Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ilahduttaako samalla lailla?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ilahduttaako samalla lailla? Empty
ViestiAihe: Ilahduttaako samalla lailla?   Ilahduttaako samalla lailla? Icon_minitimeTo Huhti 01, 2010 10:02 pm

Olen tässä miettinyt jo jonkun aikaa että te jotka olette selkeästi jo menneet sen edistyneiden rajan yli jonnekin kauas Question
ja osaatte ties mitä ihmeellisyyksiä, niin ilahduttaako se samalla lailla kun opitte jotain uutta? Vai onko se jo "normaalia"?

Olisin vain mahdottoman utelias kyseisen asian suhteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Ilahduttaako samalla lailla? Empty
ViestiAihe: Vs: Ilahduttaako samalla lailla?   Ilahduttaako samalla lailla? Icon_minitimeTo Huhti 01, 2010 10:19 pm

Ilahduttaa cat Mutta alkuaikoihin siinä on se vissi ero ainakin mulla, että nyt sen pitäisi sitten omasta mielestä sujua heti jokainen raaja ojennuksessa ja turhautuu nopeasti mikäli se joku nosto nyt ei mene kuin vähän "runttaamalla" vasta. Aloittaessa sitä oli seitsemännessä taivaassa oli ne jalat siellä sitten miten päin tahansa alien

Mutta kyllä me Lauran kanssa treenatessakin fiilistellään täysiä uusia juttuja mitä tuli mahdollisesti opittua.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Ilahduttaako samalla lailla? Empty
ViestiAihe: Vs: Ilahduttaako samalla lailla?   Ilahduttaako samalla lailla? Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 12:03 pm

Toi on kyllä totta mitä Miia sanoi. Nykyään turhaantuu todella nopeasti jos ei heti toisella yrittämällä menekkään ihan täydellisesti Rolling Eyes Ja meijän treenejä ei ehkä kenenkään herkkähermoisen kannata tulla katsomaan, sen verran kovaa pilkunviilausta ja kritiikkiä siellä tapahtuu. Ja luulen että suurempia ilonhetkiä ainakin minulle tuottaa se, että osaa tehdä jonkun kokonaisuuden kunnolla, eikä niinkään että oppii joitakin uusia yksittäisiä liikkeitä.

Niin ja vielä, että älä pelkää, kyllä tässä haastetta ja iloa riittää vielä pitkäksi aikaa eteenpäin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ilahduttaako samalla lailla? Empty
ViestiAihe: Vs: Ilahduttaako samalla lailla?   Ilahduttaako samalla lailla? Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 12:17 pm

Joo kyllä mulla on aika pitkä matka sinne asti vielä lol!
Ehkä sitten muutaman vuoden päästä
Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ilahduttaako samalla lailla? Empty
ViestiAihe: Vs: Ilahduttaako samalla lailla?   Ilahduttaako samalla lailla? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ilahduttaako samalla lailla?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: