Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Fitpole aloittelijalle?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
maunis03
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 22.10.2010

Fitpole aloittelijalle? Empty
ViestiAihe: Fitpole aloittelijalle?   Fitpole aloittelijalle? Icon_minitimePe Tammi 14, 2011 11:11 pm

Moikka vaan kaikille!

Olen puolen vuoden ajan käynyt ohjatuilla tunneilla ja nyt olisi sitten tarkoitus hankkia tanko myös kotiin. Tunteja forumia/nettiä kahlanneena olen pikkuhiljaa kallistumassa kotimaisen Fitpolen kannalle, onko kenelläkään kokemuksia tästä tangosta, sopisiko se aloittelijalle? Olen ehkä hieman kauhistunut X-polen mahdollisesta liukkaudesta, fitpolessa näyttäisi olevan maalipinta johon olen myös tunneilla tottunut.. Hieman jo sormia syyhyttäisi pistää tilaus vetämään Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Fitpole aloittelijalle? Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole aloittelijalle?   Fitpole aloittelijalle? Icon_minitimeLa Tammi 15, 2011 12:10 am

Se et mikä tanko on paras on niin tottumis/makuasia. Mut xpole antishop fitti kaikki käy niin alottelijoille kun kokeneille mut ite yrittäisin sinuna tutustua mahd moniin eri materiaaleihin ja kokoihin niin sit pärjää hyvin kaikissa tilanteissa oli tanko mikä hyvänsä. Mulle henk koht xpolessa on paras pito mut maalatussa käsien hikoominen et tee niin äkkiliukkaaks.. Toisilla taas on maalatulla parempi pito. Yksilöllisiä juttuja mut ite henk koht ottaisin kotitangon eri matskuu kun koululla missä käy niin oppii useaan materiaaliin..
Takaisin alkuun Siirry alas
maunis03
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 22.10.2010

Fitpole aloittelijalle? Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole aloittelijalle?   Fitpole aloittelijalle? Icon_minitimeSu Tammi 16, 2011 12:34 pm

Kunhan nyt ensin pysyisi minkäänlaisella tangolla, mutta totta, hyväpointti. Ehkä asia vaatii vielä hieman pohdintaaa:)
Takaisin alkuun Siirry alas
diabolicat
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 23.04.2010

Fitpole aloittelijalle? Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole aloittelijalle?   Fitpole aloittelijalle? Icon_minitimePe Heinä 22, 2011 11:15 pm

Mulla vähän sama pulma. Tunneilla olen käsittääkseni kerran kokeillut 45 mm X-Polea, muutoin 50 mm. Eka otin sen kaposen ku aattelin että se sopis mun kätöselle, mut tykkään kyllä tosta paksummasta. Muita tankoja en ole päässy kokeilemaan. FitPolea haluisin kokeilla, mutku en tiiä missä semmosta pääsis testaamaan, jotta tietäis minkälaisen sit tilais.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Fitpole aloittelijalle? Empty
ViestiAihe: Vs: Fitpole aloittelijalle?   Fitpole aloittelijalle? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Fitpole aloittelijalle?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole
» x-pole sport aloittelijalle
» Parhaat DVD:t aloittelijalle?
» Tanko aloittelijalle
» FitPole tarjouksia?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: