| Vaatteet | |
|
+14tuhoelain direne enbou666 hpl Vanillalatte Tiu vesipullo leben Ish Selena Iina Samira Tiiutti ballerina85 18 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
ballerina85 pole beginner
Viestien lukumäärä : 3 Registration date : 30.10.2008
| Aihe: Vaatteet Su Marras 02, 2008 5:55 pm | |
| Millaset vaatteet olisivat hyvät treeneihin! Joillakin säärystimet toisilla jotkut tiukat microt sukkikset vai mikä ois hyvä valinta aloittelijalle?? | |
|
| |
Tiiutti basic inverter
Viestien lukumäärä : 30 Ikä : 36 Registration date : 04.09.2008
| Aihe: Vs: Vaatteet Su Marras 02, 2008 8:00 pm | |
| Täällä jossakin luki että toppi ja shortsit olis hyvä mut kai ne säärystimetki olis hyvät ainaki aluks niiden palovammojen takia joita voi tulla. Ainakin näin mä ajattelisin Oikaskoon ken tietää paremmin | |
|
| |
Samira intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 79 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 02.11.2008
| Aihe: Vs: Vaatteet Su Marras 02, 2008 8:55 pm | |
| Varmaan aika yksilökohtaistakin mitä tykkää pitää päällä? Aika paljon näkee mikroshortsi/treenihousut-yhdistelmää sekä just shortsit+säärystimet-comboa ja osa sit vetää jalat paljaina. Itse ainakin huomasin aloitellessa, että pyöriminen on helpompaa säärystimien/pitkien housujen kanssa kun ei vielä haldaa hommaa kunnolla. Nyttemmin pyörimiset menee pöksyillä tai ilman. Pitkähihaista paitaakin suositellaan, mutta itse en ole kokenut tarpeelliseksi. Mitä itse on tullut juteltua muiden tuntilaisten kanssa, niin osalla hinkkaantuu/palaa ranteet, osalla käsivarret ja osa ei taas ole moksiskaan tankokontaktista ihon kanssa. Olipas todella hyödyllinen vastaus. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Vaatteet Ma Marras 03, 2008 1:02 am | |
| Joo periaatteessahan tekniikka pitäisi saada sen verran kuntoon että shortseissa ja topissakin pystyy olemaan kolhuitta tai palovammoitta. Mutta varsinkin alussa jos hiertää pahasti mustelmille tai rakoille kannattaa jotain tyyliin säärystimiä, pitkiä housuja, hikinauhoja ranteeseen tai pitkähihaisia kokeilla. | |
|
| |
Selena pole beginner
Viestien lukumäärä : 2 Registration date : 03.11.2008
| Aihe: Vs: Vaatteet Ke Marras 05, 2008 5:44 pm | |
| - ballerina85 kirjoitti:
- mikä ois hyvä valinta aloittelijalle??
Näin toisena aloittelijana suosittelen, että suojaa tosiaan ihon vaikka jollain ohuella vaatekappaleella: siis pitkät hihat ja jalkaan vaikka just säärystimet tai trikoot. Tekniikan parantuessa mustelmat ja palovammat varmasti vähenevät, mutta ainakin itse koen, että alkuvaiheessa suoritusten ollessa vähän epätasaista laatua , kannattaa suojata iho aika hyvin. Ainakin ekoille tunneille suosittelisin siis omasta kokemuksesta trikoita ja pitkähihaista, vartalonmyötäistä paitaa. Ekalla tunnilla mulla oli lyhythihainen toppi, ja ranteethan siinä paloivat... | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Vaatteet La Tammi 10, 2009 9:46 pm | |
| Huomiselle tunnille pistän täällä kassia kuntoon ja muistinpas että mies osti joskus aikoinaan liian pienet bokserit ja pyysin kattelemaan ne mulle. Olipas just passelin kokoiset Olin aikaisemmin jo ostanut hipsters pikkarit tätä tarkoitusta varten, mutta bokserit paljon paremmat, pitemmät lahkeet. | |
|
| |
leben basic spinner
Viestien lukumäärä : 14 Location : somewhere Registration date : 14.01.2009
| Aihe: Vs: Vaatteet Pe Tammi 16, 2009 4:04 pm | |
| Täytynee hankkia koko vartalo-sukka.. Sen verran kohmo olen ja arvet puhuvat puolestani... | |
|
| |
vesipullo pole beginner
Viestien lukumäärä : 1 Registration date : 16.10.2011
| Aihe: Vs: Vaatteet Su Loka 16, 2011 3:29 pm | |
| Kelpaako starttitunnille, jos laittaa polven yläpuolelle tai hitusen polven alapuolelle ulottuvat ihonmyötäiset trikoot/kaprit? Ja tarviiko kenkiä olla? Voiko vetää paljain jaloin ja jos ei, niin millaset kengät kannattais hankkia? Olen aika kujalla, että jos tulevaa tankoilijaa viitsisitte auttaa | |
|
| |
Tiu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 156 Registration date : 14.10.2010
| Aihe: Vs: Vaatteet Su Loka 16, 2011 4:05 pm | |
| - vesipullo kirjoitti:
- Kelpaako starttitunnille, jos laittaa polven yläpuolelle tai hitusen polven alapuolelle ulottuvat ihonmyötäiset trikoot/kaprit? Ja tarviiko kenkiä olla? Voiko vetää paljain jaloin ja jos ei, niin millaset kengät kannattais hankkia? Olen aika kujalla, että jos tulevaa tankoilijaa viitsisitte auttaa
Kannattaa varmaan ottaa lyhkäsemmät shortsit, koska kun tehään kiipeilyjä tai vaikka seistään/istutaan tangolla, pitää saada se iho esille. Toki siis jotain spinnejä tehdessä voi olla pidemmät housut siinä päällä, mutta muuten kyllä ainakin meillä pitää olla mahdollisimman lyhkäset ja pikkuset shortsit. Ja ei tarvitse kenkiä! | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Vaatteet Su Loka 16, 2011 5:50 pm | |
| Näin talvikylmillä kannattaa laittaa shortsit alle ja pitkät housut päälle. Jotku sukat / päkiätossut / muut kannattaa olla niin ei oo päkiät rakoilla jos tehdään piruetteja tai muita päkiäkäännöksiä. | |
|
| |
Vanillalatte basic spinner
Viestien lukumäärä : 27 Ikä : 35 Location : Rovaniemi Registration date : 07.11.2011
| Aihe: Vs: Vaatteet Ke Marras 16, 2011 8:52 pm | |
| Itellä on ihan alusta saakka ollut pikku pikku shortsit ja toppi reenatessa. Ei mua oo pieni nahan käryäminen haitannu. Oon ajatellu että parkkiintuu sitten paremmin Kotona yksin reenaillessa tykkään olla ihan bikihousuissa ja pikku topissa. Jotenkin mulla tuntuu paremmalta mitä vähemmän on vaatetta. | |
|
| |
hpl intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 139 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 17.10.2011
| Aihe: Vs: Vaatteet Ke Marras 16, 2011 9:22 pm | |
| Jep, samma här, tunnilla tankoillessa käytössä on jotku miesten bokserit ja toppi, alla urheilurintsikat.. urheilurintsikoille on sitten hyvä vaihtaa kun tarvii pitoa kylkeenkin.. Mustelmillahan sitä joka paikka on, mutta kuuluu lajiin | |
|
| |
enbou666 basic inverter
Viestien lukumäärä : 43 Ikä : 36 Location : Pori Registration date : 14.04.2013
| Aihe: Vs: Vaatteet Ti Kesä 04, 2013 11:23 am | |
| oman reenikassini sisältö ja vaatetus: urheilurintsikat, bokserimalliset tosi lyhyet shortsit, nilkkasukat, verkkarit, säärystimet, ohut puuvillainen toppi (voi helposti nostaa ja /tai sitoa rinnan alle jos tarvetta esim kylkipidolle) ja huppari alkulämpöä ja loppuvenyjä varten. Lisäksi mukana aina juomapullo, grippiapu ja pieni käsipyyhe tangon putsausta varten. | |
|
| |
direne basic spinner
Viestien lukumäärä : 6 Registration date : 11.07.2015
| Aihe: Vs: Vaatteet Ma Heinä 20, 2015 8:03 pm | |
| Heis, minäkin kyselen vaatteista! Onko nimittäin suositella jotain merkkiä/valmistajaa joka olisi suunnitellut vaatteita suoraan tankotanssiin sopivaksi? Onko kokemuksia RAD pole wearin vaatteista? Ovatko kestäviä jne.? | |
|
| |
tuhoelain intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 184 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 15.10.2012
| Aihe: Vs: Vaatteet Ma Heinä 20, 2015 8:58 pm | |
| Onhan noita tankoiluun suunniteltuja vaatteita. Suomalainen Mia-Tuotekin tekee omaa Oona-sarjaansa. Mulla on joku toppi ja shortsit ja onhan ne kivat. | |
|
| |
direne basic spinner
Viestien lukumäärä : 6 Registration date : 11.07.2015
| Aihe: Vs: Vaatteet Ti Heinä 21, 2015 3:21 pm | |
| Just katselin sivuilta että oikeastaan mitään ei ole enään mustana tai violettina OonaK collectionilla, ainoastaan aikalailla valkoisia jäljellä. toivottavasti tulisi lisää, itse hieman vierastan valkoista ja muutenkin vaaleaa urheiluvaatteissa. :/ | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Vaatteet Ke Heinä 22, 2015 12:47 pm | |
| mä oon aika paljon ostanut h&m:ltä shortseja ja toppeja. mut sit oon myös pole-a-holicilta tilannut sivunarushortsit (myöskin Mia tuotteen valmistama). rad:stä ei oo kokemusta (vielä) | |
|
| |
Alice basic spinner
Viestien lukumäärä : 13 Ikä : 38 Location : Hyvinkää Registration date : 12.04.2014
| Aihe: Tankotanssivaatteita Ma Elo 10, 2015 8:42 am | |
| Kotimaisia verkkokauppoja josta saa tilattua tankotanssivaatetusta:
http://pole-a-holic.mycashflow.fi/ http://verticalclub.omaverkkokauppa.fi/ http://www.leeloo.fi/ http://www.miastore.fi/tuoteryhmat/tankotanssi/
Sitten pari ulkomaista
http://www.polemotion.com/
(Polemotioniin tein tilauksen, mutta koot olivat loppuneet varastosta, myyjältä tuli heti viestiä asiasta ja hän tarjosi vaihtoehtoisia tuotteita. Mutta koska juuri tiettyä tuotetta olin etsinyt, ei vaihtoehdot minulle kelvanneet. Hän ei osannut sanoa millon haluamaani tuotetta tulee lisää varastoon, joten hän halusi palauttaa maksamani summan, ettei se jää viikoiksi roikkumaan ja odottelemaan milloin tuotteita tulee. Pyysi seuraamaan nettikaupan sivuja muutaman viikon kuluttua uudelleen, kun saavat varastoon täytettä. Tämä kaikki siis kahden päivän sisällä tilauksestani. Koin asiakaspalvelun nopeaksi ja ystävälliseksi. Nettikaupassa oli hassusti osa loppuneista tuotteista merkattu ruksilla yli jos loppuneet ja toisissa taas koon valitessa luki yläpuolella SOLD OUT, tästä siis sekaannus ettei tuotteita ollutkaan, kun en huomannut "sold out" merkintää)
http://www.polestore.eu/?SID=77jnc3aso96jcd8ktn34st3q60&___store=en&___from_store=de
http://www.dragonflybrand.com/
http://www.badkitty.com/
http://www.mikayogawear.com/
Siinäpä niitä muutama. Muistakaahan, että ulkomailta tilattaessa voi tuotteet jäädä tulliin ja niihin saattaa tulla tällöin lisämaksua. Toimitusajat ovat myös pidempiä. Kannattaa aina käydä kurkkaamassa tullin sivuja, ennen kuin ulkomailta tilailee tuotteita, niin saattaa välttyä yllättäviltä kuluilta.
Itselläni on Mia-tuotteen shortseja kahdet. Sekä yhdet Dragonflyt. Dragonflyt on mukavan joustavat, vaikka kangas onkin napakkaa. Lahkeet on hyvin lyhyet, mutta spagaattejakin saa rauhassa venytellä vilauttelematta. Mia-tuotteen Oona-malliston Poleflow shortsit oli omaan makuun liian paljastavat, mutta mallistossa on toki muitakin vaihtoehtoja (pidempiä lahkeita). Mia-tuotteen basic shortseissa taasen tuntui olevan suht iso mitoitus, XS on meinaan itelle vähän isot, kun shortsit tosiaan JOUSTAA ja paljon (muotoilu toimii hyvin, kangas voisi olla napakampaa). Mutta kuka mistäkin tykkää. Kokeilemalla löytää itselle sopivimman. | |
|
| |
AnskuN hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 216 Registration date : 06.03.2012
| Aihe: Vs: Vaatteet Ti Elo 18, 2015 11:14 am | |
| http://radpolewear.com on oma suosikki ja olen myös RAD Flow Teamin edustaja. Yritys sijaitsee Euroopassa, joten mitään tulleja ei hintoihin tule ja toimitus on nopea. Itse olen sitä mieltä, että shortseissa less is more kunhan haarakiila on tarpeeksi leveä, joten RADin shortit passaa mulle. Jos ei tykkää cheeky-mallista niin kannattaa tilata muualta. Tilasin juuri myös vaatteita Anastasia Sokolovalta, ja tykkään kovasti. Tosin vähiten peittävien shortsien haarakiila on kapeampi kuin RADilla, mutta toistaiseksi en ole flashännyt niissäkään shortseissa | |
|
| |
Nera basic spinner
Viestien lukumäärä : 19 Registration date : 13.09.2012
| Aihe: Vs: Vaatteet Ti Helmi 09, 2016 1:40 pm | |
| Flashaamisesta puheenollen, käyttääks kukaan fashion teippiä tms. varmistamassa, ettei mitään ylimääräistä näy? Jotenkin erityisesti teddy-tyyppisissä liikkeissä kyllä hieman kuumottaa! Samoin cross-ankle release tuppaa jotenkin rullaamaan byysia inhasti. | |
|
| |
tuhoelain intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 184 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 15.10.2012
| Aihe: Vs: Vaatteet La Helmi 20, 2016 4:23 pm | |
| Kun shortseissa on riittävän leveä haarakiila ja lahkeet ei lepata, niin minä en moista kammoa. Toki olen kokeillut seko shortseja, joissa haara on aivan liian kapea, että niitä missä lahkeet eivät ole mielestäni tarpeeksi kireät. Ne ovat jääneet ostamatta. Mua ei haittaa jos pakarat vilkkuu, jos se nyt siis ei ole nimenomaan kielletty jossain kilpailun säännöissä tms.
En usko että tuollainen teippi pitäisi lahkeita paikallaan kovemmassa menossa. Iho hikoaa ja tulee joka tapauksessa vedettyä niitä vaatteita suuntaan ja toiseenkin. Ennemmin vaikka pujottaisin shortsien lahkeiden päärmeisiin ohuen kuminauhan tueksi. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Vaatteet | |
| |
|
| |
| Vaatteet | |
|