Zanca basic spinner
Viestien lukumäärä : 19 Ikä : 40 Registration date : 26.11.2008
| Aihe: Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Ke Helmi 18, 2009 5:21 pm | |
| Elikkäs, en ole kertaakaan tankoa kokeillut, tuskin Kuopioon tätä tanssistudiota on tulossa ja on pitkä matka lähteä toiseen kaupunkiin jollekkin kertakurssille. Joten, jos nyt joskus sen oman tangon haluaisin ilman mitään kokemusta, niin millainen olisi hyvä? Aiheesta olen koittanut lukea ja x-poleahan sitä suositellaan, sen kuitenkin saa spinnaavaksi ja staattiseksi (niinhän se meni?) ja saa pistettyä kasaan helposti huoneen korkeudesta riippumatta, plus sillä on hyvä jatkomyyntiarvo, jos se ei sitten nappaakkaan (siis se tankoilu). Ja kysymykseni kuuluukin siis: Krominen vaiko titaaninen? Mistä voin tietää kumpi on minulle se parempi? Ja mikä koko? 45mm vaiko 50mm. Olen siis pituudeltani n.169cm, painollani tuskin on väliä. | |
|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Ke Helmi 18, 2009 6:03 pm | |
| Makuasia, sanoi kissa, kun peffaansa nuoli. Eli jos et pääse jossain tankoa kokeilemaan, lienee ennakkoon mahdotonta tietää, mikä on itselleen mukavin. Toisaalta plussana, sitä tottuu siihen tankoon, jolla eniten temppuilee. Eli minkä tahansa tilaat, jos sinulla ei erikseen referenssikohdetta ole, on varmasti juuri sinulle sopivin tanko. | |
|
Miniss pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Ikä : 40 Location : Turku Registration date : 17.02.2009
| Aihe: Vs: Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Ke Helmi 18, 2009 10:07 pm | |
| Itse painiskelen ihan saman asian kanssa... Haluaisin oman tangon ja olen miettinyt x-polen titaanista 45mm tankoa. Ainakin se kuulostaa turvalliselta, ja sen saa kasaan jos vaikka mummot yllättäen tulee kylään Eli jos jollain sellainen sattuu jossain ylimääräisenä lojumaan, niin maksan siitä hyvän hinnan | |
|
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Pe Helmi 20, 2009 7:59 am | |
| Itse etin valtaisasta cosmetiikka valikoimastani kaksi purkkia jotka mittasin olevan noin 45 ja 50mm, nain sitten fiilistelin sopivalta tuntuvaa paksuutta jossa sormet pysyy kramppaamatta. Ehka on parempi aloittaa "vaikeammasta" materiaalista eli kromista. Siksikin etta jos sattuu oleen niita joiden iho palaa titaanilla niin ei sitten harmita kun ei pysty tekeen yhtaan mitaan.. | |
|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Pe Helmi 20, 2009 9:36 am | |
| ...Tosin on niitäkin, joiden iho palaa kromilla Tai jotka on allergisia jommalle kummalle pinnoitteelle / pinnoitustavalle. | |
|
Riina basic spinner
Viestien lukumäärä : 20 Ikä : 51 Location : Juankoski Registration date : 07.02.2008
| Aihe: Vs: Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Ma Maalis 16, 2009 10:38 pm | |
| Sä voit tulla vaikka kokeileen Juankoskelle mun tankoa,ei kyllä oo x ja on 43mm muistaakseni. niin ja mun tanko on myynnissä | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle | |
| |
|