| Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. | |
|
+41hansi Evani annakatariina paiviku nasu pikkukissa JNY Ashta Jenni Iina Ish spacewhale ehkk angela Ewy Terhi Rosal Jutta merqus Assi Superspin Lissuwursti Hennu/Henriikka Marie Frenchpoledancer Kat Da hemuliini Sanna LaraK jossukka OonaK Styidy Em Kay Sanni Miia Jassi Heli Marianne -Hanna- sluippa tasuni 45 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
paiviku intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 93 Location : Tampere Registration date : 29.01.2009
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. To Huhti 15, 2010 10:08 am | |
| Ilo irti..vielä paikka Master katsomoon kiitos! | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. To Huhti 15, 2010 11:38 am | |
| Updeitattu! Mutta tunnille varalla olevat on ensimmäisiä myös katsomoon, tietenkin, muutenhan tää ei olis kovin reilua. Katsotaan kummiskin josko Jenyne edes ottaa katsojia. Viesti on nyt mennyt managerille, mutta vastausta ei välttämättä tule pitkään aikaan. Alan kohta hoputella ellei mitään tapahdu.
T | |
|
| |
Lili pole beginner
Viestien lukumäärä : 1 Registration date : 01.12.2009
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. Ti Huhti 20, 2010 8:30 pm | |
| Pitäisi käydä tosiaan täällä useammin! Voisko mutkin laittaa vielä varalle Intermediate -ryhmään, kiitos. | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. La Kesä 12, 2010 5:21 pm | |
| Valitettavasti Jenynen manageri Paige ja minä totesimme kaikessa ystävyydessä että emme pääse yhteisymmärrykseen sopimuksesta. Manageri vaatii 50% tuntien hinnasta deposittina etukäteen ja heti, muuten ei suostu varaamaan näitä päiviä meille vaan bookkaa Jenynen muualle jos tilaisuus tulee, vaikka sopimus workshoppien pitämisestä olisi allekirjoitettu. Minä en näin kohtuuttomaan ehtoon suostu ja meillä on ollut muitakin, mittavia ongelmia sopimuksen kanssa.
Jos joku RTP:ltä, esim. Jenni, haluaa ottaa sopimuksen minulta ja suostuu tähän depositin maksamiseen heti, saa mielihyvin näin tehdä (tai joku muu pitkäpinnainen). Tämä lienee ainoa keino pelastaa RTP:n workshop ja silloin on toimittava pian. Kysyn myös Assilta jos hän voisi yrittää järkätä tämän päivän Pole4Fitille. Jos kumpikaan näistä keinoista ei onnistu, workshopit valitettavasti perutaan kokonaan. | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. Ma Kesä 14, 2010 7:02 am | |
| NOOOOOOOOOOO!!!!! | |
|
| |
jossukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. Ma Kesä 14, 2010 2:07 pm | |
| No voi v***u. | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. Ma Kesä 14, 2010 2:13 pm | |
| EIKÄ. Voi perkele. Auttaisiko jos maksu perittäisiin osallistujilta etukäteen? mä oisin ainakin valmis maksamaan etukäteen, sillä ehdolla että rahat palautetaan jos Workshoppia ei jostain syystä järjestetäkään. | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. Ma Kesä 14, 2010 2:17 pm | |
| Ihan vapaasti, jos vaan oot halukas ton homman hoitamaan. Mulla on mennyt nyt semmonen neljä viikkoa kun oon yrittänyt saada sovittua tätä kolmen tunnin diiliä, eikä mun hermo kestä enää. En oo elämässäni koskaan kohdannut yhtä järkyttävän kädetöntä ihmistä kuin Paige. Se ei osaa yhtään mitään, ei edes toimittaa kansainvälistä faksinumeroa. Ja sitten vaan jättää toimittamatta. Vaikka hän viehättävästi kertookin että voin luottaa hänen maksavan depositin takaisin "koska hän uskoo karmaan", mun uskoni hänen kykyynsä hoitaa minkään sorttista kansainvälistä pankkisiirtoa on nolla. Mitään sellaista kuin PayPal hän ei tietenkään ole koskaan käyttänyt.
Tulivuori on sotkenut muitakin workshoppeja, eikä ole vielä sammunut. Depositin kanssa voi hyvin siis tulla ongelmia. Että vapaaehtoisia, anyone? | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| |
| |
Jenni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 130 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 27.03.2009
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. Ma Kesä 14, 2010 8:29 pm | |
| Kiitos Tanja luottamuksesta ja vaikka mulla pitkä pinna onkin niin ei ehkä niin pitkä että kykenisin säätämään ihmisen kanssa jonka raha-asioita hoitaa karma... Kuinkakohan pian tämä olisi saatava hoidettua. Kun kukaan tuskin haluaa henkilökohtaisesti ottaa taloudellista riskiä että joutuu palauttamaan ihmisille rahoja omasta pussistaan niin mietin jos homman voisi järjestää yrityksen eli koulun kautta? Ainakin RTP:llä ollaan erittäin kiinnostuneita workshop järjestämään ja mä voin kyllä hääriä siellä takapiruna ja huolehtia että maksut kerätään ja toimitetaan eteenpäin yms. En vaan opiskelijana ole valmis kantamaan vastuuta maksuista jos kaikki ei mene niinkuin sovittaan (todennäköisestihän kuitenkin menee, mutta silti..) Eli ei vielä heitetä toivoa. Kuinka moni olisi valmis maksamaan koko summan asap. jotta workshop toteutuisi? | |
|
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. Ma Kesä 14, 2010 8:47 pm | |
| minä mutta oon varasijalla. | |
|
| |
nasu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 185 Location : Espoo Registration date : 29.08.2008
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. Ma Kesä 14, 2010 9:29 pm | |
| Mä ainakin oisin valmis maksamaan heti. Tosin ois sitten hyvä tietää, millä ehdoilla voi vielä peruuttaa eli tyyliin mihin mennessä kun peruu saa rahat takaisin jne. | |
|
| |
Assi intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 58 Ikä : 37 Registration date : 18.05.2008
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. Ti Kesä 15, 2010 7:36 am | |
| Heippa! Järjestämme todennäköisesti 3-4 Jenynen workshoppia Pole4fitillä. Olen oikein kiitollinen Tanjalle, joka on jaksanut Paigen kanssa vääntää kättä, ja toivon, että pääsemme Paigen kanssa yhteisymmärrykseen sopimuksesta, jota on jo hiottu jonkin aikaa. Informoimme foorumilla ja nettisivuillamme heti, kun tiedämme varmuudella Jenynen workshoppien järjestyvän. Ja sitten toivomme, että tulivuoret käyttäytyvät! Terkuin, Assi www.pole4fit.com | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. Ti Kesä 15, 2010 9:02 am | |
| Assi, pitääkö nämä sama varauslistat vielä paikkansa? Vai onko syytä varautua uuteen taistoon paikoista? | |
|
| |
Assi intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 58 Ikä : 37 Registration date : 18.05.2008
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. Ti Kesä 15, 2010 9:56 am | |
| Jossu, varauslistat menevät uusiksi, sillä tarjoamme aina jäsenillemme mahdollisuuden varata omat paikkansa ennakkoon. Heti, kun workshopit varmistuvat ja jäsenille on laitettu sähköpostia workshopeista, ilmoitan sekä nettisivuillamme että täällä foorumilla workshopeista. Ilmoittautuminen tapahtuu nettivarausjärjestelmämme kautta, joten kannattaa ainakin käydä luomassa tunnukset sinne hyvissä ajoin, jotta ehtii vahvistamaan käyttäjätunnuksensa ennen workshoppeihin ilmoittautumista. Näin ei kulu kallista aikaa enää varausvaiheessa käyttäjätunnusten luomiseen. www.pole4fit.com/tuntivaraus Terkuin, Assi | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. Ti Kesä 15, 2010 10:07 am | |
| Ok, kiitos Assi. | |
|
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. Ti Kesä 15, 2010 12:30 pm | |
| | |
|
| |
Jenni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 130 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 27.03.2009
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. Ti Kesä 15, 2010 9:34 pm | |
| Hienoa että homma on hoidossa ja saadaan Jenyne Suomeen! Nyt vaan täytyy kytätä aktiivisesti forumia. Saiskohan tänne jonku semmosen ohjelman joka lähettää tekstiviestin aina kun uusi workshop ilmestyy... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. | |
| |
|
| |
| Pole Art 2010 workshop: Jenyne Butterfly ti 27.9. | |
|