Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Vaatteet

Siirry alas 
+14
tuhoelain
direne
enbou666
hpl
Vanillalatte
Tiu
vesipullo
leben
Ish
Selena
Iina
Samira
Tiiutti
ballerina85
18 posters
KirjoittajaViesti
ballerina85
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 30.10.2008

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeSu Marras 02, 2008 5:55 pm

Millaset vaatteet olisivat hyvät treeneihin!
Joillakin säärystimet toisilla jotkut tiukat microt sukkikset vai mikä ois hyvä valinta aloittelijalle?? pig
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiiutti
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 30
Ikä : 35
Registration date : 04.09.2008

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeSu Marras 02, 2008 8:00 pm

Täällä jossakin luki että toppi ja shortsit olis hyvä mut kai ne säärystimetki olis hyvät ainaki aluks niiden palovammojen takia joita voi tulla. Ainakin näin mä ajattelisin Smile Oikaskoon ken tietää paremmin Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Samira
intermediate spinner
intermediate spinner
Samira


Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 02.11.2008

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeSu Marras 02, 2008 8:55 pm

Varmaan aika yksilökohtaistakin mitä tykkää pitää päällä? Aika paljon näkee mikroshortsi/treenihousut-yhdistelmää sekä just shortsit+säärystimet-comboa ja osa sit vetää jalat paljaina.
Itse ainakin huomasin aloitellessa, että pyöriminen on helpompaa säärystimien/pitkien housujen kanssa kun ei vielä haldaa hommaa kunnolla. Nyttemmin pyörimiset menee pöksyillä tai ilman. Smile
Pitkähihaista paitaakin suositellaan, mutta itse en ole kokenut tarpeelliseksi. Mitä itse on tullut juteltua muiden tuntilaisten kanssa, niin osalla hinkkaantuu/palaa ranteet, osalla käsivarret ja osa ei taas ole moksiskaan tankokontaktista ihon kanssa.

Olipas todella hyödyllinen vastaus. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeMa Marras 03, 2008 1:02 am

Joo periaatteessahan tekniikka pitäisi saada sen verran kuntoon että shortseissa ja topissakin pystyy olemaan kolhuitta tai palovammoitta. Mutta varsinkin alussa jos hiertää pahasti mustelmille tai rakoille kannattaa jotain tyyliin säärystimiä, pitkiä housuja, hikinauhoja ranteeseen tai pitkähihaisia kokeilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Selena
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 03.11.2008

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeKe Marras 05, 2008 5:44 pm

ballerina85 kirjoitti:
mikä ois hyvä valinta aloittelijalle?? pig

Näin toisena aloittelijana suosittelen, että suojaa tosiaan ihon vaikka jollain ohuella vaatekappaleella: siis pitkät hihat ja jalkaan vaikka just säärystimet tai trikoot. Tekniikan parantuessa mustelmat ja palovammat varmasti vähenevät, mutta ainakin itse koen, että alkuvaiheessa suoritusten ollessa vähän epätasaista laatua Very Happy , kannattaa suojata iho aika hyvin.

Ainakin ekoille tunneille suosittelisin siis omasta kokemuksesta trikoita ja pitkähihaista, vartalonmyötäistä paitaa. Ekalla tunnilla mulla oli lyhythihainen toppi, ja ranteethan siinä paloivat... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeLa Tammi 10, 2009 9:46 pm

Huomiselle tunnille pistän täällä kassia kuntoon ja muistinpas että mies
osti joskus aikoinaan liian pienet bokserit ja pyysin kattelemaan ne mulle. Olipas
just passelin kokoiset lol!
Olin aikaisemmin jo ostanut hipsters pikkarit tätä tarkoitusta varten, mutta bokserit
paljon paremmat, pitemmät lahkeet. cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
leben
basic spinner
basic spinner
leben


Viestien lukumäärä : 14
Location : somewhere
Registration date : 14.01.2009

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimePe Tammi 16, 2009 4:04 pm

Täytynee hankkia koko vartalo-sukka.. Sen verran kohmo olen ja arvet puhuvat puolestani... What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
vesipullo
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 16.10.2011

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeSu Loka 16, 2011 3:29 pm

Kelpaako starttitunnille, jos laittaa polven yläpuolelle tai hitusen polven alapuolelle ulottuvat ihonmyötäiset trikoot/kaprit? Ja tarviiko kenkiä olla? Voiko vetää paljain jaloin ja jos ei, niin millaset kengät kannattais hankkia? Olen aika kujalla, että jos tulevaa tankoilijaa viitsisitte auttaa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeSu Loka 16, 2011 4:05 pm

vesipullo kirjoitti:
Kelpaako starttitunnille, jos laittaa polven yläpuolelle tai hitusen polven alapuolelle ulottuvat ihonmyötäiset trikoot/kaprit? Ja tarviiko kenkiä olla? Voiko vetää paljain jaloin ja jos ei, niin millaset kengät kannattais hankkia? Olen aika kujalla, että jos tulevaa tankoilijaa viitsisitte auttaa Laughing

Kannattaa varmaan ottaa lyhkäsemmät shortsit, koska kun tehään kiipeilyjä tai vaikka seistään/istutaan tangolla, pitää saada se iho esille. Very Happy Toki siis jotain spinnejä tehdessä voi olla pidemmät housut siinä päällä, mutta muuten kyllä ainakin meillä pitää olla mahdollisimman lyhkäset ja pikkuset shortsit. Ja ei tarvitse kenkiä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeSu Loka 16, 2011 5:50 pm

Näin talvikylmillä kannattaa laittaa shortsit alle ja pitkät housut päälle. Jotku sukat / päkiätossut / muut kannattaa olla niin ei oo päkiät rakoilla jos tehdään piruetteja tai muita päkiäkäännöksiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Vanillalatte
basic spinner
basic spinner
Vanillalatte


Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 34
Location : Rovaniemi
Registration date : 07.11.2011

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeKe Marras 16, 2011 8:52 pm

Itellä on ihan alusta saakka ollut pikku pikku shortsit ja toppi reenatessa. Ei mua oo pieni nahan käryäminen haitannu. Oon ajatellu että parkkiintuu sitten paremmin Very Happy Kotona yksin reenaillessa tykkään olla ihan bikihousuissa ja pikku topissa. Jotenkin mulla tuntuu paremmalta mitä vähemmän on vaatetta.
Takaisin alkuun Siirry alas
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter
hpl


Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 17.10.2011

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeKe Marras 16, 2011 9:22 pm

Jep, samma här, tunnilla tankoillessa käytössä on jotku miesten bokserit ja toppi, alla urheilurintsikat.. urheilurintsikoille on sitten hyvä vaihtaa kun tarvii pitoa kylkeenkin.. Mustelmillahan sitä joka paikka on, mutta kuuluu lajiin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
enbou666
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 35
Location : Pori
Registration date : 14.04.2013

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeTi Kesä 04, 2013 11:23 am

oman reenikassini sisältö ja vaatetus:
urheilurintsikat, bokserimalliset tosi lyhyet shortsit, nilkkasukat, verkkarit, säärystimet, ohut puuvillainen toppi (voi helposti nostaa ja /tai sitoa rinnan alle jos tarvetta esim kylkipidolle) ja huppari alkulämpöä ja loppuvenyjä varten.
Lisäksi mukana aina juomapullo, grippiapu ja pieni käsipyyhe tangon putsausta varten. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
direne
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 11.07.2015

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeMa Heinä 20, 2015 8:03 pm

Heis, minäkin kyselen vaatteista! Onko nimittäin suositella jotain merkkiä/valmistajaa joka olisi suunnitellut vaatteita suoraan tankotanssiin sopivaksi? Onko kokemuksia RAD pole wearin vaatteista? Ovatko kestäviä jne.? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
tuhoelain
intermediate inverter
intermediate inverter
tuhoelain


Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37
Location : Tampere
Registration date : 15.10.2012

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeMa Heinä 20, 2015 8:58 pm

Onhan noita tankoiluun suunniteltuja vaatteita. Suomalainen Mia-Tuotekin tekee omaa Oona-sarjaansa. Mulla on joku toppi ja shortsit ja onhan ne kivat.
Takaisin alkuun Siirry alas
direne
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 11.07.2015

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeTi Heinä 21, 2015 3:21 pm

Just katselin sivuilta että oikeastaan mitään ei ole enään mustana tai violettina OonaK collectionilla, ainoastaan aikalailla valkoisia jäljellä. Sad toivottavasti tulisi lisää, itse hieman vierastan valkoista ja muutenkin vaaleaa urheiluvaatteissa. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeKe Heinä 22, 2015 12:47 pm

mä oon aika paljon ostanut h&m:ltä shortseja ja toppeja. mut sit oon myös pole-a-holicilta tilannut sivunarushortsit (myöskin Mia tuotteen valmistama). rad:stä ei oo kokemusta (vielä) Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Alice
basic spinner
basic spinner
Alice


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 38
Location : Hyvinkää
Registration date : 12.04.2014

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Tankotanssivaatteita   Vaatteet Icon_minitimeMa Elo 10, 2015 8:42 am

Kotimaisia verkkokauppoja josta saa tilattua tankotanssivaatetusta:

http://pole-a-holic.mycashflow.fi/
http://verticalclub.omaverkkokauppa.fi/
http://www.leeloo.fi/
http://www.miastore.fi/tuoteryhmat/tankotanssi/

Sitten pari ulkomaista

http://www.polemotion.com/

(Polemotioniin tein tilauksen, mutta koot olivat loppuneet varastosta, myyjältä tuli heti viestiä asiasta ja hän tarjosi vaihtoehtoisia tuotteita. Mutta koska juuri tiettyä tuotetta olin etsinyt, ei vaihtoehdot minulle kelvanneet. Hän ei osannut sanoa millon haluamaani tuotetta tulee lisää varastoon, joten hän halusi palauttaa maksamani summan, ettei se jää viikoiksi roikkumaan ja odottelemaan milloin tuotteita tulee. Pyysi seuraamaan nettikaupan sivuja muutaman viikon kuluttua uudelleen, kun saavat varastoon täytettä. Tämä kaikki siis kahden päivän sisällä tilauksestani. Koin asiakaspalvelun nopeaksi ja ystävälliseksi. Nettikaupassa oli hassusti osa loppuneista tuotteista merkattu ruksilla yli jos loppuneet ja toisissa taas koon valitessa luki yläpuolella SOLD OUT, tästä siis sekaannus ettei tuotteita ollutkaan, kun en huomannut "sold out" merkintää)

http://www.polestore.eu/?SID=77jnc3aso96jcd8ktn34st3q60&___store=en&___from_store=de

http://www.dragonflybrand.com/

http://www.badkitty.com/

http://www.mikayogawear.com/

Siinäpä niitä muutama. Muistakaahan, että ulkomailta tilattaessa voi tuotteet jäädä tulliin ja niihin saattaa tulla tällöin lisämaksua. Toimitusajat ovat myös pidempiä. Kannattaa aina käydä kurkkaamassa tullin sivuja, ennen kuin ulkomailta tilailee tuotteita, niin saattaa välttyä yllättäviltä kuluilta.

Itselläni on Mia-tuotteen shortseja kahdet. Sekä yhdet Dragonflyt. Dragonflyt on mukavan joustavat, vaikka kangas onkin napakkaa. Lahkeet on hyvin lyhyet, mutta spagaattejakin saa rauhassa venytellä vilauttelematta.
Mia-tuotteen Oona-malliston Poleflow shortsit oli omaan makuun liian paljastavat, mutta mallistossa on toki muitakin vaihtoehtoja (pidempiä lahkeita). Mia-tuotteen basic shortseissa taasen tuntui olevan suht iso mitoitus, XS on meinaan itelle vähän isot, kun shortsit tosiaan JOUSTAA ja paljon (muotoilu toimii hyvin, kangas voisi olla napakampaa). Mutta kuka mistäkin tykkää. Kokeilemalla löytää itselle sopivimman.
Takaisin alkuun Siirry alas
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeTi Elo 18, 2015 11:14 am

http://radpolewear.com on oma suosikki ja olen myös RAD Flow Teamin edustaja. Yritys sijaitsee Euroopassa, joten mitään tulleja ei hintoihin tule ja toimitus on nopea. Itse olen sitä mieltä, että shortseissa less is more kunhan haarakiila on tarpeeksi leveä, joten RADin shortit passaa mulle. Jos ei tykkää cheeky-mallista niin kannattaa tilata muualta.

Tilasin juuri myös vaatteita Anastasia Sokolovalta, ja tykkään kovasti. Tosin vähiten peittävien shortsien haarakiila on kapeampi kuin RADilla, mutta toistaiseksi en ole flashännyt niissäkään shortseissa Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Nera
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 13.09.2012

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeTi Helmi 09, 2016 1:40 pm

Flashaamisesta puheenollen, käyttääks kukaan fashion teippiä tms. varmistamassa, ettei mitään ylimääräistä näy? Jotenkin erityisesti teddy-tyyppisissä liikkeissä kyllä hieman kuumottaa! Samoin cross-ankle release tuppaa jotenkin rullaamaan byysia inhasti. Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
tuhoelain
intermediate inverter
intermediate inverter
tuhoelain


Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37
Location : Tampere
Registration date : 15.10.2012

Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitimeLa Helmi 20, 2016 4:23 pm

Kun shortseissa on riittävän leveä haarakiila ja lahkeet ei lepata, niin minä en moista kammoa. Toki olen kokeillut seko shortseja, joissa haara on aivan liian kapea, että niitä missä lahkeet eivät ole mielestäni tarpeeksi kireät. Ne ovat jääneet ostamatta. Mua ei haittaa jos pakarat vilkkuu, jos se nyt siis ei ole nimenomaan kielletty jossain kilpailun säännöissä tms.

En usko että tuollainen teippi pitäisi lahkeita paikallaan kovemmassa menossa. Iho hikoaa ja tulee joka tapauksessa vedettyä niitä vaatteita suuntaan ja toiseenkin. Ennemmin vaikka pujottaisin shortsien lahkeiden päärmeisiin ohuen kuminauhan tueksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Vaatteet Empty
ViestiAihe: Vs: Vaatteet   Vaatteet Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vaatteet
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Pineapplen vaatteet

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: