Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankotanssi kilpailu!!!

Siirry alas 
+26
Herkkupurkki
Goldie
karti
eika
angela
SilverJo
Mortianna
shadow87
Em Kay
jolla
Hennu/Henriikka
Päivi
Unya
neitinopsa
hemuliini
Marie
Lotta.
Saila
Ewy
Jenni
Ivanka
Elegia
Iina
Nepu
sluippa
pupu10
30 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
pupu10
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 20.04.2011

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeKe Huhti 20, 2011 2:13 pm

Perra-Productions järjestää Nosturin alakerrassa 1.6.11 ke Mimmibileet!!!!

Bileissä olisi tarkoitus järjestää leikkimielinen tankotanssikilpailu, johon voi ilmoittautua sähköpostiosoitteessa: hannahuhtamaki@perra-productions.com. Osallistusmismaksu 5 euroa (maksetaan paikan päällä)ja voittajalle luvassa tuotepalkinto!

Esityksen pituus 1-5 min. Oma esitysmusiikki mukaan! 15 ensimmäistä ilmoittautunutta ehtii mukaan! Kilpailu on K-18. Ilmoittaudu siis pian, koska luvassa on HUIMAT BILEET, jossa esiintyy The Sideshow’s Showgirl, Suomen ainoa nais-miekannielijä Lucky ja luvassa on myös naispunkkia ja räppiä!

Tuomareiksi innostuvat opettajat voivat ilmoittautua osoitteeseen: hannahuhtamaki@perra-productions.com


Nähdään siis Nosturissa!Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeKe Huhti 20, 2011 2:58 pm

Minkälainen tanko siellä on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Nepu
Superman
Superman
Nepu


Viestien lukumäärä : 545
Ikä : 33
Location : etelä-suomi
Registration date : 21.02.2011

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeKe Huhti 20, 2011 9:52 pm


Pääseekö tonne ihan vaan yleisöksikin?
Takaisin alkuun Siirry alas
pupu10
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 20.04.2011

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Mimmibileet!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeTo Huhti 21, 2011 1:04 pm

Mimmibileet Nosturin alakerrassa!!!1.6.11 ke!!!

Tankotanssi skaba 20.30 alkaen (VIELÄ MAHTUU MUKAAN!), ilmoittautumiset hannahuhtamaki@perra-productions.com

Hysteria jyräyttää punkkia

Lucky Hell

MC Venakko ja Kielipeli räppää

DJ Launis

osallistumismaksu kilpailuun 5 euroa, voittajalle tuotepalkinto

Yleisölle liput 6 euroa + 2 euroa narikka

www.facebook.com/#!/event.php?eid=167812396608888
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeTo Huhti 21, 2011 1:26 pm

Tervetuloa palstalle mukaan! Otathan kuitenkin huomioon, että tämä palsta on osallistumista, ei mainostamista varten. Samaa tapahtumaa käsitellään jo aiemmassa keskustelussa. Siirrän tämän aloituksen jo aiemmin aloittamaasi keskusteluun.

Parhaan maineen tapahtumallesi saat varmasti vastaamalla kiinnostuneille.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimePe Huhti 22, 2011 6:30 pm

Mulle vastattiin yksityisviestillä, että tangosta ei ole vielä mitään tietoa.

Facebookin mukaan kyseessä on tajunnanräjäyttävä tankotanssikilpailu. Very Happy
Nooh, ehkä tässä haetaan ketkutustaitoja ennemminkin. Tuskin kukaan alkaa tekemään suurella vaivalla mitään koreota, jos ei ole edes tankoa vielä hankittu.

Edit: Mulle olikin tullut vielä toinen yksäri tankotiedusteluun: "Todennäköisesti pystytanko." lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimePe Huhti 22, 2011 6:42 pm

No sehän on hyvä tietää ettei oo vaikka vaakarekki tai rakennustelineen pala Very Happy Oikeesti, ei pitäis olla iso vaiva kysyä konsultaatiota joltain koululta jossa tiedettäiskin asiasta jotain...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimePe Huhti 22, 2011 6:44 pm

Pystytanko.. Very Happy Anteeksi, mutta nyt on pakko nauraa! lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeLa Huhti 23, 2011 9:28 am

sluippa kirjoitti:
Mulle olikin tullut vielä toinen yksäri tankotiedusteluun: "Todennäköisesti pystytanko." lol!

Hahahaha, aivan mahtavaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenni
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni


Viestien lukumäärä : 130
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 27.03.2009

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeLa Huhti 23, 2011 9:51 am

Reps Very Happy

Pitäisköhän tehdä osallistujille palvelus ja kertoa että ainakin aikaisemmin nosturi alakertaan on saanut x-polen pystyyn ja että kulman takaa RTP:ltä saa varmasti sellasen vuokralle. Vaikka ihan tosin mielelläni näkisin tankotanssia esim. vaakatangolla...
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeLa Huhti 23, 2011 10:20 am

Jenni kirjoitti:
Pitäisköhän tehdä osallistujille palvelus ja kertoa että ainakin aikaisemmin nosturi alakertaan on saanut x-polen pystyyn ja että kulman takaa RTP:ltä saa varmasti sellasen vuokralle.

Word.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
pupu10
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 20.04.2011

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeLa Huhti 23, 2011 2:50 pm

Juu kenenkään ei tarvitse rakennustelineillä roikkua, meillä on nyt vähän vaikeuksia saada tietoa vuokraamastamme tangosta, koulun kiireiden vuoksi...mutta ehkä he piakkoin pystyvät antamaan tarkempaa tietoa...Smile

Kevät Terkuin!
Hanna Huhtamäki
Perra-Productions Oy
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeLa Huhti 23, 2011 3:01 pm

Pupun varmaan kannattaisi kirjoittaa tänne eikä mulle yksityisviesteillä, niin muutkin saisivat samalla tietää.

Paikan päälle on tulossa Pole4fitiltä stage, eli jauhemaalattu tanko.
Takaisin alkuun Siirry alas
pupu10
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 20.04.2011

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Mimmibileet   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeLa Huhti 23, 2011 3:39 pm

Hei, vielä lisäys edelliseen. Kilpailun tarkoituksena on myös tehdä lajia tutuksi suurelle yleisölle, jotta ihmiset ymmärtäisivät, ettei kyse ole strippauksesta tai ketkuttelusta..paikalle olemme pyytänet mahdollisesti tulevan sponsorimme, jotta saisimme tehtyä myöhemmin ison shown näillä näkymin johonkin Helsingin isoon teatteriin, esim. Aleksanterin teatteriin. Mahdolliset rahoittajat tulevat siis katsomaan millaisesta lajista on todellisuudessa kysymys. Isoon esitykseen olisi tarkoitus yhdistää myös nykytanssia ja rengasstrapetsia. Itse olen YLELLÄ ohjaajana, joten tulen itse tuottamaan ja ohjaamaan mahdollisen tulevan ison esityksen (oman yhtiöini) kautta, jos rahoitus järjestyy. Kilpailussa katson myös tulevaa castingia kun mahdollisen roolituksen aika tulee.

Hanna Huhtamäki
Perra-Productions Oy
Takaisin alkuun Siirry alas
pupu10
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 20.04.2011

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 11:37 am

VIELÄ MAHTUU MUKAAN!SEKÄ KILPAILJOITA ETTÄ TUOMAREITA!!!SmileSmile:)ilmoittautumiset hannahuhtamaki@perra-productions.com

TULE MUKAAN!!Smile)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 1:45 pm

Noh, mikäs ihmisiä vaivaa? Kerrankin tilaisuus esiintyä ilman mitään paineita mihinkään suuntaan, kun yleisö on varmaan lähes kokonaan lajia tuntematonta Very Happy Mä ainakin oon menossa joko koreografialla tai freestylella! flower
Takaisin alkuun Siirry alas
pupu10
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 20.04.2011

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 2:04 pm

Ewy kirjoitti:
Noh, mikäs ihmisiä vaivaa? Kerrankin tilaisuus esiintyä ilman mitään paineita mihinkään suuntaan, kun yleisö on varmaan lähes kokonaan lajia tuntematonta Very Happy Mä ainakin oon menossa joko koreografialla tai freestylella! flower

JUURI OIKEA ASENNE!!HIENO JTTU!!
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 3:34 pm

Ewy, siellä nähdään sitten!

Mä ajattelin, että vedän rennosti vaan freestylellä, mutta nyt kun keksin hyvän musiikin, niin kai tuohon joku koreo on pakko tehdä. Sain hyvän inspiraation. Pitäs vaan päästä kokeilee miten ideat toimii käytännössä.

Pupu, mihin perustuu tuo 15 kilpailijan määrä? Kun noissa bileissähän on aika paljon kaikkea muutakin ohjelmaa. Jos kaikki 15 kilpailijaa tekee 5 minuuttia, niin pelkästään tankoiluun menee aikaa 1h 15 min eli käytännössä kisa kestäisi lähes kaksi tuntia. En tiedä kuinka paljon on nyt ilmoittautunut, mutta mun mielestä hyvän kisan saa aikaan jo jollain 5-10 osallistujallakin. Kun kerta on kyse tällaisesta oheisjutusta ja leikkimielisestä kisasta. Mut ihan kuinka vaan, oot varmaan nämä kyllä miettinytkin jo. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 3:35 pm

Ewy kirjoitti:
Noh, mikäs ihmisiä vaivaa? Kerrankin tilaisuus esiintyä ilman mitään paineita mihinkään suuntaan, kun yleisö on varmaan lähes kokonaan lajia tuntematonta Very Happy Mä ainakin oon menossa joko koreografialla tai freestylella! flower

ei taidot riitä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 3:36 pm

Saila, ei tässä ollut mitään taitovaatimuksia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 3:51 pm

Vitsi, että mäkin haluisin! Mulla on ihan selkee visio biisistä ja noin minuutin koreopätkästä, mutta ku oon niin huono ja paksu Laughing Noh, ehkä ens elämässä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 3:59 pm

Mulla ois kans ihan hirvee hinku taas tankoilla ja esiintyä! Tää on niin tyhmä välivaihe kun maha ei ole vielä hirmuinen muttei tangolla voi todellakaan enää esiintyä! Vuosi on pitkä aika ootella.. Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 5:04 pm

Mulla taitaa tää paksuus olla vähän pysyvämpää laatua. Tai ei olis, mutta en nyt jaksa tehdä sille mitään Laughing Pitää kyllä päästä ainakin katsomaan näitä esityksiä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 5:23 pm

Voi vitsi teidän kanssa! Se on USKOMATTOMAN hieno tunne esiintyä yleisölle, joka ei ole koskaan ennen mitään vastaavaa nähnyt. Ne ovat ihan fiiliksissä jo palomiespyörähdyksestä! Ja nyt kun on kyse leikkimielisestä kisasta, tankotanssipiirien ulkopuolella, voi ihan rauhassa olla miettimättä tekniikkaa tai koreografiaa tai esitystä ihan loppuun asti. Sinne vaan lavalle ja fiilistelemään ja tekemään sen, mikä hyvältä tuntuu! Vielä jos yleisö on pääasiassa naisia, niin säästytään niiltä humalaisten keski-ikäisten äijien kommenteiltakin Laughing Tällaisia tilaisuuksia on aika harvoin tarjolla, kun esiintymisiin pyydetään yleensä niitä superhyviä tai showryhmiä tms. Nyt voi ihan itse päättää meneekö, kun ei ole mitään vaatimuksia kisaajista!

Mahtavaa, Anna, että nähdään siellä!! I love you Mä just mietin, että toivottavasti tulee tuttuja, ettei mun tarvi yksin siellä värjötellä Very Happy

Edit. Marie saa anteeksi, kun haluaisit muttet voi I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 6:49 pm

Mä en vaan kestä kun tän topicin nimi on tankotanssi kilpailu.
Se on yhdyssana. Ihan koko sana.
cyclops
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankotanssi kilpailu!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankotanssi kilpailu!!!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 5Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Pole Debut III
» Tankotanssi Kemiin!
» Tankotanssi ja ihonhoito

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: