| Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! | |
|
+7Ashta Nanna H. Kirsi Iina Miia AdminSusie tasuni 11 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Ti Tammi 22, 2008 12:45 pm | |
| Heip! Pole jam -ajaksi on nyt sovittu 5.4. (ellei kovin suurta vastustusta ilmene) ja alla on ilmoitus aiheesta. Ottaisin tähän threadiin alustavia ilmoittautumisia jotta voisimme vähän katsoa, kuinka moni olisi tulossa kauempaa. Maria sanoi että monet helsinkiläiset saattaisivat mielellään majoittaa ulkopaikkakuntalaisen tanssijan jos tarpeen on. Jos sellaisia vapaaehtoisia löytyy, kertokaa ihmeessä täällä! (Huomaatteko että tuo vasemmalla alhaalla oleva siluetti on itse tekemäni tuosta avatar-kuvastani...olen aika ylpeä kuvamanipulaatiotaidoistani... ) | |
|
| |
AdminSusie Admin
Viestien lukumäärä : 341 Ikä : 46 Location : Salo Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Ti Tammi 22, 2008 12:51 pm | |
| mä ilmoittaudun heti jos mut tahtoo majoittaa joku muu kuin Hotel Kämp mun pitääkin nyt ruveta bongailemaan lentolippuja. majoitustarjouksia otetaan vastaan privavistinä | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Ti Tammi 22, 2008 1:07 pm | |
| Minä ilmottaudun, hep! Ja oon myös valmis majottaa kauempaa tulevan, kuhan ei pelkää kissoja | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Ti Tammi 22, 2008 1:18 pm | |
| *käsi pystyssä* Mää kans, oon tulossa! Kattoo sit saadaanko kimppakyyti Tampereelta vai junailenko... | |
|
| |
Kirsi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 186 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 15.01.2008
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Ti Tammi 22, 2008 1:38 pm | |
| mä voisin kans ainaski alustavasti lupautua tulemaan sekä tarjoamaan majoitusta mulla on semmonen rajoitus vaan että gerbiileitä on että jos on vaarallisen allerginen jyrsijöille tai sitten pelkää mun isoa urheilijamiestä niin voi olla ongelma mutta jos useampikin tarvii tulla mun luo yks ni voin yrittää saada miekkosen muualle ni ois sitten hyvin tilaa | |
|
| |
Nanna H. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 253 Registration date : 09.12.2007
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Ti Tammi 22, 2008 2:53 pm | |
| Työvuoroista ei voi ola 100% varma mut tuun kyllä jos sen mitenkään pystyn järjestämään. (: | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Ti Tammi 22, 2008 10:18 pm | |
| Meitsi on kanssa messissä jos se vaan töiden osalta on mahdollista, täytyy ainaki merkata kalenteriin tuo välittömästi ettei ainakaa mitää turhaa buukaa samalle päivälle edittiä. niin ja tampereelta kanssa siis tuun eli kimppakyyti/juna ... jos junalla tulee ni mahdollisesti majoitusta kaipaan (mua ei sit pelota kissat, eikä gerbiilit eikä varsinkaa isot miehet ) | |
|
| |
nekuliini hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 364 Ikä : 43 Location : Siikajoki Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Ti Tammi 22, 2008 11:49 pm | |
| Minä mietin vielä. Matka kuitenkin sen verran pitkä. Onko tuohon mitään ilmoittautumisaikarajaa? | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Ke Tammi 23, 2008 1:55 pm | |
| Ei tietenkään ole aikarajaa! Tarkoitus on vain kartoittaa ihmisten lukumäärää. Jos tulee tosi paljon jengiä, joutuu pidentämään tuota aikaa ettei kaikki ole sisällä yhtaikaa. Sitä vain ajattelin. | |
|
| |
nekuliini hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 364 Ikä : 43 Location : Siikajoki Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Ke Tammi 23, 2008 1:58 pm | |
| Ok. Olen vain niin tottunut, että kissanäyttelyihin pitää ilmoittautua paria kuukautta etukäteen mikäli meinaa mahtua mukaan, niin ajattelin josko tässäkin sitten. Mutta hyvä homma, niin ehtii rauhassa mietiskellä. | |
|
| |
kristalli intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 137 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 24.01.2008
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! To Helmi 28, 2008 9:57 am | |
| Laitan myöskin ylös kalenteriin..varmistan tuloni vielä lähempänä mutta jejejejejejeeee hyvältä kuulostaa! | |
|
| |
FaeryMe intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 59 Registration date : 23.01.2008
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! To Helmi 28, 2008 5:13 pm | |
| taidan tulla myös paikalle täältä merten takaa.... | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! To Helmi 28, 2008 5:14 pm | |
| Kivaa! Lisää vaan jengiä kehiin. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! To Helmi 28, 2008 9:51 pm | |
| Tamperelaisille sen verran infoa että mä en näillä näkymin voi osallistua kimppakyytiin. Jos paikalle ehdin olen tulossa HKI-Vantaan lentokentältä suoraan. | |
|
| |
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: pole-jam To Helmi 28, 2008 11:10 pm | |
| Hei minä kanssa ilmoittaudun Ja meillekin saa tulla,jos kestää kolmea kissaa ja haukkuvaa koiraa sekä kuorsaavaa miestä.. | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Pe Helmi 29, 2008 8:56 am | |
| Hei kaikki!
Nyt näyttää siltä, että pole jam -päivä on siirrettävä sunnuntaiksi 6.4.. Tuolle lauantaille on tunkemassa ihan mahdoton määrä polttareita. Käykö teille pitkämatkalaisille mitenkään sunnuntai? Jos aikaistetaan jamit vaikka 15-18 niin että pääsette ajoissa lähtemään kotiin? | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Pe Helmi 29, 2008 10:59 am | |
| Mulle käy sunnuntai oikeastaan paremminkin, sikäli, kun en ole aiemmasta reissusta jo liian väsynyt sitten. | |
|
| |
kristalli intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 137 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 24.01.2008
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! Pe Helmi 29, 2008 2:11 pm | |
| Käy Vitsi mä tuun hulluksi ilman omaa tankoaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! | |
| |
|
| |
| Pole jam -ilmoittautumisia otetaan vastaan! | |
|