Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankotanssi kilpailu!!!

Siirry alas 
+26
Herkkupurkki
Goldie
karti
eika
angela
SilverJo
Mortianna
shadow87
Em Kay
jolla
Hennu/Henriikka
Päivi
Unya
neitinopsa
hemuliini
Marie
Lotta.
Saila
Ewy
Jenni
Ivanka
Elegia
Iina
Nepu
sluippa
pupu10
30 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 1:43 pm

onko joku tulossa yleisöön? aattelin vaan, kun yks kaveri ja ehkä mies tulossa, mutta vaan ehkä. olis kiva saada videolle oma esitys.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 3:00 pm

Mäkin haluaisin videolle oman esitykseni, jos nyt uskaltaudun paikalle...... Voidaan varmaan sopia jotenkin päikseen kuvaamiset?Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 4:57 pm

No kyllä Ewy uskaltaudut paikalle! Mullakin oli aamulla kyl sellanen olo että voiku hajois joku paikka et pääsisin liukenee kisasta.. Wink mulla ei oo siis vieläkään selkeetä suunnitelmaa mitä oon tekemässä. Äh.. Laughing

mut mennään pitää hauskaa ja tapaa uusia tankoiluihmisiä, se on ainaki kivaa mun mielestä! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 7:12 pm

Hei muuten, mä kuulin tänään että kattokorkeus nosturissa on ilmeisesti jotain 2,5 m. Mitä mun saamista infoviesteistä kattelin niin viimeinen tieto mulla oli tangon korkeudesta se 2,85 m, mutta tulee olemaan siis matalampi! Ajattelin varmuuden vuoksi nyt infota muitakin, jos mun lisäksi jollain muullakin oli mennyt tää tieto ohi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 8:03 pm

jolla kirjoitti:
mut mennään pitää hauskaa ja tapaa uusia tankoiluihmisiä, se on ainaki kivaa mun mielestä! I love you

Samaa mieltä. Todellakin tulossa, vaikka käsi onkin päättänyt tehdä tämän homman toooosi hankalaksi Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 8:22 pm

No kun mulla ei ole ollut pienintäkään innostusta laittaa tikkua ristiin koko esityksen eteen. Mutta kyllä mä nyt tänään vähän innostuin ja jopa kirjoittelin komboja ylös Laughing Josko tää siis tästä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 8:24 pm

no mut hei tää oli muutenki leikkimielinen juttu, ni ei oteta ressii Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 8:25 pm

Mulla oli oiken stressitön tilanne ennen kuin luin teidän muiden hullusta treenaamisesta ja koreografioista ja kaikesta! Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 9:51 pm

^Sulla taitaa olla vähän eri lähtökohdat, kun oot "pikkasen" kokeneempi esiintyjä kun ymmärtääkseni muut Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Nepu
Superman
Superman
Nepu


Viestien lukumäärä : 545
Ikä : 33
Location : etelä-suomi
Registration date : 21.02.2011

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 10:50 pm


Jos vaan millään pystyn repeämään tonne niin voin kuvailla, mutta saapa nähdä Smile Toivottavasti ainakin joku saa hyviä videoita! Nyt alkaa itseäkin vähän harmittaa kun on tämmönen jänishousu. Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Unya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Unya


Viestien lukumäärä : 372
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 09.03.2011

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 31, 2011 8:11 am

Mun oli pakko kehittää joku koreo sinne, koska kuitenkin ekaa kertaa esiinnyn ( affraid ) että jos vetäisin freestylenä niin seisoisin aina yhden pyörähdyksen tai liikkeen jälkeen siinä tangon vierellä tämän näköisenä scratch Suspect Embarassed Ei kovin vakuuttavaa siis Very Happy

Mulla on TOSI simppeli koreo, jotta varmasti selviän siitä läpi. Että tuo "tajunnan räjäyttävä tankotanssikilpailu" ei ainakaan mun kohdalle oikein sovi Wink

Mutta hauskaahan sinne mennään pitämään - meni esitys sitten miten meni! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 31, 2011 8:22 am

Unya kirjoitti:
jos vetäisin freestylenä niin seisoisin aina yhden pyörähdyksen tai liikkeen jälkeen siinä tangon vierellä tämän näköisenä scratch Suspect Embarassed

reps Laughing

joo munkaan kohdalla ei ole luvassa mitään tajunnan räjäyttävää. kunhan nyt jonkun koren sais kasaan. vieläkään ei oo järkevää kasassa Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 31, 2011 9:21 am

Hehee, se on siis hyvin mahdollista, että mä seison huomenna ton näköisenä sen tangon kanssa Laughing No ei, kyllä sen verran on tullut freestylattua että jos nyt jotain kuitenkin keksis eikä ihan täysin jäätyis. Ja ainahan sieltä lavalta voi poistua, jos siltä tuntuu... Tämä siis itselleni flower

Mun kohdalla on ainakin luvassa jotain kirjaimellisesti ennennäkemätöntä, kun en itsekään tiedä, mitä tuun tekemään Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
neitinopsa
intermediate inverter
intermediate inverter
neitinopsa


Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 35
Location : Vantaa
Registration date : 13.09.2010

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 31, 2011 9:26 am

Ei sit mitään pihtailua vaan kaikki videot tänne, et päästään kaikki nauttimaan niistä esityksistä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 31, 2011 6:25 pm

Niinpä! Kylmästi tänne vaan! =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 31, 2011 8:04 pm

riippuu vähän mist roikkuu Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 31, 2011 10:04 pm

Miten muuten tapahtuma oli onnistunut? Oliko paikkana hyvä, ja oliko tanko mitä luvattiin? Vai oliko niin kivaa, ettei muulla ollut väliä? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 31, 2011 10:21 pm

Tais olla huomenna vasta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 31, 2011 10:27 pm

Ahaa, eli sit kyselen vasta paremmin.. Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTo Kesä 02, 2011 9:36 am

Muistiko muuten kukaan ottaa niitä esiintymislevyjä takaisin itselleen? Meinaan mulla unohtu ja se oli vielä kirjaston levy. Jos joudun lähtee sitä jostain hakemaan, niin voin napata mukaan muitakin levyjä jos jollain unohtui. Smile

Mun mielestä tapahtuma tankotanssikilpailun osalta oli ihan onnistunut. Tanko oli hyvä, vaikka yksi kulma oli sen verran lähellä, että sitä piti varoa spinneissä. Kisa meni vauhdikkaasti eteenpäin kun ei ollut sen kummempaa tuomarointia ja yhden lyhyehkön tangonkaan putsaamiseen ei kauan mennyt.

Palkintojen jakoa odotellessa meinasi kyllä jo humaltua. =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTo Kesä 02, 2011 9:41 am

juu me ainakin ewyn kanssa siepattiin sielt omamme talteen Smile
mä en muista ekoist esityksist kauheesti ja oman esityksen jälkeen olin nii ilonen ja samaan aikaan "shokissa" et en tie.. .D
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTo Kesä 02, 2011 9:51 am

Samaa mieltä kuin Sluippa. Yllätyin positiivisesti tangosta, siitä esiintymistilasta ja kisan sujuvuudesta. Se lämmittelytila olis voinu olla parempikin, mutta ajoi tuokin asiansa. Samoin tangon putsaaminen olis voinut olla vähän tarkempaa. Muuten ei tankokisan osalta ollut valittamista Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTo Kesä 02, 2011 10:11 am

Myös samaa mieltä Sluipan ja Lotan kanssa. Ihan hyvä kisatapahtuma oli. Mä ite jännitin kyl aika paljon sen tangon kestämisen kanssa, kun tila olikin yllättäen paljon korkeempi mitä oli sanottu Neutral mutta onneksi ei tullu alas, eikä toivottavasti kiertyny kauheen banaanikskaan..

Mäkin unohdin Sluippa levyni sinne. Mut toisaalta sillä ei oo niin väliä, ei oo kirjaston levy, eikä muukaan lainattu ja siinä on vaan se yks biisi. Mut tietenkin jos ootte noutamassa omianne niin saahan sen munki napata mukaan Smile

Ja pitää nyt viel hehkuttaa että olit kyllä Sluippa ihan huippuhyvä!! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTo Kesä 02, 2011 1:13 pm

jahas mä oon nyt ensimmäinen joka mokailusta ja pahasta jäätymisestä huolimatta uppaan videon Very Happy
oma kommenttini tähän kaikkeen "my first performance ever. yep, did a mistake, but hey show must go on like queen sings. and so what, even lady gaga falls down at the stage. just have to deal with it and keep on rockin'! Smile"

Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitimeTo Kesä 02, 2011 2:48 pm

Hyvä Saila! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi kilpailu!!!   Tankotanssi kilpailu!!! - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankotanssi kilpailu!!!
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Pole Debut III
» Tankotanssi kilpailuja???
» TANKOTANSSI OULUUN :D
» Tankotanssi paitoja

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: