Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
helipsu
intermediate inverter
intermediate inverter
helipsu


Viestien lukumäärä : 168
Ikä : 44
Location : Vantaa
Registration date : 17.07.2012

Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole Empty
ViestiAihe: Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole   Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole Icon_minitimeMa Heinä 23, 2012 1:46 pm

Heips!

Haluaisin kanssa nyt vähän kysellä mielipiteitä tällaisesta asiasta, josta en oikein täältä löytänyt varsinaista vastausta.

Meillä täällä tankotanssi tunneilla on käytössä noita yksiosaisia fitpolen tankoja ja haluaisin nyt kysyä, että miten tuo kaksiosainen tanko käytännön harjoittelussa eroaa? Tiedän siis, että se on kahdesta eri osasta valmistettu, mutta tarkoitan, että miten se kaksiosaisuus tuntuu spinneissä/kiipeilyissä jne.? Eli tuntuuko se liitoskohta vai onko tuntuma samanlainen kuin yksiosaisessa tangossa?

kiitos ja kumarrus jo etukäteen heille, jotka vastaavat tähän Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lifebyheli.blogspot.fi/
Retu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Retu


Viestien lukumäärä : 374
Registration date : 15.07.2011

Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole Empty
ViestiAihe: Vs: Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole   Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole Icon_minitimeMa Heinä 23, 2012 2:48 pm

Mä oon vaan kerran kokeillu 2 osaista fitpolea. Muuten tankoillu yks osasella ja täytyy sano että en etes kiinnittäny huomiota siihen liitoskohtaan. Titaanistakin oon kokeillu sellasta missä on saumoja mutta en silläkään huomioinu niitä saumakohtia. Yks osasen saa pari sekunttia nopeammin pystyyn. Ja kaks osasta on helpompi kuskailla tarvittaessa. Muuten en pitäs niitä käytössä toisistaan eroavina.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://retaraven.blogspot.com/
Haloanne
basic inverter
basic inverter
Haloanne


Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 12.12.2011

Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole Empty
ViestiAihe: Vs: Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole   Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole Icon_minitimeMa Heinä 23, 2012 3:17 pm

Mulla on himassa kaksiosainen, ja tunneilla oon käyttänyt yksiosaista. Mäkään en huomaa liitoskohtaa lainkaan, se ei häiritse yhtään. Kaksiosaisen valitsisin itse kyllä ehkä ihan käytännön syistä - sen saa yksiosaista helpommin varastoitua ja kuljetettua.
Takaisin alkuun Siirry alas
helipsu
intermediate inverter
intermediate inverter
helipsu


Viestien lukumäärä : 168
Ikä : 44
Location : Vantaa
Registration date : 17.07.2012

Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole Empty
ViestiAihe: Vs: Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole   Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole Icon_minitimeMa Heinä 23, 2012 6:31 pm

No näin mä vähän aattelinkin, että se olisi, mutta kun itsellä ei ole mahdollisuutta todeta asiaa, niin halusin muiden mielipiteen asiasta Laughing Kun niinhän se sanotaan, että suomalainen ei usko ennen kuin itse näkee ja tässä tapauksessa mä kaipasin muiden silmiä ja ihoa Cool
Kiitos, nyt mulla on yksi asia vähemmän mietittävänä tangoista study
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lifebyheli.blogspot.fi/
Sponsored content





Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole Empty
ViestiAihe: Vs: Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole   Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kaksiosainen fitpole vai yksiosainen fitpole
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Fitpole original (kaksiosainen) mutkalla
» FitPole tarjouksia?
» X-Stage Lite vs Fitpole (Lite?)
» Fitpole Stage
» Fitpole aloittelijalle?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: