Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Suomen Tankotanssiyhdistys ry

Siirry alas 
+23
maimiau
AdminSusie
Friidu
johrunna
Ninni
Nina
paiviku
vesi
Miki
Marie
Ish
Henna.C
josie
Cherrie
merqus
tasuni
jossukka
papaija
LaraK
Miia
-Hanna-
celya
Iina
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 9:12 am

Oletteko muuten kuulleet Pole Dance Communitystä (www.poledancecommunity. co. uk)? Sain juuri sieltä yhteydenoton ja heillä näyttäisi olevan paljolti samat tavoitteet kuin meidän tulevalla liitolla. Mutta huvittaa että siellä sanotaan mm. "My concern was that no one actually wanted a governing body that would dictate how they should teach or what qualifications they should have - yet everyone was agreed that they wanted better standards. Achieving this was not going to be easy and as with any industry, divisions were already occurring. "
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 9:54 am

Joo, upea sivusto ja hieno idea Smile Harmi, että on vain englantilaisille suunnattu sivu. Tietty, jos löytyy tietotekniikkavelhoja vapaaehtoisiksi, niin upeaa olisi saada vastaava sivusto myös suomeen liiton sivuksi.

Minulle sopisi ensi viikolla tiistai, keskiviikko ja torstai mihin aikaan tahansa. Jos Miialle ei käy ti ja ke niin voitaisiinko harkita torstaita 25.6 ja joskus vaikka viiden maissa?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 10:45 am

Itseasiassa ensi viikon tiistaina kyllä sopisi myös, silloin ei näköjään olekkaan tunteja Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 10:49 am

Tiistai kävisi mulle myös Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 11:04 am

Sopii! Mikähän olisi hyvä ja rauhallinen paikka?
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 11:13 am

Mullekkin käy ensi viikolla ti, ke ja to, ehdin keskustaan noin viideksi. Paikkaehdotuksia? Mennäänkö siis ihan kahvila-linjalla vai halutaanko joku ihan "kunnon" yksityisempi tila?

Oisko teidän mielestä hyvä ehdotus että kaikki kokoukseen tulijat tutustuisi ensin ajatuksella niihin Patentti- ja reksiterihallituksen sivuihin yhdityksen perustamisesta? Oltais sitten vähän viisaampia ja saatais asioita oikeesti eteenpäin miitingissä... I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 11:18 am

Jep jep, hienoahan se olisi saada kokouksesta jo yhdistyksen perustamiskokous samalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 1:46 pm

Mulle käy myös ensi viikon tiistai. Hyvä olisi jos kerettäisiin kaikki tutustua tuonne Patentti- ja reksiterihallituksen sivuille. Asun katajanokalla ja meillä on suht iso kerhohuone tila siellä (6 kerros), ei mikään fiini, mutta sieltä löytyy keittiö ja vessa + kokouspöytä. Eli jotain syötävääkin voi sinne tuoda Smile Tällainen paikka olisi ehkä tarjolla, pitää tietysti vielä varmistaa, paikka vaan olisi hyvien yhteyksien päässä. Tietokone ja netti olisi myös mahdollinen saada tilaan.

Jos jollain on jotain parempia ideoita, tai halutaan mennä kahvilaan se sopii minulle myös mainiosti! Tämä on vain yksi mahdollisuus.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 1:51 pm

Mulle käy kyllä tuo! Monelta tää olisi? Mulle kävisi parhaiten silleen että pääsisin lähtemään kotiin kuuden pintaan mutta te muuthan voitte olla siellä koko illan tietty.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 1:58 pm

Tiistai ja Katajanokka kuulostaa oikein hyvältä! Smile En kyllä pääse paikalle millään ennen viittä, vedän itiksessä vesijumppaa 16.15 asti... Kävisikö siis klo. 17.00???
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 2:00 pm

Katsotaan pitääkö mun tuoda pikkuinen rauhanhäiritsijä mukanani, toivottavasti ei Smile. Mutta kuten sanottu, kokoushan jatkuu vaikka minä en pystyisikään jäämään pitkään!
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 2:05 pm

Tanja, jos haluat tuoda sen rauhanhäiritsijän mukaan, kerhohuoneeltä löytyy kyllä sillekin aktiviteettiä Smile Olisi kiva jos mahdollisimmman moni pääsisi tulemaan... Olisiko sitten tiistaina klo 17.00 hyvä? Minun täytyy vielä varmistaa, että tila on vapaana tiistaina.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 2:08 pm

Ai löytyy? Sitten voisin ollakin vähän pitempään! Katsotaan miten käy.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 2:09 pm

Voi PRKL mitä mä oikeen puhun! Mähän lähden Brysseliin tiistaina klo 18:15 koneella!!!!!! Ja tuun takaisin torstaina!
AAAARRRGGHHH!!
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 2:15 pm

Oliko toi doodle semmoinen missä kaikki pystyisi listaamaan sopivia päivämääriä? Pitäiskö vielä odottaa huomiseen ja yrittää katsoa kaikille sopiva päivä sen kautta? Niin ja muutenkin odottaa, että mahdollisimman moni ehtisi lukea tämän keskustelun, ennen kun lyödään päivää lukkoon?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 2:28 pm

Mä loin nyt sumpli.comissa tän tapahtuman ja pistin kaikki ensi viikon päivät mahdollisiksi. Voidaan lykätä siitäkin eteenpäin tietty mutta voitaisiin katsoa ensin tämä:

http://www.sumpli.com/p.php?i=6b347d3d77f0464
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 8:17 pm

Mä oisin kanssa kiinnostunut osallistumaan! (Paitsi eiköhän se onnistuta pitämään päivänä jollon mulle ei sovi, mutta ei se mitään... Inhoan kesää, kun on niin kiire koko ajan joka suuntaan) Mutta tarttisin varmaan jonkun pitämään kädestä kiinni, että löytäisin asemalta Katajanokalle jne... Mutta joku varmaan oisi niin ihana? Ois kiva kerrankin oikeasti päästä osallistumaan johonkin, kun oon viime syksystä lähtien onnistunut missaamaan kaiken... Mutta arki-illat käy mulle aika kivasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 8:18 pm

Jos joku on tulossa kädestä pitäen opastamaan niin voin tulla mukaan, vaikka selvinnen perille omin neuvoinkin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 8:24 pm

Tai sitten me voidaan harhailla yhdessä jos oot junalla tulossa. Mä en vaan tykkää eksyä yksin:D
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 9:27 pm

Laitan mielelläni teille ohjeet vaikka yksityisellä viestillä, kunhan saadaan lyötyä päivä ja paikka lopullisesti lukkoon Smile Minun on vielä tosiaan varmistettava tila, mutta ei siinä tosiaan pitäisi olla mitään ongelmaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter
Ninni


Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 49
Location : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 28.12.2007

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 11:23 pm

Hieno homma, että yhdistysidea on saatu käyntiin!

Juuri lomalta palanneena ilmoittaudun myös mukaan talkoisiin! Olen päivisin töissä klo 16 saakka ja junalla kestää Seinäjoelta sen 3 tuntia, mutta jos tarpeeksi ajoissa tiedän päivän, voin yrittää saada vapaapäivän. Ensi viikko on hieman hankala, kun olen projektissa kiinni, mutta siis lisätkää ehdottomasti minut aikataulusuunnittelulistoille Smile

Kokemusta on aika monesta yhdistyksestä, joskaan ei yhdistyksen perustamisesta.

Koulutuksesta sen verran, että olen Iinan kanssa samaa mieltä, että mitään perusohjauksen/-valmennuksen kurssia ei kannata rakentaa, koska niitä tosiaan on paljon tarjolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.poleaholic.com
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeKe Kesä 17, 2009 8:00 am

Toistaiseksi tiistai-ilta näyttää edelleen sopivan useimmille parhaiten, tai maanantai-ilta myös mutta ei ole järkeä ottaa päivää jolloin Iina ei pääse koskapa hänellä on aikomus olla käytännössä mukana liitossa, kun taas minä en voi olla kuin projektiluontoisesti. Jos ette vielä ole merkanneet teille parhaiten sopivaa päivää, merkatkaa se tuolla

http://www.sumpli.com/p.php?i=6b347d3d77f0464
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeKe Kesä 17, 2009 8:11 am

Minä ja tietokoneet on vaan yhdistelmä joka ei toimi...kahteen kertaan yritin mutta pelkkää punaista ruksia vaan joka päivälle! Mad Todellisuudessa tilanne ei kuitenkaan ole ihan niin toivoton vaan mulle käy ensi viikolla kaikki illat

ma-to klo. 17-20. kun vaan ajoissa sovitaan.

Lähden huomenna puolen päivän jälkeen mökille koneiden ulottumattomiin joten olisi superhienoa jos saatais yhteinen ajankohta ruukatuksi ennen sitä! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeKe Kesä 17, 2009 8:13 am

Ai niin ja mä voin opastaa rautatieasemalta Katajanokalle kädetä pitäen I love you kun hyppään metrosta sillä pysäkillä!
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitimeKe Kesä 17, 2009 8:24 am

No sovitaanko sitten tuo ensi viikon tiistai klo 17.00? Ne kaikki ovat tervetulleita jotka pääsevät paikalle Smile Saataisiin asiaa eteenpän. Voin ottaa tosiaan läppärin mukaan, niin voidaan tarkastaa netistä tarvittavia asioita...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Sponsored content





Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Suomen Tankotanssiyhdistys ry   Suomen Tankotanssiyhdistys ry - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Suomen Tankotanssiyhdistys ry
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Suomen Tankotanssi Oy:n kysely
» Suomen Tankotanssi Oy ilmoittaa
» Suomen video-Dance-off European Championshippiin
» Suomen Voimalajiliiton Tankotanssin SM-kisat 12.3.2016

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: