi kattoon heti . Kaikki olivat edistyneet edellisiin jameihin verrattuna, myös järjestäjä . Esitykset olivat oikein onnistuneita ainakin minun mielestäni, ja Annukan tarjoilut aivan ihania! Mussutin viimeiset pizzapalat vielä iltapalaksi kotonani. Treenaamisen ja esitysten päätteeksi keräännyimme vielä illan hämärässä katsomaan Bobbin koulun koreografioita ja Australian Championshippien esityksiä videolta (jotkut järkyttäviä, jotkut tyylikkäitä) ja ihastelimme miten monia liikkeitä jo osaamme itsekin. Tosi tosi kivaa oli, kiitos kaikille osallistujille ja ennen kaikkea esiintyjille! Miian electric leg switch: Outin taivutus: Miian extended butterfly: Tanjan extended butterfly: Heli R, Aura ja Heli K: Annukan Teddy: Lauran inverted thigh hold: Auran Audrey Hepburn:
Viimeinen muokkaaja, tasuni pvm Su Elo 17, 2008 9:16 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! Su Elo 17, 2008 8:48 pm | |
| Hei jee oli kyllä ihana ilta!! Kiva että pitsa maistui kaikille, itse mussutin sipsejä,koska olen niihin koukussa..nami!!! Mielettömän kivoja kuvia!!! Heh naurettiin tosta teddystä Miian kanssa, että tuli varmaankin kärsivän hymy,mutta ei onneksi tullutkaan:) Pystytkö Tanja laittaan sen vielä minulle sähköpostiin? Nähdään huomenna!! | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! Su Elo 17, 2008 9:07 pm | |
| ja teillä kaikkilla oli niin muukaavaa ... oi kunpa oisin saanut olla muukaanaa ... | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! Su Elo 17, 2008 9:38 pm | |
| Kiitos Tanja ihan hirveesti, kun taas järkkäsit mahtavat jamit! Mulla oli ainakin antoisa ilta, kun opin pari uutta liikettäkin Toisesta tuossa taisi ollakin kuva... Niin ja toi videosessio oli todella kiva lopetus illalle! Kiitos kaikille osallistujille! | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! Su Elo 17, 2008 11:13 pm | |
| Jopas nyt kun mun koivet näyttää tossa perhoskuvassa suht pitkiltä Tässä olis nyt sitten esiintymisistä videot Tanjan spinni2 Annukan ja minun esitys (hieman uusittu versio Ahjon esityksestä) Ja Tanjan tek3 Oli hirveän kivaa jamitella! Tanjalle suuri kiitos taas jamien järkkäämisestä Laitan noi videot vielä Tanja ja Annukka teille meiliinkiin viimeistään tiistaina | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! Ma Elo 18, 2008 1:18 pm | |
| Hyvä tytsyt, mahtavia esityksiä!!! Varsinkin toi Base3, menin ihan kananlihalle ku kattelin Mulla pissi lapsenhoitohommat sitten kuitenkin viime hetkillä, enkä päässyt tulemaan Jos budjetti jäi miinukselle, niin minua saapi laskuttaa jälkikäteen, kun olin kuiteskii ilmoittautunut varmaksi tulijaksi. Better luck next time...... | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! Ma Elo 18, 2008 6:50 pm | |
| Harmi Sanni, kun et päässyt Hah naurattaa toi mun spinni 2 sekoilu..vaikeuksia pysyä koreografiassa Vitsi toi kyllä oli magee näin videoltakin toi tyttöjen kolmonen.. Livenä se oli kyllä ihan sika siisti!!! | |
|
| |
nekuliini hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 364 Ikä : 43 Location : Siikajoki Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! Ma Elo 18, 2008 7:08 pm | |
| Ihania esityksiä ja varmasti hyvä tunnelma, kun kerran noin pienellä porukalla jamittelitte. Kiitos videoista. Niitä on ihana katsella. Itse tykkään kovasti electric leg switchistä ja mielestäni, että siihen loppuun sopii hienosti etenkin supermaniin pyörähtäminen tai itse ainakin yleensä tykkään tehdä niin. | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! Ti Elo 19, 2008 10:33 am | |
| Joo, tosi tyhmää ettet päässyt, Sanni. Kun kahdeksan ihmistä maksoi osallistumismaksun, saatiin tilavuokra katettua juuri ja juuri, mutta annukalle ei riittänyt kompensaatiota ruuista eikä minullekaan. Mua ei haittaa kun mulla meni niihin vain ehkä runsas kymppi mutta mites sulla, annukka?
Mulla oli kanssa huippukivaa! Se on vähän niin että mitä enemmän ihmisiä, sen juhlavampi fiilis, mutta mitä vähemmän ihmisiä, sen enemmän kerkiää oikeasti osallistua itsekin ja jutella ihmisten kanssa. Otetaan uusiks pian! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! Ti Elo 19, 2008 2:12 pm | |
| Hei, ei haittaa muakaan noi kulut Sydämmestä, minä niitä tein, kun ootte niin ihania!!! Pian uusiksi taas!!!!!!! | |
|
| |
outi pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 31.07.2008
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! Ke Elo 20, 2008 5:26 pm | |
| Kiitos myös jameista munkin puolesta, kivaa oli ja pizza oli hyvää (tuntuu muutenkin, että taisin napostella vähän ylimääräistä tohon vatsan seudulle ) Hei apua, tänään vasta eksyin kattomaan näitä kuvia (hidasta toimintaa täällä ) Olin unohtanut ihan kokonaan ton mun taivutuskuvankin, enkä tienny että lymyilen muutamassa muussakin kuvassa Mutta muut kyllä vetivät hienosti! | |
|
| |
Nenna intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 51 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 28.07.2008
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! Ke Elo 20, 2008 10:22 pm | |
| Kivan näköstä menoo. Onko nää Jamit vaa harvoille ja valituille vai saanko niihin osallistua kuka vain? | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! Ke Elo 20, 2008 10:26 pm | |
| Kuka tahansa, joka täällä foorumeilla jameihin ilmottautuu Ja on nainen eikä tule paikalle kaatokännissä jne. hyviä käytöstapoja noudattaen. | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! Ke Elo 20, 2008 10:30 pm | |
| Kiitokset myöskin omasta puolestani kaikille! Oli mukava nähdä ihmisiä hieman vapautuneemmin kuin noissa ihan normaaleissa treeneissä Jäi vähän omat treenaamiset puolitiehen ku selkä taas jekutteli ja koetin keskittyä lähinnä venyttelemiseen. Oli se olokin sitten hieman parempi seuraavana päivänä Outi, saitko kuvat kamerasta ulos? Miltäs ne näytti? | |
|
| |
outi pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 31.07.2008
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! To Elo 21, 2008 5:20 pm | |
| Juu, kuvista tuli hyviä (enkä kyllä vieläkään ymmärrä sen kuvakulman perään ) Kiitokset niistä! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa! | |
| |
|
| |
| Elokuun jamien kuvasatoa! | |
|