| POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour Su Huhti 11, 2010 8:43 pm | |
| POWERPOLE with Oona K. -Workshop 1-2 tasotRock the Pole 8.5.2010 klo 17.30 - 19.00 POWERPOLE with Oona K. -Workshop 3-4 tasotRock the Pole 8.5.2010 klo 19.00-20.30 Workshop Tour starttaa siis Suomesta ja jatkuu toukokuussa Amerikassa Vertical Pole Challenge -finaalin jälkeen ja kesä-heinäkuussa Euroopassa. Ilmoittautukaa heti, jotta varmistatte paikanne . Workshop -tunnit kuvataan. Kuvia ja videota käytetään Oona K.:n markkinointimateriaaleissa netissä sekä promovideoissa. Tervetuloa! Terveisin oONa K. | |
|
| |
Superspin basic spinner
Viestien lukumäärä : 26 Ikä : 41 Location : Helsinki Registration date : 14.05.2008
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour Ma Huhti 12, 2010 2:02 pm | |
| Ai et kannattaa niinku tulla täysissä tällingeissä reenaa | |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour Ma Huhti 12, 2010 9:42 pm | |
| Joo, tähän saa panostaa hahahha! oONa | |
|
| |
Tsudy intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 93 Location : Vantaa Registration date : 06.04.2010
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour La Huhti 17, 2010 9:46 pm | |
| Tuosta 1-2 tason workshopista kysyisin, että kuinkahan vaikeita ja millaisia juttuja siellä tehdään? Onkohan tällaisella heikoilla käsilihaksilla varustetulla toivoa onnistua niissä liikkeissä, että kehtaa tulla kuvattavaksi? | |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour Su Huhti 18, 2010 5:20 pm | |
| Moi! 1-2 taso on aloittelijoista inverttien, kaksosten, skorppareitten ja perusspinnien osaajille. Eli uskoisin että sopisi . Sen videoinnin kannalta paras on kun tasoja on monia, jotta siellä näkyy miten kuka tahansa, millä tahansa tasolla voi oppia ja pitää hauskaa. oONa | |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour Ke Toukokuu 05, 2010 11:05 am | |
| Eli tässä viikonlopun POWERPOLE sisältöä: - lämmittelykoreo (floorwork and spins) - voimaharjoitteet tangolla, kuminauhoilla ja rullilla - pilates keskivartalovoimaa - liikkeinä mm. Flying K, POWER -spinnit, peruscombot ect. - tehovenytykset pareittain Kaikki tasollaan! Vielä tilaa, ilmoittaudu nyt. See You there oONa K. | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour Ke Toukokuu 05, 2010 5:32 pm | |
| No kiva Muhun sattuu jo nyt | |
|
| |
Henrietta intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 68 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 11.03.2010
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour Ke Toukokuu 05, 2010 8:52 pm | |
| Kuulostaa superhyvältä, oon tulossa ja paikka varattuna! Saat videolle sitten hienoa aloittelijan rävellystä | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour To Toukokuu 06, 2010 4:16 pm | |
| Hei maksetaanko worskhop paikan päällä? | |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour To Toukokuu 06, 2010 8:22 pm | |
| | |
|
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour Ma Toukokuu 10, 2010 7:05 pm | |
| hei kiitos vielä workshopista. en ehtinyt oikeen kirjoittelemaan palautetta tunnin jälkeen, mutta battle oli musta tosi kiva, pidä se! lihaskunto ois sun maineen tuntien saanut olla rankempikin.. | |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour Ma Toukokuu 10, 2010 9:49 pm | |
| Moi! Kiva että pidit . Hyödyllinen ei aina tarkoita super rankkaa . Mutta sitten kun tuntee oppilaat paremmin, niin voi alkaa nostaa rimaa. Tässä vasta esimakua . Toisaalta mulle syvien lihasten voimistaminen on alkanut tuottaa eniten tulosta ja siinä treenissä ei edes aina hiki tule. Treeni-iloa! oONa | |
|
| |
Sonja hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 430 Registration date : 24.06.2008
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour Ti Toukokuu 11, 2010 8:39 am | |
| - GYMiOona kirjoitti:
Hyödyllinen ei aina tarkoita super rankkaa ..... Toisaalta mulle syvien lihasten voimistaminen on alkanut tuottaa eniten tulosta ja siinä treenissä ei edes aina hiki tule. oONa Tää menee nyt ihan ohi threadin varsinaisen aiheen, mutta pakko kommentoida tätä. Oon tästä niin samaa mieltä ja tykkäänkin Oona sun lämmittelyistä ja lihaskuntoliikkeistä tosi paljon. Oon joskus ollut tunneilla (ei välttämättä tankotunneilla), jossa tehdään "lämmittelynä" niin älyttömiä liikkeitä, että siinä on ollut loukkaantumisriski lähellä, kun joutuu täysin kylmänä niitä tekemään. Lämmittelyn jälkeen ei edelleenkään ole lämmin, mutta jotkut lihakset saattaa olla melkein krampissa. Ja nuo syvät keskivartalon lihakset on tankoilun kannalta ihan avainasemassa, ei niinkään esim. vatsalihaksista "sikspäkki". Siis niiden vahvuus, aktivointi ja käyttö, mikä ei todellakaan ole ihan itsestään selvää..... | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour Ti Toukokuu 11, 2010 12:55 pm | |
| Samaa mieltä. Mäkin tykkään Oonan lämmittelyistä, jotka todella hitaasti lämmittää kropan, ennen kuin mennään hurjempiin juttuihin. Mä lämpenen tosi hitaasti, tyypillisesti vasta 35-45 minuutin välillä tunnin aloittamisesta oon valmis rankkoihin juttuihin mutta sen kun tietää itse niin voi säädellä sitä, kuinka kovaa tekee alussa. Mä tykkään kyllä myös mun sixpackistä... | |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour Ti Toukokuu 11, 2010 1:06 pm | |
| Hhahhahahh! Hyvä lisäys tanja tosta sixpckistä. Toisaalta sä et haluu sixpackia, joka ei toimi . Mutta mun ongelma on että en millään tuu hikiseks... Pitää rääkätä tosi kunnolla et lihakset lämpiää. Ja että ärsyttää olla tangolla kun ei oo lämmintä. Pahinta. Workshopissa oli tosiaan kuntopiiriä, missä tehtiin hartiarullalla, kumppareilla, hiekkasäkeillä ym. voimaa. Siitä mä tykkään. Ominaisharjoittelua parhaimmillaan. (Ominaisuudet kunnossa, liikkeet kaupan päälle ) oONa | |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour Ti Toukokuu 11, 2010 1:08 pm | |
| Korjaus, kun ei oo LÄMMIN | |
|
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour Ti Toukokuu 11, 2010 6:15 pm | |
| - GYMiOona kirjoitti:
Mutta mun ongelma on että en millään tuu hikiseks...
oONa no mul ei onneks oo tota ongelmaa.. nimim. hiki valuu jo puolen minuutin lämppäämisen jälkeen. kiertoharjoitteu oli kivaa. haluun kotiin sellasen pyörän | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour | |
| |
|
| |
| POWERPOLE with Oona K. -Workshop Tour | |
|