| Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Ke Loka 22, 2008 2:56 pm | |
| Muistakaa kaikki ilmoittautuneet, että Suzien workshopit ovat jo tänä viikonloppuna!! Alla vielä ilmoittautumislistat muistin virkistykseksi. Nähdään lauantaina!
Lauantai 25.10. Helsinki
13:00 Master Class (60 min) max 8 oppilasta, hinta 15 eur Kirkkonummi, Blue 1 Arena, Masalantie 346 (yksilöllistä opastusta keskitasoisille ja edistyneimmille, ei tiukkaa ohjelmaa)
Tanja Miia Assi Fia Aura
17:30 Spinni-transitio-flow -workshop (75 min) max 14 oppilasta RTP:n studiotila, Lapinlahdenkatu 25 - 15 eur/tunti, 25 eur / 2 tuntia (varhainen kakkostaso - osataan kiivetä, hallitaan useita spinnejä ja jonkin sortin invertti)
Tanja Miia Quu Annukka Heli R Sanni Laura Aura Sonja S Heli K Hanna S Heidi
----------- Tilaa vielä kahdelle peruutuksen vuoksi!!!
19:15 Intermediate-workshop (75 min) RTP:n studiotila, Lapinlahdenkatu 25 - 15 eur/tunti, 25 eur / 2 tuntia (tätä edistyneemmille - hallitaan perhonen, skorpioni, kaksonen, inverted crucifix, takanoja, nilkkatakanoja)
Heidi Miia Annukka Heli R Sanni Laura Aura Sonja S Heli K Hanna S Merqus Fia Tanja
---------------Tilaa vielä yhdelle peruutusten vuoksi!
Sunnuntai 26.10. Tampere Suomen Tankotanssin tilat
13:00 Master Class (60 min) 15 eur - max 6 oppilasta (Henkilökohtaista ohjausta jatkotasoisille ja edistyneille. Apua työn alla oleviin liikkeisiin.)
Tanja Iina Kristalli Ashta KCleo FaeryMe ----------- TÄYNNÄ!!! varasijoille otetaan peruutusten varalta.
15:30 Flow/Transition - Beginner (90 min) 20 eur - max 10 oppilasta (muutaman tankotunnin kokemus, perusspinnit hallussa, ainakin kokeiltu kiipeämistä)
TÄYNNÄ! Varasijoille otetaan.
18:00 Intermediate (90 min) 20 eur - max 10 oppilasta (perusinvertti ja takanoja hallussa)
Tanja Iina Kristalli Ashta KCleo FaeryMe +2 Iinan oppilasta
Viimeinen muokkaaja, tasuni pvm To Loka 23, 2008 1:21 pm, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Ke Loka 22, 2008 5:21 pm | |
| hitto ku tietäis missä kunnossa mun takareisi/pakara on sunnuntaina ... kun mä onnistuin reväyttämää/venäyttämää tuon osaston viime lauantaina Nyt alkaa olee jo ihan ok olo kävellessä muuten ollessa mut vielä en oo uskaltautunu suuremmin venyttää. Harmittaa jos silloin ei pysty tekemää ja vie joltaki paikan, mut sit taas harmittaa enemmän jos tää onki siinä kunnossa et pystyy reenailee ja sit ois luovuttanu paikkansa pois Riittääköhän jos ilmottelen lauantaina aamupäivästä mikä on tilanne sillä hetkelä ni sais mun paikat varmaa paikattua jos tuntuu etten pysty reenaamaa ? | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Ke Loka 22, 2008 5:23 pm | |
| jeiii niin ON aivan pähkinöinä täällä jo valmiiks | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Ke Loka 22, 2008 7:03 pm | |
| Ashta, eiköhän se onnistu kun tampereen tunnit ei oo umpitäynnä vielä muutenkaan. Sanni, niin mäkin oon, mut mä oon lisäks hajalla jo valmiiks kun oon vetänyt kahden sijasta kolme tuntia tällä viikolla - ennen viikonlopun neljää!!!! Jätän suosiolla jatkotunnin lauantailta pois kun meen siihen samaan sunnuntaina Tampereella. Seitsemän tuntia meikäläiselle tarkottaa muutenkin jo kahen viikon toipumisaikaa!!! | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Ke Loka 22, 2008 7:29 pm | |
| No juu mä lähinnä mietinki tota master classia ku se on täynnä, Iina varmaa tietää sit paremmin onko sinne muita kyttäämässä paikkaa varasijalla. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Ke Loka 22, 2008 8:53 pm | |
| En tiiä yhtään kun jostain syystä varasijoille ei oo paljon ilmottauduttu vaikka yleensähän nyt aina joku jää pois. Toi alkeistason tunti on täynnä mun oppilaita tällä hetkellä btw mutta varasijoilla ei oo ketään Jatkolla tuskin on kiire kuitenkaan, kahdeksan ilmottautunutta sä mukaan lukien, eli tuskin tulee ihan täyteen. | |
|
| |
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Ke Loka 22, 2008 9:01 pm | |
| Tanja!! Minun Masteri näyttää nyt epätoivoiselle..Minulle lykätty aamuvuoro, joka kestää kolmeen,että sellaista mukavaa tällä kertaa | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Ke Loka 22, 2008 10:38 pm | |
| Voi piru, lisää peruutuksia... Me ei sittenkään päästä Marin kanssa kumpikaan. Harmittaa kauheasti. Mutta pitäkää hauskaa ja kertokaa täällä sitten tarkemmin.... | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! To Loka 23, 2008 7:44 am | |
| OK, poistin peruuttaneet listasta yllä. Ennätystäynnä tunnit ovat näinkin, katsotaan miten homma etenee!
Iina, mitenkäs tuo jatkotunti sunnuntaina teillä, voiko se olla samantasoinen kuin tuo meillä Helsingissä? Ajattelen selkäparkaani jonka kannalta olis parempi osallistua kahdelle tunnille kumpanakin päivänä mieluummin kuin kolmelle lauantaina ja yhdelle-kahdelle sunnuntaina. Jos samantasoinen tunti käy, jätän suosiolla väliin lauantain jatkon ja tulen teidän sunnuntain jatkolle vain. Suziehan voi helpottaa joitakin liikkeitä jos kaikki ei kaikkiin liikkeisiin pysty, niin se meilläkin lauantaina varmasti joutuu tekemään kun on kummiskin eritasoisia ihmisiä kullakin tunnilla. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! To Loka 23, 2008 9:21 am | |
| Joo, voi olla saman tasoinen - kattelin tota osallistujalistaa ja vaikka kaikki ei varmaankaan osaa kaikkea niin suurin osa kuitenkin on jo invertoinut jonkin aikaa ja muutenkin aika edistyneitä osa osallistujista. Helpotetaan sit jos ei pysytä mukana. | |
|
| |
kristalli intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 137 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 24.01.2008
| Aihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! La Loka 25, 2008 2:36 pm | |
| Haluaako joku master classille treelle paikkaa? olen tulossa kyllä mutta vähärahaisena ja kiireisenä voin jättää masterit kyllä väliinkin ja osallistua pelkkään jatkoon jos joku haluaa mun paikan. ja siis iina, onko uus studio jo käytössä vai vanha? en oo seurannut tätä hetkeen, en tiedä missä mennään. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! La Loka 25, 2008 4:27 pm | |
| Vanhalla ollaan, Sammonkatu 56. Mulle ei oo masterille ainakaan ketään ilmottautunut jonoon - Nellellekin löytyy paikka kyllä kun Ashta jättää masterin väliin. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! | |
| |
|
| |
| Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! | |
|