| World Pole Dance Championship | |
|
+30Nina Ashta Ish hansi Jassi Ewy tankoanna merqus Riuku Hennu/Henriikka Em Kay hemuliini annakatariina Cayanne LaraK sluippa nasu sandra Styidy Marie tankomau Tazze papaija Lissuwursti Miia Foxmagon Iina OonaK Sonja tasuni 34 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Pe Heinä 16, 2010 1:18 pm | |
| Pakko myöntää, että haastetta löytyy jopa Oonalle.
Viimeinen muokkaaja, sluippa pvm Pe Heinä 16, 2010 1:47 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Pe Heinä 16, 2010 1:23 pm | |
| Kai noita semifinaaleja pääsis kans kattoo, jos ottais perjantain vapaaksi töistä ja tulis jo aamulla? Millä lennolla sä Oona oot menossa? Mä nyt sit ostin lennot Zurichiin! Majotuksia ehtii kai sit katsoa myöhemmin. Huonekaveri-ilmoittautumisia otetaan vastaan! | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Pe Heinä 16, 2010 6:19 pm | |
| Siis oliks viime vuonnakin semifinaalit? Miten toi homma toimii, kun siellä on esim. Ranskasta kaks hakijaa ja Ausseista kolme? Onko joku sääntö että vain yksi per maa saa kuitenkin olla MM-kisoissa? Onko noi avoimet yleisölle? Kuinka moni pääsee finaaliin? Mä ekaks kauhistuin kun Sonjan ja mun lento on perillä vasta 18:30 tai jotain perjantaina, että me ei nähdä noita semejä, mutta oikeastaan se on ihan kiva, kun sitten näkee kunkin finalistin ohjelman vasta lauantaina. Mutta toivottavasti Oona et nyt karsiudu perjantaina!!! Niin ei saa käydä. En kyllä mitenkään voi uskoa että niin voisi käydä, kun katsoo keitä tuolla on ja jos puoletkin noista pääsee finaaliin. EDIT: voi auts, siis 24 hakijaa joista vain yhdeksän pääsee finaaliin! Oona, nyt tsemppiä!!! Me luotetaan suhun! Mutta eikö oo mielettömän kansainvälinen laji, kun MM-kisoihin haki 17 maasta tyyppejä, jos laskin oikein, ja Etelä-Amerikastakin kolmesta maasta (Meksiko, Argentiina, Brasilia), ja PA:hankin haki 16 maasta? Tää on ihan mieletöntä!! Krhm, Pole Artiin haki siis seitsemän tämän vuoden MM-semifinalistia, joista neljä pääsi läpi karsinnasta...ei muuta kuin takki auki ja kävelemään niin takakenossa että tukka viistää maata...
Viimeinen muokkaaja, tasuni pvm Pe Heinä 16, 2010 6:32 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Pe Heinä 16, 2010 6:31 pm | |
| En kattonu lentoja vielä ollenkaan. En jaksa vielä...
Tässä ei tosiaan turhaan treenata 4 tuntia päivässä, eli en ole menossa kilpailemaan finaalipaikasta, vaan voitosta. En lähtis muuten kisaan ollenkaan.
Kisoihin saa osallistua kuka tahansa, mutta ns. voittajia suositaan. Niin ne kirjoitti mulle.
Oona
| |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Pe Heinä 16, 2010 6:39 pm | |
| Oona, aivan loistava asenne! Ainakaan sulta ei kuule näitä ikuisia "ehdin treenata vain viimeiset pari viikkoa, selkäkin on kipeä, ja muutenkin kauhea kiire" -tekosyitä . Tekosyyt on yllättävän samat tankoilussa ja tieteellisissä esitelmissä kokouksissa, mua aina huvittaa se. Voittajia suositaan? Auts, mitäköhän toikin tarkoittaa. Miten on tuomarit ohjeistettu: lisäpisteitä jos on voittanut aiempia kisoja? Tuollahan on aika paljon varmasti kansallisia voittajia. Jos on oikeen semifinaalit joissa esiinnytään lavalla, voi olla karsiutuville pikkuisen turhauttavaa tietää ettei finaaliin pääse välttämättä parhaat vaan kuuluisimmat tankoilijat. Vai onko siellä jokin nukketuomaristo ja järjestäjä kuitenkin sitten päättää, mitkä nimet haluaa kisaan? Jos kyseessä on MM-kisat, niin musta ei tuo "voittajia suositaan" kuulosta ihan reilulta. Varsinkin kun puhutaan että ollaan olympiastandardien mukaisia. Mitä ikinä se tarkoittaakaan, kun ei laji vielä olympialaisissa edes ole. | |
|
| |
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Pe Heinä 16, 2010 6:41 pm | |
| Oonahan näyttää kaikille kyntensä, närhen munat, taivaan merkit ja kaapin paikan. Piste.
Viimeinen muokkaaja, Meanie pvm La Heinä 17, 2010 8:52 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Pe Heinä 16, 2010 6:59 pm | |
| Eiku se tarkoittaa, että jos samasta maasta hakee monta suht koht saman tasoisilla videoilla, niin esim. maan sisäisten kisojen voittaji suositaan. Ei muuta. Mul ei ole mikään paikka kipeä, en tyydy hyvään suoritukseen enkä mieti mitä en osaa. Kaiken on oltava (suomalaisen) täydellistä . Mä treenaan niin kovaa ja ankarasti, että sitten ei myöhemmin tartte valittaa, että miksen oo kunnossa. Ja näin olen treenannut jo 6 kk. Pitää ymmärtää mitä voittaminen ja pärjääminen vaatii. Treenamista on turha aloittaa 2 kk ennen kisoja. Harva vain ymmärtää, mitä tavoitteiden asettaminen vaatii. Ei riitä että sanoo ääneen ne. On TEHTÄVÄ töitä. Oona | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Pe Heinä 16, 2010 7:10 pm | |
| Asiaa.
Mutta vieläkään en tajua tuota semifinaalin ideaa. Jos kansallisia voittajia suositaan, niin mikä mahis on esim. Doriksella Ranskasta, kun Laurence on hallitseva mestari. Paitsi jos siis Doris voittaa tän vuoden Ranskan mestaruuden. Samoin Ausseista on peräti kolme hakijaa, joista Allegra on tän vuoden MPD-mestari ja kaks muuta ei mitään mestareita. Eikö Allegra silloin automaattisesti edusta Australiaa finaaleissa - eli eikö semifinaalit käydä silloin efektiivisesti jokaisen maan mestariedustajien välillä? Eli käytännössä semeissä on vain se 17 mestaria todellisessa keskinäisessä kilpailussa, ja näistä 9 pääsee finaaliin?
Kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä...
Mun mielestä se vähintään 6 kk kovan työn sääntö pätee myös kilpailujen järjestämiseen, ettei tule tällaista sotkua ja viimehetken säätöä ja tietoa ei mistään virallisesta lähteestä.
| |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Pe Heinä 16, 2010 8:30 pm | |
| Tanja järjestää ja Oona treenaa hahhahaha. Pakkohan se on hyvä tulla Emmä tajuu sen enempää mitä ne miettii. He kyllä sano, että kaikkien maiden kaikkia ehdokkaita harkitaan tasapuolisesti, i don't know. Oona | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Pe Heinä 16, 2010 8:40 pm | |
| - GYMiOona kirjoitti:
- Tanja järjestää ja Oona treenaa hahhahaha. Pakkohan se on hyvä tulla
Joo ! | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Ti Heinä 20, 2010 9:55 am | |
| Liput on myynnissä! Kysymys kuuluu, pitäisikö törsätä ja ostaa VIP-liput lavan eteen ja syödä siinä myös stand-up dinner ja saada alkudrinkkejä ja välidrinkkejä - syötävähän on joka tapauksessa, ja juotava - vai säästettävä ja silti maksettava tosi kovanhintainen lippu, sillä peruslippukin on noin 54 eur? VIP on siihen "vain" 40 eur päälle . | |
|
| |
sluippa Superman
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Ti Heinä 20, 2010 10:10 am | |
| Oli lipulla hintaa, joo. Ei voi mitään, mä päädyin ostaa normaalilipun. Sain ihan hyvältä paikaltakin, VIP-osion jälkeen heti seuraavalta riviltä vasemmalta. Parhaat paikat oli ostettu jo, joten kannattaa toimia nopeasti! En tosin VIP-lippujen tilannetta katsonut.
Mitenköhän niitä semifinaaleja pääsis kattoo? Tuolla ei myyty sinne lippuja? Oona? Kuka tietää? | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Ti Heinä 20, 2010 12:42 pm | |
| Me ostettiin sonjan kanssa vip-liput, ja päästiin paikoille 71 ja 72 kolmannella rivillä käytävän vieressä. Ei paha! Mutta tosi paljon paikkoja oli jo mennyt, mä luulen että ne on myyneet VIP-paikkoja tiskin alta etukäteen omille vierailleen, mikä onkin ihan normaalia. Laskin että jotain 500 henkeä varmaan mahtuu katsomoon. | |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Ke Heinä 28, 2010 10:04 am | |
| Oon nyt ostanut lennot ja majoituksen.
Eli lennot blue 1 pe 1.10. klo 6.40 ja paluu 3.10. 20.15 (kai).
Yövyn Radisson Blu:ssa. | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Ma Elo 02, 2010 11:59 am | |
| JUHUU!!! Olisko joku lähdössä tonne ja kaipais huonekaveria? Mun huonekaveri ei päässytkään lähtemään Olen jo varannut huoneen tuolta Radisson Blu:sta... Please, ilmoittele pian Saat hyvän kaverin, joka ei ainakaan kuorsaa | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Ma Elo 02, 2010 12:23 pm | |
| Ainii hitsit, nääki olis. Pitäiskö pitäiskö.. | |
|
| |
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Ma Elo 02, 2010 12:30 pm | |
| - Lainaus :
- Ainii hitsit, nääki olis. Pitäiskö pitäiskö.. scratch
No pitäis Foxmagon, lähe mun kaveriks | |
|
| |
sluippa Superman
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Ma Elo 02, 2010 12:48 pm | |
| Jos ei Foxmagon tai joku muu, niin mulla on vasta lennot mutta ei huonetta. Tosin mä oon menossa jo perjantaina ja toisekseen... mä kuorsaan! | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| |
| |
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Ma Elo 02, 2010 1:41 pm | |
| Lauantaista sunnuntaihin ajattelin olla, kun en ole niin kiinnostunut niistä karsinnoista. Ja se kiire tässä nyt on, että pitää ne liput ostaa mahdollisimman pian. Mutta jos olisit lähdössä vois ostaa liput pikimmiten...
sluippa, en lainkaan huomannut sun viestiä! Mutta se on hieman ongelma, kun ajattelin mennä vasta lauantaina ja olla yhden yön... | |
|
| |
Foxmagon Superman
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship Ma Elo 02, 2010 2:05 pm | |
| Uh oh, en kyllä kauhean lyhyellä varotusajalla kerkeä sanomaan yhtään mitään pääsystä. | |
|
| |
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship To Elo 05, 2010 10:08 am | |
| Jee, sinne tuli nyt lähtö Lauran huonetoveriks! | |
|
| |
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship To Elo 05, 2010 11:00 am | |
| - Lainaus :
- Jee, sinne tuli nyt lähtö Lauran huonetoveriks! cheers
Jee, ihanaa Em Kay | |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship To Elo 05, 2010 11:11 am | |
| Heh, nyt kun on tällainen kaarti lähdössä, niin ajattelin eilen katsoessani vetoani, että eiköhän laiteta vielä vaikeammaks nää kombot . Ja niin ne sitten laitettiin Oona K. | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship To Elo 05, 2010 11:48 am | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: World Pole Dance Championship | |
| |
|
| |
| World Pole Dance Championship | |
|