Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?

Siirry alas 
+4
Hennu/Henriikka
merqus
Cayanne
nasu
8 posters
KirjoittajaViesti
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 10:38 am

Onko teillä foorumilaisilla minkälaisia kokemuksia muunlaisista hieronta- tms. hoidoista kuin perinteisestä klassisesta hieronnasta ja urheiluhieronnasta?

Mun oma, tosin melko vaatimaton, kokemus on, että tuollainen perushieronta jeesaa kyllä lihasjumeihin, mutta ei välttämättä muuten ihan hirveästi avaa paikkoja. Kävin nimittäin joskus kokeilemassa joogahieronnan nimellä tarjottua hoitoa Helsinki Day Spassa ja hoitajan mukaan kyse oli thaihieronnasta (nimi on vaan sen verran huonossa maineessa, että käyttivät toista nimeä Rolling Eyes ). Tykkäsin siitä tosi paljon ja se nimenomaan tuntui avaavan paikkoja ja lisäävän liikkuvuutta ja sen jälkeen spagutkin humpsahteli vähän aikaa tosi nätisti. Ainoa mikä kirpaisi oli hinta, joka oli luokkaa kolme kertaa perushieronnan hinnan verran. Neutral

Joten: onko teillä kokemusta vastaavista hoidoista tai mistä niitä voisi vähän edullisemmin saada? En taida uskaltaa ihan mihin tahansa thaihierontapaikkaan marssia sisään ilman parempaa tietoa. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Cayanne
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 04.06.2009

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 6:12 pm

Tallinnassa saa edullisemmin kaikkia hoitoja Smile Uudet spa:t on mun kokemuksen mukaan Suomen hoitoloiden tasoisia ja palvelu on ollut hyvää.

Oon melkein aina pettynyt hoitoloiden ja kylpylöiden hierontahoitoihin. Esim. laavakivihieronta ei ollut hierontaa nähnytkään. Olihan se ihanan rentouttavaa ja hoidon paras osuus oli kokovartalokuorinta, mut en mä sitä hieronnaksi kutsuis. Kuumilla kivillä siveltiin ihoa. Pelkästä rentoutumisesta en haluis maksaa sataa euroa, kun samaan tulokseen pääsee saunan lauteilla tai kylvyssä.

Tuota joogahierontaa voisi jopa kokeilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 6:33 pm

Kannattaa katsella esim. citydealin tarjouksia. Siellä on usein kaikenlaisia hieronta/hoitotarjouksia hyvään hintaan. Ite kävin sitä kautta kokeilemassa kuumakivihierontaa ja mulla se avas ainaki jumissa olevat lavat todella hyvin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 9:09 pm

Kiitos vastauksista, Tallinnan tarjontaa voiskin katsastaa, oon jossain kauneushoidoissa siellä joskus ollut ja olin niihin ihan tyytyväinen. Vaikka mulla on kyllä vähän sama käsitys noista spa-hieronnoista kuin sulla Cayanne, että ovat enemmän rentouttavaa sivelyä kuin mitään pidempiaikaisesti tehoavaa.

Niin ja mulla on suoraan sanottuna jäänyt vähän p:n maku noista Citydealin tarjouksista. Neutral Hyvä idea, jota ei oikein osata toteuttaa. Pienet yritykset hukkuvat näihin "Citydeal-asiakkaisiin", joille sitten tehdään liukuhihnalta ja mahdollisimman nopeasti se luvattu hoito. Ei oo kyllä tehnyt mieli mennä uudestaan niihin paikkoihin, joita olen kokeillut. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 10:00 pm

offtopic: iik oon just ens viikol menos citydeal kampaajalle.
Mä taas olin ajatellut että yritykset oikeen skarppaa näissä tarjous"tuotteissaan" ja pyrkis tekeen mahdollisimman hyvän vaikutukset mahdolliseen tulevaan vakiasiakkaaseen..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 10:01 pm

Tuntuu et on monelle tullu vähän yllätyksenä, kuinka paljon sieltä tulee sit asiakkaita. Pitäis yrittäjän itse osata varautua ja laittaa sit vaikka "100 ensimmäiselle" tai vastaava rajoitus. Tai sit jättää tarpeeksi käyttöaikaa että saavat kaikki asiakkaat palveltua hyvin ilman, että tulee liukuhihnalta.

Esim. jollekin itekseen jalkahoitoja tekevälle 250 uutta asiakasta jotka kaikki haluaa ajan heti ensi viikolle voi olla enemmän katastrofi kuin markkinointimenestys.

Meillä on ollu ihan hyvä kokemus citydealin kanssa, pari kertaa on ollu kortteja siellä myynnissä, ja vaikka selkeän piikin huomas käynneissä heti kampanjan jälkeen ja toisaalta korttien vanhenemisen yhteydessä niin piikillä oli kestoa muutama viikko ja sen jälkeen on tasoittunu aika hyvin. Ja monet on jääny koukkuun ja tullu jatkossakin sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 10:21 pm

No sepäs se, on siinä moni yrittäjä helisemässä, kun yhtäkkiä ovista ja ikkunoista pukkaa pari sataa uutta asiakasta, jotka pitäisi hoitaa nopeasti. Sitten joutuu tekemään alihintaan liukuhihnalta ja samalla kaikkoaa vanhatkin asiakkaat, kun aikoja ei saa. Voisin kuvitella, että isot asiakasmäärät on helpompi hoitaa just tankokoulun tapaisessa paikassa, mihin porukkaa saa kerralla enemmän sisään.

Niin ja Hennu ei nyt varmaan mitään syytä paniikkiin oo Very Happy , ei mulla mitään katastrofikokemuksia oo, mutta jos kampaajalle myydään paketti, johon kuuluu väri, leikkaus ja hoitonaamio, oon vähän pettynyt, kun saan päähän pari raitaa ja naamio on joku aika perus hoitsikka, joka pesun yhteydessä laitetaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cayanne
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 04.06.2009

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 11:48 pm

Joo, Tallinnassa kannattaa käydä hoidoissa, jos siellä on muutenkin menossa käymään. Voin suositella ainakin tätä
http://www.herasalongid.ee/fi/salons/onTheShore/spaConferenceHotel/bodyTreatments/
Hinnat on varmaan kalliimmasta päästä, mutta silti edullinen suomalaisille.
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeTi Maalis 01, 2011 6:29 am

No mulla ei mistään citydealin kampaamojutuista oo kokemusta vaan nimenomaan noista hierontahoidoista, ja tykkäsin kovasti Smile Ja jokaisessa diilissä on se käyttöaika ilmotettu etukäteen, joten kannattaa mun mielestä pitäytyä semmosissa tarjouksissa, joissa sen ajan saa varmasti valittua itselleen sopivaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeTi Maalis 01, 2011 9:37 am

Joo, ainakin Tampereella on muutamissa diileissä ollu mainittunakin että jos sopivaa aikaa ei löydy citydeal palauttaa rahat. Toi tuskin on vakiokäytäntö vaan erikseen sovittava asia, mutta silti Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeKe Maalis 02, 2011 3:13 pm

Onko kellään ehdottaa hyväksi koettua urheiluhierojaa tästä Helsingin keskustan alueelta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Hei-mo
basic spinner
basic spinner
Hei-mo


Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 01.08.2012

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeSu Elo 05, 2012 8:37 pm

Itse oon käynyt vain tavan hierojalla, mutta helpottanut kyllä kummasti!

Sinnekkin lähinnä raahauduin kun työkseni teen sen verran raskaita hommia, et selkä ja hartiat ainain jumissa.

Hierojalla käynti onkin nyt ollu säännöllistä ja ilmeisesti useampi kerta siellä kannattaisikin käydä, jos oikeasti jotain apua kaipaa.. Itse kävin kolme ekaa kertaa kerran viikkoon, sen jälkeen parin viikoin välein ja nyt sitten siirtynyt taas vähän pidemmälle aikavälille. Yksi uusista harrastuksistani niin sanotusti ja mieluusti tuon muutaman kympin kerrasta pulittaa, jos sillä saa ittesä pidettyä edes jotenkuten kunnossa.

Muuten kun tää liikunta ja muu kehon kunnossapito ollut vähän retuperällä. Tosin toivonmukaan nyt kun tän tankoilun sai aloitettua, niin oppisi huoltamaan itekkin vähän paremmin (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://rrosaparks.blogspot.com
Cayanne
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 04.06.2009

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeMa Elo 06, 2012 4:53 pm

Kovin vankalta pohjalta en voi suositella, mutta He fysion kaverit tuntuisi hyviltä löydöiltä. Meillä kävi heiltä yksi hieroja töissä, jota suosittelisin suuresti, mutta hän ei enää hiero Helsingissä. Kesällä kävin Kampissa Teemun hierottavana ja menisin toistekin. http://www.hefysio.fi/
Takaisin alkuun Siirry alas
Paprika
intermediate spinner
intermediate spinner
Paprika


Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 37
Registration date : 28.03.2011

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeMa Elo 13, 2012 11:37 am

Onko kenelläkään kokemuksia tampereen hierojakouluista? Edullinen hinta houkuttaisi, mutta saakohan sieltä rahoilleen vastinetta? Myös vinkit hyvistä ja kohtuu edullisista hierojista tampereella otetaan vastaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Hei-mo
basic spinner
basic spinner
Hei-mo


Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 01.08.2012

Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitimeTi Elo 14, 2012 5:52 pm

Paprika kirjoitti:
Onko kenelläkään kokemuksia tampereen hierojakouluista? Edullinen hinta houkuttaisi, mutta saakohan sieltä rahoilleen vastinetta? Myös vinkit hyvistä ja kohtuu edullisista hierojista tampereella otetaan vastaan Smile
Itte en ole nuilla opiskelijoilla käynyt, mutta muutama kaveri on kyl sanonut et on ollut ihan ok useimmiten. Mutta ilmeisesti riippuu hyvin paljon millainen opiskelija on ja kuinka kauan on opiskellut.

Tuo hieroja missä itse käyn ei mielestäni mikään tyyris ole ja on ollut kyllä mukava ja osaava kaveri, Hervannassa sellainen paikka kuin Valkea Lootus (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://rrosaparks.blogspot.com
Sponsored content





Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?   Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kokemuksia erilaisista hieronta- yms. hoidoista?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» osteopatia versus hieronta
» Anti-Shopin tangon kattokiinnike - kokemuksia?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: