| Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! | |
|
+14Miia -Hanna- merqus paiviku Nina Nanna H. Sanni Heli jossukka LaraK Ish Ashta Kat Da tasuni 18 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! La Kesä 20, 2009 4:32 pm | |
| Hädin tuskin uskon tätä itsekään, mutta kuukausien viivyttelyn jälkeen Jamilla vihdoin vastasi ja sanoi pystyvänsä järjestämään lokakuun menonsa siten että pääsee Pole Artiin vierailevaksi tuomariksi ja esiintyjäksi!!! Käsittämätöntä!!! Aikaa hänellä on niin vähän että pystyy ohessa opettamaan vain Pariisissa ja Helsingissä eikä ehdi muualle Suomeen, mutta yritän järjestää Sally Annin opettamaan Seinäjoella, Tampereella ja Tukholmassa. Se ei ole vielä täysin varmaa kylläkään.
Advanced-tunnille mahtuvat ikävä kyllä vain Pole Art-järjestäjät (Iina, Miia, Merja, Annika, Nelle ja minä)+ pieni ruotsalaiskiintiö (3-4). Koska kiinnostus Jamillan tunteja kohtaan on aika suurta, luulen että reiluin keino valita intermediate-tunneille pääsevät on nostaa hinta sen verran ylös että sellaiset, joille Jamilla on vain yksi opettaja muiden joukossa, eivät vaivaudu tulemaan. Osa ruotsalaisistakin haluaa mukaan, joten tästä tulee valitettavasti mahdollista vain harvoille. Kyselenpä tässä alustavasti, kuinka moni olisi kiinnostunut tulemaan KALLIILLE intermediate-tunnille? Hinta määräytyy sitten sen mukaan, kuinka paljon halukkaita on. Itse en ota välistä mitään rahaa, kaikki menee Jamillalle (ja studiovuokraan), joten ei tarvitse pelätä että minä tässä ahnehtisin rahaa itselleni.
Alustava hinta olisi 25 eur per tunti, 9 henkeä tunnilla. Sen pitäisi karsia jo vähiten kiinnostuneet. Jos halukkaita on silti liikaa, nousee se 30 euroon per tunti. Valitan jo etukäteen että tunneilla on siis myös ruotsalaiskiintiö (3), ja Pole Artin järjestelyissä mukana olleilla on etusija. Reilua tämä ei varmasti ole mutta vähiten epäreilu systeemi jonka pystyin keksimään.
Jos kovasta hinnasta huolimatta halukkaita on edelleen paljon, täytyy harkita tankojen jakamista.
Kertokaa mielipiteitänne! | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! La Kesä 20, 2009 5:30 pm | |
| Joo, olen kiinnostunut! Harmi vaan kun advanced on jo täynnä. | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! La Kesä 20, 2009 6:27 pm | |
| Täällä kanssa yks kiinnostunut, makso mitä makso | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! La Kesä 20, 2009 7:07 pm | |
| Aivan mahtavaa nähdä Jamilla livenä! Harmi kun ei ehdi Seinäjoelle pitämään tuntia, mutta ehkä sitten joskus tulevaisuudessa. Olisi kyllä mahtavaa jos Sally-Ann tulisi pitämään tunnit tänne. Tämä ainakin ilmoittautuisi mukaan samantien. | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! La Kesä 20, 2009 7:50 pm | |
| Harmi, että advanced on tosiaan jo täynnä mutta voisin haluta sitten osallistua intermediate- tunnille... | |
|
| |
jossukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Su Kesä 21, 2009 9:00 am | |
| Kyllä, todellakin olen kiinnostunut!!! | |
|
| |
Heli basic spinner
Viestien lukumäärä : 5 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 08.07.2008
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Su Kesä 21, 2009 10:50 am | |
| Siis huh! Mä ainakin haluan Jamillan workshoppiin maksoin mitä maksoi!!! | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Su Kesä 21, 2009 4:09 pm | |
| Minä minä minä, ehdottomasti!!! Hinnasta viis! | |
|
| |
Nanna H. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 253 Registration date : 09.12.2007
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Su Kesä 21, 2009 5:37 pm | |
| | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Su Kesä 21, 2009 5:44 pm | |
| Hmm apua, Ruotsista kun tulee kolme ja yks muu kiinnostunut on ilmoittautunut mailitse niin tämä tekee jo paljon yli 9 osallistujaa. Ehkä pitäis jakaa tangot kun kerran hintakin tuntuu olevan yhdentekevä useimmille - en kyllä ihmettele, itse maksaisin viiskymppiä ihan vain siitä että saisin istua nurkassa ja KATSOA Jamillan tuntia ... Täytyy kysyä Jamillalta mikä on maksimimäärä oppilaita mitä se haluaa. Palaan asiaan! | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Su Kesä 21, 2009 6:32 pm | |
| Minäkin olen ehdottoman kiinnostunut, jos päivä vaan mitenkään sopii... Ja hinnasta tosiaan viis! | |
|
| |
paiviku intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 93 Location : Tampere Registration date : 29.01.2009
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Su Kesä 21, 2009 8:14 pm | |
| Haluaisin minäkin osallistua edes...tuolle intermediate-tason tunnille. Hinnasta ei väliä jos mahdollisuus saada jotain todellista ohjausta... Hinta saisi olla huomattavasti korkeampi.. | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Su Kesä 21, 2009 11:01 pm | |
| Tämä on kyllä jotain aivan mahtavaa! Meillähän tulee olemaan ihan loistotapahtuma syksyllä! | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Ma Kesä 22, 2009 6:58 am | |
| Mukana jos vielä mahtuu!!!! | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Ma Kesä 22, 2009 11:44 am | |
| Okei Jamilla sanoi että jos teistä on OK, hän voi opettaa 2 henkeä per tanko, maksimi 12. Jos pistetään silti kaikki 10 tankoa pystyyn ja vaihdellaan vähän, kaikki saavat paljon omaa tankoaikaa. Mutta hän myös sanoi että heidän tunneillaan on usein myös kuunteluoppilaita, ja heiltä hän ottaa puolet tunnin hinnasta eli tässä tapauksessa jos nyt tunnin hinnaksi tulee 30 EUR, niin 15 EUR kuunteluoppilailta.
Mitä mieltä olette? Itse ainakin tulen katsomaan intermediate-tuntia ihan ehdottomasti. | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Ma Kesä 22, 2009 11:51 am | |
| Ihan mielelläni tulisin minäkin tuonne ihan vaan vaikka kuuntelemaan Oletan, että kuvaaminen on myös luvallista? | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Ma Kesä 22, 2009 11:52 am | |
| Jooo! mäkin tulen kuuntelemaan jos en mahdu mukaan. Ehdottomasti, ja saahan kuvata? | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Ma Kesä 22, 2009 12:10 pm | |
| Mä tuun myös ehdottomsti katselu oppilaaksi intermediate tunnille! | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Ma Kesä 22, 2009 1:02 pm | |
| Hienoa, eli siis onko mahdollista tulla kuunteluoppilaaksi/tankoilemaan myös advanced tunnille? Jos on niin mahtavaa ja tosiaan maksoi, mitä maksoi! | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Ma Kesä 22, 2009 1:05 pm | |
| Kysyn Jamillalta onko kuvaaminen sallittua! | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Ma Kesä 22, 2009 1:10 pm | |
| Joo tää vois tulla kanssa kuunteluoppilaaks advanceen jos vaan on mahdollista | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Ma Kesä 22, 2009 1:36 pm | |
| Kuvaaminen EI ole sallittua, ei edes valokuvaaminen, sillä Jamillaa sitoo sopimus DVD-tuottajien kanssa. Hän "lähettää workshop-sopimustekstin" pian... apua mihinkähän raastupaan me joudutaan jos mokataan tää! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Ma Kesä 22, 2009 2:02 pm | |
| | |
|
| |
Sonja hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 430 Registration date : 24.06.2008
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Ma Kesä 22, 2009 2:03 pm | |
| Minäkin voisin tulla kuunteluoppilaaksi advanced-tunnille! | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! Ma Kesä 22, 2009 2:10 pm | |
| Tässä se teksti tulee:
FILMING / VIDEOING / PHOTOGRAPHING / RECORDING Please note that recording of classes on any and all audio visual devices is strictly prohibited*. Jamilla's DVDs are available at www.artofpole.com. * This is a contractual obligation for Jamilla Deville to the Producers of 'The Art of Pole' DVDs. It is NOT negotiable in any way. ADVERTISING / PROMOTION All advertising and promotion of the tour is at the host studio's expense. The Art of Pole Pty Ltd can provide images of Jamilla as required. Please get in touch if you need images for your website or flyers. You must ask permission to use images of Jamilla to advertise your studio Š please do the right thing! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! | |
| |
|
| |
| Jamilla esiintyy Pole Artissa ja opettaa Helsingissä!!!! | |
|