| Kengät kengät | |
|
+13Jenni meyja- eledra Janey May Cherrie Esteria Dahlia D. -Hanna- tankomau FemmeFatale Henna.C Iina Ish 17 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Kengät kengät Ke Marras 18, 2009 4:59 pm | |
| Yleensä niissä on haljasnahka pohjassa, mutta tietty jos oikein etsii saattaisi löytyä jollain kumipohjallakin? Itse en ole tosin nähnyt millään muulla kuin nahkapohjalla noita, eli kannattaa varmaan miettiä muita vaihtoehtoja sitten... | |
|
| |
Janey May intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 84 Ikä : 41 Location : Heinola Registration date : 12.11.2009
| Aihe: Vs: Kengät kengät Ke Marras 18, 2009 5:38 pm | |
| esteria: Itse kun en ole vielä päässyt tankoilemaan, niin en osaa sanoa miten nuo kreppitossut käyttäytyvät tangolla, mutta ainakin ne olisivat eläinystävällinen vaihtoehto, eikä hintakaan päätä huimaa.
http://piruetti.workspace6.smilehouse.com/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=348
Itselläni on tuollaiset ja en aio hankkia muita töpsyköitä ennen kun olen nuo testannut. | |
|
| |
eledra intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 95 Ikä : 36 Registration date : 04.10.2008
| Aihe: Vs: Kengät kengät Ke Marras 18, 2009 5:47 pm | |
| Piruetilla näytti olevan voimistelutossuissa "kreppitossut", joissa oli kuminen kokopohja. En sitten tiedä onko se liian jykevä. http://piruetti.workspace6.smilehouse.com/filemanager/productpics/2656picture1Upload.jpg | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 84 Ikä : 41 Location : Heinola Registration date : 12.11.2009
| Aihe: Vs: Kengät kengät Ke Marras 18, 2009 5:57 pm | |
| Juurikin samat, joista juuri postasin. Jos ne ovat samanlaiset kuin nuo omani (omani on serkkuni vanhat jostain..öö..90(?) luvulta) niin pohjat ovat täysin taipuisat, ei siis mitkään jykevät/jäykät/taipumattomat ym. Hypistelemättä tosin vaikea sanoa onko nuo juuri samanlaiset, mutta ulkonäkö ja kuvaus vastaa kyllä täysin omia töppösiäni. | |
|
| |
eledra intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 95 Ikä : 36 Registration date : 04.10.2008
| Aihe: Vs: Kengät kengät Ke Marras 18, 2009 6:05 pm | |
| Oho, olit ilmeisesti laittanut sen samaan aikaan kuin olin itse tota kirjoittamassa. No onpahan löydetty kahdesti. Huomasin muuten itse tossuja tilatessani että Piruetin postikulut on aika karut yksistä tossuista että kannattaa tilata kaikki mahdollinen kerralla tai jos mahdollista käydä jossain liikkeessä - ihan tietty sen oikean koonkin takia. | |
|
| |
Esteria basic inverter
Viestien lukumäärä : 41 Registration date : 18.02.2009
| Aihe: Vs: Kengät kengät To Marras 19, 2009 8:47 am | |
| Okei hyvä tietää että tommosiakin on. Kiitos kaikille vinkeistä | |
|
| |
meyja- basic spinner
Viestien lukumäärä : 7 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 09.10.2009
| Aihe: Vs: Kengät kengät To Marras 19, 2009 3:15 pm | |
| Helsingissä ois varmaan liike tai parikin jossa vois käydä eka hipelöimässä ja mallailemassa noita tossuja ennen ostopäätöstä? Onko jollain tietoa? | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Kengät kengät To Marras 19, 2009 3:30 pm | |
| Se piruetti esimerkiksi, mut muitakin liikkeitä varmasti on | |
|
| |
Jenni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 130 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 27.03.2009
| Aihe: Vs: Kengät kengät To Marras 19, 2009 8:49 pm | |
| Juu piruetti on ainakin hyvä. Yrjönkadulla simokadun päädyssä sijaitsee | |
|
| |
Iiris intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 80 Location : Helsinki Registration date : 20.05.2009
| Aihe: Vs: Kengät kengät Pe Marras 20, 2009 7:12 pm | |
| Hei vink vink, jos teillä on city shoppari, sillä saa piruetista 10 tai 20 % alennusta (ei tosin muistaakseni nettikaupasta) ! | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Kengät kengät Ke Joulu 16, 2009 11:16 am | |
| Juu, ostetaanpa kaikki tuosta uudet kengät The Fashion Policen sivuilta lainattua. We’re particularly liking the way the naked lady who forms the heel of this shoe appears to be writhing orgasmically against her pole. You just don’t see that on shoes every day, do you? And the perspex upper is the perfect finishing touch: in fact, come to think of it, we just bet that if the naked lady was wearing shoes, these are the very shoes she’d be wearing. Our heads hurt now.
These are yours for $175, folks. Do we hear any bids? | |
|
| |
downthepole intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 144 Location : Oulu Registration date : 21.09.2009
| Aihe: Vs: Kengät kengät Ke Joulu 16, 2009 11:46 am | |
| Voi elämä mitkä monot!!! | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Kengät kengät Ke Joulu 16, 2009 1:02 pm | |
| | |
|
| |
TiinaH basic spinner
Viestien lukumäärä : 8 Ikä : 38 Location : Järvenpää Registration date : 28.11.2009
| Aihe: Vs: Kengät kengät Pe Joulu 18, 2009 9:06 pm | |
| Hauska teksti enivei! | |
|
| |
Esteria basic inverter
Viestien lukumäärä : 41 Registration date : 18.02.2009
| Aihe: Vs: Kengät kengät To Tammi 14, 2010 12:41 pm | |
| - Jepyli kirjoitti:
- Itse kun en ole vielä päässyt tankoilemaan, niin en osaa sanoa miten nuo kreppitossut käyttäytyvät tangolla ---
Itselläni on tuollaiset ja en aio hankkia muita töpsyköitä ennen kun olen nuo testannut. Joko oot testannut noita ja minkälaiset oli? Muutkin saa toki vastata jos on testanneet. | |
|
| |
| |
| |
npeltoni intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 56 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 25.04.2009
| Aihe: Vs: Kengät kengät Su Tammi 17, 2010 12:08 pm | |
| Mulla on ollu noi kreppitossut käytössä jo vuoden verran. On tankoilussa erittäin hyvät ja pitävät ja pysyvät jalassa tukevasti kuminauhan ansiosta. Kuminen pohja auttaa pysymään joissain liikkeissä, missä tanko on kohti jalkapohjaa. Lattialla ollessa ne taas ovat ehkä turhankin pitävät eikä jalkoja voi tällöin esimerkiksi liu'uttaa pitkin lattiaa. Tanssillisemmilla tunneilla käytän mieluummin baletin harjoitustossuja liukuvuuden lisäämiseksi.
Ostin tossut piruetista Helsingistä ja maksoivat n. 15e. Ne kestää hyvin myös pesemistä ja pesuaineita (käsinpesu). | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Kengät kengät Su Tammi 17, 2010 5:13 pm | |
| Meillä on kanssa muutamat vegaanioppilaat löytäneet nuo tossut Jollain pitävämmällä lattialla saattavat olla ongelma ja tarrata lattiaan vähän turhankin hyvin, mutta meidän liukkaalla laminaatilla ainakin myös piruetit sujuvat ihan hyvin. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kengät kengät | |
| |
|
| |
| Kengät kengät | |
|