| Jamillan Art of Pole -dvd:t, mielipiteitä kiitos :) | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Jamillan Art of Pole -dvd:t, mielipiteitä kiitos :) To Maalis 25, 2010 12:59 pm | |
| Näistä on ollut täällä juttua aikaisemminkin, mutta ajattelin kysellä nyt vielä uudestaan kun PoleArtin jälkeen kyseisen dvd-setin omistajien määrä on tietääkseni kasvanut räjähdysmäisesti... Siispä, mikä/mitkä dvdt sinulta löytyy, ja onko oleet maineensa veroisia? Harkinnassa osto, kun ei tää tunnilla käyminen näytä edelleenkään oikeen onnistuvan | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Jamillan Art of Pole -dvd:t, mielipiteitä kiitos :) To Maalis 25, 2010 3:04 pm | |
| Kaikki löytyy, ovat maineensa veroisia DVDeillä opetellaan lähinnä yksittäisiä liikkeitä, vaikka niistä lyhyt esimerkkirutiini onkin perässä. Routines levyt on tulossa myös markkinoille. | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Jamillan Art of Pole -dvd:t, mielipiteitä kiitos :) To Maalis 25, 2010 4:22 pm | |
| Joo mä tykkään kanssa. Ei menny rahat hukkaan | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Jamillan Art of Pole -dvd:t, mielipiteitä kiitos :) Ti Huhti 06, 2010 12:56 pm | |
| On ollu hyvä, ainakin se taso 4.. Ja pakko tunnustaa, routinesia en oo vielä avannu ees paketistaan ja ostin siis kummatkin levyt Pole Artin kautta | |
|
| |
downthepole intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 144 Location : Oulu Registration date : 21.09.2009
| Aihe: Vs: Jamillan Art of Pole -dvd:t, mielipiteitä kiitos :) To Huhti 08, 2010 9:26 pm | |
| Multa löytyy levyt 1-5. Ihan hyviä olleet, plussaa tarkka opastus. Miinuksena on se että omasta mielestäni opestus on kuitenkin liian hidastempoista ja kaipasin valikkoa mistä voisi valita tempun kerrallaan.. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Jamillan Art of Pole -dvd:t, mielipiteitä kiitos :) To Huhti 08, 2010 9:49 pm | |
| Mä oon painellu nextiä aina vaan kaukosäätimestä ni siirtyy seuraavaan temppuun | |
|
| |
downthepole intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 144 Location : Oulu Registration date : 21.09.2009
| Aihe: Vs: Jamillan Art of Pole -dvd:t, mielipiteitä kiitos :) Pe Huhti 23, 2010 3:16 pm | |
| juu, niin oon itekkin tehny, olisin vaan kaivannu valikkoon sellaista toimintoa.. ehkä olen vaan vähän yksinkertainen ja haluun päästä helpollla | |
|
| |
Sateenkaari pole beginner
Viestien lukumäärä : 2 Registration date : 09.12.2010
| Aihe: Vs: Jamillan Art of Pole -dvd:t, mielipiteitä kiitos :) Ti Tammi 11, 2011 12:12 pm | |
| MItä eroa on noilla Routines ja Volume levyillä? Ja kuinka alkeisliikkeitä niissä on? | |
|
| |
Ivanka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 221 Location : Helsinki Registration date : 17.08.2010
| Aihe: Vs: Jamillan Art of Pole -dvd:t, mielipiteitä kiitos :) Ti Tammi 11, 2011 1:01 pm | |
| Routines sisältää käsittääkseni liikesarjoja (usean yksittäisen liikkeen yhdistelmiä), normi The Art of Pole -sarjassa opetetaan pelkästään yksittäisiä liikkeitä. En omista osia 1 ja 2, mutta olettaisin, että ne vastaavat meidän tekniikka 1 ja 2 -tunteja. Kolmannessa osassa on kakkostason tuntien juttuja ja neljännessäkin osassa osa liikkeistä on vielä meidän kakkostuntien juttuja. Muistaakseni esimerkiksi kaksonen opetetaan vasta 4. osassa. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jamillan Art of Pole -dvd:t, mielipiteitä kiitos :) | |
| |
|
| |
| Jamillan Art of Pole -dvd:t, mielipiteitä kiitos :) | |
|