Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle

Siirry alas 
+5
annukka
-Hanna-
tasuni
Miia
nekuliini
9 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 1:12 am

Maaliskuun ensimmäinen päivä on Kirkkonummella kissanäyttely ja olen päättänyt ottaa matkasta kaiken irti. cat Ensinnäkin lauantaina menen kissanäyttelyyn, sitten vierailua ja lusmuilua pikkusiskon nurkissa ja mikä parasta käynti Rock The Polen tunneilla maanantaina, itse asiassa kolmella tunnilla: kahdella tankotekniikka2 tunnilla ja sitten vielä Ballet tunnilla, jolle ehkä osallistuu myös siskoni. Kun sinne suunnalle kerran on menoa, niin otetaan reissusta kaikki ilo irti. bounce Ihan hauska itsenäisen harjoittelun jälkeen päästä kokeilemaan ohjattuja tunteja. Toivottavasti opetus täyttää odotukset ja itsellä kunto riittää kolmeen harjoitussessioon yhtenä päivänä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeMa Tammi 14, 2008 10:32 pm

mä kävin rtp:n baletti tunnilla jokusen aikaa sitten ja tykkäsin kovasti! oli suht rankahkoa, mutta antoisaa ja tunsi todella tehneensä jotain. voi johtua tosin siitäkin, että ennen tankoilua tuli vietettyä illat sohvan pohjalla tekemättä mitään jolloin kuntokin päässyt vähän repsahtamaan scratch

tässä itse pohdiskellut notta meniskö jatkamaan balettia vaiko showta..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 1:51 pm

Olitko missmia noilla balettitunneilla avojaloin vai onko sinulla jonkinlaiset tossut? Itse olen miettinyt, että pitäiskö tossut hommata. Kotonakin voisi olla välillä kiva harjoitella tossuilla, joten turha hankinta ei välttämättä olisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 2:24 pm

Joo mulla on baletti harjotustossut, joita oon noilla muillakin tunneilla käyttänyt. Kotonakin niitä on ihan kiva aina käyttää, etenkin kun mulla on tossa lattias toi "läpyskä" mikä kuuluu tankoon.. siihen ei mielellään tökkää varpaitaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 8:36 pm

Pitänee sitten sellaisiin tossuihin vielä investoida. Melko halvallahan tossuja netistä saa tilattua. Heh, on kyllä tuo sun tangon läpyskä sen näköinen, että käy melko makeasti, kun varpaansa siihen kunnolla osuu. Saa ainakin lisäpuhtia, jos ei muuten.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeTo Tammi 17, 2008 4:00 pm

No täähän on hauskaa, mä itse vedän niitä maanantain 17:30 tekniikka kakkosen tunteja! Mä vaadin nähdä flagin itse omin silmin...Very Happy

Mitä siellä balettitunnilla oikein tapahtuu? Mulla ei ole koskaan aikaa käydä Olhan tai Marian tanssitunneilla vaikka tosissaan haluaisin, kun heillä on se tanssipuoli niin vahva ja haluaisin itsekin sitä vahvistaa. Mutta onko siellä balettitunnilla pelkkää balettia vai tanko myös jotenkin käytössä? Onko koreografiaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimePe Tammi 18, 2008 12:09 am

Jaahas. Ihan kiva yhteen sattuma. Suomit sitten oikein kunnolla kaikki minun virheet, että on jotain hyötyä.Laughing Katsotaan sitä flagia vielä. Riittäneekö meikäläisen pohojalainen sisu kuitenkaan sitä tekemään yleisön edessä vai meneekö pupu pöksyyn.clown
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimePe Tammi 18, 2008 9:33 am

Joo, totta kai, sitähän mä siellä teen, suomin ihmisiä Smile. No ei tod, itse asiassa mulla on enemmän tällainen australialainen asenne että pidetään hauskaa, mutta suomalaisena pyrin myös hyviin suorituksiin. Siellä ausseissa kun ihmisten itsekritiikki oli aika olematonta...eikä sun tarvii yleisön edessä sitä flagia tehdä vaan huomaamattomasti jossain nurkassa kun muut tekee omia juttujaan..

flaghan ON erittäin huomaamaton liike Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimePe Tammi 18, 2008 9:35 am

Oon käynyt pelkästään niillä yksittäisillä baletti tunneilla ja niissä tehdään perus liikkeiden harjotuksia ja tanko on lähinnä ollut vaan apuna / tukena. Varmaan niillä kursseilla sitten tehdään jotain kunnon koreografiaa ja käytetään tankoa enemmänkin hyödyksi. Maaliskuussa alkavalle baletti kurssille ajattelin sitten itsekin mennä, varmaan osaan kertoa jotain järkevämpää silloin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeTo Helmi 21, 2008 11:34 am

Jeps muakin kiinnostais tietää mitä siellä balettitunneilla tapahtuu? Kun aiemmin olen tottunut että balettitunneilla tanko on vaakatasossa... scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Pole balettia   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimePe Helmi 29, 2008 9:54 pm

Hei alkaako joku pidempi kurssi baletista rock the polella?Nimittäin se kiinnostaisi kovasti..lapsosesta lähtien olen ihaillut balettitanssijoita ja mikäpä olisikaan ihanteellisempaa kuin yhdistää nämä kaksi lajia!! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeMa Maalis 03, 2008 5:33 pm

@nekuliini: Hei, toivottavasti et kiusaantunut kauhiasti kun tänään RTP:n aamutunnilla sinua moikkasin ja paljastin tunnistavani sut täältä.. Tulin sitten vasta jälkikäteen ajatelleeks, että oisit ehkä halunnut olla ihan "tuntematon". Innostuin vaan niin kun tajusin että tuon naaman tunnistan jostain.. tiedättehän, se sama efekti kun moikkaa jotakuta julkkista koska se näyttää tutulta, ja sit vasta jälkeenpäin tajuaa että eiiii hitsit se olikin se-ja-se enkä tod. sitä tunne Embarassed Laughing
Enivei, toivottavasti sulla oli kivaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeTi Maalis 04, 2008 3:33 pm

Apua, mulle ei tullut mieleenkään että Tiina olis halunnut olla anonyymi...mä heti moikkasin ja kysyin muilta opettajiltakin että olikos se tullut aikaisemmille tunneille! Oon selvästikin ihan fooruminewbie kun en tuollaistakaan ymmärrä.

Toivottavasti nekuliini sait jotain kotiinviemisiä tunnista! Muut saivat nähdä miten täydestä vauhdista invertoidaan, ja ihan niinkuin arvasin, opit kerrasta pitämään nilkat ja polvet suorina kun balettitunnilla sua oli siinä määrin kuulemma rääkätty Very Happy . Sulla ne varpaatkin suoristuu niin hyvin, päinvastoin kuin mulla, kun akkavarvas ei suostu kummassakaan jalassa yhteistyöhön Embarassed ! Järkyttävää...

Oli tosi kiva tavata, vaikka tunnin tiimellyksessä ei paljoa ehdikään kuulumisia vaihtaa. Ehkä nähdään taas pole jamissa?
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeTi Maalis 04, 2008 9:30 pm

Ei minua haitannut yhtän. Itsellä vaan meni kauemman aikaa miettiessä, kuka se ensimmäisen tunnin moikkaaja oli täältä foorumilta, kun SanniS:n kuvia ei täällä kauhean paljon täällä vielä ole näkynyt. Tanjan toki tunsin ja osasin odottaakin, kun tiesin että vetää toisen tek2 tunnin. Hauskaa oli, vaikkakin kolmen tunnin seurauksena oikeasta kämmenen alaosasta hieman kuoriutui nahka loppua kohden. Olhan balettitunnin käsittelyn jälkeen olin kyllä ihan puhki poikki. Sattui niin sopivasti, että olin ainoa balettitunnille osallistuja ja nilkat sekä polvet saivat kyllä extrahuomion. Kuulen yhä järkyttyneen äänen huudahtavan spinnieni aikan 'nilkat!' ja 'lukitse polvet!'.tongue Jalat tuntevat yhä olleensa varsin intensiivisen huomion ja venytyksen kohteena. Ehkä jotain siis jäi mieleen. Transitioiden harjoittelukin oli ihan mukavaa, kun ei niitä kotona tule juurikaan treenattua. Ihan mukava oli päästä vähän paksummalla tangolla työskentelemään ja kylläpä silläkin näytti onnistuvan ihan hyvin, vaikka nyt tuohon titaaniseen 45 mm tankoon olen tottunut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeTi Maalis 04, 2008 9:35 pm

transitioiden harjottelu? millä tunnilla niitä käydään? baletissa? sori sivukysymys!
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeTi Maalis 04, 2008 10:12 pm

Vitsi nekuliini sähän oot saanut oikein intensiivistä opetusta balettitunnilla Razz Mulla kramppas ekalla olhan baletti tunnilla jalkapohjat siitä nilkkojen suoristelusta ja polvien lukittelusta Very Happy Ja hei hienoa, että oot vielä sen baletin jälkeen jaksanut vetästä yhen tek tunnin, mä en varmaan ikinä jaksais Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeTi Maalis 04, 2008 10:15 pm

Transitioita harjoiteltiin varsinaisesti Tanjan tek2 tunnilla, mutta myös balettitunnin lopussa jonkin verran.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeKe Maalis 05, 2008 10:05 am

Etkä sanonut mitään että nahka oli kuoriutunut! Ei ainakaan tahtia haitannut, en ikinä oo nähnyt sellasta vauhtia tehtyjä spinnejä. Ne mustat tangot ottaa joskus aika ärtsysti ihoon kyllä, ja mullakin hiertyy niillä helpommin nahka kuin metallitangolla. Joskus tuntuu että kitka on samaa tasoa kuin metallitangolla mutta nahka silti saattaa yhtäkkiä palaa pahemmin kuin metallilla. Yleensä kuitenkin kitkakin on varsin hyvä ja usein parempi kuin metallitangolla.

Krisi, mun tunnilla harjoitellaan transitioita usein intensiivisesti ja tunnin lopussa aina tehtävässä koreografiassahan niitä tulee muutenkin. Pistin juuri Tankotanssi-blogiin vähän infoa transitioista koskapa moni välttelee niiden treenaamista ihan turhaan pelätessään näyttävänsä jotenkin tyhmältä. Ilman niitä ei kuitenkaan pitkälle pääse. Maanantain tunnilla tosin transitioiden harjoittelu jäi puolitiehen kun ihmiset innostuivatkin aivan yllättäen tekemään inverted V:tä jonka treenaamisen spinnistä (suorin polvin & nilkoin) olin varannut lähinnä nekuliinille Very Happy. Mutta muut katsoivat kun nekuliini teki ja innostuivat kokeilemaan itsekin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeKe Maalis 05, 2008 10:57 am

tasuni, mitkä sun ryhmät ei ois täynnä? sanoitko et vedit perjantaisin jotain ryhmiä? mä joudun olee kaks viikkoa saikulla nyt mut sen jälkeen voisin melkeen ottaa kyl vakipaikan johonkin sun ryhmään.. mä aattelin siirtää sen mun toisen tanssitunnin kans vaik perjantailta pois jos sulla on tilaa vaan perjantaisin.. mä haluisin kans oppii transitioita.. tulis vähän sulavuutta videoihin ku ei ois vaan spinni - ihmeellistä kävelyä - spinni - lattialla kompurointi..
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeKe Maalis 05, 2008 11:50 am

Mulla on maanantain ryhmässä tällä hetkellä 7 vakipaikkaa täynnä, 2 vapaana, mutta en tiedä miten ryhmä muotoutuu ensi jaksossa eli pääsiäisen jälkeen. Melkein koskaan ei kuitenkaan ole kaikki vakkarit yhtaikaa paikalla, joten vaikka olisi pari irtotuntilaista, tankoja on yleensä aina kaksi tai kolme vapaana. Ilmoittaudu Marialle vakkariksi mahd pian niin pääset varmasti mukaan!

Perjantaisin en enää vedä ryhmiä, kun uusia opettajia on tullut niin paljon että Maria ja Olha eivät enää tarvitse vakituista sijaistamista silloin. Samasta syystä mulla on vain yksi tunti viikossa eli tämä maanantain 17:30; mä en pysty vakkaristi vetämään muita kuin noita prime time -tunteja kun mulla on päivätyö ja pieni lapsi, ja muut iltapäivät oli ensi jaksosta jo varattu muille opettajille. Silloin tällöin kyllä sijaistan edelleen tek1 ja tek2 -tunteja (kuten tänään klo 16) mutta enää harvoin.

Lainaus :
tulis vähän sulavuutta videoihin ku ei ois vaan spinni - ihmeellistä kävelyä - spinni - lattialla kompurointi..

Very Happy Kyllä ne kuule äkkiä paranee kun treenaat pari kolme sievää transitiota noihin väleihin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeKe Maalis 05, 2008 1:23 pm

hmm mä voisin kans ilmottautua viel yheks vakkariks tasunin ryhmään, kuhan noi kirjotukset on ohi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeKe Maalis 05, 2008 4:24 pm

tasuni, pistin just mailia rtp:lle ja kysyin et josko sais vakipaikan 17.2. alkaen (sillon tosin vielä tikit mutta toisella kädellä varmaan saan roikuttua!) tai pääsiäisen jälkeen sun ryhmään! toiv onnistuu Smile jesjes! tänään liikkuu jo toinen käsi sen verran hyvin että pystyn varmaan loppusaikun harjottelee ainakin oikean käden spinnejä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
JonnaK
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 41
Location : Nummela
Registration date : 31.01.2008

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeKe Maalis 05, 2008 9:15 pm

Tanja, kiitos tunnista.. taas tuntuu, et on tehnykin jotain Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeMa Huhti 14, 2008 10:06 am

Vaihdoin taas vaihteeksi ryhmää (kiva, kun on muuttuvat aikataulut Very Happy ) ja ilmottauduin ensi viikosta lähtien Tanjan ryhmään. Onks sulla Tanja miten koreografiapainotteiset tunnit eli oonko mä taas ihan pihalla aluksi, kun en oo aiemmilla tunneilla ollut?
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitimeMa Huhti 14, 2008 2:16 pm

Kiva kun tulee lisää ihmisiä! Ja MIssmia, Krisi ja Jonna, sori en huomannut ennen tätä että tähän threadiin oli tullut jatkoa Embarassed . Yleensä vastaan kyllä heti!

Mun tunneilla tehään koreografiaa normaalisti vain 10-15 min tunnin lopussa, joten et ole liian pihalla. Ja me alotettiin viime viikolla just uus koreografia (Fantasy, Amaranth-biisiin), eikä päästy kovin pitkälle, vasta pari kolme tahtia eteenpäin, kun tunti oli ylibuukattu ja mun piti lainata tankoa yhdelle oppilaalle ja yksien piti jakaa kahden kesken, mikä aina vie ylimääräistä aikaa. Sun avatarin perusteella näyttäis että olet sopivaa tasoa tunnille myös Smile ... Kun en itse tiedä mitään siitä kuinka moni on vakkari ja kuinka moni irtotuntilainen (mulla ei ole accessia listoihin enkä niitä itse laadi enkä vastaanota ilmoittautumisia), en tiedä kuinka vakio viime tunnin tilanne tulee olemaan, mutta viime tunnilla siis oli ainakin kolme ihan uutta ja silloin tietysti mennään hitaammin eteenpäin. Eritasoisia oppilaita ajatellen olen nyt tehnyt koreografiaan vaikeisiin kohtaan kaks vaihtoehtoa, helpomman ja vaikeamman. Joten hyvään aikaan tulet mukaan jos tänään tulet!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Empty
ViestiAihe: Vs: Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle   Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tunneille maaliskuussa Rock The Polelle
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Rock The Polen uusi sijainti
» Rock the Pole vastaa haasteeseen!
» Pole4fit
» mukavin ope rock the pole.ssa??
» Rock The Pole Ballet tunnit

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: