Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?

Siirry alas 
+30
cyberhz
Ezeei*Roxx
M4ri
Hei-mo
mujuvaa
Santsu
*Hanna*
AnskuN
Zilena
Amamba
Vipru
anpa
Furetto
Saila
neitinopsa
iitu
merqus
hemuliini
Sanni
Unya
Elegia
JenniN
nachz
Catriina
maimiau
papaija
Ish
Mortianna
Iina
Nounours
34 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Unya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Unya


Viestien lukumäärä : 372
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 09.03.2011

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Maalis 10, 2011 12:17 pm

Nyt tässä sitten mietinkin, että olisikos se X-pole vai Fitpole.. lueskelen noista vanhoista aiheeseen liittyvistä keskusteluista vinkkejä, mutta en vaan osaa päättää..! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
iitu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 15
Location : Kuopio
Registration date : 04.04.2011

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 04, 2011 8:31 pm

tähän keskusteluun liittyen, en saanu tuosta röpelökatosta selkoo, itse olisin tankoo nyt ostamassa ja mulla kaikki katot rapattuja, tuon x-pertin meinasin tilata niin onko joku laittanu ryppykattoon? (vielä terävämpi rypytys mitä aikaisemmassa kuvassa.) Jääkö jälkeä? Keittiössä keskellä lattiaa olis ainut mahdollisuus sitten kun siellä on tasanen katto Very Happy mutta se pittäis purkaa joka kerta sitten pois tieltä, että viekö se suunnilleen mitenkä kauan aikaa?

Kiitos =)
Takaisin alkuun Siirry alas
neitinopsa
intermediate inverter
intermediate inverter
neitinopsa


Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 35
Location : Vantaa
Registration date : 13.09.2010

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 04, 2011 9:02 pm

Mul on ryppykatto, eikä oo haitannu. X-pole ei jättänyt mitään jälkeä, fitpole pikkasen hio tasasemmaks sitä, mutta ei sitäkään huomannut jos ei tiennyt mistä ettiä. Muovilattiaan jää kyllä sitten komea painaumajälki ainakin minulla Very Happy 5kk sitten siirsin tankoa ja siin on vieläki kunnon jäljet Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
iitu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 15
Location : Kuopio
Registration date : 04.04.2011

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 05, 2011 12:25 pm

Apua,, uskaltaiskohan sitä sitten kokeilla tuohon olohuoneen kattoon.. Siinä olis ainaki tillaa pyöriäSmile asun omistus asunnossa ja vasta päälle vuosi sitte ruiskutettiin uudet katot. Niin sillä ihan mietin sitäSmile ja laminaatit on lattiassa että toivottavasti ei siihen sitten tule jälkeä. Paitsi pystyykö tangon asentamaan maton päälle? Semmonen karvamatto olis, ettei tarviis sitä siirtää pois kokonaan, ei olis sitten olohuoneessa ollenkaan mattoo jos tanko tulis keskellä huonetta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 05, 2011 1:33 pm

kaverilla oli tanko laminaatin päällä eikä tapahtunut mitään.. tosin aika vähän aikaa mutta silti..
Takaisin alkuun Siirry alas
Furetto
intermediate spinner
intermediate spinner
Furetto


Viestien lukumäärä : 68
Location : Espoo
Registration date : 18.12.2009

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 05, 2011 1:40 pm

Mulla röpelökatto ja laminaatti. Tako jököttäny tossa vuoden päivät eikä minkäänlaista jälkeä löydy edes suurennuslasilla lattiasta tai katosta. Kyseessa Xpertti. No, okei, kun tangon ottaa pois paikaltaan niin lattiassa näkyy pieni pöly tms. rinkula, mutta se lähtee pois kun pesasee lattian. Niin ja tangon ympäistössä on aina kivat jalanjäljet, kun siinä ympäriinsä sipsuttaa (tummanruskea laminaatti niin näkyy aurongossa kivasti Cool )
Takaisin alkuun Siirry alas
iitu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 15
Location : Kuopio
Registration date : 04.04.2011

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 05, 2011 6:51 pm

cheers jee no nyt alkaa jo vähäsen mieli piristymään kun sai selkyyttä tähän asiaan! Kiitos:) Oi ei en jaksa oottaa toukokuun alkuun asti tankoo. Pittäis vielä opetus dvd tilata niin pääsee sitten kotona harjottellee. =)
Takaisin alkuun Siirry alas
anpa
basic spinner
basic spinner
anpa


Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 02.05.2012

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Toukokuu 02, 2012 11:02 am

Tässä ois mahdollisesti tyhmin kysymys liittyen tangon paikkaan: voiko tuollasen katon ja lattian väliin jännitettävän tangon alle jättää maton?
Mulla on tanko tulossa postissa ja nyt on ollu hyvä aika alkaa miettimään mihin sen oikeen sitte laittais Very Happy Paras paikka tilan puolesta ois olkkarissa, mutta siellä on tollanen valtava matto jonka mielellään siinä pitäisin. En elättele yhtään kuvitelmaa että oisin tota tankoa aina treenien välissä irrottamassa ja kasaamassa uusiksi.
Mietin kans, että kesälla tanko vois olla lasitetulla parvekkeella, mutta voiko siellä kosteus pilata tangon?
Kattokeskusteluja täällä on käyty miljoona ja niitten perusteella kuvittelen että katon puolesta voin laittaa tangon täällä mihin vaan. (isännöitsijän mukaan katto on ontelolaattaa, koputtamalla kuulostaa ku kiveä naputtelis) Toivottavasti en oo ihan väärässä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Toukokuu 02, 2012 11:10 am

Jos ei matto oo rakas niin tee reikä keskelle ja tanko siihen. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
anpa
basic spinner
basic spinner
anpa


Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 02.05.2012

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Toukokuu 02, 2012 11:36 am

Matto oli jo lapsuudessa kotona lattialla, kävin veljen kautta ja pääty mulle. Eikä siltikään näytä 20 vuotiaalta matolta, suurin vahinko tossa matossa on kaverin kaatama punaviini. Suorastaan kuuluu siis sukukalleuksiin ja toistaseksi saa pysyä kokonaisena Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Toukokuu 02, 2012 11:59 am

Ai no sit. Itse juuri kk sitten kävin ostamassa maton juuri sitä varten että saan repiä kolon keskelle . Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vipru
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Vipru


Viestien lukumäärä : 209
Ikä : 38
Location : Porvoo
Registration date : 25.11.2011

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Toukokuu 02, 2012 3:04 pm


Mun kaverilla on tanko olohuoneessa ja matto tangon alla. Hyvin se on siinä paikallaan pysyny, eikä mattoonkaan oo mitään jälkiä jääny.. Smile Tosin hän aina treenien jälkeen siirtää tolpan nurkkaan nököttämään.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Amamba
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 21.04.2012

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 1:35 pm

Olen tankoa hankkimassa ja tullut siihen tulokseen, että katto on ok (betonia ja tasainen pinta), mutta lattia mietityttää. Lattia on vanha puulattia, johon tulee melko helposti painaumia. Jos esim. keikkuu jakkaralla, jonka jalkojen reunat ovat terävät, niin lattiaan tulee jälkiä. Mitenköhän X-polen kanssa? Meneeköhän lattia pilalle?
Takaisin alkuun Siirry alas
Zilena
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 27.04.2012

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Toukokuu 24, 2012 10:09 am

Onko kelläkään ollut tällaista ongelmaa: isännöitsijälle soittaessa sanoi että saa tangon laittaa jos ei reikiä poraile kattoon. Katto on siis kyprokkilevyä jossa päällä jonkinlaimen rappaus. Olisinkin kysynyt että onko milläään keinolla mahdollista saada selville missä tukirakenteet menee. Isännöitsijä kun sani että kato sieltä räystäslaudotuksesta joka menee 90 cm välein ja yritä sitte miettiä ja pähkäillä missö ne menee kämpässä. Very Happy apua kaipaillen...
Takaisin alkuun Siirry alas
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Toukokuu 24, 2012 10:58 am

Hei mä pähkäilin saman ongelman parissa, ennen kuin sain tangon kotiin. Mun katto on myös kyprokkilevyä. Se on muuten mulla ainakin tosi ohutta, joten suosittelen todellakin etsimään ne tukirakenteet!

Yritin aluksi etsiä palkkeja sellaisella laitteella, jonka löysin rautakaupasta, mutta laite oli halvin mahdollinen ja piippasi vähän siellä sun täällä (silloinkin kun pidin sitä ilmassa! Very Happy). Jos joku tuttavasi on rakennusalalalla, voisit saada lainaksi kunnollisen luotettavan laitteen.

Mä yritin koputella rystysellä kattoon, mutta siitä ei ollut apua, en kuullut mitään eroa. Loppujen lopuksi apu löytyi vasaralla koputtelusta. Muuten ääni on aika ontto, mutta palkin kohdalla kuulee, että alla pitäisi olla jotain. Kun löydät yhden palkin, voit helposti vahvistaa asian testaamalla 90cm päähän, missä seuraavan palkin pitäisi sijaita. Mun kämppä on suorakulmion muotoinen ja palkit menee lyhyemmän sivun suuntaisesti, luulisin että tämä on aika normaali käytäntö.

Mä vielä varmistin asian hakkaamalla kaksi ohutta naulaa kattoon, toisen sellaiseen kohtaan, jossa ei pitänyt olla palkkia ja toisen sellaiseen, missä kuvittelin palkin olevan. Ensimmäinen naula meni kokonaan läpi, pystyin naulaamisen jälkeen pujottamaan aukosta 15cm pitkän rautalangan palasen. Hakkasin toisen naulan yhtä pitkälle kuin edellisessäkin kohdassa, ja loppuvaiheessa tunsin, että se ei sujahtanut heti jonkun läpi. Vedin naulan pois, ja testasin rautalangalla, mutta se ei mennyt pidemmälle kuin mitä naula oli mennyt. Tuohon paikkaan sijoitin sitten tangon.

Nauloista ei jäänyt pahoja jälkiä, ja muuttaessa kun kaikki muutkin seiniin yms. tehdyt reiät täytyy peittää, niin tuo katto menee siinä sivussa. Naulaamisesta ei isännöitsijän luulisi sanovan mitään, sillä saahan vuokralainen ripustaa esim. tauluja seinälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zilena
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 27.04.2012

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Toukokuu 24, 2012 11:56 am

Nyt sitten ei muuta kuin kyselemään josko jollain olis hyvät laitteet jolla sais paikannettua ne tukirakenteet Very Happy tanko odottaa jo lattialla pystyttämistä, ei millään malttais odottaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
*Hanna*
basic spinner
basic spinner
*Hanna*


Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 26.03.2012

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimePe Kesä 15, 2012 2:17 pm

Olen käynyt seuraamassa tätä keskustelua, koska asunnon vaihto tuli ajankohtaiseksi ja uudessa asunnossani on.... ...YLLÄTYS YLLÄTYS röpelö katto! Ajattelin kertoa oman kokemukseni tangon pystytyksestä. Smile
Entinen asuntoni oli vanha ja katot luullakseni alkuperäisessä kuosissa. Hieman jo notkolla ja jotain levyä, joka oli yhtä kestävää kuin pahvi....... Kyllä hätä aina keinot keksii. Onneksi kattoon oli jo ennestään ruuvailtu jos jonkun näköistä reikää edellisten vuokralaisten toimesta, niin ei haitannut yhtään tehdä muutamaa lisää.... Tanko olisi ollut mahdotonta kiinnittää turvallisesti pelkästään kiristämällä. Niinpä hankin vanerilevyn joka kiinnitettiin kattoon ensin ruuveilla ja sitten ostin tankooni pultattavan kattokiinnikkeen jonka ruuvattiin vanerilevyyn kiinni. Näin tanko sai tukea ruuveista ja osaksi myös kiristyksestä. Katto oli niin joustava, että tanko ei olisi pysynyt pelkäästään kiristämällä paikoillaan edes vanerilevyn kohdalla.
Tähän uuteen asuntoon muuttaessani kirvesmies isäni ilmoitti heti kun näki tämän röpelökaton että: Siihen EI sitten mitään tankoa voi laittaa......! Mutta eipäs se minua estänyt....... Twisted Evil Mielestäni tämä mun katto on kyprokkilevyä ja siinä se röpelö pinnoite. Itse ratkaisin ongelman sillä, että kun mun katossa on levyjen välissä n.1cm saumat niin pulttasin kattokiinnikkeen 3 ruuvilla saumojen risteyskohtaan. Levyjen saumoissa meni koolaukset niin niihin sai hyvin ruuvit kiinni. Jos röpelö murenee, niin se tapahtuu pienemmältä alueelta (kattokiinnnike on vain 10x20cm ja laitoin väliin vähän vaahtomuovia pehmikkeeksi) Eikä ne reiät näy sieltä saumasta minnekkään kun tangon ottaa irti. Vähän sipaisee valkoista massaa sormella päälle kun muuttaa pois. Smile Ja luulisin että tällä pultattavalla kattokiinnikkeellä ei tarvi kiristää niin kireelle kuin että tanko olisi pelkästään jännitettynä.
Onhan se niin, että kaikkiin asuntoihin ei saa tehdä reikiä kattoon, mutta mun mielestä pari reikää on helpompi peittää, kun, jos kattoon jää renkaan kuva (esim expert tangosta) Itse olen sen verran alkkis tangonpystyttäjä, että en kyllä luottaisi omiin kiristystaitoihini, että saisin tangon turvallisesti käyttöön. Tähän asti olen saanut tankoilla molemmissa kodeissani levollisin mielin katon ja oman hyörintäturvallisuuden puolesta. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Santsu
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Location : Jyväskylä
Registration date : 04.05.2012

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Heinä 23, 2012 7:34 pm

Tuo onkin jännä miten jotkut sanoo että röpelökattoon ei missään nimessä saa tankoa pystyttää, mutta suurin osa ketkä tankoa on röpelössä pitänyt, on sanoneet että ei siihen mitään jälkeä ole jäänyt, tai just että se on vain vähän kulunu mutta ei nää mitään jos ei oikeeseen kohtaan osaa katella. Ite just tänää ostin tangon (Fitpolen) ja röpelökattohan se täälläkin on. No aion joka tapauksessa sen siihen tunkea kun muuta vaihtoehtoa ei vaan ole. Mies mietti että josko siihen väliin ois jotain kumia (en nyt muista millä nimellä se kulki) vielä laittanut tai just jotain vaahtomuovia ym ym. Mutta toisaalta taas mietin että viitsiikö sinne väliin enää mitään tunkea, ettei tanko sitten vaan lähe "liikkumaan" paikoiltaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Heinä 23, 2012 7:43 pm

Lainaus :
mun mielestä pari reikää on helpompi peittää, kun, jos kattoon jää renkaan kuva (esim expert tangosta)

Renkaisiin voi käyttää semmoista jännää kangasta minkä voi kastella vedes, mä sanon niitä vaan siivousräteiks Wink . Pyyhkii renkaat sillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
mujuvaa
Superman
Superman
mujuvaa


Viestien lukumäärä : 697
Ikä : 36
Location : Hyvinkää
Registration date : 14.01.2012

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Heinä 23, 2012 8:48 pm

Lainaus :


Renkaisiin voi käyttää semmoista jännää kangasta minkä voi kastella vedes, mä sanon niitä vaan siivousräteiks Wink

HAHAHA ! tipahdin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Heinä 23, 2012 9:00 pm

Ish kirjoitti:
Lainaus :
mun mielestä pari reikää on helpompi peittää, kun, jos kattoon jää renkaan kuva (esim expert tangosta)

Renkaisiin voi käyttää semmoista jännää kangasta minkä voi kastella vedes, mä sanon niitä vaan siivousräteiks Wink . Pyyhkii renkaat sillä.

Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
*Hanna*
basic spinner
basic spinner
*Hanna*


Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 26.03.2012

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 24, 2012 4:32 am

Ish kirjoitti:
Lainaus :
mun mielestä pari reikää on helpompi peittää, kun, jos kattoon jää renkaan kuva (esim expert tangosta)

Renkaisiin voi käyttää semmoista jännää kangasta minkä voi kastella vedes, mä sanon niitä vaan siivousräteiks Wink . Pyyhkii renkaat sillä.

Laughing

Mä lähinnä tarkoiti, että jos se röpelö on sellasta murentuvaa mallia, niin ei tule siitä renkaanjälkeä kattoon. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 24, 2012 12:13 pm

Meillä kans edellises kämpäs oli röpöliäästä, mut ei tapahtunu mitään. Oispa kätevää jos kaikki rakennusmömmöt ois kestäviä. tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
Hei-mo
basic spinner
basic spinner
Hei-mo


Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 01.08.2012

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Elo 01, 2012 9:01 pm

Hihi, röpelöinen katto : D

Kuulostaa hassulta, mutta siis virallisestihan se tosiaan tunnetaan roiskakattona (:


Ittellä odottaa tanko tuolla eteisen lattialla, että minne sen sijoittaisi. EN oikein tiedä minne sen sais parhaiten mahtumaan. Ja tosiaan huolettaa kun meilläkin muualla, paitsi keittiössä roiskakatto.. et jääkö jälkeä vai ei. Jos jää niin sitähän ei peitetä muuten ku roiskaamalla koko katto uusiksi.... Tosin omistuskämppä et tanko tosin varmaan pysynee sit siinä minne sen sijoittaa, että liekkä tuolla niin väliä sitten.



(ps. roiskakatosta ei mitään pölyjälkiä kannata kovin kostealla rätillä pyyhkiä, ettei tipu tasotteet päälle ^^)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://rrosaparks.blogspot.com
M4ri
basic spinner
basic spinner
M4ri


Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.07.2012

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitimePe Elo 24, 2012 5:13 pm

Hihii eka viesti tälle foorumille Very Happy Tilasin tänään x-pole xpertin ja oon melkosen varma et sen tohon kattoon voi laittaa. Kuitenkin vähän vielä epäilyttää, joten parempi ehkä tarkistaa teiltä kokeneemmilta, ettei katto tipu niskaan tankoilua harjoitellessa... Eli tässä on linkki kuvaan katosta:
http://aijaa.com/0089310773651
Sopiihan se tuohon noiden rakosten väliin? Smile Katto on tommosta röpelöä. Oon koputellu ympäriinsä sitä ja ei mistää kuulosta ontolta. Eli onks se sillon varmasti betonia? Very Happy Mä veikkaan et meiän isännöitsijä repis pelihousunsa jos menisin sille tangosta mitään sanomaan, joten en uskalla siltä kysyä katon materiaalia. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Tangon materiaali?
» Tangon paksuus?
» Tangon kokoominen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: