Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole Vibes 2011

Siirry alas 
+36
he
annakatariina
Jenni H
jellona
tiko
Nina
Ashta
vilionkka
Miia
wilmiina
Pdm
Lotta.
Tazze
Ivanka
Marie
neitinopsa
Elegia
iisa
Yuli
Furetto
Ewy
Jenni
maimiau
Ish
Sanni
Iina
LaraK
hemuliini
Em Kay
sluippa
Saila
merqus
Hennu/Henriikka
OonaK
tasuni
40 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 12:12 pm

Lämmin metallitanko sinänsä on pitävämpi kuin kylmä, mutta jos se on oikeasti kuuma, se aiheuttaa ihon hikoamista kosketuskohdassa. Ja pieninkin hiki aiheuttaa välittömästi todella ison liukkausongelman. Ja jos ilma on vielä kuuma, ja esiintyjä lamppujen alla, hikoiluongelma vain lisääntyy. Nihkeä ihokin on usein liukas, tosin joskus nihkeä on tahmea...tää vähän vaihtelee, mutta basically lämmin tanko ja viileä ilma on paras yhdistelmä; kuuma ilma ja kuuma tanko on pahin mahdollinen yhdistelmä. Kylmä tanko ja kylmä ilma on OK koska silloin liukkaudesta selviää kyllä grippiavuilla, mitään hikeä ei tule grippiavun ja tangon väliin liukastamaan.

Miksi pelkäät juuri kisatankoja? Pole Artiin olen tilannut X-polelta kromiset kisatangot, joiden pinnan pitäisi olla täsmälleen samaa kromia kuin X-polella yleensäkin. materiaali on kaksi kertaa tavallista paksumpaa metallia, tangot on ruuvattu kiinni sekä ylhäältä että alhaalta, ja liitoskohdissa tangot menevät 25 cm sisäkkäin, joten sen turvallisempia tankoja ei ole olemassakaan. Isossa tilassa Savoyssa ei tule hirveän kuuma, toivottavasti. Pienissä tai ahtaissa tai vanhoissa teattereissa on tosi TOSI kuuma, kuten Ranskan mestaruuskisoissa aina on, aivan TOLKUTTOMAN kuuma, siis niin kuuma ettei yleisölläkään henki kulje, ja vettä kuluu pullokaupalla. Minä en halua enkä aio enää järjestää tilaisuuksia missään pätseissä kuten Kaisaniemi, joten rohkeasti vain esiintymään! Lämmin varmasti on aina, mutta noin kuuma kuin viime lauantaina ei toivottavasti enää koskaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 12:27 pm

Mikä paksuus tulee? 45?

Tosta pelko jutusta en tiiä... on vaan tullut sellanen :/ voi että niitä japanin tankoja ne oli kyl kaameet.
Viimeks kun olin keikalla niin tungin jalat niin täyteen gorillaa että en pystynyt supermiehestä valuttaan keulakuvaan jalkoja vaan piti kädellä ottaa kii ja valuttaa jalat alas XD Että ei toi liikakaan pito hyvä oo.

Paljonko lippuja polevibesiin muuten kaikkiaan lopulta meni?
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 12:37 pm

45 mm tulee olemaan PA-tankojen paksuus, ja korkeus noin 4 m todnäk., mahdollisesti korkeammatkin. Puhun juuri Vertical Leisuren Paulin kanssa asiasta.

PoleVibesiin myytiin lippuja perjantaina ja lauantaina vielä oveltakin tosi hyvin, eli katsojat jättivät homman aivan viime tinkaan. Loppujen lopuksi saatiin huikeat 280 katsojaa, kun vielä perjantaiaamuna lipun ostaneita oli vasta 160 Smile! Tämä opiksi tulevaisuutta varten.
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 12:40 pm

Mulla ei ollut pito-ongelmia yhtään ja onneksi en ennen omaa esitystä kuullut mitään pito-ongelmajuttuja. MightyGrip pelasti!

Lainaus :
PoleVibesiin myytiin lippuja perjantaina ja lauantaina vielä oveltakin tosi hyvin, eli katsojat jättivät homman aivan viime tinkaan.

Mitä mä sanoin! Very Happy Mun avomies osti itselleen kaksi lippua; toisen ennakkoon ja toisen ovelta. Se ennakkoon ostettu roikkuu vieläkin jääkaapin ovessa. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 2:30 pm

Savukoneet vaikuttaa kyllä kans, ja tuttavan kanssa tästä jutelleena erilaiset savunesteet tekee erilaisen pidon. Toisista jää enemmän jäämää kuin toisista ja huomasin esim. että meidän studion tangoille tulee hetkellisesti parempi pito kun on ollu savukone päällä. Ilmeisesti pidemmässä käytössä taas savukoneen jäämää tulisi enemmän ja tekisi liukkaammaksi. En oo tarkemmin testaillu vaan jättäny aika vähälle käytölle yleensä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
vilionkka
intermediate inverter
intermediate inverter
vilionkka


Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 08.03.2009

Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Icon_minitimeTo Maalis 17, 2011 4:05 pm

meikä pysy tangossa kuin liimattu (mut siis just sopivasti eikä liian hyvin), mut yleensä mulla on niin et kun muut ei pysy niin mä pysyn ja toisinpäin Laughing mulla ei oikein oo pitoo jos en oo tarpeeksi lämmitellyt..eli se lämpö oli mulle vaan bonusta. kädet ei hikoo ikinä.
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Icon_minitimeTo Maalis 17, 2011 4:40 pm

Mulle on myös kuumuus vaan hyväksi. Ilman hyviä lämmittelyjä ja kylmällä tangolla en meinaa millään pysyä! Kesähelteillä pito on välillä liiankin hyvä. Mulla ei oo koskaan käynyt niin, että pito katoaisi liiasta hikoilusta/kuumuudesta, päinvastoin iho oikeen takertuu tankoon kuumassa. Kädet mulla kyllä hikoaa, mutta MightyGrip hoitaa sen puolen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Vibes 2011   Pole Vibes 2011 - Sivu 7 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole Vibes 2011
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Similar topics
-
» Pole Art 2011 Savoy-teatterissa 22.10.2011
» Pole Vibes 2012?
» Battle of the Pole 2011
» Pole Art 2011 -workshopit
» Pole Debut 2011 su 27. 11. klo 17

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: