Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 ongelmia kuvien kanssa

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Carita
basic inverter
basic inverter
Carita


Viestien lukumäärä : 49
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 19.02.2009

ongelmia kuvien kanssa Empty
ViestiAihe: ongelmia kuvien kanssa   ongelmia kuvien kanssa Icon_minitimeMa Toukokuu 11, 2009 11:04 am

mä oon aivan onneton kaiken kaa mikä liittyy tietokoneisiin, enkä nyt saa mitenkään fiksusti photobucketista mun kuvia linkitettyä tänne. vaikka ne photobucketissa on ihan normaalin kokoisia, jos siirrän ne tänne, ne tulee tohon keskustelukenttään ihan liian isoina ts. koko ruudun kokoisina. mikä mättää? Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

ongelmia kuvien kanssa Empty
ViestiAihe: Vs: ongelmia kuvien kanssa   ongelmia kuvien kanssa Icon_minitimeMa Toukokuu 11, 2009 11:09 am

Ne tulee ruudulle aina sen kokoisena, kuin ne photobucketissa OIKEASTI on. Kun menet photobucketissa kuvan kohdalle ja laitat hiiren kuvan päälle, se muuttuu suurennuslasiksi ja viereen tulee esim. 65% merkintä. Se kertoo kuvan sen hetkisen zoomausasteen. Klikkaamalla kuvaa näet kuvan sen täydessä koossa.

Kuvien kokoa voi muuttaa myös Photobucketissa edit-komennon avulla. Itse kuvan ollessa katselussa (ei zoomattuna) on muistaakseni ylälaidassa myös suoraan resize-valikko, jossa on muutamia ennalta määriteltyjä kokoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
 
ongelmia kuvien kanssa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Ongelmia, X-pole !
» Pito-ongelmia kotitangossa
» apuaa tillauksen kanssa!
» Workshop Alesian, MPD UK 2008 & MPD WORLD #3 kanssa!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Testiajoalue-
Siirry: