Ramon´A` Vierailija
| Aihe: En pääse kirjautumaan! Ti Tammi 15, 2008 6:18 pm | |
| Olen saanut sähköpostiviestin sekä aktivoinut käyttäjätunnukseni linkistä. Jostain syystä saan aina viestin etteivät tietoni täsmää aktivointilinkkiin tms Olen myös useaan otteeseen koettanut kirjautua ja nimimerkkini sekä salasani ovat aivan oikein. Kirjautumisen yhteydessä ilmoitetaan, että tunnukseni on passiivinen. Mikä syynä ettei aktivointilinkki aktivoi käyttäjätunnustani? Olen yrittänyt rekisteröityä uudelleen, mutta saan ilmoituksen jossa kerrotaan, että antamani sählöposti osoite on jo käytössä. Osaisikohan ylläpito auttaa tässä? Kiitos etukäteen! |
|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: En pääse kirjautumaan! Ti Tammi 15, 2008 7:00 pm | |
| Ensimmäiseksi tulis mieleen, että sun sähköpostiohjelma/sivu katkaisee rekisteröitymislinkin liian varhain, esim jonkun erikoismerkin kohdalta. Kokeile leikata ja liimata se osoite merkkeineen kaikkineen selaimen osoitepalkkiin. Mä en ikävä kyllä osaa tuohon enempää sanoa, Susien luulisi tietävän paremmin | |
|
AdminSusie Admin
Viestien lukumäärä : 341 Ikä : 46 Location : Salo Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: En pääse kirjautumaan! Ti Tammi 15, 2008 9:33 pm | |
| Aktiivinen tuo tunnuksesi oli tuolla hallinnan puolella. Mä luulen että tuo heittomerkki jotenkin sotkee kuvioita. Lähetin sulle RamonA sähköpostia asian tiimoilta. | |
|
Ramon´A Vierailija
| Aihe: Vs: En pääse kirjautumaan! Ke Tammi 16, 2008 9:48 am | |
| Kiitos! menenpäs lukemaan postejani. |
|
Ramona basic inverter
Viestien lukumäärä : 35 Registration date : 10.01.2008
| Aihe: Vs: En pääse kirjautumaan! Ke Tammi 16, 2008 9:56 am | |
| Nyt toimii Edelleen kiitokset ylläpidolle Salasanan vaihdan. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: En pääse kirjautumaan! | |