| Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II | |
|
+15Marika tankomau sluippa Sonja Foxmagon Iiris vilionkka merqus Miia Styidy LaraK Carita tasuni jossukka -Hanna- 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Iiris intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 80 Location : Helsinki Registration date : 20.05.2009
| Aihe: Pettymysten pettymys La Syys 19, 2009 2:31 pm | |
| ... sillä nyt jää kyllä Tiger kuitenkin väliin On sen verran monta buukkausta tälle illalle, etten millään ehdi vaikka kuinka haluaisin! Täytyy yrittää taas jos mennään vielä uudestaan! Pitäkää kaikki hauskaa! | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II La Syys 19, 2009 4:23 pm | |
| Nähdään vaan teerenpelissä vaikka ysin aikaan. Miia ei tuskin jaksa lähteä tiikeriin mutta tulee moikkaamaan ihmisiä. Laura miettii lähempänä ajankohtaa jaksaako lähteä tankoilemaan. Olemme siis koululla treenamassa jo muutaman tunnin ensiksi.
T: Miia ja Laura | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II La Syys 19, 2009 5:12 pm | |
| Heh, ai nähtyänne Pariisin kilpailun videot... | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II La Syys 19, 2009 5:35 pm | |
| Mä skippaan tämän illan myös suosiolla. Oli henkisesti sen verran rankka koulupäivä, että nyt pakko saada omaa rauhaa ja lepoa. Mutta pitäkääs tytöt kivaa! | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II La Syys 19, 2009 7:17 pm | |
| No minä lähden nyt kaikessa glitterissäni matkaan, joten toivon totisesti että teerenpelistä löytyy muitakin tankoilijoita. Muuten en takaa minkätyyppistä porukkaa nappaan mukaani Tigeriin! | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II Su Syys 20, 2009 7:31 am | |
| Olipas hauska ilta! Mentiin Marikan, Tytin ja Sonjan kanssa nelistään ja oli sopiva määrä yhdelle tangolle. Ihmisiä ei ollut melkein lainkaan kun saavuttiin, mutta kun lähdettiin, meidän kohdalle oli muodostunut pieni ryhmä katsojia jotka kauhean kohteliaasti aina välillä taputti. Siellä oli Lauran ystävä, nimeä en kuullut, joka on vähän tankoillut ja selvästi sen mieli olis tehnyt tangolle mutta ei kuulemma uskaltanut. Mutta oli Lauran ja tankoilun takia sinne kuitenkin tullut, ymmärsin.
Treenattiin ankarasti runsas tunti ja lähdettiin sitten kotiin. Ihmettelin kävellessäni miten oon niin puhki ja rikki ja tajusin sitten että varmaan siksi, kun tangot oli niin korkeita että tuli aina kiivettyä 2-3 kertaa korkeammalle kuin yleensä. Sitten olikin muuuten pähkäilemistä että miten sieltä pääsee alas, kun kuumentunut kromitanko oli niin tahmea ettei supermanistä päässyt figureheadiin eikä nilkkatakanojasta liukumaan käsinseisontaan. Tulin sitten aina Alesialla alas mutta olis varmaan enkelilläkin päässyt, tai bow&arrow:lla.
Kivaa oli ja uudestaan mennään varmasti! | |
|
| |
Marika basic spinner
Viestien lukumäärä : 6 Location : Espoo Registration date : 08.04.2009
| Aihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II Su Syys 20, 2009 8:54 am | |
| Kyllä oli tosi kivaa, vaikka ei jaksanutkaan samaa tahtia tangolla kiipeillä kuin Tanja Ehkä ensi kerralla uskaltaa jo enemmän kokeilla, ja lämmittely vois olla kova sana... Selkälihakset huutaa tänään apua Mutta kiitos hyvästä seurasta, ja pian uudelleen! | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II Su Syys 20, 2009 12:48 pm | |
| Kiva kuulla että oli hauskaa Mä olin kyllä niin tautisen väsynyt, että jos oisin mukaan lähtenyt oisitte saanut pelastaa mut sieltä etten ois tipahtanut kupolilleni | |
|
| |
Sonja hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 430 Registration date : 24.06.2008
| Aihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II Ma Syys 21, 2009 8:33 am | |
| Lämmittely tosiaan olisi ollut kova sana - onnistuin venäyttämään jonkun kylki/selkälihaksen... Lihas tuntui jo siellä jotenkin rasittuneelta, yöllä sitten en voinut liikahtaakaan ilman vihlaisua. Sama homma jatkui eilen, tänään on jo parempi, mutta kipua tuntuu joka askeleella, joten taitaa olla ainakin viikon tauko edessä.... Mutta hauskaa oli ja ehdottomasti mennään toistekin! Ja Tanja unohti mainita, että ainoastaan hän sai aplodeja.... | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II Ma Syys 21, 2009 8:56 am | |
| Joo kaveri oli kanssa eksyny Tigeriin samana iltana ja olin tainut sille jotain selittääkin tuosta meidän tankoiluillasta, mutta ihan iltaa viettämässä oli kavereiden kanssa ollut eikä ollut paikalla vain minun takiani Täytyy näköjään jättää nyt kaikki ylimääräinen kiva pois ennen kisoja, koska aikaa on muutenkin niin vähän treenaamiseen, niin se kaikki ylimääräinen aika menee nyt siihen. Oon viikonlopun jäljiltä aivan poikki, vaikka en silloin lauantaina Tigeriin tullutkaan ja hyvä niin, joska olisin varmaan kontannut tänään töihin Mut mahtavaa, että teillä oli mielettömän kiva ilta | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II Ma Syys 21, 2009 10:23 am | |
| Mä rupeen jo ihmetteleen että mitä kummaa te oikein teette siellä treeneissä kun ootte kaikki noin kuolleita?
Enkä minä muuten tiennyt olevani ainoa joka sai aplodeita. Minä ainakin itse aplodeerasin muille kun ne teki hienoja temppuja. Sonja, älysin kotona että me yritettiin ottaa väärällä kädellä tangosta kiinni siinä Traceyn chopper - ITH - tangosta kiinni ja pois -kombossa. Siksi me jäätiin jumiin! | |
|
| |
Miia Superman
| Aihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II Ma Syys 21, 2009 11:14 am | |
| No mutta meillähän on noin kolmen tunnin kevyitä treenejä niin viehän ne mehut | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II Ma Syys 21, 2009 11:26 am | |
| - tasuni kirjoitti:
- Sonja, älysin kotona että me yritettiin ottaa väärällä kädellä tangosta kiinni siinä Traceyn chopper - ITH - tangosta kiinni ja pois -kombossa. Siksi me jäätiin jumiin!
Yritettiin väärältä puolelta ylös vai? Häh, ei tajuu.. | |
|
| |
Styidy intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 53 Ikä : 41 Location : Helsinki Registration date : 19.09.2008
| Aihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II Ma Syys 21, 2009 12:56 pm | |
| | |
|
| |
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II | |
| |
|
| |