Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tanssikouluja Dublinin lähistöllä

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Tanssikouluja Dublinin lähistöllä Empty
ViestiAihe: Tanssikouluja Dublinin lähistöllä   Tanssikouluja Dublinin lähistöllä Icon_minitimeKe Joulu 05, 2007 5:31 pm

kun en Suomen markkinoista mitään tiedä, laitan tänne nämä täkäläiset mistä minulla on kokemusta

www.polestars.ie

Austraalialainen yritys, jolla on toimintaa myös Englannissa ja Irlannissa. Hiukan hintavia tunteja 180E kuuden kerran kurssi * 2h /kerta, nopeatempoinen opetus, intermedia tason vaatimuksiin pääseminen edellyttää miltei aina alkeiskurssin kahteen kertaan käyntiä. Järjestävät myös burlesque-kursseja



Täällä minä harrastan tankotanssia ---> http://www.labfitness.com

Liikuntakeskus jonka valikoimista löytyy Pole Dance kursseja. Paljon tunteja ja edullinen hinta 90/kurssi. Alkeiskurssi 2 kk ja heti alkeiskurssin päätyttyä pystyy jatkamaan eteenpäin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
henna
basic inverter
basic inverter
henna


Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 22.07.2008

Tanssikouluja Dublinin lähistöllä Empty
ViestiAihe: Muita paikkoja Irkuissa?   Tanssikouluja Dublinin lähistöllä Icon_minitimeTo Maalis 26, 2009 12:36 pm

Ethän Susie sattuisi tietämään onko Irkuissa Corkin lähellä mitään tankoilupaikkoja...?
Labfitness kuulostaisi kyllä niiiin hyvältä, mutta kun yhteen suuntaan on bussilla ajoa se viitisen tuntia, niin ei siitä oikein ehkä harrastuspaikkaa tähän hätään saa... Sad

Olen ollut kohta 2 kk ilman tankoa töissä menninkäismaassa, ja vaikkei hanskassa vasta olekaan kun ihan alkeisosaaminen, vieroitusoireet omalle tangolle ja RTP:een ovat kovat... (koukussa... Smile )
Takaisin alkuun Siirry alas
http://onthepole.wordpress.com
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tanssikouluja Dublinin lähistöllä Empty
ViestiAihe: Vs: Tanssikouluja Dublinin lähistöllä   Tanssikouluja Dublinin lähistöllä Icon_minitimeTo Maalis 26, 2009 12:37 pm

Iiiihanaa, mitä töitä siellä teet? Musta on aina niin ihanaa/kadehdittavaa kun jotku lähtee ulkomaille töihin..
Takaisin alkuun Siirry alas
henna
basic inverter
basic inverter
henna


Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 22.07.2008

Tanssikouluja Dublinin lähistöllä Empty
ViestiAihe: Vs: Tanssikouluja Dublinin lähistöllä   Tanssikouluja Dublinin lähistöllä Icon_minitimeTo Maalis 26, 2009 12:49 pm

Voi elä suotta... Smile
Ajattelin, että aupaireilu olisi jotenkin kätevä keino kiertää maata (no joo, onhan se tavallaan...), mutta 25 euron päiväpalkalla ei parin viikon jälkeen enää naurata, kun vääntää pikkuhirviöiden kanssa 12-tuntista päivää 5 päivää viikossa...
Toki en joudu maksamaan asumisesta tai ruoista, mutta siihen se sitten jääkin. Ja päivän jälkeen olet sitten niin poikki, ettei muuta ku lenkille ja sänkyyn.

Onneksi viikonloput pitää sit taas hengissä, kun pääsee reissailemaan ympäriinsä. Varsinkin tällaiselle hömpälle, joka rakastaa kaikkia vanhoja kivikasoja, täältä joka paikasta löytyvät vanhat rauniot ja linnat on ihan luksusta. Ja pubikulttuuri on tietysti ihan oma ihanuutensa! Very Happy
Mutta joo, enää en kyllä au paiiksi lähde. Johonkin kunnon palkkatöihin tai opiskelemaan voisin tullakin, mutta muuten.... no, sanotaanko, että muksujen hoito ei ihan hirveästi enää ruleta - varsinkaan tällaisella liksalla... :J
Takaisin alkuun Siirry alas
http://onthepole.wordpress.com
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Tanssikouluja Dublinin lähistöllä Empty
ViestiAihe: Vs: Tanssikouluja Dublinin lähistöllä   Tanssikouluja Dublinin lähistöllä Icon_minitimeLa Huhti 04, 2009 9:14 pm

Anteeksi Wennah että vastaaminen on kestänyt.
Mä olen niin totaalisen ulkona tästä virtuaalimaailmasta, tuntuu toi reaalielämä vievän niin paljon aikaa ettei kerkeä täällä verkkomaailmassa ko kääntymään.

Corkista en ole onnistunut tankokoulua löytämään. Mä niitä kerran etsiskelin ko mietin muuttoa Corkiin. Mä muutinkin sitten vaan Kildarin maakuntaan Smile

LabFitnedss on aivan mahtavas paikka, mä kävin niiden tunneilla tosi paljon ko asutiin lähempänä. Nyt mulla on matkaa sinne joku 70 kilometriä Sad eipä ole tullut käytyä. En mä muutenksaan tosin ole tankoon koskenutkaan kohta puoleen vuoteen Smile Treenaan Triathlonia varten ja tuntuu menevän kaikki aika (ja voimavarat siihen)

Aika hurjalta kuulostaa sun 12-tuntiset työpäivät Shocked , meillä au-pair hengaa meidän perheen kanssa kyllä 24/7, mutta varsinaista työaikaa Juliella on vaan se aika kun me ollaan töissä vajaa 8 tuntia päivässä.

Pistä privaattiviestiä jos tulet Dublinin suuntaan, voidaan törmäillä ko samalla saarella ollaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Sponsored content





Tanssikouluja Dublinin lähistöllä Empty
ViestiAihe: Vs: Tanssikouluja Dublinin lähistöllä   Tanssikouluja Dublinin lähistöllä Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tanssikouluja Dublinin lähistöllä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: