| Treenivaatteista... | |
|
+10-Hanna- Kat Da tasuni Sanni Kirsi Miia Nanna H. Iina AdminSusie tinga1911 14 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tinga1911 intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 106 Ikä : 37 Location : Tampere Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Treenivaatteista... Ma Tammi 21, 2008 10:18 pm | |
| Itseltäni kyllä varmasti harjoitteluun sopivia paitoja ja toppeja löytyy, mutta tuo alaosa tuottaakin sitten ongelman. Mistä siis olette löytäneet mikroshortseja? Itse en ole sellaisia nähnyt sitten cheerleading-päivieni ja niistä on jo aikaa. Jokuset shortsimalliset bikinit kaiketi löytyvät kaapinpohjalta, mutta koko saattaakin olla sellainen, että tursun niistä ulos alta aikayksikön. Hyviä paikkoja ostaa/tilata treenivaatteita siis? | |
|
| |
AdminSusie Admin
Viestien lukumäärä : 341 Ikä : 46 Location : Salo Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Ma Tammi 21, 2008 10:25 pm | |
| täälläpäin tytöt käyttävät alaosina ihan yks värisiä Boy Knickers mallisia alushousuja. Siis niitä sellaisia joissa on ikään kuin "pienet" lahkeet. Ne näyttää ihan mikromitan shortsheilta ja saa joka väriä ja kuosia.Toiset alushousut noitten alle ja eiko tangolle | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Ma Tammi 21, 2008 10:39 pm | |
| Mulla on kanssa stringit boyshorts mallisten bikinialaosien kanssa. Melkein kaikki, mitä multa on täällä näkyny, on Seppälän bikinejä. Niissä on hyvän mallisia, just sellasia lantiolle tulevia joissa on pienet lahket. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 106 Ikä : 37 Location : Tampere Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Ti Tammi 22, 2008 12:28 am | |
| Ookei, pitääkin sitten kaivella vanhat bikinit esille, niistä kun osa on melkein käyttämättömiä, kun en ole pariin vuoteen uinut ja silti ostellut aina välillä uudet kuvitellen, että ehkä tänä kesänä... | |
|
| |
Nanna H. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 253 Registration date : 09.12.2007
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Pe Tammi 25, 2008 3:36 pm | |
| Mä treenaan ihan kylmän viileesti alusvaatteissa. Yritän nyt kesällä noita bikineitä kans kalastella itelleni, mut tällähetkellä ei sopivia oikeen oo. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Pe Tammi 25, 2008 3:43 pm | |
| tinga1911: hennesiltä saa myös tilattua mikroshortsei ja varmaan kaupoistakin sit taas löytyy kun tule kevät / kesä vaatteet myyntiin.. vai liekö on jo. | |
|
| |
Kirsi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 186 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 15.01.2008
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Pe Tammi 25, 2008 3:46 pm | |
| mä ostin viime kesänä parit tosi lyhyet shortsit ihan kotivaatteiksi ja niillä on treenannu.. lahkeet ei niissä kyl oo tarpeeks kireät mikä ois hyvä sit jos rupee venyttelemään eri suuntiin.. mut toistaseks spinnailuun ja kiipeilyyn sopii ihan hyvin..
piruetista kuulemma saa tosi lyhyitä shortseja joissa on pienet lahkeet.. kävin siellä kerran pyörtelemäs mut en ainakaan huomannu niitä mut kai jos kysyy ni ois löytäny.. pirun hinnakkaita vaatteita.. nättejä tosin | |
|
| |
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... La Tammi 26, 2008 4:53 pm | |
| Käväisinpä itse eilen seppälässä kun oli sinne lahjakortti ja löysin itselleni tavalliset mustat shortsimalliset alkkarit ja mustan narutopin, jota tosin pitää lyhentää huomattavasti. En oikein ymmärrä tätä nykyajan muotia, tuo toppi menisi oikein loistavasti pikkumustasta jossain pippaloissa... on se nyt prkl, kun tarvitsee kaikki paidat tehdä niin pitkiksi, että mekosta menisivät... Täytyy jatkaa itse omien vaatteiden tekoa. Kangaskauppaan siis | |
|
| |
AdminSusie Admin
Viestien lukumäärä : 341 Ikä : 46 Location : Salo Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... La Tammi 26, 2008 5:23 pm | |
| oih, mä maksaisin vaikka ylimääräisen euron että löytäisin joskus tarpeeksi pitkälle meneviä paitoja. Mä en itseni päällä kestä sellaisia napamallin paitoja, jotka jättää monta senttiä paljasta pintaa vaikka housunvyötärö hipoo taivaita Tasan ei käy taas löydöt. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... La Tammi 26, 2008 5:30 pm | |
| Suomessa on ollu nyt kohta vuoden verran tunikamallista paitaa joka puolella... | |
|
| |
AdminSusie Admin
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... La Tammi 26, 2008 5:33 pm | |
| täällä taas paidat lyhenee mitä kylmempää tulee. Tai joo on tunikoita, sellaisia jotka näytää enstisen neuvostoliiton kansallispuvuilta. Ja joiden väriyhdistelmät särkee päätä. Ne on aina hittejä muutaman viikon ja kahden kuukauden päästä niitä saa vitosella. Mustia yksinkertaisia paitoja etsiessä mä tässä hikoilen, ne loppuu väkisin liian lyhyeen | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... La Tammi 26, 2008 8:20 pm | |
| Mulla taitaa olla juuri nuo Krisi24:n mainitsemat Piruetin tosi lyhyet lahkeelliset shortsit, ostettu kylläkin vuosia sitten (kerrankin joku järjen ääni käskenyt pitää ne tallessa!). Samaiset "shortsit" näyttävät olevan yhä piruetin valikoimissa ainakin verkkokaupassa, mutta nimellä trikoot eikä shortsit. Tässä linkki (jos toimii..) http://piruetti.workspace6.smilehouse.com/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=333 Ovat kyllä tosi hyvät, mutta jatkoa ajatellen taidan ottaa teidän neuvoista vaarin ja lähteä bikiniostoksille | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Ti Helmi 12, 2008 1:04 pm | |
| Mä kävin katsomassa Piruetissa, siellä oli kolmenmallisia shortseja joista yhdet sopi mulle mutta niissä oli aivan älyttömän korkea vyötärö. Mutta kolmella eurolla ne muuttaa sen vyötärön millaiseksi itse haluan! No mittasin sitten äkkiä mikä olis hyvä ja kun kerran mittatilaustyönä tehdään (kolmella eurolla, haloo!) niin tein etusauman lyhyemmäksi kuin takasauman, jotta alkkarit ei tursu takareunasta ylös eikä etureuna makoile navan päällä. Pitäis valmistua viikon päästä.
OVH oli muistaakseni 27 egee joten muutoksilla 30. Muut shortsit oli mun takapuolelle liian niukkoja. Haluan edes yhdet edustavat joista pakarat ei tursu ulos.
Seppälässä en päässyt käymään kun oli remontissa, mutta varmaan bikineitä tulee muutenkin vasta keväällä enemmän. Intersportista löysin alennuskorista yhdet tosi hyvät mustat bikinialaosat jotka istu kuin valettu mutta ei taaskaan olleet täydellisen pituiset lahkeista vaan just sen sentin kaks liian lyhyet. Ei voi mitään. Ostin ne kummiskin kun oli parhaat mitä valmiina saa eikä maksaneet kuin 12,90. | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Ti Helmi 12, 2008 4:29 pm | |
| Uikkarikankaassa mulla on tosi huono tuntuma tankoon, aivan liian liukasta kangasta, wrist seat no wrist ei onnistu (vai mikä olikaan) Eikä mikään lonkkapito (no ne ei onnistu muutenkaan) Käytän alusvaatteita, mikrot ja kaaritueton toppi. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Ke Maalis 05, 2008 8:47 pm | |
| Tilasin näitä parit: http://www.wrange.fi/epages/wrange.storefront/47cee6f700081d3a27195274eb070618/Catalog/2047 Hyvin pysyy pakarat piilossa. Varoituksen sananen, että minun leveähkö lantioni verhoutuu hyvin kokoon S, eli jos on kovin pienirakenteinen nuo eivät ehkä ole tarpeeksi pienet (tai mistä minä tiedän kuinka tuo malli sitten hennommalle rakenteelle istuu, voi istua hyvinkin).
Kokeilin, myös poikkispagaatti (no-handed wrist seat, tail splits) onnistuu noissa housuissa hyvin. Tosin se liike ei ole niinkään kitkasta vaan yläkehon voimista ja kehon oikeasta kulmasta kiinni. Eli kroppa mahdollisimman vaakatasossa ja käsillä kehoa tankoa kohden vetäen, niin että paine tankoon kohdistuu sivuttain käsien vedon takia, ei alaspäin painovoiman takia. Kyllä paljas pakaran alaosa toki estää liukumisen täysin, mutta ei se mahdotonta liukkaalla kankaallakaan ole! | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Pe Maalis 07, 2008 4:10 pm | |
| Vinkkinä: Huomasin että hennesin postimyyntiin on tullut hyvin lyhyitä shortseja (hotpantseja) kesäksi...en vain saanut suoraa linnkiä tänne jostain syystä. ja ps. en ole hennesin palkkalistoilla | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Ti Maalis 11, 2008 1:41 pm | |
| Pjönttö kysymys, joka oitis paljastaa epäurheilijamaisen taustani... mutta: miksi säärystimet? RTP:n tunneilla tuntuupi lähes kaikilla olevan, ja jotain hyötyä niistä ilmiselvästi on siis oltava, mutta selittäiskös joku mullekin Kiits... | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Ti Maalis 11, 2008 1:59 pm | |
| Mä en myöskään oikein ymmärrä, mutta ilmeisesti niillä suojataan säärten ihoa spinnitreeneissä ja pidetään lämpöä yllä alkutunnista. Mä en itse moisia vekottimia jaksa jalkoihini kiskoa kun ne pitäis kuitenkin heti kohta ottaa pois. | |
|
| |
jiji basic inverter
Viestien lukumäärä : 31 Registration date : 28.02.2008
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Ti Maalis 11, 2008 3:56 pm | |
| - Kolibri kirjoitti:
- Vinkkinä: Huomasin että hennesin postimyyntiin on tullut hyvin lyhyitä shortseja (hotpantseja) kesäksi...en vain saanut suoraa linnkiä tänne jostain syystä.
ja ps. en ole hennesin palkkalistoilla niin oli, ja pari päivää sitten oli minun kokoni mustissa loppu!! murrrr. | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Ke Maalis 12, 2008 9:05 am | |
| Minä taas tykkään käyttää säärystimiä, koska olen hyvin palelevaista sorttia... Alkutunnista lämmittävät mukavasti eikä myöskään ole ihan niin alaston olo niissä minimittasissa shortseissa (vaikka siihenkin alkaa näemmä vähitellen tottua ). Ja pyöriessä suojaavat nilkkoja, pohkeita ja sääriä ja ehkä myös vähentävät kitkaa..? Vaikka totta sekin että niiden kanssa saa sitten kyllä pelailla eestaas . | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Ke Maalis 12, 2008 11:02 am | |
| Maria kertoi että säärystimiä tarpeellisemmat saattavat olla selkää lämmittävät korkeavyötäröiset villashortsit, jollaiset kuulemma RTP:stäkin löytyy ja niitä voi kokeilla. Varsinkin kolmekymppisillä selkä rupeaa olemaan se arin kohta joka helposti revähtää tai venähtää, ja jos tunnin aikana on jonkin aikaa paikallaan kylmettymässä ja sitten yhtäkkiä loikkaa tangolle, selkä on vaarassa.
Tämä siis tiedoksi kaikille kylmettymiseen taipuvaisille! | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Pe Maalis 14, 2008 8:38 pm | |
| Mä oon kans vähän vilukissa ja käytän säärystymiä, mut suurempi syy on vielä se, että mun tangossa on toi saamarin läpsykä ja jos vaikka etukoukun vetää loppuun asti niin voi jompikumpi polvi inhasti kolahtaa siihen kun laskeutuu polville.. niin noi olevinaan suojaa edes vähän | |
|
| |
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... La Maalis 15, 2008 1:54 am | |
| Mie tykkään niistä säärystimistä myös Mutta tapansa varmaan kullakin ja mihkä tottuu aluksi;) | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Ke Maalis 26, 2008 7:02 pm | |
| Mäkin tykkään säärystimistä, mutta en oikein koskaan löydä mieleisiäni. Haluaisin sellaiset kantapään alle menevät ja tarpeeksi pitkät, että yltävät polven yli asti. Kaikki mitä olen jossain Seppälässä nähnyt ovat olleet tosi lyhyitä. Toisin sanoen, mistä olette säärystimenne hankkineet? | |
|
| |
miukattus intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 58 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 23.02.2008
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... Ke Maalis 26, 2008 8:46 pm | |
| Tee itse säärystimet, varmasti tulee tarpeeksi pitkät Minäkin kaivoin esille yhden 15 vuotta vanhan ikuisuusprojektini eli säärystimet esille ja aion nyt puikot viuhuen saada sen päätökseen. Tosin pieniä "ongelmia" matkassa: käsiala on näinä vuosina himpunverran muuttunut ja joudun kikkailemaan raidoituksen uusiksi tai purkamaan p*nteleet. Eihän kukaan huomaa, että niissä on eri määrä raitoja | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Treenivaatteista... | |
| |
|
| |
| Treenivaatteista... | |
|