| Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia | |
|
+7Robyn Foxmagon sluippa merqus Ish -Hanna- Assi 11 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Assi intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 58 Ikä : 37 Registration date : 18.05.2008
| Aihe: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia Ke Tammi 27, 2010 2:05 pm | |
| Hulavanne on nyt haastavampi kuin koskaan aikaisemmin! Hoop dance eli vannetanssi on monipuolinen ja mukaansatempaava uusi tanssiliikuntamuoto. Vannetanssissa yhdistellään temppuja ja tanssia oman kehon liikkeeseen. Nostat huomaamattasi hien pintaan sekä kohotat kuntoasi ja itseluottamustasi. Hoop dance sopii kaikille! Vannetanssin avulla vahvistat lihaksiasi, parannat verenkiertoasi ja voit polttaa jopa 600 kilokaloria tunnissa. Samalla kehität tasapainoa, rytmiä ja lisäät notkeutta sekä virkistät mieltäsi. Vannetanssin aloittaminen ei vaadi mitään erityistaitoa eikä aikaisempaa liikunnallista taustaa. Opettamaan saapuu Kati Köykkä, www.hoop-a-trix.com Et tarvitse tunnille omaa vannetta, mutta mikäli haluat, voit tilata sellaisen etukäteen Katilta. Lisätietoja vanteista: www.hoop-a-trix.com Kati opettaa myös rengastrapetsin alkeita. Monet rengastrapetsilla tehtävät näyttävät liikkeet muistuttavat tankotanssissa oppimiasi liikkeitä. Rengastrapetsilla tehdään erilaisia taivutuksia, roikuntoja ja heilahduksia. Alkeistunnille osallistuminen ei vaadi mitään erityistaitoa tai aikaisempaa liikunnallista taustaa. Tule jameihin ystäväsi kanssa! Jameissa voit treenata ja napostella pikkupurtavaa sekä kokeilla ja katsella niin tankoa, rengastrapetsia kuin vanteitakin. Jamit ovat hauska tapa treenata, vaihtaa ajatuksia lajista ja liikkeistä sekä tutustua lajin muihin harrastajiin! YSTÄVÄNPÄIVÄ 14.2.2010Ystävänpäivänä treenataan yhdessä! 11:00 Rengastrapetsin alkeet 12:30 Hoop dance alkeet 14:00 Hoop dance jatko 15:30 Tolppa- ja vannejamit Ilmoittautuminen tuntivarausjärjestelmän www.pole4fit.com kautta. Tuntien kesto 75min. Tuntien hinnat: 1 tunti 25 eur 2 tuntia 45 eur 3 tuntia 65 eur Jäsenille: 1 tunti 15 eur 2 tuntia 25 eur 3 tuntia 35 eur Jamit 5 eur, jäsenet ilmaiseksi TERVETULOA!Assi www.pole4fit.com | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia Ke Tammi 27, 2010 2:51 pm | |
| Höh, olen reissussa tuolloin | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia Ke Tammi 27, 2010 2:53 pm | |
| Voi mä oon miettiny kans josko kokeilis tuota hulailua, pystyis kotonaki. Mutta toi rengas ois mieletön kokeilla... | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia To Tammi 28, 2010 12:36 am | |
| Mä olen ollu pitkän aikaa innoissani odottelemassa tota rengastrapetsia. Ja sitten tajusin, että oon seminaarissa juuri tuon viikonlopun prkl... | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia To Tammi 28, 2010 8:36 am | |
| Täynnä oli jo rengastrapetsi ja Hoop Dancen alkeet. Toivottavasti tulee vielä uusia mahdollisuuksia! Jameihin kyllä ilmoittauduin lohdutukseksi. | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia To Tammi 28, 2010 8:47 am | |
| Vois miettiä jaksaako jamien jälkeen lähteä vielä alppariin pulkkamäkeen! Siellä on taas entropyn tyypit soittelemassa musakkia, mikäli säät sallii ..Ja tietty tota ennen pitää vetää napa täyteen kakkua ja lämmittää oloa vähän skumpalla. <3 | |
|
| |
Robyn basic spinner
Viestien lukumäärä : 28 Location : Espoo Registration date : 16.06.2009
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia To Tammi 28, 2010 12:11 pm | |
| Niin täällä! Mä olin ilmoittautuneena noihin kaikkiin, ajattelin nyt et voisin kyl varmaan tuosta hoopin alkeista poistaa itseni, niin joku toinen pääsee mun sijasta | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia To Tammi 28, 2010 2:08 pm | |
| Robyn, poista ittes vaan. Vai poistitko jo? Sitten joku ehti jo varata sen paikan. Mulla on sit parin seuraavan viikon huvina käydä kyttäämässä varausjärjestelmää, jos joku peruuttaa ja ehtisin siihen väliin. x) | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia To Tammi 28, 2010 2:14 pm | |
| Täynnä oli kun mäkin kävin eilen kattoo heti, kun huomasin tän... Höh, kun olin oikein odottanut tätä syksystä lähtien!!! No, peruutuksia kyttäillen sitten vain... | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia To Tammi 28, 2010 2:16 pm | |
| Eikö olis helpompaa vaan laittaa mailia ja pyytää jos pääsis vaikka jonoon? | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia To Tammi 28, 2010 2:34 pm | |
| Mulla vapautuu paikka hoopin alkeisiin NYT | |
|
| |
sluippa Superman
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia To Tammi 28, 2010 6:07 pm | |
| "Eikö olis helpompaa vaan laittaa mailia ja pyytää jos pääsis vaikka jonoon? "
Meinasin, mut sit ajattelin, että kun se varaus on siellä netissä, niin miten ne pystyy järjestämään niin, että jos joku peruu ettei kukaan muu tuu siihen väliin sitten. | |
|
| |
Robyn basic spinner
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia Pe Tammi 29, 2010 10:48 am | |
| Nyt sai sluippa paikan! Toivottavasti muillakin onnistaa! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia Pe Helmi 05, 2010 4:24 pm | |
| Heippa kaikki! Ystävänpäivän rengastrapetsiin ja hoop dancen alkeistunnille on molemmille tullut yksi peruutus, joten vapaita paikkoja on vielä 1 molemmille. Terkuin, Assi Pole4fit | |
|
| |
karti intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 101 Ikä : 36 Location : Helsinki Registration date : 10.06.2009
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia Pe Helmi 05, 2010 8:52 pm | |
| Voi hitto miten mä herään aina liian myöhään aina näihin erikoistilaisuuksiin, eka meni vertikaalikankaat sivu suun ja nyt taa rengastrapetsi!! Valot on päällä mut ei oo ketää kotona... Ääääh | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia Ma Helmi 08, 2010 4:19 pm | |
| Hoop dancen alkeistunnilla on jälleen yksi peruutuspaikka jollekin nopealle. Jatkotasolta löytyy vielä 6 paikkaa. Assi Pole4fit | |
|
| |
ehkk basic spinner
Viestien lukumäärä : 14 Registration date : 21.04.2009
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia Pe Helmi 12, 2010 11:17 pm | |
| peruin varaukseni rengastrapetsiin, eli yksi paikka on vapaana. | |
|
| |
Robyn basic spinner
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia La Helmi 13, 2010 12:07 am | |
| Minäkin jouduin perumaan rengasstrapetsin, eli yksi paikka vapaana! (hiton tattoo ei vieläkään oo tarpeeksi parantunu "rankempaan" treeniin) Onneksi pääsee sentään Hooppaamaan. | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia | |
| |
|
| |
| Pole4fit: Ystävänpäivänä hoop dancea ja rengastrapetsia | |
|