tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Puistojamit? Ti Heinä 28, 2009 7:57 am | |
| Kiitos, Iina, vielä kerran upeasta tapahtumasta. Jos olisin tiennyt että ruokaakin oli tarjolla, en olisi ahtanut koko Pendolinon ravintolavaunun tarjontaa mahaani juuri ennen saapumista . Puistojamittelu oli huikea elämys, ja teit siitä tosi kauniin videon! Papaijan elbow-grip-perhonen oli todella kaunis, siitä ei nyt tullut kuvaa videoon, mutta ehkä joku valokuva löytyy? Minulle voi lähettää videoita/kuvia osoitteeseen tanja@aerialdancing.fi. | |
|
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Puistojamit? Ti Heinä 28, 2009 3:45 pm | |
| Harmittaa kauhiasti kun teitin menoa kattelin etten päässy paikalle! Koska pistetään uudet jamit pystyyn? Kun ei ole vielä lunta maassa! | |
|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| |
papaija hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 361 Ikä : 35 Registration date : 14.09.2008
| Aihe: Vs: Puistojamit? Ti Heinä 28, 2009 5:36 pm | |
| Laitoin teille nyt niitä kuvia tulemaan. Juu, ei kyllä ollut erityisen edustava En muuten ees tajunnut itse, että oon alkanu jatkamaan sitä, tai siltä se tolla videolla näytti. On mulla siitä jotain videomatskua kotoakin kyllä, mut on tietty aina hiukan hankala sihdata kameraan. | |
|
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Puistojamit? Ma Elo 03, 2009 8:46 am | |
| Ihanan näköistä, juuri tällaista mainosta tankotanssille kaivataankin!!! Olisimpa päässyt mukaan!!!! Näitä lisää! | |
|