| X-pole | |
|
+111hena Nuudelikissa hpl Pandakarhu Unya BLAAAAACK Eowyn_ Marie Mertsi katwalk Pantsuman Tiu SaMaJA erika hemuliini kivaa Em Kay maunis03 Nahkis mokonen nephiie kermaa Elegia chipin nasu Ivanka hansi Saila Hiirenvirna aiccu meyja- Ewy saija vive1 Polecat Miracle Nounours Janey May maimiau Hennu/Henriikka ranna Jenni Mortianna Dahlia D. -Hanna- Tea Tulilintu Rosal Apila LaraK ehkk vesi jossukka Snugetti Esteria Carita Zanca vilionkka Miki Nutu ladyluck Odet FemmeFatale Foxmagon bettie Ish leben Henna.C Shaunette eledra jemsku papaija Karvinen Jassi Nenna Anu Gerippe kajakki Quu V celya merqus Sanni sphinks Ashta jiji FaeryMe Cherrie sakunen kristalli Nins annukka Carnivora Ninni Mari ilde Nina Joanna Kirsi Elli miukattus Lilya tinga1911 Miia Nanna H. nekuliini Kat Da tasuni Adelle Iina AdminSusie 115 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: X-pole Pe Loka 23, 2009 12:22 am | |
| - Mortianna kirjoitti:
- Osaakos joku sanoa millanen on X-polen pito verrattuna näihin Pole4fit-tankoihin? Kun jos on sellasella tottunut hyrräämään niin onko X-polen osto "kulttuurishokki"? Tai.. pitoshokki... haa haah...
Mun mielestä valkosen ja titaanin välillä ei oo kamalan suurta eroo, jos titaani on kunnolla lämmin. Ehkä tykkään valkosesta hiukan enemmän, mutta se voi johtua myös siitä, että mulla on 50mm titaani, joten 2mm ero voi tietenkin myös olla syynä... En tiedä, aika sama kai. | |
|
| |
Jenni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 130 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 27.03.2009
| Aihe: Vs: X-pole Pe Loka 23, 2009 2:24 pm | |
| Taitaa olla osittain mielipidekysymys missä on se "paras" pito. Oma suosikki on lämmin kromitanko joka tuntuu sekä pitävän että luistavan tarvittaessa. Lämmenneessä titaanissa tuntuu olevan liikaa pitoa, jään lähinnä ihosta kiinni. Maalattu tuntuu pitävän kylmänä paremmin kuin kylmät metallipintaiset, muttei taa parane lämmetessään niin paljoa. Paras ominaisuus X-polessa lienee kuitenki se, että saa rahansa varmasti lähes kokonaan takaisin, jos ei sitten pidäkään tangon materiaalia itselleen sopivana tai haluaa muusta syystä eroon tolpastaan Ainakin RTP:llä on X-polet tuntikäytössä, eli jos haluaa kokeilla ennen ostopäätöstä niin ei muutakun tunnille testailemaan! | |
|
| |
ranna pole beginner
Viestien lukumäärä : 1 Registration date : 15.10.2009
| Aihe: Vs: X-pole Pe Loka 30, 2009 2:38 pm | |
| Jihuu, tänään oli uusi x-pole tullut postiin ja kohta pääsen pystyttämään sitä muuttokuorman keskelle uuteen asuntoon! Täältä on muuten saanut tosi hyviä neuvoja omaan tankoon liittyvissä asioissa | |
|
| |
papaija hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 361 Ikä : 35 Registration date : 14.09.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ti Marras 03, 2009 9:40 pm | |
| Okei, voi taas olla että ketutuksessa unohtuu jotain, mutta oisko mitään hyviä ehdotuksia miten kiinnittää x-pole tukevasti sellaseen epätasaiseen betonikattoon? taitaa olla inauksen vinossa ja lisäks epätasainen kun jotkut teekkarit sen on 50-luvulla omatoimisesti valaneet. Pitää varmaan yrittää vielä uusiks paremmassa mielentilassa, mutta eipä noin vaan onnistunutkaan tangon pystytys tänne uuteen kämppään. | |
|
| |
Nanna H. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 253 Registration date : 09.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ti Marras 03, 2009 10:40 pm | |
| Jos se on vaan vino niin sillonhan se ei oo ongelma. Jos se on oikeasti kupolin alueelta liian epätasanen, eikä oo liian suurista heitoista kyse niin voiskohan sinne väliin pistää jotain kumimattoa (tyyliin joogamattoa) joka vähän joustais?
Jos se epätasasuus on kovin suurta niin tuskin siinä auttaa muu kuin katon tasotus jollain keinolla. | |
|
| |
papaija hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 361 Ikä : 35 Registration date : 14.09.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ke Marras 04, 2009 11:33 pm | |
| Joo, tota katon tasotusta tai jotenkin viritettyä tiivistettyä vanerinpalaa mäkin kauhulla mietin, mut sain nyt kuitenkin tangon jotenkin pystyyn, kun jaksoin pitää pään kylmänä Meni aika kauan ennen kuin löysin sellasen kohdan, että jossain kulmassa sai yläkupolin suht tasaisesti kattoa vasten. Kupolin toisen puolikkaan alla on sellainen noin 3 mm porrasmainen tasoero, mutta yritin sitten vain kiristää tarpeeksi.. Ei tanko alaskaan tullut tai kolahdellut kun vähän pyörähtelin, eli kai tuo kumirengas tasaa tuollaisen epätasaisuuden vielä. | |
|
| |
Tea intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 172 Ikä : 38 Location : Ähtäri Registration date : 28.11.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ti Marras 10, 2009 1:59 pm | |
| Ootteko huomanneet, että X-polen brittisivustolla lukee tällaista: More surface finishes will be added in the New Year 2010. Mä haluaisin edelleen sen Austraaliassa myynnissä olevan mattahopeisen tangon, toivottavasti niitä nyt olisi tulossa myös Eurooppaan ja Suomeen myyntiin. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ti Marras 10, 2009 2:07 pm | |
| Joo ilmeisesti tuon keltaisen titaanin valmistus on lopetettu, myyntiin tulee enää ne kappaleet, mitä on valmistajalla jäljellä. Tilalle on tulossa uusia tuotteita... Itekin toivon ja rukoilen tota hopeista mattatitaania. Oman studion tangot on melko mattaa kromia ja oon aivan rakastunut noihin mattapintoihin kiillotetun sijaan. | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ti Marras 10, 2009 3:33 pm | |
| Mitenkäs toi hopeinen mattatitaani eroaa tavallisesta titaanista? Siis muutenkuin että on hopeisen värinen? | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ti Marras 10, 2009 3:44 pm | |
| Sitä tuskin kukaan täällä palstalla on testannut. Mutta mattapinnan yleisesti ottaen pitäisi olla vähemmän liukas, kylmänäkin tai hikisenäkin, kuin täysin kiillotetun pinnan. | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ti Marras 10, 2009 3:56 pm | |
| Jaa.. Mä oon ite kokenut niin että kiillotettu pinta on mulla pitävämpi sitten kun lämpee. Kun ihokin on lämmin niin kiiltävä pinta tuntuu sillee niinkus nihkeeltä ja on siten pitävä. | |
|
| |
maimiau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 400 Ikä : 35 Location : Tammela, Tre. Registration date : 13.06.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ti Marras 10, 2009 8:18 pm | |
| noooo en jaksa selata onks tästä joku jo kysyny mut onkohan miun tangossa joku mahollinen valmistusvirhe kun jos sen säätää spinnyltä staattiseks ni ei vaan kiristy siihen x:n kohtaan. siis ei millää, loksahtaa aina väkisinki sivuun tai sit kiristyy epätasasesti ja käsittääkseni siinä hommassa ei mitään järettömän suurta lihasvoimaa ois tarkotus käyttää.. ostin ton vähän käytettynä ja edellisellä omistajalla se oli kans aavistuksen verran sivussa merkistä. minuu on häirinny tää kesästä asti vaik ei ookaan ollu mitään ongelmia ton vähän-vinon kanssa mut kun se merkki nyt kuitenki on siinä. | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ke Marras 11, 2009 9:14 am | |
| Ehkä se merkki on vain vähän väärässä paikassa? Merkin idea on se että se kertoo missä kohtaa pohjapalan sisällä oleva pyöreä - hmm, mikähän on oikea termi - "sauva" on litistetty. Siis pohjapalan sisällä on poikkileikkaukseltaan pyöreä "sauva" johon se spinny/static-pala pujotetaan. Tän sauvan pystyy näkemään vanhoissa X-poleissa nostamalla spinny/static-palan pois siitä mutta uusissa ei, kun uusista spinny/static-palaa ei saa enää nostettua pois. Enivei, se sauva on siis litistetty kahdelta sivulta ja näihin litteisiin kohtiin kiristyy se spinny/static-ruuvi. Jos ruuvia rupeaa kiristämään vähän sen liiteen kohdan sivuun, pala siirtyy hiukan ja lonksahtaa siihen oikeaan litteään kohtaan. Ei sen kummempi tai salaperäisempi juttu! | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ke Marras 11, 2009 10:22 am | |
| Juu mulla oli ihan sama ongelma. Ihmettelin sitä itekin, mutta kun se toimi ihan moitteettomasti niin annoin asian olla. Mutta nytpä selvis sekin! | |
|
| |
vesi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 26.03.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ke Marras 11, 2009 4:28 pm | |
| joo ja mulla ei oo sitä x:ää ollenkaa, mutta hyvin skulaa. Kyllä sen tuntee ku se kohdalleen loksahtaa. | |
|
| |
Janey May intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 84 Ikä : 41 Location : Heinola Registration date : 12.11.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ke Marras 18, 2009 11:55 am | |
| En tiennyt mihin muuhunkaan topiciin olisin mennyt iloani ja ärtymystäni purkamaan, joten tulin tänne. Eli ilon aiheeni on se, ettei minun tarvitsisikaan odottaa x-polen tilailua helmikuuhun, vaan voisin tilata sen vaikka heti! MUTTA, tottakai 45mm:t kromit on juuri nyt loppu pole-a-holicilta. Ja muualla on ollut paljon kalliimpaa, joten täytyy jäädä odottelemaan. Höö. | |
|
| |
Nounours intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Location : Tampere Registration date : 20.10.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ke Marras 18, 2009 12:08 pm | |
| Eikös Vertical Dancelta saa tämänhetkiseen kurssiin melkeinpä halvemmalla? Itse tanko 180 puntaa ja postimaksut Suomeen oli muistaakseni 30 puntaa silloin kun itse tilasin vuosi sitten, eli hinnaksi tulis vajaa 240 euroa. Tuli viikossa. | |
|
| |
Janey May intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 84 Ikä : 41 Location : Heinola Registration date : 12.11.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ke Marras 18, 2009 12:54 pm | |
| Ulkomailta tilatessa voisi tulla toki hieman edullisemmaksi, mutta itse en oikein osaa/uskalla ulkomailta tilailla. Pole-a-holicilta tilatessa tulisi kromille hintaa postikuluineen 244, että ei sekään mielestäni paha ole. Kun niitä nyt vain sitten tulisi taas varastoon. Tosin ko. kauppa lomailee tämän kuun 28. päivään asti, että sen jälkeen tiedä vaikka niitä olisikin taas saatavilla. | |
|
| |
Nounours intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Location : Tampere Registration date : 20.10.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ke Marras 18, 2009 1:22 pm | |
| Juu, no eihän tuossa sitten suurta hintaeroa olekaan. Olin pikaisesti katsovinani, että Pole-a-holicin tangot on 255 euroa + postikulut, mutta se olikin titaani. Kieltämättä itsekin aina hieman varauksella suhtaudun ulkomailta tilaamiseen, vaikka harvat sieltä tilaamani tuotteet onkin aina tullut niin kuin pitikin (mitä nyt kerran jouduin selvittelemään yhden tuotteen puuttumista Amazon.fr-tilauksesta kauan sitten unohtuneella lukioranskallani, mutta sekin tilanne selvisi ja olin äärimmäisen ylpeä suorituksestani ). Vertical Dancesta oli sentään muilla jo kokemuksia eikä Suomesta tainnut tuolloin vielä edes saada X-poleja. | |
|
| |
Miracle basic spinner
Viestien lukumäärä : 12 Ikä : 37 Location : Turku Registration date : 13.11.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ke Marras 18, 2009 3:25 pm | |
| Kumpaa ihmiset suosittelee ensikertalaiselle, titaania vai kromia? ja 45 vaiko 50mm?? olen yrittänyt metsästää kokemuksianne ja jos oikeen oon tulkinnut niin ois melko makukysymyksiä? Hetken pohdittuani oon miettinyt kromista 50 mm. Miten paljon eroa on 45 mm? juu 5 mm mutta kummalla ois parempi alotella | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ke Marras 18, 2009 3:47 pm | |
| Kuten sanottu makuasia Oletko päässyt kokeilemaan eri kokoja ja materiaaleja? Muuten hankalaa. Itellä 45 mm titaaniprinsessa , saan paremman otteen ja pysyn ylhäällä . | |
|
| |
Tea intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 172 Ikä : 38 Location : Ähtäri Registration date : 28.11.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ke Marras 18, 2009 4:07 pm | |
| Mulla on 50mm krominen äksä. Aluksi tykkäsin hirveesti paksummasta, kun harjoittelin lähinnä sellaisia liikkeitä, missä ollaan jalkojen varassa (skorppari, kaksonen, seisonta jne..). Nyt kun olen treenaillut ayshaa, handspringiä ja muita käsien varassa tehtäviä liikkeitä, haluaisin sen 45mm tangon. Kromista tykkää enemmän ihan ulkonäön vuoksi. Tosin jos se hopeatitaani tulee myyntiin, niin sellaisen tilaan heti itselleni. | |
|
| |
Carita basic inverter
Viestien lukumäärä : 49 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 19.02.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ke Marras 18, 2009 4:08 pm | |
| Onko muuten rtp:n uudet x-polet 45 vai 50 millisiä? Mulla on 50mm titaaninen x-pole kotona, ja tuntuu että tunneilla saa paremman gripin kuin kotona, ainakin liikkeissä joissa tangossa ollaan käsillä eikä jaloilla kiinni. (kuten tossa edellisessä viestissä todettiin, niin 50mm on ehkä jaloille helpompi kun taas 45mm käsille) Vai johtuuko tää vaan siitä, että tunneilla uskaltaa enemmmän kun on joku edes periaatteessa valvomassa vieressä? | |
|
| |
Dahlia D. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ke Marras 18, 2009 4:50 pm | |
| Mie suosittelen Anti-shopista noutamista jos on vaan vähänkään sillä etäisyydellä Jyväskylästä että kannattaa tangonhakumatkalle lähteä. Itse paukautin 255 euroa tiskiin kromi-x:stä, nostin tolpan olalle ja painelin ovesta ulos. Hyvä palvelukin ja kaikkea ! | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ke Marras 18, 2009 5:03 pm | |
| RTP:n x-polet on 45 mm Mä en ole koskaan huomannut taas eroa jaloille oli sitten tanko 45mm tai 50 mm. Käsien kanssa onkin sitten toinen juttu.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: X-pole | |
| |
|
| |
| X-pole | |
|