| X-pole | |
|
+111hena Nuudelikissa hpl Pandakarhu Unya BLAAAAACK Eowyn_ Marie Mertsi katwalk Pantsuman Tiu SaMaJA erika hemuliini kivaa Em Kay maunis03 Nahkis mokonen nephiie kermaa Elegia chipin nasu Ivanka hansi Saila Hiirenvirna aiccu meyja- Ewy saija vive1 Polecat Miracle Nounours Janey May maimiau Hennu/Henriikka ranna Jenni Mortianna Dahlia D. -Hanna- Tea Tulilintu Rosal Apila LaraK ehkk vesi jossukka Snugetti Esteria Carita Zanca vilionkka Miki Nutu ladyluck Odet FemmeFatale Foxmagon bettie Ish leben Henna.C Shaunette eledra jemsku papaija Karvinen Jassi Nenna Anu Gerippe kajakki Quu V celya merqus Sanni sphinks Ashta jiji FaeryMe Cherrie sakunen kristalli Nins annukka Carnivora Ninni Mari ilde Nina Joanna Kirsi Elli miukattus Lilya tinga1911 Miia Nanna H. nekuliini Kat Da tasuni Adelle Iina AdminSusie 115 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ma Huhti 07, 2008 3:41 pm | |
| Tankoa ei oo vieläkään näkynyt ja mailiinkaan ei oo vastattu, vaikka jo perjantaina päivällä lähetin. Lienenkö laittanut väärään osoitteeseen, mutten mistään mitään muutakaan osoitetta löytänyt. Mä vaan kaipaisin jotain informaatiota. | |
|
| |
Ninni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 138 Ikä : 49 Location : Etelä-Pohjanmaa Registration date : 28.12.2007
| Aihe: Täälläkin odotellaan... Ma Huhti 07, 2008 6:01 pm | |
| Minä sain vihdoin eilen päätettyä, että tilaan sen titaanisen 45 mm:sen. Samalla tilasin ne pari DVD:tä ja Australiasta vielä ne Jamilla-DVD:t. Nyt on ainakin sitten matskua, millä harjoitella. Pitäisi vielä löytää kotoa se sopiva paikka tangolle | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 138 Ikä : 49 Location : Etelä-Pohjanmaa Registration date : 28.12.2007
| Aihe: Tanko tuli! Ma Huhti 14, 2008 7:31 pm | |
| Jee! Tanko tuli tänään, nopeeta toimintaa. Mies (joka on siis päässyt ennakkoluulojensa yli) asensi sen ja pääsin heti kokeilemaan. Kyllä tuntuu avuttomalta näin alkuun...
en ollut muuten tajunnut, että tangon mukana tulee ne kaksi DVD:tä (alkeis ja vaatimampi), joten jos jotakuta kiinnostaa, voisin myydä toiset kappaleet. | |
|
| |
miukattus intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 58 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 23.02.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ma Huhti 14, 2008 9:30 pm | |
| Ei mulle ainakaan tullut tangon mukana kuin se tangon asennus cd. Tilasin nimittäin erikseen nuo dvd:t joista kakkonen oli pahasti naarmuilla. Valitin ja lupasivat lähettää uuden, olen kaksi viikkoa odotellut sitä dvd:tä jotta saisin katsoa ne kohdat, jotka oli "pilalla". Eipä ole näkynyt, taidan luopua toivosta | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ti Huhti 15, 2008 2:18 pm | |
| Tilasitko sä, Ninni, X-Polelta vai Verticalilta? | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ti Huhti 15, 2008 8:39 pm | |
| Mä tilasin X-polelta ja mukana tuli vaan se asennus-cd. | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ke Huhti 16, 2008 12:50 pm | |
| Mä voisin hei ostaa sulta ne toiset kappaleet vd:n opetusdvd:istä. Pistä pm:nä vaikka noi tilitiedot ja mä pistän osoitteen! | |
|
| |
Kirsi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 186 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 15.01.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ke Huhti 16, 2008 4:19 pm | |
| Mä kerkesin jo YV:llä varata Ninniltä ne videot ja maksaakin jo puolet meiän sopimasta hinnasta.. Sorry etten tajunnu kirjottaa tänne, pistin vaan Ninnille suoraan YV:tä aiheesta.. | |
|
| |
Carnivora basic inverter
Viestien lukumäärä : 48 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 15.04.2008
| Aihe: Vs: X-pole Pe Huhti 18, 2008 9:09 pm | |
| Tänään lähti 50mm kromitanko tilaukseen Electronin kanssa maksamisesta ei tullut mitään, mutta onneksi paremmalla puoliskolla on luottokortti, ja sen kanssa sai sit tilattua. Täytyy vaan kysyä sieltä onko sitä mahdollista toimittaa eri osoitteeseen, muuten menee tanko eri kaupungin kautta. Nyt vaan odotusta siihen asti, kunnes tanko pääsee uuteen kotiin | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| |
| |
Carnivora basic inverter
Viestien lukumäärä : 48 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 15.04.2008
| Aihe: Vs: X-pole Pe Huhti 18, 2008 11:09 pm | |
| - KCleo kirjoitti:
Ootko päässy kokeileen niitä eri paksuuksia? Mulle 50mm oli ihan liian paksu, kun on tottunu jopa 30mm tankoihin. Omalla 45mm:llä voi tehdä jotain mutta jotkut liikkeet löytyy vaan töissä jos on aikaa reenailla. Oon kokeillut 50mm kromista ja 45mm titaanista, ja toi 50mm kromi on tuntunut kovin omalta. Titaani polttaa kädet rakoille, joten siksi kromi, paksuutta mietin pitkään, ja päädyin tohon 50mm lähinnä siksi, että sellaisella oon jonkin verran tanssinut jo, ja osittain myös siksi, että mulla on niin typerän pitkät sormet | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole La Huhti 19, 2008 11:38 am | |
| Kirsi, no problem! Hyva etta videot loysivat kunnollisen uuden omistajan . | |
|
| |
| Aihe: Vs: X-pole La Huhti 19, 2008 6:08 pm | |
| - Nina kirjoitti:
- Tilasitko sä, Ninni, X-Polelta vai Verticalilta?
Vertical Dancistä. | |
|
| |
Carnivora basic inverter
| Aihe: Vs: X-pole Su Toukokuu 04, 2008 11:36 am | |
| perjantaina 50mm kromitanko sai uuden kodin <3 | |
|
| |
| Aihe: Vs: X-pole Ma Toukokuu 05, 2008 1:17 pm | |
| Onnitelut Carnivora tangosta!
Toistan itseäni jälleen, mutta tilasitko X-polelta vai Verticalilta? Nimim. meidän tangosta ei ole vieläkään kuulunut mitään. Mailasin taas perjantaina siitä, mutta vastausta ei ole vielä tullut. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ma Toukokuu 05, 2008 2:14 pm | |
| - Ninni kirjoitti:
- Nina kirjoitti:
- Tilasitko sä, Ninni, X-Polelta vai Verticalilta?
Vertical Dancistä. Nina, tohon on vastattu jo. | |
|
| |
| Aihe: Vs: X-pole Ma Toukokuu 05, 2008 4:49 pm | |
| Niin mutta mä tarkoitin, että mistä Carnivora tilasi tankonsa... | |
|
| |
Nanna H. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 253 Registration date : 09.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ma Toukokuu 05, 2008 8:25 pm | |
| Just tilasin kaverille 50mm kromin. (: Jännityksellä odotellaan. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ti Toukokuu 06, 2008 3:55 pm | |
| Kjeh, juuri äsken lähti titaaninen 45 mm x-pole tilaukseen, toivottavasti kaikki sujuu kuin rasvattu ja se kotiutuisi mahdollisimman pian | |
|
| |
| Aihe: Vs: X-pole Ti Toukokuu 06, 2008 5:43 pm | |
| Argh, Verticalilta oli tullut tänään vastaus ja kuulemma menee johonkin toukokuun puoliväliin ennen kuin tanko postitetaan. Kuinka kauan siitä pääsiäisestä onkaan jo? Pari kuukautta? Mä oon niiiiiiin kyllästynyt odottamaan turhaan. | |
|
| |
Carnivora basic inverter
| Aihe: Vs: X-pole Ti Toukokuu 06, 2008 11:59 pm | |
| Nina, tilasin myös Vertical Dancesta, ja meni kolmisen viikkoa, niin tanko oli kotona. | |
|
| |
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: X-pole La Toukokuu 10, 2008 2:02 am | |
| | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole La Toukokuu 10, 2008 9:10 am | |
| Kaikilla electroneilla ei onnistu. Ainakin Sampolla onnistuu suoraan, Nordealla pitää käydä verkkopankista laittamassa nettimaksut päälle ensin. Esim. handelsbankenilla ei käsittääkseni onnistu ollenkaan. Omasta pankista saa tietää, onnistuvatko nettimaksut kortilla. Toinen mikä voi tulla vastaan on kortin nostoraja, eli nettimaksusumma ei saa ylittää päivittäistä nostorajaa vaikka tilillä olisikin katetta. | |
|
| |
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: X-pole La Toukokuu 10, 2008 10:47 am | |
| Hei,toi oli uusi juttu,että täytyy laittaa nettipankki auki samaan aikaan:)Mulla on Nordea,joten täytyypä maanantaina laittaa sinne postia,että onnistuuko electron maksut netissä..Kiits | |
|
| |
Nins intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 82 Ikä : 43 Location : Joensuu Registration date : 21.01.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ke Toukokuu 14, 2008 2:41 pm | |
| Minkä korkuisia kattoja teillä on? Meiltä kun löytyy korkeutta 270 niin pitääköhän jotain jatkapaloja tilata...? Ajatelin lähipäivinä titaanisen 45 mm tilata vertical dancesta. On tuo englannin taito päässyt susirajalla ruostumaan niin en osannut suomentaa kaikkea... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: X-pole | |
| |
|
| |
| X-pole | |
|