| Titaani vs. kromi | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Dí pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 29.10.2008
| Aihe: Titaani vs. kromi La Tammi 31, 2009 11:07 am | |
| Ajattelin aloittaa ihan oman keskustelun aiheesta, moni nimittäin varmaan on samassa tilanteessa kanssani. Eli siis x-pole on saatava (ja äkkiä), mutta kumpaan sitä sitten lopulta päätyy, titaaniseen vai kromiseen kaunokaiseen.. Haluaisin kuulla mielipiteitä puolesta ja vastaan, suosituksia, kokemuksia, mitä vaan. Kiitos ja kumarrus! | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Titaani vs. kromi La Tammi 31, 2009 11:25 am | |
| Hyvin henkilökohtaista kummasta pitää enemmän. Mulla palaa jalat kiinni titaaniin mutta kädet ei pidä juuri ollenkaan vaikka siinä ekstra grippiä pitäisikin olla. Kromi on paljon pehmeemmän tuntuinen ja lämpösenä siinä on juuri sopiva pito mun jaloille ja melkeinpä parempi käsillekkin. Mä taidan olla tän asian suhteen kyllä joku outolintu.. suurimalla osalla se titaani kai kuitenkin pitää paremmin..?? | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Titaani vs. kromi La Tammi 31, 2009 12:39 pm | |
| Mullakin tuo krominen tuntuu pitävän paremmin istumisessa ja seisomisessa. Sulle Miia höpöttänytkin gallerias siitä. Omalla titaanisella en ole onnistunut edes seisomaan. | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Titaani vs. kromi La Tammi 31, 2009 12:44 pm | |
| Itse taas kuulun tähän kategoriaan, joka tykkään enemmän titaanista. Mun iho on semmonen, että en oo kyllä vielä törmänny semmoseen tankoon jossa olis liian hyvä pito. Ihan hyvin kuitenkin pystyn tekemään molemmilla tangoilla jos puhutaan x-polesta. Tampereen studion kromisten tankojen kanssa taas en oo vielä löytäny yhteistä säveltä, vaikka toiset taas sanoo et melkein tykkää enemmän niistä ku x-polesta | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Titaani vs. kromi La Tammi 31, 2009 5:11 pm | |
| Täälläkin yksi kromin ystävä Titaania mulla ei ole ollutkaan, mutta kerran sitä olen päässyt kokeilemaan.. hyppäsin lämppäämättä tangolle istumaan ja jämähdin siihen kiinni kuin kärpänen liimapaperiin Tästä päättelin, että kromi olis ehkä kuitenkin enempi mun juttu (jo värinkin puolesta), ja niin olikii Ennen kromista äxää mulla oli punanen anti-shopin tanko, ja miun mielestä tää krominen x-pole on paaaljon paremman tuntunen grippinsä puolesta, käsille ja jaloille | |
|
| |
Tea intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 172 Ikä : 38 Location : Ähtäri Registration date : 28.11.2008
| Aihe: Vs: Titaani vs. kromi La Tammi 31, 2009 6:32 pm | |
| Mä myös tykkään kromista. Kerran titaanista kokeilleena olin tosi tyytyväinen siihen, että ostin itselle kromin (ihan pelkän ulkonäön mukaan valitsin). Kromisella on paljon helpompi tehdä pyörähdyksiä, ja on siinä mun mielestä ihan tarpeeksi pitoa myös istumisiin jne. Makukysymys kuitenkin. | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Titaani vs. kromi Su Helmi 01, 2009 6:17 am | |
| Titaani saattaa hetken olla kiva mut sit mun ihoa rupee kyl polttelemaan. Ja oli mika tahansa tanko niin kunnon kammenhiki estaa kylla monet liikkeet! | |
|
| |
leben basic spinner
Viestien lukumäärä : 14 Location : somewhere Registration date : 14.01.2009
| Aihe: Vs: Titaani vs. kromi Su Helmi 01, 2009 7:54 pm | |
| Minäkin tuon kromisen valitsin.. Titaanista en kylläkään ole testannut.. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Titaani vs. kromi Ma Helmi 02, 2009 10:14 am | |
| Mä en nykyään oikeestaan pidä materiaalieroja mitenkään merkittävinä. Kromi, titaani tai maalattu, kaikki käy. Oma ote tottuu niihin kuitenkin pidemmän päälle ja välttää sitten ne palovammat ja luistamiset. Mulla ei oo enää mitään erityistä favourittia. | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Titaani vs. kromi Ti Helmi 03, 2009 1:30 pm | |
| No tälläpä hetkellä omaan titaanisen polen. Hyvältähän tuo on tuntunut.. mutta kromia en ole kyllä vielä koittanut edes. | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Titaani vs. kromi Ti Helmi 03, 2009 1:36 pm | |
| Noin yleisesti ottaen tykkään titaanisesta enemmän. Titaani jo liukas mulle, jotta voitte kuvitella kuinka iloisesti luisun kromista pitkin | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Titaani vs. kromi | |
| |
|
| |
| Titaani vs. kromi | |
|