| Kuopioon? | |
|
+18tiianen89 Maikku Miina Jassi Dahlia D. catlavey Like-Angel vesi päivänsäde Ninni Henna.C Nins Cherrie Iina misfit Riina inah Zanca 22 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Riina basic spinner
Viestien lukumäärä : 20 Ikä : 51 Location : Juankoski Registration date : 07.02.2008
| Aihe: Vs: Kuopioon? Pe Syys 25, 2009 9:13 am | |
| No niin,tanko kasattu,ja testattu,enpä vaan tajunnutkaan olevani NÄIN rapakunnossa No,kovaa treeniä vaan niin kyllä se siitä taas lähtee | |
|
| |
catlavey pole beginner
Viestien lukumäärä : 1 Ikä : 30 Location : Kuopio Registration date : 09.11.2009
| Aihe: voi voi voi Ma Marras 09, 2009 12:16 pm | |
| Siis Kuopiossa ei ole mitään paikkaa missä kyseistä tanssia voisi harjoittaa? Todella harmi, joskus 2 vuotta sitten ite kiinnostuin lajista ja kyhäilin kellariin oman tankoni pystyyn, no eihän se siellä kauaa pysyny sitte ku paikka täytty puu kuormalla ja sen sellasella. Olis tosi ihanaa et Kuopioon tulis jotain sellasta. Itse kun oon niin nuori harrastelemaan muilla paikkakunnilla, kun kyydit on niin ja näin | |
|
| |
Dahlia D. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: Kuopioon? Ma Marras 09, 2009 12:32 pm | |
| Miutakin vähän harmittaa kun Kuopiossa ei oo harrastusmahdollisuutta lajiin. Itse olen muuttamassa sinne ens kevväänä/kesällä. Pittää perustaa joku kotistudio : D | |
|
| |
Riina basic spinner
Viestien lukumäärä : 20 Ikä : 51 Location : Juankoski Registration date : 07.02.2008
| Aihe: Vs: Kuopioon? Ti Marras 24, 2009 8:22 pm | |
| Piti sitte käydä testaamassa omia opetus-taitoja vkonloppuna ja hyvinhän tuo sujui Meillä on yks tanko ja pieni tila jota saa toistaseks käyttää ja käytetään sillon kun oon ite Kuopiossa. Pari vielä saattas mahtua mukaan jos kysäsen tytöiltä että saako "ulkopuolisia" ottaa mukaan.Laittakaahan yksäriä tai mailiä jos ootte kiinnostunu rkankaanpaa@gmail.com | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Kuopioon? Ti Marras 24, 2009 10:43 pm | |
| Mikä on studion nimi ja y-tunnus? Jos meinaatte alkaa ulkopuolisia ottaa mukaan niin hoitakaa nyt ihmeessä yritys- ja vakuutusasiat ihan vähintään kuntoon vaikka ei koulutusta alalle muuten olisi... | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: Kuopioon? Ke Marras 25, 2009 12:21 pm | |
| Joo, sen verran minäkin oon yritystoimintaa opiskellut että totta hemmetissä hoidatte ensin yrityksen pystyyn niin, että se ei oo mikkään laiton pulju. Tulee vuan sanomista jos yhtään alatte rahhaa tahkoamaan ja toiminta kantautuu verottajan tai muun mulkeron korviin. | |
|
| |
Riina basic spinner
| Aihe: Vs: Kuopioon? Ke Marras 25, 2009 9:54 pm | |
| Y-tunnus kyllä on olemassa mut harmi vaan kun näissä ei liiku raha sitten pätkääkään.Hmpf. Ja kaveri porukalla ollaan siis oltu vaan kokeilu-meiningillä.Että ei sen kummempaa.Tytöt halus sen verran kokeilla jos vaikka innostuisivat ostamaan oman tangon. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kuopioon? Ke Marras 25, 2009 10:39 pm | |
| noh, siinä tapauksessa asia hanskassa ainakin osittain onnea koetukseen! | |
|
| |
Jassi intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 50 Registration date : 08.07.2008
| Aihe: Vs: Kuopioon? Su Huhti 25, 2010 8:42 am | |
| Hellou kaikki Kuopion böönat! Minulta kyseltiin polttareita Kuopioon, onko kenelläkään mahdollisuutta pitää? Tai löytyykö paikkaa jossa opettaa ja opettajaa? Alustavaa kyselyä suoritan aiheesta kun en itsekään tiedä, mutta lupasin selvittää asiaa. Hihkukaas vastauksia. | |
|
| |
Miina pole beginner
Viestien lukumäärä : 3 Ikä : 39 Location : Kuopio/Ylöjärvi Registration date : 26.01.2011
| Aihe: Vs: Kuopioon? Ke Helmi 02, 2011 10:42 pm | |
| Moikka! Onkohan Kuopioon tulossa lähiaikoina? Tahtoo kokeileen | |
|
| |
Maikku pole beginner
Viestien lukumäärä : 1 Registration date : 15.06.2011
| Aihe: Vs: Kuopioon? Ke Kesä 15, 2011 1:37 pm | |
| Hei! Missä vaiheessa projekti menee, joko pääsee pian tunneille? Itse kävin jkl:ssä viikonloppuna polttariporukassa kokeilemassa lajia, ja olen myyty! Nyt kun vain vielä löytyisi Kuopiosta vastaavaa toimintaa... | |
|
| |
tiianen89 pole beginner
Viestien lukumäärä : 3 Ikä : 34 Location : kuopio Registration date : 05.07.2009
| Aihe: :) Ma Heinä 11, 2011 10:41 am | |
| Minä asun Siilinjärvellä, oma tanko löytyy olohuoneesta. Enää puuttuis vaan treenauskaveri, yksin ei oikein uskalla kokeilla uusia liikkeitä, missä riski tulla niskoilleen alas Kahesti oon käyny tankotanssikursseilla. Ekan kerran olin Tampereella tiiviskurssilla kaksi vuotta sitten, ja toisen kerran 1,5 h kestävällä tunnilla Jyväskylässä eilen Oma innostus ehti vähän "sammua" hetkeksi, kun en saanut omaa tankoa mihinkään laitettua, ja lähin harrastuspaikkamahdollisuus löytyy 150 km päästä. Jonkun aikaa tanko oli kaverini luona Kuopiossa pystyssä, missä kävin joitakin kertoja treenaamassa, kunnes kaverini muutti pois, ja tanko jäi taas nurkkiin lojumaan.. Nyt, taas pitkällisen odotuksen jälkeen tanko on omassa olohuoneessa, mutta motivaatio aloittaa "kaikki alusta" ihan itsekseen, on vähän hakusessa. Eli ei tosiaan olisi pahitteeksi jos joku tankotanssista innostunut tulisi kaveriksi reenaamaan! ps. Suunnittelin ostavani Jamillan art of pole -opetusvideot. Terkuin, Tiia | |
|
| |
Miina pole beginner
Viestien lukumäärä : 3 Ikä : 39 Location : Kuopio/Ylöjärvi Registration date : 26.01.2011
| Aihe: Vs: Kuopioon? Ma Loka 03, 2011 5:21 pm | |
| Kuopiossakin pääsee nyt tankoilemaan! Hyvinvointikeskus hytke on avattu maaherrankadulle. Jippii! Täytyy mennä lähiaikoina tunnille | |
|
| |
Zanca basic spinner
Viestien lukumäärä : 19 Ikä : 40 Registration date : 26.11.2008
| Aihe: Vs: Kuopioon? Pe Loka 07, 2011 6:48 am | |
| Itsekkin kuulin tuosta. Senpä takia tulinkin käymään nyt tällä foorumilla, kiinnostaisi tietää kuinka osaava se tunnin vetäjä on. Että onkohan hän rekisteröitynyt tälle foorumille... | |
|
| |
Vimme pole beginner
Viestien lukumäärä : 1 Registration date : 09.11.2010
| Aihe: Vs: Kuopioon? Su Loka 09, 2011 12:33 pm | |
| - Zanca kirjoitti:
- Itsekkin kuulin tuosta. Senpä takia tulinkin käymään nyt tällä foorumilla, kiinnostaisi tietää kuinka osaava se tunnin vetäjä on. Että onkohan hän rekisteröitynyt tälle foorumille...
Veeran tunnilla kävin, hyvin mukava ja osaava vetäjä! | |
|
| |
peeler basic spinner
Viestien lukumäärä : 7 Registration date : 17.03.2010
| Aihe: Vs: Kuopioon? Ke Marras 02, 2011 8:48 pm | |
| - Vimme kirjoitti:
- Zanca kirjoitti:
- Itsekkin kuulin tuosta. Senpä takia tulinkin käymään nyt tällä foorumilla, kiinnostaisi tietää kuinka osaava se tunnin vetäjä on. Että onkohan hän rekisteröitynyt tälle foorumille...
Veeran tunnilla kävin, hyvin mukava ja osaava vetäjä! Onkos muista vetäjistä kokemusta, tuntikalenterista päätellen heitä on useampi? Itsellä on jäänyt muuttojen ym myötä oma tanko pystyttämättä ja käyttämättä, mietin jos sais uuden sysäyksen jos kävisi ohjatulla tunnilla kerta sellainen mahdollisuus olisi. | |
|
| |
Skyie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 208 Location : Kuopio Registration date : 10.03.2012
| Aihe: Vs: Kuopioon? To Marras 15, 2012 10:56 pm | |
| Oon muuttamassa Kuopioon kevääksi, mikäs siellä on meininki? Onko siellä Hytkeessä kiva tankoilla? Katoin lukkarista netissä että ainaki monipuolinen tarjonta ois. | |
|
| |
kisulady intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 123 Ikä : 46 Location : Kuopio Registration date : 23.11.2011
| Aihe: Vs: Kuopioon? Pe Marras 16, 2012 9:49 am | |
| kyllä hytkeessä on tankoja. ei ole enää.
Viimeinen muokkaaja, kisulady pvm Ke Marras 16, 2016 9:15 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
kisulady intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 123 Ikä : 46 Location : Kuopio Registration date : 23.11.2011
| Aihe: Vs: Kuopioon? La Helmi 01, 2014 7:09 pm | |
| Ready set pole joka on muuttanut
Puusepänkatu 5 C 1 myös nykyjään kaksi salia toisessa pidetään rengastrapetsi tunteja, ilma joogaa ja kaikkea muuta kivaa. myös välillä tuolitanssi kursseja. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kuopioon? | |
| |
|
| |
| Kuopioon? | |
|