Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 I <3 Pole - shortseja?

Siirry alas 
+3
Ewy
LaraK
Mustaberry
7 posters
KirjoittajaViesti
Mustaberry
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 28.09.2011

I <3 Pole - shortseja? Empty
ViestiAihe: I <3 Pole - shortseja?   I <3 Pole - shortseja? Icon_minitimePe Syys 30, 2011 9:18 am

Oon parilla ihmisellä nähnyt sellasia mustia lyhyitä shortseja jossa lukee takana "I <3 Pole" valkoisilla kirjaimilla ja pinkillä sydämellä.

Sattuisko kukaan tietämään mistä moisia saisi?


Kiitos c:
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

I <3 Pole - shortseja? Empty
ViestiAihe: Vs: I <3 Pole - shortseja?   I <3 Pole - shortseja? Icon_minitimePe Syys 30, 2011 12:03 pm

Mun pökät on saatu Battle of the Polen lahjakassista ja varmaan on niiden muidenkin henkilöiden, jotka kyseiseen kisaan on osallistuneet... Mutta saiskohan niitä jostain sieltä (siis dancing queenin kautta)... pikaisen googlauksen jälkeen en kyllä löytänyt... Neutral

mutta löysin tällaisen tankotanssijoille suunnatun kaupan:

http://www.thepoledancingshop.com/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Mustaberry
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 28.09.2011

I <3 Pole - shortseja? Empty
ViestiAihe: Vs: I <3 Pole - shortseja?   I <3 Pole - shortseja? Icon_minitimePe Syys 30, 2011 9:51 pm

Aah, harmi, ne on niin söpöt. Mut nyt on vieläki enemmän syitä tulla paremmaksi ja mennä kisaamaan et pääsis voittamaan hienoja shortseja :'D no ei ehk ihan, mut joo...

Kiitos linkistä! :3 Tuli jo heti tilattua pari ku on niin hienon värisiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

I <3 Pole - shortseja? Empty
ViestiAihe: Vs: I <3 Pole - shortseja?   I <3 Pole - shortseja? Icon_minitimePe Syys 30, 2011 10:03 pm

Mä oon ihan rakastunut niihin I ♥ pole-kasseihin, jotka saatiin I love you I love you I love you Varmaan yks mun lempiesineistä ikinä.
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

I <3 Pole - shortseja? Empty
ViestiAihe: Vs: I <3 Pole - shortseja?   I <3 Pole - shortseja? Icon_minitimeTi Loka 04, 2011 7:45 am

Mä ostin itselleni Tukholmasta nuo pöksyt. Mä voisin kyllä myydä ne eteenpäin kun ovat vähän turhan pienet ja ei ole tullut käytettyä kuin muutaman kerran. Niissä on ihan älyttömän pieni mitoitus ja vaikka taisin ottaa L-koon, niin ne on mulle takaa vähän liian pikkuruiset (=pakarat näkyy liikaa). Normaalisti olen ostanut S- tai M-koon sortseja.

Taisin maksaa niistä joku 15 euroa, voin myydä 5 eurolla. Laita Mustaberry yksäriä, jos olet pienempikokoisempi kuin mä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
minnamaria
intermediate spinner
intermediate spinner
minnamaria


Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 34
Location : Lahti
Registration date : 03.01.2010

I <3 Pole - shortseja? Empty
ViestiAihe: Vs: I <3 Pole - shortseja?   I <3 Pole - shortseja? Icon_minitimeLa Tammi 28, 2012 1:30 pm

Mustaberry, onks hyvälaatusia ne poledancingshopin pöksyt? Kauan kesti toimittaa? Aattelin laittaa tilaukseen, jos äiti lainaa visaa Very Happy Electronillahan ei ilmeisesti pysty maksaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

I <3 Pole - shortseja? Empty
ViestiAihe: Vs: I <3 Pole - shortseja?   I <3 Pole - shortseja? Icon_minitimeLa Tammi 28, 2012 5:45 pm

Kyllä monilla Electroneilla pystyy maksamaan noita Visa-ostoksia. Sampon kortit ainaki toimii, on testattu useampaan otteeseen. Jostain muistan kuulleeni/lukeneeni, että Nordealla se ominaisuus pitäisi jotenki aktivoida erikseen, mutta en pysty siitä sanomaan sen enempää kun ei ole Nordean electronia ollu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

I <3 Pole - shortseja? Empty
ViestiAihe: Vs: I <3 Pole - shortseja?   I <3 Pole - shortseja? Icon_minitimeSu Tammi 29, 2012 10:25 am

joo nordean kortissa täytyy sieltä verkkopankista käydä "aktivoimassa" nettimaksaminen
Takaisin alkuun Siirry alas
minnamaria
intermediate spinner
intermediate spinner
minnamaria


Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 34
Location : Lahti
Registration date : 03.01.2010

I <3 Pole - shortseja? Empty
ViestiAihe: Vs: I <3 Pole - shortseja?   I <3 Pole - shortseja? Icon_minitimeKe Helmi 01, 2012 11:50 am

Saila kirjoitti:
joo nordean kortissa täytyy sieltä verkkopankista käydä "aktivoimassa" nettimaksaminen

Aijjaa, emmä ees tienny! No sit pystyn itekki makselee Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





I <3 Pole - shortseja? Empty
ViestiAihe: Vs: I <3 Pole - shortseja?   I <3 Pole - shortseja? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
I <3 Pole - shortseja?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4
» Pole Dancing Syllabus /Pole Dancing Advancement and Accredit
» Rock the pole vs. pole 4 fit
» The Art of Pole- DVD:t
» R pole

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: