| Terveisiä Pariisin kilpailusta! Tuomarointikokemuksia. | |
|
+10papaija LaraK Cherrie Iina Miia celya Ish Henna.C -Hanna- tasuni 14 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Terveisiä Pariisin kilpailusta! Tuomarointikokemuksia. La Syys 19, 2009 3:46 pm | |
| Samaa mäkin aion. Mä en tuu 50mm titaanin kanssa mitenkään erityisen hyvin toimeen, tartun reisistäni niin kiinni että supermanit ei meinaa onnistua ja sit kädet hikoo niin että meinaan tippua. Helppoja liikkeitä pakko suunnitella tai sit ainakin toooosi hyvä back-up plan niiden vaikeiden sijaan jos ei sit kisapäivänä ole pitoa. | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Terveisiä Pariisin kilpailusta! Tuomarointikokemuksia. La Syys 19, 2009 3:53 pm | |
| Jooh, multa tulee alottelija/keskitason esitys ... jos nyt koittais edes yhden edistyneen liikkeen sinne laittaa Pakko vaan tehdä helppo jos meinaan ettei mua naureta pihalle sieltä, nyt meen vaan sit nolaamaan itseni muuten vaan ... noh, kokemusta kokemusta ... | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Terveisiä Pariisin kilpailusta! Tuomarointikokemuksia. La Syys 19, 2009 5:16 pm | |
| Joo eka oli tosiaan tanssija ja toka voimistelija, ja sillä tokalla on vielä periaate että se ei esityksissä tanssi. Hän harrastaa tankovoimistelua, sanoi itse. Lavasäteily on kyllä aikamoinen tekijä: molemmilla oli niin voimakas ote yleisöstä että pikkuvirheitä ei edes huomannut, kun taas Marionin ja Doriksen virheet oikein korostuivat kun esitys oli niin monotonisen oloinen ja tasapaksu. Voittajan loppunilkasta käytiin jopa keskustelua että se olisi kuulunut esitykseen, kun suoristui kait musiikin tahtiin sopivasti. Itse en ihan uskonut siihen... mutta siinä juuri näkee miten henkeäsalpaava koreografia ja esiintyminen vaikuttaa. | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Terveisiä Pariisin kilpailusta! Tuomarointikokemuksia. Ma Syys 21, 2009 8:45 am | |
| Eipä voi muuta sanoa kuin että ei käy kateeksi tuomarien hommaa, hyvin erilaisia esityksiä... Voittaja tosiaan tanssillisin, omaa silmää miellytti selkeästi eniten Marion... | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Terveisiä Pariisin kilpailusta! Tuomarointikokemuksia. Ma Syys 21, 2009 10:21 am | |
| Niin Marionia itseäänkin . Se oli niin vihainen palkintojenjaossa että näytti murhaavan meidät katseellaan. Mutta kaikki me tuomarit annettiin sille roppakaupalla vähemmän pisteitä kuin Pranalle ja Laurence'ille, ihan toisistamme riippumatta. | |
|
| |
paiviku intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 93 Location : Tampere Registration date : 29.01.2009
| Aihe: Vs: Terveisiä Pariisin kilpailusta! Tuomarointikokemuksia. Ma Syys 21, 2009 12:03 pm | |
| Hauska katsella näitä ranskan artisteja..mielenkiinnolla odotamme minkämoiset meidän kisoista tulee. Jänskättää jo nyt... Ymmärrän kyllä 100% tuon voittajan, Laurencen koska hänellä esityksessään mieletön FLOW..eli liike jatkuu tanssillisesti koko ajan. Muut pysähtelivät töksähdellen miten sattuu, varsinkin Marion. Aivan kuin esitys keskeytyisi vähäksi aikaa ja sitten taas jatkuisi. Toisaalta eipä minulla paljon varaa sanoa, kun itsekin kamppailen tuon töksähtelevän tyylin kanssa | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Terveisiä Pariisin kilpailusta! Tuomarointikokemuksia. Ma Syys 21, 2009 12:17 pm | |
| [quote="tasuni"]Niin Marionia itseäänkin . Se oli niin vihainen palkintojenjaossa että näytti murhaavan meidät katseellaan.quote] Aika käsittämätöntä epäurheilijamaisuutta ...kyllä mun mielestä pitäisi kisoihin osallistuessaan olla myös asenne kohdillaan... | |
|
| |
jossukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: Terveisiä Pariisin kilpailusta! Tuomarointikokemuksia. Ma Syys 21, 2009 12:44 pm | |
| Jep. Mun mielestä tuo on aika pöyristyttävää käyttäytymistä. Pettynyt toki saa olla, ja vuodattaa kyyneliäkin, mutta että alkaa murjottamaan tuomareille kisan sijoituksista.. Huh huh. Tuo viimeistely ja lavakarisma on kyllä tärkeää Vaikka ei oliskaan niin hienoja temppuja. Mua ihmetytti se, että vaikka 3. ja 4. teki vaikeita juttuja, mutta esiintyminen puuttui kokonaan. Vaikka ei olisikaan "tanssija" ja välttämättä se tanssillisuus ja koreot ei ole vahvin osa-alue, kannattaa varmaan silti kiinnittää huomiota siihen että on läsnä ja ottaa yleisön haltuunsa! | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Terveisiä Pariisin kilpailusta! Tuomarointikokemuksia. Ma Syys 21, 2009 12:49 pm | |
| Kyllä, juuri näin. Muistaakseni kaikki neljä sai tempuista suunnilleen samat pistemäärät, mutta kun ne temput on vaan yks arvosteltava osa-alue. Tekniikkaan menee se flow ja sen puute + virheet, etenkin koukkupolvet jotka näillä molemmilla oli havaittavissa. Se ja esiintymisen puute oli suurimmat erot sijojen 1-2 ja 3-4 välillä. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Terveisiä Pariisin kilpailusta! Tuomarointikokemuksia. | |
| |
|
| |
| Terveisiä Pariisin kilpailusta! Tuomarointikokemuksia. | |
|