| Poleleiri! | |
|
+37KatkaChee tankoanna nita Zahrain sluippa JoJo Friidu banda Hennu/Henriikka Jutta Tea Marianne pujaka_ stranma Marie Styidy Terhi sandra Iina Nounours Razz Tazze Em Kay Ewy Johanna Katri merqus Mortianna Polecat downthepole wilmiina maimiau Lissuwursti Ashta Sanni Ish tasuni 41 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Friidu basic spinner
Viestien lukumäärä : 13 Location : Vantaa Registration date : 12.03.2009
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ti Maalis 30, 2010 12:09 pm | |
| Mukana ollaan! - ainakin, jos koiranhoito järjestyy.. Toiveita.. hmm, enpä heti osaa toivoa mitään erityistä, mutta: Sauna - juu, mielellään Ruoka - kala-kasvis Toivottavasti tää toteutuu! | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ti Maalis 30, 2010 12:10 pm | |
| Ruoka: mulla on niin paljon kiellettyjen listalla jotta hoidan ite Sauna :yök | |
|
| |
Terhi basic spinner
Viestien lukumäärä : 23 Ikä : 36 Location : Espoo Registration date : 24.11.2009
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ti Maalis 30, 2010 12:22 pm | |
| JES! Mulla on (toivon mukaan) kesäloma just tuolloin. Eli Terhi on mukana! | |
|
| |
Tazze intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 116 Ikä : 41 Location : Helsinki Registration date : 21.10.2009
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ti Maalis 30, 2010 1:21 pm | |
| Voisin olla kiinnostunut tulemaan kun näköjään kesältä löytyi vapaa viikonloppu.
Sauna on hyvä.
Ruoan kanssa on aina se ongelma että sen tekemiseen menee oma aikansa kun isolle joukolle tekee. Järjestäjiltä jää kokonaan leiri näkemättä jos viettää koko viikonlopun keittiössä. Eli jos kaikille suunnattu ruoka tulee on hyvä järjestää niin että jotkun muut kun tankoilusta kiinnostuneet ruokaa on värkkäämässä. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ti Maalis 30, 2010 1:34 pm | |
| Ehdottomasti kiinnostaa Tosin ehkä enemmän tankojen tuojan / jonkun tunnin pitäjän ominaisuudessa kuin osallistumismielessä, ellei saada jotain kunnon ulkomaankimaraa leirille ohjaajiksi... | |
|
| |
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ti Maalis 30, 2010 3:07 pm | |
| Joo mä oon mukana! Eiks ruokailuks sopis joku nyyttäri picnic meiniki? Tuleeks sinne jotain ohjattuja tunteja vaan vai myös vapaata tankoilua? | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ti Maalis 30, 2010 3:18 pm | |
| Olis mahtavaa jos olis jotain ohjattua Mäki tuun varmaan päiväks keekoilemaan ja yritän olla kiekkumassa tangolla rajatun ajan etten rääkkää käsiä taas paskaks. | |
|
| |
downthepole intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 144 Location : Oulu Registration date : 21.09.2009
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ti Maalis 30, 2010 9:44 pm | |
| Voi eijjj! Kiinnostais tosissaan, mut en nyt muista et monesko päivä mies pääsee intistä...se riippuu ihan siitä et pääsenkö. | |
|
| |
JoJo basic inverter
Viestien lukumäärä : 30 Location : Jyväskylä Registration date : 09.11.2009
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ti Maalis 30, 2010 9:47 pm | |
| Minä olen mukana! Gluteeniton ruokavalio -> varmaan helpompi järjestää ite tai jos joku osaava/hyvin tietävä hoitaa koko ruokapuolen nii eiköhän seki sovi... Ohjattua ja vapaata tankoilua, hengailua ja rentoa meininkiä nii eiköhän siitä jo hyvän leirin saa kasaan | |
|
| |
Marianne intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 136 Ikä : 37 Location : seinäjoki Registration date : 21.07.2009
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ke Maalis 31, 2010 10:04 am | |
| Mä oon kans kiinnostunut tulemaan ! Ruokailu olisi varmaan helpointa järjestää ite.. Onko mitään tietoa paljon tämä leiri tulisi maksamaan per nuppi? Tietty riippuu paljon on tulossa, mutta jotain suuntaa antavaa määrää olisi jo kiva tietää | |
|
| |
Jutta intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 57 Ikä : 43 Location : Linnavuori Registration date : 10.10.2009
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ke Maalis 31, 2010 12:50 pm | |
| NOHUH ry on mukana leirin järjestämissä, niin saadaan paikka ainakin halvalla ja kenties esim. sopimuksia em. pizzapaikan kanssa. Jos leirille tulee ohjattua toimintaa tai vierailevia tähtiä, niin minkälaisia korvauksia he haluavat? Ruoka tottakai toisi lisäisi hintaa, mutta luulisin, että omin eväin/nyyttärimeiningillä pärjättäisiin ruokapuoli. Maksaako tangot? Ja tietenkin vaikuttaa montako meitä on tulossa leirille. Vielä on niin monta kysymysmerkkiä, että en osaa sanoa hintaa ollenkaan. Mitään ihan älyttömyyksiä kukaan ei varmasti halua maksaa, niin koitetaan pitää kulut mahdollisimman alhaisina. Jospa tähän ketjuun kartoitetaan ideoita ja kiinnostusta, niin tietää sitten ruveta suunnittelemaan ja järjestämään tosissaan. | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ke Maalis 31, 2010 1:18 pm | |
| Täällä ilmoittautuu yksi kiinnostunut lisää! | |
|
| |
Johanna intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 98 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 20.01.2010
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ke Maalis 31, 2010 2:53 pm | |
| Täältä ilmottautuu myös yks mukaan tulija! Toki riippuu loppupeleissä hinnasta ja työpaikan suostumuksesta... Pakkohan tonne on kuitenki päästä! | |
|
| |
Zahrain basic spinner
Viestien lukumäärä : 7 Registration date : 16.11.2009
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ke Maalis 31, 2010 7:42 pm | |
| Minä myös alustavasti kiinnostunut! Tosin kesän työvuoroista ei ole vielä mitään havaintoa, mutta jos suinkin sais järkättyä.. | |
|
| |
nita hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 304 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 23.07.2008
| Aihe: Vs: Poleleiri! To Huhti 01, 2010 8:23 am | |
| Muakin kiinnostaa osallistua! Tosin ruisrock on samaan aikaan, joten teen lopullisen valintani, kunhan infoa tulee lisää | |
|
| |
tankoanna basic spinner
Viestien lukumäärä : 16 Registration date : 06.01.2010
| Aihe: Vs: Poleleiri! To Huhti 01, 2010 8:53 pm | |
| | |
|
| |
KatkaChee basic spinner
Viestien lukumäärä : 12 Registration date : 30.03.2009
| Aihe: Vs: Poleleiri! La Huhti 03, 2010 6:01 pm | |
| Kiinnostaa kyllä jos onnistuu. Toiveita olisi ainakin ohjattu venyttely, tuntien jälkeen kun ei varmasti ole venyttelyt ne kaikista hyödyllisimmät ja olisi hyvä, jos joku asiansa osaava kertoisi miten, mitä ja miksi. | |
|
| |
mokonen basic spinner
Viestien lukumäärä : 15 Registration date : 04.04.2010
| Aihe: Vs: Poleleiri! Su Huhti 04, 2010 6:42 pm | |
| Täällä kans yksi kiinnostunut, tosin osallistuminen on vähän niin ja näin, olen vasta aloittelemassa tätä harrastusta. Mutta jahka saan homman käyntiin ja jos lajin parissa viihdyn niin olisi kyllä upeaa jos olisi lajille omistettu leiri tai muutma vuodessa. Pitäis saada nyt se tanko hommattua niin pääsisi harjoittelemaan. | |
|
| |
pujaka_ intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 66 Ikä : 37 Location : Ähtäri Registration date : 27.01.2009
| Aihe: Vs: Poleleiri! Su Huhti 04, 2010 7:57 pm | |
| Mukana alustavasti...En tiedä yhtään millon käsi leikataan mut jos ei ennen tota niin mukana! | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 57 Ikä : 43 Location : Linnavuori Registration date : 10.10.2009
| Aihe: Vs: Poleleiri! Su Huhti 04, 2010 11:27 pm | |
| Mulla itelläni ei ole resursseja tai kontakteja hommata leirille ohjelmaa tai ohjattua toimintaa, jos jollain muulla on halua tai mahdollisuutta hommata, tai toteuttaa, niin mulle sopii oikein hyvin, että järjestetään porukalla yhdessä. Niin kustannuksetkaan ei sitten välttämättä nouse niin suuriksi. Tilaisuuden ja paikan järjestäminen onnistuu (jos paikka on tarkoitukseen sopiva!), mutta siihen mun omat kyvyt leirin suhteen melkein loppuukin. Paikkaa tosiaan mennään katsastamaan tiistaina klo 14, jos joku (Iina?? ) haluaa tulla mukaan, niin sopii kyllä. Varmasti vois olla hyvä saada oikea mielipide paikan sopivuudesta. | |
|
| |
Henrietta intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 68 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 11.03.2010
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ma Huhti 05, 2010 3:16 pm | |
| Minäkin olisin kiinnostunut jos aloittelijat sallitaan mukaan...!
Ja jos tarvitsette jonkun ohjaamaan esimerkiksi syvävenyttelytunteja tai pilatesta niin mulla on sellaisten vetämisestä kokemusta... | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ma Huhti 05, 2010 6:45 pm | |
| Kuulostaa ihanalta, mutta toi viikonloppu ei sovi mulle, jos ihmeitä ei tapahdu... Hienoa kuitenkin, jos leiri saadaan järkättyä, niin pääsette muut ainakin pitämään hauskaa! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ti Huhti 06, 2010 3:09 pm | |
| - Henrietta kirjoitti:
- Minäkin olisin kiinnostunut jos aloittelijat sallitaan mukaan...!
Ja jos tarvitsette jonkun ohjaamaan esimerkiksi syvävenyttelytunteja tai pilatesta niin mulla on sellaisten vetämisestä kokemusta... Hyvä! Mahtavaa! Mikäs sen hiemompaa, kuin aloittaa päivä pilateksella ja lopettaa syvävenyttelyyn! Leiripaikka vaikutti oikein hyvältä! Siellä on 7m leveä sali, jossa katossa on 5 kattoparrua = 15 tankoa! Tai 12 tankoa riveisssä ja yksi "ohjaajalle". Lisäksi ainakin 3 takoa saa pystyyn aulaan toiseen tilaan. Keittiö astioineen, kattiloineen ja kahvinkeittimineen löytyy. Lisäksi on parvi, jossa on n. 2x6m nukkumistilaa ja vielä yksi erillinen huone. Rantasauna on varattu launtai-illalle. Perjantaina iltapäivällä saa tilan käyttöön ja avain pitää luovuttaa sunnuntaina puolenpäivän maissa. Kysymystä: Onko sakilla kiinnostusta PoleCamp After Partyihin? NOHUH meinaa partyt järjestää lauantaina ja lupaa leiriläisille ilmaisen sisäänpääsyn ja mahdollisesti kuljetuksen. | |
|
| |
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ti Huhti 06, 2010 7:22 pm | |
| Tottakai afterparty kiinnostaa! Kyytiä en kyllä tarvitse kuljen kummiski omalla autolla. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Poleleiri! Ti Huhti 06, 2010 7:54 pm | |
| Sali Ja sali toisesta suunnasta Salin pinta-ala on n.120 neliöö | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Poleleiri! | |
| |
|
| |
| Poleleiri! | |
|