| X-pole | |
|
+111hena Nuudelikissa hpl Pandakarhu Unya BLAAAAACK Eowyn_ Marie Mertsi katwalk Pantsuman Tiu SaMaJA erika hemuliini kivaa Em Kay maunis03 Nahkis mokonen nephiie kermaa Elegia chipin nasu Ivanka hansi Saila Hiirenvirna aiccu meyja- Ewy saija vive1 Polecat Miracle Nounours Janey May maimiau Hennu/Henriikka ranna Jenni Mortianna Dahlia D. -Hanna- Tea Tulilintu Rosal Apila LaraK ehkk vesi jossukka Snugetti Esteria Carita Zanca vilionkka Miki Nutu ladyluck Odet FemmeFatale Foxmagon bettie Ish leben Henna.C Shaunette eledra jemsku papaija Karvinen Jassi Nenna Anu Gerippe kajakki Quu V celya merqus Sanni sphinks Ashta jiji FaeryMe Cherrie sakunen kristalli Nins annukka Carnivora Ninni Mari ilde Nina Joanna Kirsi Elli miukattus Lilya tinga1911 Miia Nanna H. nekuliini Kat Da tasuni Adelle Iina AdminSusie 115 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Nanna H. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 253 Registration date : 09.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ke Toukokuu 14, 2008 3:55 pm | |
| - Nins kirjoitti:
- Minkä korkuisia kattoja teillä on?
Meiltä kun löytyy korkeutta 270 niin pitääköhän jotain jatkapaloja tilata...? Ajatelin lähipäivinä titaanisen 45 mm tilata vertical dancesta. On tuo englannin taito päässyt susirajalla ruostumaan niin en osannut suomentaa kaikkea... Se on senttimitasta kiinni. 2,745m on se mitta mihin normisetti riittää. http://www.x-pole.co.uk/images/stories/calculator/heightcalculator.pdf löytyy kaikkien lisäpalojen tuomat lisämitat. | |
|
| |
nekuliini hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 364 Ikä : 43 Location : Siikajoki Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ke Toukokuu 14, 2008 6:23 pm | |
| Meni hermot lopullisesti. Minulla on myytävänä titanium 45 mm x-pole + erinäinen joukko jatkopaloja ko. tankoon. Hyvin huollettu tanko, jossa ei enää ole alkuliukkausongelmaa, muuten kuin uusi. Toimittaa voin kesän aikana Ouluun tai Helsinkiin, kun niillä suunnilla on käyntiä. Kyselyt yksityisviestinä. | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole To Toukokuu 15, 2008 10:45 am | |
| Meni hermot mihin?? Kuulostaa kamalalta! | |
|
| |
kristalli intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 137 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 24.01.2008
| Aihe: Vs: X-pole To Toukokuu 15, 2008 2:55 pm | |
| Ethän...??Vaan lopeta?? Älä älä älä älä....mä pyydän...... | |
|
| |
sakunen basic spinner
Viestien lukumäärä : 13 Ikä : 42 Location : Turku Registration date : 14.01.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ti Toukokuu 27, 2008 3:09 pm | |
| mulla on harkinnassa hankkia x-pole. asun vanhassa puutalossa, lattiat ja muutkin rakenteet vinossa, kattokorkeus lähes 3m. mitäköhän ongelmia on odotettavissa asennuksen ja käytön suhteen? | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ti Toukokuu 27, 2008 3:16 pm | |
| Mulla ainakin oli käytössä X-pole vanhassa vinossa puutalossa, jossa kattokorkeus oli 2,8 metriä. Ei ollut mainittavia ongelmia, mitä nyt, että tanko "elää" käytössä enemmän, kuin betonirakenteisessa saman korkuisessa tilassa. Suoruuden kanssa joutui kanssa välillä hivenen joustamaan, mutta laitoin vain niin suoraan, kuin oli mahdollista. | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ti Toukokuu 27, 2008 8:04 pm | |
| Nekuliini, nytkö sun harrastus loppui? Voi vittu en voi käsittää suoraansanottuna (anteeks voimasana), mut mitä se on muilta ihmisiltä pois, jos joku haluaa roikkua tangossa?! Varmaan sama jos treenais tuulipuku päällä, niin kaikki ois varmaan silti prostituoituja, pedofiilejä tai seksikaupan uhreja, koska siinä on pystysuunnassa oleva tanko! Argh, pistää niin vihaks tollaset sisäsiittoiset hihhulit! (En siis tarkoita sinua Nekuliini, vaan niitä jotka sai sunkin pään hajoamaan) Jumankauta, jos jotain ärsyttää se, että harrastaa liikuntaa pystysuunnassa olevan tangon ympärillä, niin pitääkö silloin tunkea katsomaan netistä kaiken maailman blogeja ja videoita, koska jostainhan niidenkin pitää ne videot ja muu materiaali löytää! Meillä oli vaivana jehovantodistajamummelit ja muut pitkän aikaa sen jälkeen, kun meidän postiluukun yläpuolelle tuli lappu "ei kirkkosanomia, ei uskonnollista propagandaa", heillä oli niin kova tarve pelastaa meidät, että jumalansana-lappuja lenteli luukusta harva se päivä. Nyt tosin miehenkin kavereilla on samainen lappu ovessa, että täytyy varmaan patentoida pian tämä slogan! Joo, anteeks, mut oon niin kypsyny ihmisten ennakkoluuloihin ja likinäköisyyteen, et oon tosi pahoillani jos Nekuliini aikoo sen takia lopettaa! Itsellä on ainakin nahka paksuuntunut sen verrran, että en aio kenenkään ihmisen mielipiteiden vaikuttaa omiin päätöksiin! Tosin Nekuliini kunnioitan sun päätöstä, älä ymmärrä väärin. Toivottavasti jossain vaiheessa ihmisetkin alkaa hyväksyä tämän asian sen verran täällä Suomessakin, että pääset palaamaan lajin pariin. Multitalentti on kyllä heitetty hukkaan sun mukana! | |
|
| |
FaeryMe intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 59 Registration date : 23.01.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ti Toukokuu 27, 2008 8:22 pm | |
| ei kai kukaan sen takia lopeta jotain mitä rakastaa, mitä muut ajattelee siitä ?? vai lopettaako? missä on nekuliini? oks se menny ihan kokonansa poies koko foorumilta? | |
|
| |
Kirsi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 186 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 15.01.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ti Toukokuu 27, 2008 10:05 pm | |
| mun mielestä nekuliini on vielä postannu ton kommentin jälkeen tänne ihan normaalisti.. ehkä oli vaan huono päivä.. mut siis blogia en näe, en siis tiedä jos siellä on jotain uutta.. ja mä toivon ja odotan kans et kyse oli vaan huonosta päivästä.. sirkuksessa tankoa kutsutaan kai tolpaksi.. huomattavasti epäeroottisempi nimi.. ruvetaan kutsumaan itteämme tolppaämmiksi ni ei ketään varmaan enää haittaa et ois turhan eroottista toimintaa | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ti Toukokuu 27, 2008 10:47 pm | |
| Eikös tolppa-apina ole jo ihan tunnustettu synonyymi tankotanssijalle? Ja joo, kyllä Nekuliini on ton jälkeen videotakin laittanut ja normaalisti postannut, sitä en sitten tiedä, onko tuo tanko yhä myynnissä vai lieneekö mieli muuttunut... | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: X-pole To Toukokuu 29, 2008 9:13 am | |
| Kauhee tilitys mulla näköjään viime kerralla ollu tänne. Uuu, pääsin siis lempiaiheeseeni ilmeisesti. | |
|
| |
jiji basic inverter
Viestien lukumäärä : 31 Registration date : 28.02.2008
| Aihe: Vs: X-pole La Toukokuu 31, 2008 11:17 am | |
| Kunpa saisin vielä kesän aikana tilattua tuollaisen vihdoin..
Minulla kun on melko lyhyet sormet ja kädet niin kannattaa hankkia tuo kapeampi malli..? | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole La Toukokuu 31, 2008 11:34 am | |
| Kapeampi lienee helpompi jos on lyhyet sormet ja pienet kädet, eikä kovinkaan paljon voimaa otteessa. Mutta pienilläkin käsillä voi käyttää paksumpaakin tankoa, siihen tottuu kyllä, jos vain haluaa. Terveisin nimimerkki hanskat lasten osastolta. | |
|
| |
jiji basic inverter
Viestien lukumäärä : 31 Registration date : 28.02.2008
| Aihe: Vs: X-pole Su Kesä 01, 2008 8:21 am | |
| Kiitos. Eli todellakin se kapeampi. On tuo voima toistaiseksi leikkauksen jäljiltä hieman kateissa.. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ma Kesä 02, 2008 11:24 am | |
| Jee ette ikinä arvaa mikä tänään saapui minun kotiovelleni Aaaah, titaaniprinsessani! Ilta meneekin sitten sen kimpussa... | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: X-pole Ma Kesä 02, 2008 1:29 pm | |
| Just kävi tässä tänään mielessäni, että onkohan sulle Miia tullut jo se tanko. Onnea vaan uudelle perheenjäsenelle! Meinaatko säilyttää molemmat tangot käytössäsi kuitenkin? Sitten vaan pyörivästä tangosta videokuvaa asap! | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ma Kesä 02, 2008 4:56 pm | |
| - Miia kirjoitti:
- Jee ette ikinä arvaa mikä tänään saapui minun kotiovelleni Aaaah, titaaniprinsessani! Ilta meneekin sitten sen kimpussa...
Onnea Miialle uudesta tangosta!!! Ootteliskohan se meidänkin tanko sitten jo postissa... Pääsiäisestä astihan sitä vasta on odoteltu. Tänään ei vaan ole oltu kotona, mutta kai sieltä joku saapumisilmoitus tulee lähiaikoina... TOIVOTTAVASTI. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ma Kesä 02, 2008 6:23 pm | |
| joo, kyllä mä ton antishopin tangonkin pidän, jos ne aina välillä laittais tänne yhtä aikaa pystyynkin ja jos joskus tulevaisuudessa olis ihan pelkille tangoillekkin oma huone ..aina saa haaveilla.. Vitsi teillä on kyllä Nina tosi kauan jo kestänyt, toivotaan että se tällä viikolla tulisi teillekkin! | |
|
| |
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ma Kesä 02, 2008 6:48 pm | |
| Minä oon niiiiin iloinen Miian tangon kotiutumisesta Ja kylläpä on kestäny Ninan tangon tulo..toivottavasti se postimies kolkutteleen pian sinunkin oveasi !! | |
|
| |
Miia Superman
| Aihe: Vs: X-pole Ma Kesä 02, 2008 7:26 pm | |
| Voi jumaleissön, itkupotkuraivarit... eiköhän toi lattia palanen ole sitten 50 mm ja muut sitten oikeita 45 mm palasia. Voi venäjä et nyt ottaa päähän.. just aloitettiin innoissaan kokoamaan ja eikä mitä | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ma Kesä 02, 2008 7:30 pm | |
| sen lattiapalasen kuuluki olla 50mm, siinä pitäs tulla semmonen pieni osa mukana joka kapenee siihen 45mm | |
|
| |
Miia Superman
| |
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ma Kesä 02, 2008 7:49 pm | |
| no hyvä että selkis ... sitte vaan tanko pystyyn | |
|
| |
sphinks basic inverter
Viestien lukumäärä : 30 Ikä : 36 Registration date : 20.05.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ti Kesä 03, 2008 11:23 am | |
| oot miia tainnu olla pikkusen innoissas uudesta tangosta no onhan toi nyt ymmärrettävää että pikkutäpinöissä katoaa se keskisttymiskyky... tsemppiä uudelle tangolle! | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ti Kesä 03, 2008 12:58 pm | |
| Haha, mulla tuli ihan sama, luulin että se osa ei ole tullut mukana.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: X-pole | |
| |
|
| |
| X-pole | |
|