Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankoilu aiheuttaa unettomuutta

Siirry alas 
+11
tasuni
Mortianna
sluippa
FemmeFatale
maimiau
Iina
Foxmagon
Ish
hemuliini
-Hanna-
Em Kay
15 posters
KirjoittajaViesti
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 1:47 pm

Juteltiin tuossa yhden mun tankokaverin kanssa siitä, miten silloin tällöin (välillä vähän useammin) on vaikeuksia saada unen päästä kiinni, kun ei pysty mitään muuta tekemään kuin ajattelemaan tankoilua. Me tuskin olemme ainoita (?).

Mun työmatka kestää bussilla 50-60 min. Aikaisemmin nukuin nämä matkat sekä työ- että kotimatkalla, mutta enpä enää! Mietin vain kaikenlaisia liikkeitä, comboja ja koreografioita. Nykyään mukana kulkeekin muistikirja, jotta voi aina kirjoittaa hyvät ideat ylös.

Eikä siinä vielä kaikki, unettomuuden lisäksi työpäivästä (ja vapaa-ajastakin) suuri osa menee täällä forumilla hengailuun, blogin kirjoitteluun, treenien miettimiseen ja aikataulujen järjestämiseen, jotta pääsis mahdollisimman usein tankoilemaan. Ja aina kun kuulee jonkun uuden biisin, miettii, että sopisko se johonkin koreografiaan. Eli asia pyörii jatkuvalla syötöllä mielessä...

Onko tää enää tervettä? Veikkaan, että aika moni "kärsii" myös unettomuudesta ja kokee samanlaisia "oireita".

T: tankofriikki drunken
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 2:04 pm

On ihan normaalia joo, tai ainakin hyvin tutun kuuloista! Laughing Mutta helpottaa ajan kanssa, ikävä kyllä ainakin mulla. Mä jopa kaipaan sitä "alkuhuumaa" joka mulla on pikkuhiljaa jo hiipunut pois Sad ...
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 2:10 pm

Mä toivon että alkaisi tää alkuhuuma jo laantumaan, kun nukahtamisesta on tullut niin kovin hankalaa! Rolling Eyes Pitää perustaa joku tukiryhmä, joka on tarkoitettu pakonomaisesti tankoilua ajatteleville. lol!
Näköjään tähän tankoiluun voi siis ihan tosissaan rakastua! Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 2:14 pm

Mulla on sama ongelma . Tosin täytyy mainita että kiitos tankoilun aiheuttaman onnellisuuden vuoksi
, sain kevään aikana ensimmäisen kerran elämässäni nukuttua kk ajan ilman mitään ongelmia. Muistelen sitä kaiholla koko loppuelämäni I love you

Se on jännä juttu että kaikki ne asiat pompahtaa mieleen yhtäkkiä. Miettii töitä, koreoita, omaa tapaa
opettaa, omia tankojuttuja, mahtavia yhdistelmiä....Ymm... Loppua ei näy.
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 2:16 pm

Yes! Tukiryhmä! Voidaan soitella toisillemme keskellä yötä tyyliin "se tapahtuu taas, en saa unta, ajattelen tankoa" ja toinen voi yhtyä mietteisiin tai vaikka laulaa tuutu-laulun. Laughing

Mutta kiva kuulla myös, että se laantuu. Tosin, tätä on jatkunut jo yli puoli vuotta, eli laantumista odotellaan vielä.

Ikinä en ole muulle harrastukselleni yhtä paljon aikaa ja ajatuksia suonut. Tän täytyy siis olla aitoa rakkautta. Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 2:18 pm

Mä oon harrastanu yli vuoden eikä merkkiäkään laantumisesta. Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 2:18 pm

Mä oon kärsiny vähän inhottavasta ns. unettomuudesta jo pari vuotta, eli nukahdan kiltisti ja tarkoituksellisesti illalla telkkarin ääreen ettei vain tarttis mennä sänkyyn yrittämään unensaantia kun ikävät ajatukset kiusaa jatkuvasti. Telkkaria kattoessa ei tarvitse miettiä yhtään mitään ja siihen on helppo nukahtaa, varsinkin kun sohva on semmoinen nukkukahmaisija muutenkin. Mut nykyään mut pelastaa tuommoiselta tilanteelta nimenomaan tankoilun miettiminen, uudet combot ja liikkeet ja miten semmosiin pääsee ja muut pähkäilyt kun ne vie ihanasti ajatukset ihan muihin maailmoihin niistä ikävistä asioista.

Eli kiitos vaan tän lajin, pystyn nukahtamaan helpommin jos on pakko mennä sänkyyn suoraan. Mut silti edelleen jatkan kyllä samaan tapaani sohvalla nukkumista, kun sohva on maailman paras paikka nukkua. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 2:23 pm

Täälläkin on yksi sohvalle nukahtaja. Totta on, että kun nukahtaa telkkarin ääreen, ei "ehdi" ajattelemaan mitään - ei huonoja eikä hyviäkään asioita.

Hienoa kuulla, että laji ja sen 24/7 ajatteleminen on auttanut myös siirtämään ajatukset kaikesta p***asta pois! Eli loistava laji niin fyysisellä kuin henkisellä tasolla!
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 3:31 pm

Niin, ei se välttämättä todellakaan kaikilla helpota, mutta mulla kahden vuoden jälkeen kuitenkin on selvää jäähtymistä havaittavissa. Arki astunut kehiin tässäkin suhteessa... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 3:42 pm

Täällä kanssa yksi pakonomaisesti tankoilua ajatteleva, eikä innostuksen laantumisesta ole toistaiseksi merkkiäkään Very Happy Välillä sitä huomaa kesken keskustelun tai romanttisen hetkenkin ajatusten karkaavan täysin johonkin uusiin tankoyhdistelmiin. Yritä siinä sitten paikkailla tilannetta ja vakuutella oikeasti olevasi kiinnostunut keskustelukumppanistasi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 4:22 pm

^näin meilläki Very Happy
alkukuukausina vissii vaa tärisin jokapaikassa ko olin nii innoissani enkä voinu ajatellakaan mitään muuta. mut kyllähä (vasta)rakastuneena kuuluuki vähän seota!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
FemmeFatale
intermediate inverter
intermediate inverter
FemmeFatale


Viestien lukumäärä : 166
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 25.09.2008

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 4:33 pm

Mul on ylipäätänsä tanssiin semmonen suhde että varsinki iltaisin ennen ku nukahtaa niin miettii ja käy läpi kaikkia mahdollisia tanssijuttuja...usein myös huomaan et nukahdan ajatellessani tanssia ja sit "tanssin" myös unissani ja sen huomaa säpsähtelystä Very Happy en siis aina oo kauheen rauhallinen unikaveri Razz mutta iltaisin tulee yleensä parhaimipia ideoita joten kannattaa pitää muistivihko ja kynä lähellä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 6:44 pm

Mulla myös usein käy niin, että kun olen juuri lähestulkoon nukahtamaisillani ja ne tanssikuvitelmat alkaa siirtyä unen puolelle, niin unessa sitten horjahdan / putoan ja herään siihen kun sätkähdän pystyyn korjatakseni asentoani etten kaatuisi Very Happy Eli korjausliikkeenä esim. ojennan "etummaisen jalan" alle ja päädyn potkaisemaan miestäni sääreen tai tyyliin lyön itseäni naamaan kun yritän saada kädet eteen. Siinä sitten pyöritäänkin hereillä taas tovi, ennen kuin uni yrittää uudelleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 7:01 pm

Mä en onneksi kärsi unettomuudesta, mutta ennen nukkumaanmenoa minäkin yleensä mietiskelen tankotemppuja. Ainakin jos olen sinä päivänä ollut tunnilla.

Ja sitten tykkään ihan älyttömästi varata tunteja ja kirjoittaa niitä kalenteriin. Ja käyn vähän väliä kyttäämässä, että millon tulee ensi viikon tunnit varaukseen, että pääsen varailemaan niitä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 11:11 pm

Minä minä! Very Happy Aina pyörin kaks tuntia sänyssä ja kuuntelen miehen tuhinaa ja haaveilen kaikista hienoista tankokikoista ja koreoista!


Nytkin, sänkyyn -->
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeTi Tammi 19, 2010 8:41 am

Täällä takana neljä vuotta tankoilua ja yhtä kauan tankohaaveilua ja siihen liittyvää unettomuuttakin. Innostus on jatkuvaa, välillä rauhallisempaa ja välillä todella intensiivistä, kun inspiraatio iskee juuri jonkun biisin kohdalla tai opetusta tai omia treenejä miettiessä. Muutaman kerran vuodessa kyllästyn totaalisesti koko asiaan kahdeksi viikoksi enkä ajattele sitä ollenkaan. Mutta sen jälkeen innostus on taas yhä suurempaa!

En ikinä ollut ajatellut että tämä tosiaan muistuttaa rakastumista. Mutta niinhän se on!
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 2:54 pm

tasuni kirjoitti:
En ikinä ollut ajatellut että tämä tosiaan muistuttaa rakastumista. Mutta niinhän se on!

Kuinkas sattuikaan! Elämäni rakkaus (siis mieheni) kysyi, että jos mun pitäisi valita tangon ja sen välillä, kumman valitsisin. Olin hiljaa hetken ja pyysin, ettei se ikinä tosissaan esittäisi kysymystä, koska valinta olisi niin vaikea. Aitoa rakkautta siis (sekä miestäni että tankoa kohtaan)! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
pupu
basic spinner
basic spinner
pupu


Viestien lukumäärä : 15
Location : Helsinki
Registration date : 25.10.2009

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeLa Kesä 12, 2010 12:05 am

En pääse välillä iltaisin koneen äärestä nukkumaan kun pitää hampaita pestessä tuijotella tankoiluvideoita ja lueskella vielä viimeiset threadit tankoforumeilta. Sitten muistuukin mieleen että voisi vähän venytellä että paikat pysyy hyvänä tankoilua varten ja samalla voisi ehkä katsoa pari videota ja vielä siirtyi nukkumaanmeno...
Tässä sitä taas mennään Sleep Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Santara
intermediate spinner
intermediate spinner
Santara


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 35
Location : Kouvola
Registration date : 15.02.2013

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeLa Huhti 20, 2013 8:43 pm

Mie jo aattelin olevani ihan hullu, mut en ookkaa näköjää ihan ainoa sellanen I love you Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: !!!   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeTi Huhti 23, 2013 11:01 am

Voin yhtyä edelliseen, hienoa, etten olekaan ainoa hullu!!! Razz Jatkuvasti täälläkin tankoilu mielessä, vähän helpottanut nyt kipsin myötä, mutta videoita tulee katteltua ja comboideoita laitettua ylös rabbit ... Ollaan jopa kaverin kanssa tehty sellaset "tankoilukansiot" missä kuvia liikkeistä, jotka jo osataan ja kuvia miten edistyny/kehittynyt ja mitä täytyy kokeilla drunken drunken
Takaisin alkuun Siirry alas
helipsu
intermediate inverter
intermediate inverter
helipsu


Viestien lukumäärä : 168
Ikä : 44
Location : Vantaa
Registration date : 17.07.2012

Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitimeTi Huhti 23, 2013 6:29 pm

Jennn kirjoitti:
Voin yhtyä edelliseen, hienoa, etten olekaan ainoa hullu!!! Razz Jatkuvasti täälläkin tankoilu mielessä, vähän helpottanut nyt kipsin myötä, mutta videoita tulee katteltua ja comboideoita laitettua ylös rabbit ... Ollaan jopa kaverin kanssa tehty sellaset "tankoilukansiot" missä kuvia liikkeistä, jotka jo osataan

No mä olen sitten varmaan vielä enemmän hurahtanut kun aloin tekemään itselleni kirjaa tankoliikkeistä;Jokainen liike omaa samanlaisen sisällön:
  • jokaisesta liikkeestä on piirretty kuva (itse ollut mallina)
  • miten liike alkaa
  • miltä liike/asento näyttää ja miten siinä pitää olla/siihen pitää päästä
  • miten liike lopetetaan
  • liikkeen tunnetut nimet
  • vaikeusaste (opetetaanko alkeistasolla vai 1-tasolla jne.)

Siinä on nyt jo reilu 20 liikettä tehtynä ja toiseen kirjaan olen alkanut keräämään komboja, erilaisia käsiasentoja Razz Mies totesi, että kaikenlaista piiperrystä minäkin jaksan tehdä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lifebyheli.blogspot.fi/
Sponsored content





Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilu aiheuttaa unettomuutta   Tankoilu aiheuttaa unettomuutta Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankoilu aiheuttaa unettomuutta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Rintaimplantit ja tankoilu?
» tankoilu kaveri
» nivelreuma ja tankoilu
» Tankoilu polttaa kaloreita...

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: