| X-pole | |
|
+111hena Nuudelikissa hpl Pandakarhu Unya BLAAAAACK Eowyn_ Marie Mertsi katwalk Pantsuman Tiu SaMaJA erika hemuliini kivaa Em Kay maunis03 Nahkis mokonen nephiie kermaa Elegia chipin nasu Ivanka hansi Saila Hiirenvirna aiccu meyja- Ewy saija vive1 Polecat Miracle Nounours Janey May maimiau Hennu/Henriikka ranna Jenni Mortianna Dahlia D. -Hanna- Tea Tulilintu Rosal Apila LaraK ehkk vesi jossukka Snugetti Esteria Carita Zanca vilionkka Miki Nutu ladyluck Odet FemmeFatale Foxmagon bettie Ish leben Henna.C Shaunette eledra jemsku papaija Karvinen Jassi Nenna Anu Gerippe kajakki Quu V celya merqus Sanni sphinks Ashta jiji FaeryMe Cherrie sakunen kristalli Nins annukka Carnivora Ninni Mari ilde Nina Joanna Kirsi Elli miukattus Lilya tinga1911 Miia Nanna H. nekuliini Kat Da tasuni Adelle Iina AdminSusie 115 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
papaija hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 361 Ikä : 35 Registration date : 14.09.2008
| Aihe: Vs: X-pole To Loka 02, 2008 9:29 pm | |
| - Karvinen kirjoitti:
- Aloitanpa minäkin sitten kirjoittelun tänne, tovin olenkin käynyt vain lukemassa teidän juttujanne
Tilasin tangon ja se tuli alle parissa viikossa. Nyt kuin aloin sitä kokoamaan, huomasin että se jakoavain, jolla kiristellään ne ruuvit, puuttuu. Senhän kai kuuluisi kuitenkin setin mukana tulla? Käykö tarkoitukseen ihan tavallinen jakoavain, vai täytyykö mun tilata ja vaan odottaa että lähettäisivät sen erikseen? Minullakin tismalleen sama tilanne Tanko tuli jo tiistaina, ja nyt vasta sain sen oikeaan paikkaansa ja zoomailtua suoraan, mutta sitä jakoavainta ei löytynyt mistään enkä voinut kiristää, argh.. Taas viivästyy tää mun tankoilu. Huomasin myös, että tuossa alemmassa päätangossa on sellainen 1x3mm naarmu, ihan kuin jollain työkalulla olis vahingossa kolautettu. Kannattaakohan siitä valittaa? Ei se juurikaan edes tunnu, kun kättä liu'uttaa siinä päällä, mutta silti.. | |
|
| |
Karvinen basic spinner
Viestien lukumäärä : 5 Registration date : 27.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole To Loka 02, 2008 9:54 pm | |
| Minä kävin lopulta vaan ostamassa jakoavaimen ja kiristelin sillä tuon tangon, en jaksanut lähteä kirjoittelemaan puuttuvan osan perään | |
|
| |
celya hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 202 Ikä : 42 Registration date : 16.06.2008
| Aihe: Vs: X-pole Pe Loka 03, 2008 7:06 am | |
| Ei mullakaan ollu jakoavainta mukana siinä eikä mun mielestä pitänytkään olla. Siinä opastevideolla sanottiin siihen tyyliin että tarvittaessa voit hankkia jakoavaimen ja kiristää sillä. Eli ei se ole pakollinen. Sen saa kiristettyä sopivaksi niillä kepeillä | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Pe Loka 03, 2008 8:35 am | |
| Kyllä sitä yläosan ruuvia varten tulee oma kaksipäinen jakoavain mukana ja kuuluu pakettiin. | |
|
| |
| Aihe: Vs: X-pole Pe Loka 03, 2008 8:55 am | |
| oho! voi ei, en tiennyt, sitten mullakin on vajavainen setti. | |
|
| |
| Aihe: Vs: X-pole Pe Loka 03, 2008 9:12 am | |
| Mä en saa sitä myöskään spinniasentoon. Siis ku kierrän sen alaruuvin auki, se pyörii vaan alle puoli kirrosta kun sen avaa. Osaisko joku sanoa mikä on vialla? | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: X-pole Pe Loka 03, 2008 9:13 am | |
| Ne on alkanut siellä huijaamaan ihmisiä! Säästävät, kun jättävät pikkuhiljaa puolet osista pois ja ottavat silti saman hinnan. | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: X-pole Pe Loka 03, 2008 9:18 am | |
| Hmm.. Kummallista. Mulla taasen takaisin spinnistä normiasentoon nappulat kiristäessä en saa niitä kiristettyä aivan niiden x-merkkien kohdille, mutta hyvin on pysynyt siinä vähän sivussakin. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Pe Loka 03, 2008 10:02 am | |
| Celya, oletko kiertänyt molemmat ruuvit auki niin, että ruuvin yläosa on tangon pinnan kanssa samalla tasolla?
Itse asiassa sitä jakoavainta ei välttämättä tarvita, että en ihmettelis yhtään, jos se ois jätetty poiskin. Pitänee kysellä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: X-pole Pe Loka 03, 2008 10:52 am | |
| Mielestäni olen. Pitää viel tsekata illalla miten se meni. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Pe Loka 03, 2008 11:04 am | |
| Jos on ruuvit auki ja tanko ei pyöri niin kannattaa vielä tsekata, ettei tanko ole pystyssä liian kireällä. Jos on molemmat ruuvit auki ja ei ole liian tiukalle väännetty lienee sitten itse tangossa vikaa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: X-pole La Loka 04, 2008 8:52 am | |
| kiitos tankotanssija! mä en ollu vaan tajunnu niitä molempia ruuveja avata.... mut nyt on ruuvit löysällä ja hyvin pyörii | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: X-pole La Loka 04, 2008 1:43 pm | |
| Hyvähyvä! Hätäillessä ja innostuneena tulee itekin sählättyä. | |
|
| |
Karvinen basic spinner
Viestien lukumäärä : 5 Registration date : 27.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ma Loka 06, 2008 8:59 pm | |
| No nyt se on jumissa!! God damn it! Purkasin paalun ja näyttää siltä että en saa niitä putkia toisistaan irti, en vaikka väännän kuinka. Vastaavaan tilanteeseen joutuneita...? Jotain iloista niin ainakaan tolppa ei ole vääntynyt mutkalle, taisi oma silmä narrata vain | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ti Loka 07, 2008 1:21 am | |
| Mä laitan sen lattialle ja työnnän puikot molempiin osiin ja sit nakuttelen toista jollain auki samalla kun yritän pitää painoani toisen puikon päällä. Oon aika lujaakin paukutellu ennenkun on auennu. Puikot voi vähän vääntyä mut se on pieni harmi. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ti Loka 07, 2008 11:11 am | |
| Näemmä se jakoavain on tosiaan jätetty pois kun eipä sitä tullut nyt minun uuden kromi 45mm mukana. Jeee mulla on siis uusi "lelu" jospa tuo olis vähän ystävällisempi mun jaloille. | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: X-pole Ke Loka 08, 2008 4:17 pm | |
| Kolmas lemmikki kotona siis! Miksi päädyit kromii? Vaiko vaan sen takia, että se oli ainoa mikä puuttui..? | |
|
| |
Miia Superman
| Aihe: Vs: X-pole Ke Loka 08, 2008 8:29 pm | |
| Mulla palaa jalat kiinni tohon titaaniin, nytkin menee joku sentin mittainen palovamma tossa jalkapöydässä... Ja noh, tokihan mä kromillakin haluan oppia tekemään | |
|
| |
jemsku basic spinner
Viestien lukumäärä : 10 Registration date : 08.10.2008
| Aihe: Vs: X-pole To Loka 09, 2008 4:46 pm | |
| Luin kaikki viestit lävitse väline osiolta, muttei sattunut tällaista silmääni; Kummasta tulee halvemmaksi tilata 45mm titaaninen x-pole? vertical dancelta, vai suoraan x-polen sivuilta? Olin tilaamassa x-polelta ja hinta nousi (kai) postikuluineen 292€ (postikulut taisivat olla 40£) Onkohan mun tilaus oikein, kun postikuluja tulee noinkin paljon...? Vertical dancelta tarkistin hinnan postikuluineen, ja se on ilmeisesti 268.72€, eli suomeen postikulut ovat 20£ Eli olenko tekemässä tilaukseni oikein, jos tulee tuollaiset summat? | |
|
| |
| Aihe: Vs: X-pole To Loka 09, 2008 5:24 pm | |
| Tilasin mun 45 mm titaanisen vertical dancesta, ja kokonaishinta oli muistaakseni 287 e, postikulut 37 puntaa. Mullakin on ongelmia noiden spinning moden ruuvien kanssa, voiko olla mahdollista, että en ole kiristänyt niitä tarpeeksi tiukkaan, kun tuntuu että ne löystyvät ja tanko pääsee "pyörimään" sellaiset 0,5 cm? Ruuvien kiristäminen auttaa, mutta jonkin ajan kuluttua tuo toistuu. | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: X-pole To Loka 09, 2008 7:01 pm | |
| Verticalilta itsekin tilasin, olikohan x-polella joku että piti soittaa sinne ja vahvistaa tilaus tai jotain sinne päin. Meni hankalaksi ja tilasin verticalilta ja homma toimi, toisinaan heillä saattaa näemmä lähetysten toimitukset venyä, mutta muuten verticalia suosittelisin ainakin omasta kokemuksesta. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole To Loka 09, 2008 7:40 pm | |
| Papaija, tarkista, että sulla on kaikki osien väliset kierteet tiukalla. Tarvittaessa kiristä adjuster rodia kierros tai pari, jos on ruuvit kohdallaan voi olla tanko muuten vähän löysällä.
Jemsku, ootko vaihtanut toimitusmaan Suomeksi? Muistaakseni Verticalilta oli toimituskulut suomeen 37 puntaa. Lisäksi ei kannata luottaa noiden sivujen ilmoittamiin eurohintoihin vaan käännä ne punnista euroiksi itse, voi olla eri/vanha kurssi käytössä viitteellisissä hinnoissa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: X-pole To Loka 09, 2008 8:59 pm | |
| Okei, kiitos neuvosta tankotanssija. Mulla oli muutenkin tarkoitus ottaa tanko alas viikonloppuna ja katsoa sille uutta paikkaa, niin tulee harjoiteltua tuota kasaamista.
Mulla kävi ton valuuttamuunnoksen kanssa niin, että siinä maksuvaiheessa paypalin ehdottama kurssi teki hinnasta 6-7 e kalliimman kuin vertical dancen ilmoittama hinta. Valitsin siinä sellaisen lisävaihtoehdon, joka käytti palveluntarjoajan (vd) asettamaa kurssia, ja sain maksettua sillä 287 eurolla (ei nimittäin ollut sillä tilillä tarpeeks rahaa tohon kalliimpaan euromäärään). Visa Electronillahan tuo ei ole ongelma, kun raha velottuu heti tililtä, mutta luottokortilla maksettaessa olis ymmärtääkseni ongelmallista, jos vertical dance korottais muuntokurssiaan, ja tulis sitten myöhemmin yllätyksiä.
Sain muuten maksettua OP electronilla, kun Tapiolan electron ei toiminut. Toivottavasti tuosta selostuksesta nyt sai jotain selvää. | |
|
| |
Miia Superman
| Aihe: Vs: X-pole Pe Loka 10, 2008 12:15 pm | |
| Mä oon aivan super tyytyväinen tohon mun kromiin! Tuntuu, että olis parempi grippikin kuin titaanissa | |
|
| |
eledra intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 95 Ikä : 36 Registration date : 04.10.2008
| Aihe: Vs: X-pole Pe Loka 10, 2008 4:56 pm | |
| Osaatko Miia sanoa millainen pitoero kromisessa on verrattuna punaiseen? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: X-pole | |
| |
|