Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole Vibes 2011

Siirry alas 
+36
he
annakatariina
Jenni H
jellona
tiko
Nina
Ashta
vilionkka
Miia
wilmiina
Pdm
Lotta.
Tazze
Ivanka
Marie
neitinopsa
Elegia
iisa
Yuli
Furetto
Ewy
Jenni
maimiau
Ish
Sanni
Iina
LaraK
hemuliini
Em Kay
sluippa
Saila
merqus
Hennu/Henriikka
OonaK
tasuni
40 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti

basic spinner
basic spinner
VÄ


Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 20.09.2010

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 4:29 pm

================================
Erätauko
================================

Trang
Trangin esityksessä jäi mieleen muutamia liikkeitä, mutta kokonaisuus jäi aika hämärän peittoon. Lopun biisivaihto parinkymmenen sekunnin takia jätti enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.


Hurrrrrrrrmaaava Anna-Katariina
Tämän kevään Avatar-palkinto meneekin suoraan AK:lle (https://2img.net/r/ihimizer/img200/9127/akavatar.jpg).
Asiantuntijapiireissä mietiskeltiin kovasti AK:n erikoista rusketusta. Onko tosiaan että Japanin ydinräjähdykset uhkaavat myös Suomea ja olisi korkea aika aloittaa joditablettien hamstraus?!
Tapahtuman jälkeen tarkkasilmäisimmät saattoivat bongata AK:n syömässä suruun mäkkärissä. Pikkulinnut kertovat määrätietoisesta keskustelusta kassalla:
AK: "20 juustooo"
Kassa: "ok... mukaan?"
AK: "Eiku syön täällä"
Kassa: "................"

Huhutaan myös AK:n halunneen tavata henkilökohtaisesti kokin burgereiden jälkeen?!


Anne L
Miellyttävän vauhdikas esitys Annelta. Hyvin valitut musiikit ja niiden tahtiin temppuilut. Harmittavasti samoja pito-ongelmia esiintyi mitä AK:lla ja osa tempuista jäi vajaaksi tämän takia.
Annen esityksestä paistaa kuitenkin potentiaali läpi ja määrätietoisella treenillä noustaan vielä "bubbling under" -ryhmästä seuraaviin SM-kisoihin!


Laura + Sören
Lauralla oli tainnut jäädä kokovartalo abtronic päälle ennen esitystä, sen verran oli sähköä ja kipinää havaittavissa. Seuraavaksi vain odotellaan milloin Lauralle tulee työkeikkoja Sports Illustratedilta, sen verran jäätävän hyvän...näköiseltä meno lavalla näytti! I love you
Esitys on herättänyt myös jälkeenpäin videolta katsottuna suuria tunteita suurten vaikuttajien silmissä Manhattanilla.
Sörenille ehdottomasti illan "parhaiten pullat uunissa" -palkinto.


Miia
Miia oli jälleen kerran Miia. Kaikki mitä lavalla nähdään tehdään erittäin hyvin. Virheet ei oo Miian juttu. Esityksessä ei kuitenkaan nähdä mitään ylimaagisia kohtia. Voidaanko Miian kohdalla puhua tankoilulamasta? Onko jämähdetty paikoilleen Suomen huipulle?! Viekö jokin (tai joku) ulkopuolinen tankoinnostusta muualle?! Smile


Flore
I put a spell on you... Johannan ja Oonan tunteikas kohtaaminen...
Illan yksi tyylikkäimmistä esityksistä. Puhdasta ja virheetöntä. Kuitenkin tuntui että esityksestä puuttui tunne kokonaan. Esitystä katsoessa ei tullut oikein minkäänlaisia fiiliksiä. Sitä vain katsoi kun taitava tyttö tekee hienoja temppuja tangolla...


Gaelle + Suvi
Seuraavaksi Gaelle deja vu ja Suvi the selkä.
Esitys oli todella kevyen ja helponnäköistä. Kummallakaan ei ole mikään kiire minnekkään. Rentouttavaa ja sopivasti rytmitetty. Jälkeenpäin videolta katsottuna esityksessä on jokin juttu minkä takia sen haluaa katsoa "vielä kerran".

Oona
Oonan ikuisuuden kestänyt alkuspiikkisaavutushehkutus nosti yleisön odotukset kattoon. Viikonlopun aikana n. kymmenen esityksen jälkeinen Kuntomessu-Oona veti esityksen hyvällä fiiliksellä läpi. Esityksestä huomasi temppujen suhteen että puolilla valoilla taidettiin mennä aiempaan verrattuna. Lopun tikkusuora jade-pyöriminen musiikin tahtiin tuskin jätti ketään kuitenkaan kylmäksi.
Oonalle tsemppiä ensiviikonlopun kisoihin Berniin, Sveitsiin. Eiköhän siellä ole sitten viime viikonloppuna säästetyt paukut, pommit, raketit ja papatit käytössä.


RTP Showryhmä
Showryhmä vikana lavalle korjaamaan potti. Hyvä valinta "loppukevennykseksi". Baari kohtaus jäi vähän mysteeriksi, onneksi kuitenki Idols-Tuikku sai tytöille ansaitut urheilujuomat tarjottua. Näyttävään loppuasentoon oli hieno lopettaa illan pakollinen osuus ja käynnistää itse bileet Cool

..ja ne Nooran lasit.. I love you



- Somewhere Over the Rainbow VÄ


PS. Em Kay, muistat väärin. VÄ ei kysy, VÄ kertoo miten asiat on.
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 4:42 pm

VÄ kirjoitti:

....
Laura + Sören
---
Sörenille ehdottomasti illan "parhaiten pullat uunissa" -palkinto.
----

PS. Em Kay, muistat väärin. VÄ ei kysy, VÄ kertoo miten asiat on.

Totaalirepeäminen, ei luoja! Laughing
Nää :n tyhjentävät raportit on kyllä se tarvittava piste i:n päälle jokaisen tankotapahtuman kohdalla. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 4:47 pm

Lainaus :
Lauralle tulee työkeikkoja Sports Illustratedilta, sen verran jäätävän hyvän...näköiseltä meno lavalla näytti! I love you

Voi hahaa, no niitä työtarjouksia odotellessa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
annakatariina
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 21.01.2010

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 5:04 pm

Hahahahahhahahahahhaaaa! I´m in love.

Luonnonkatastrofeilta ei lauantaina vältytty. Suoritan tällä hetkellä tuomiotani yhdyskuntapalveluna puiden halaajien joukoissa.

A-K
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 5:16 pm

Aivan loistavaa! Nää pitäis julkaista jossain joka tapahtuman jälkeen!!
Takaisin alkuun Siirry alas
he
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 30.03.2010

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 5:45 pm

Voi apuaaaaaaa! Kevyen salasanan muistelemisen ja pikaisen navigointilogiikan selvittämisen jälkeen tällainen foorumnoviisi löysi näitä ihania komentteja meidän Päivänsäde ja Menninkäinen vedosta. Kiitos todella paljon, ihanaa, että esitys on koskettanut!! Sellaiseksi tarinalliseksi ja erilaiseksi se suunniteltiinkin - stoorin ehdoilla.
Itseä harmittaa, että lopussa mun tanko-osuus typistyi "oho-ompa liukas, mut koita nyt edes pysyä ylhäällä" -osuudeksi - mutta noh, silti ihan fiiliksissä Smile
Leo = Suomen Päivänsäde sunny

Heidi
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 6:56 pm

neitinopsa kirjoitti:
Mul oli kans kauhee kyttäys päällä Very Happy Tajusin vasta seuraavana päivänä, et olin Maaritin vieressä ulkona röökillä. Miellän sen niistä aikasemmista profiilikuvista nimittäin edelleen tummatukkaseks Very Happy Sailan näin kanssa, ku se istu niin, että meijän pöydästä näki siihen Twisted Evil

oho Very Happy joku mutkin bongannut.. JÄNNÄ juttu Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 9:00 pm

Tää on nyt vähän tyhmä kysymys, mutta tietäiskö kukaan miksi ihmisillä oli pito-ongelmia? Mikä teki tangoista liukkaat?
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 9:02 pm

Kuumuus. Mul ei oo ikinä pito-ongelmia ja ainoot kerrat on ollu Tampereen showcasessa ja nyt PoleVibesissa. Kumuus oli ihan sama.

Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 9:32 pm

Yksi epäilyjen kohde oli myös savukone. Täytyy testailla asiaa, jos jossain välissä saadaan toisella tekniikalla toimiva testikappale käyttöön.

Tai sitten vaan otetaan ne perhanan tuulettimet jatkossa ihan joka tapahtumaan mukaan... Wink Just in case
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 9:36 pm

Mutta eipä oo muissa savukoneet haitannu...

Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 9:54 pm

Oona K. kirjoitti:
Mutta eipä oo muissa savukoneet haitannu...

Oona

Itseasiassa rtp:n kevätjuhlissa epäiltiin tuota samaa. Sen takia pitäis testailla onko noilla oikeasti jotain tekemistä asian kanssa vai onko syyllinen pelkkä kuumuus. Oli asia miten tahansa niin molemmat on ratkaistavissa tavalla tai toisella Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
annakatariina
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 21.01.2010

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 10:20 pm

Heti alussa ku nostin käden tankoon ni oli ku oisin lätäkköön sen kastellut. Very Happy

T: kiiltää ku Kaalimato.com
Takaisin alkuun Siirry alas
haltom
basic spinner
basic spinner
haltom


Viestien lukumäärä : 7
Location : Helsinki
Registration date : 02.05.2010

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 10:35 pm

Kiitos kaikille esiintyjille minunkin puolesta Smile ilta oli onnistunut mutta samalla jännittävä! Kiitos että sain olla mukana -Tommi-
Takaisin alkuun Siirry alas
https://facebook.com
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 9:06 am

Mahtavaa, VÄ!! Laughing cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 9:12 am

merqus kirjoitti:
Oona K. kirjoitti:
Mutta eipä oo muissa savukoneet haitannu...

Oona

Itseasiassa rtp:n kevätjuhlissa epäiltiin tuota samaa. Sen takia pitäis testailla onko noilla oikeasti jotain tekemistä asian kanssa vai onko syyllinen pelkkä kuumuus. Oli asia miten tahansa niin molemmat on ratkaistavissa tavalla tai toisella Smile

Mä en voi laittaa kuumuuden piikkiin liukkautta, koska olin ekana... Tangot eivät olleet vielä liian kuumat, mutta LIUKKAAT! Varsinkin sen etutanko. Tuntui kuin siinä olisi ollut jotain jauhetta päällä. scratch
Joten mene ja tiedä.
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 10:01 am

^mä ainaki jossain vaiheessa kiinnitin huomioo siihen ettei tankoja putsattu kauhean hyvin, näytti enemmän siltä että niitä hinkattiin lähes kuivan pyyhkeen kanssa....
ainakin ku itse oon tottunu siihen että puhdistusainetta suihkitaan sen rievun lisäksi myös tankoon....
voi olla että oon väärässä mut ei kunnon suihkimisesta varmaan haittaakaan olis ollu Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
jellona
basic spinner
basic spinner
jellona


Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 48
Registration date : 15.06.2010

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 10:39 am

Em Kay kirjoitti:

Mä en voi laittaa kuumuuden piikkiin liukkautta, koska olin ekana... Tangot eivät olleet vielä liian kuumat, mutta LIUKKAAT! Varsinkin sen etutanko. Tuntui kuin siinä olisi ollut jotain jauhetta päällä. scratch
Joten mene ja tiedä.

Mulla oli jo kenraalissa takatangon kanssa fiilis, että siinä olis ollut jotain liukkaria tai vastaavaa... Runsas Dry Handsin käyttö onneksi ratkaisi ongelman - mutta kyllä myös typisti ne pari spinniä aika olemattomiksi. Parempi kuitenkin näin, mun ryhmäkoreon handspring - aysha - jack knife -combo olisi ollut aika mahdoton ilman grippiä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 10:56 am

wilmiina kirjoitti:
^mä ainaki jossain vaiheessa kiinnitin huomioo siihen ettei tankoja putsattu kauhean hyvin, näytti enemmän siltä että niitä hinkattiin lähes kuivan pyyhkeen kanssa....
ainakin ku itse oon tottunu siihen että puhdistusainetta suihkitaan sen rievun lisäksi myös tankoon....
voi olla että oon väärässä mut ei kunnon suihkimisesta varmaan haittaakaan olis ollu Wink
Ihan samalla tavalla tangot on putsattu aina ennenkin eikä ongelmia ole ollut. Kyllä me ne niin hyvin pyyhittiin, kun voitiin. Mä uskon kanssa tohon kuumuuteen, koska jo harkkojen jälkeen kun laitettiin tankoja kuntoon en meinannut pysyä siinä ollenkaan, kun oli niin lämmin (lähempänä valoja) ja illan loppua kohti tangothan oli jo suorastaan kuumia.
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 11:11 am

Mulla ei tosta kuumuudesta ole ollut ongelmaa esityksissä, kun on grippiapua käytössä. Mutta tosiaan epäilen vahvasti sitä savua, koska nyt oli ihmisillä ongelmaa samoin kuin RTP:n kevätjuhlissa, kuten Merja sanoi...

Suurin ongelma mulle oli varmaan se että ihmiset sanoi, että tangot ovat todella liukkaat, kun sitten stressasin siitä. Esityksessä mulla ei ollu muita ongelmia liukkauden kanssa kun ihan vaan omassa pääopassa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 11:53 am

Hyvä VÄ!!!!! Oot paras I love you Very Happy

Siis ne pyyhkeet millä me niitä tankoja putsattiin oli välillä niin märät ettei uskaltanu enää suihkia lisää ainetta niihin. Ja ihan samalla tavalla ollaan putsattu aina aiemminkin, ja hyvin on toiminu.

Mä sanoisin, että liukkauden syy on kuumuuden, kosteuden + ehkä jopa savukoneen yhdistelmä. Siellä tilassa vallitsi sellanen trooppinen ilmasto, että huh huh...

T: Tankoputsari-Jossu
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 11:55 am

Niin no voihan se tietty se savukin olla, kun eikös sekin ollut siinä käytössä jo ennen esityksiä? Kun tuntuu, että sitä liukkautta tosiaan oli koko päivän...

Lainaus :
Suurin ongelma mulle oli varmaan se että ihmiset sanoi, että tangot ovat todella liukkaat, kun sitten stressasin siitä. Esityksessä mulla ei ollu muita ongelmia liukkauden kanssa kun ihan vaan omassa pääopassa
Se uskomatonta, miten paljon oma pää vaikuttaa. Jos on päättänyt, että nyt ne on liukkaita, niin pakkohan niitten on olla Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 12:01 pm

Hmmm.... kuumuus..? mikä siinä kuumuudessa niinkus tekee sen liukkauden? se että hikoo enemmän? vai onko kuuma tanko itsessään liukkaampi. (Pitääpäs föönillä testata..)
Voisinkin vaihtaa vähän alaa ja tehdä väikkärin tankotanssitankojen pito-ominaisuuksista erilaisissa oloissa ja erilaisilla ihoilla jne XD

toi mitä laura sano psyykkeen vaikutuksesta on niin totta!!
Mun esiintymis- ja kisahalut on osittain mennyt sen takii että pelkään kisatankoja nykyään.
Mutta niinhän se menee hiihdossakin että aika iso osa suorituksesta on kovan ennakkotreenaamisen lisäksi kii siitä miten voitelu onnistuu vallitsevaan säätilaan nähden sopivasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jassi
intermediate spinner
intermediate spinner
Jassi


Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 08.07.2008

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 12:08 pm

Mulla ainakin kuumassa hikoo kädet gripeistä läpi, näin kävi Ruotsissa ja sekös jänskätti nyt kun huomasin miten kuuma Kaisaniemessä oli. Onneksi tällä kertaa ei tullu läpi, olis harmittanu. Pyysinkin ihania tankotyttöjä heittämään etutangolle Dry Handsia, ettei sitten vika spinni menis ketuiks sen takia et kädet ei pidä.
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 12:08 pm

Siis tarkoitan kuumuutta JA kosteutta. Koska lämmin tankohan on vaan pitävämpi kuin jääkylmä.

Oliko tangot liukkaat jo kenraaleissa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 6 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole Vibes 2011
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 Similar topics
-
» Pole Art 2011 Savoy-teatterissa 22.10.2011
» Pole Vibes 2012?
» Battle of the Pole 2011
» Pole Art 2011 -workshopit
» Pole Debut 2011 su 27. 11. klo 17

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: