Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Rock the pole vs. pole 4 fit

Siirry alas 
+43
katwalk
LaraK
Jenni
angela
Arietta
annnika
npeltoni
-R-
Päivi
Herkkupurkki
nipsu27
Jenni H
vilionkka
Jassi
Miia
nasu
merri
Farang
nekuliini
Goldie
Ewy
Assi
noora
tankomau
Johanna
tiko
Mortianna
Pancake
Cayanne
Lotta.
FemmeFatale
wilmiina
Tsudy
Sanni
karti
Sonja
tasuni
hemuliini
sluippa
siru
hansi
Iina
|tara|
47 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
|tara|
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 25.05.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeTi Toukokuu 25, 2010 3:44 pm

Elikkä molemmista haluaisin ruusuja ja risuja! Question
Takaisin alkuun Siirry alas
|tara|
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 25.05.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeTi Toukokuu 25, 2010 3:47 pm

Anteeksi, tämä piti laittaa osioon harrastuspaikat, mutta meni nyt näin! Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeTi Toukokuu 25, 2010 4:56 pm

Nostitpa sitten kissan pöydälle... Molemmissa on puolensa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeTi Toukokuu 25, 2010 6:44 pm

hahaa kukaan ei uskalla varmaan vastata=D

minäpä sanon mielipiteeni kummastakin. kävin puoli vuotta rtpllä ja nyt oon fitin jäsen.

Rock the pole
+mielettönän laadukasta tanssinopetusta (olhan tanssitunnit).
+pyörivät xpolet.
+opettajina tän hetken parhaat suomalaiset tankoilijat (jos se nyt jotain kiinnostaa)
- kalliimpi
- aika pitkä kävelymatka
- tunteja peruttiin aika usein ja viimetingassa (viime syksynä kävin siellä)

Fit:
+ korkeet tangot (aluks vihasin sitä pintaa mut nyt tykkään)
+ erilaisia tankoja (2 x 42 mm (pinkit!), 1 x kiinalainen tolppa, loput kai 45 mm
+ monipuolisia akrotunteja (me likey!)
+ halpa jäsenyys (ainakin sillon kun oli tarjouksessa)
+ muutenkin monipuolisuutta tunneissa
- mun mielestä se sali ei oo hirveen esteettinen ("iso halli")
- tanssipuoli ei oo yhtä vahvasti esillä (mun subjektiivinen mielipide)
Takaisin alkuun Siirry alas
siru
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 42
Registration date : 26.10.2008

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 7:39 am

En osaa enkä oikeastaan haluakaan vertailla näitä kouluja. Ei ole kokemusta kuin toisesta ja loput on kuulopuheita..

Haluaisin kuitenkin peräänkuuluttaa koulujen välistä yhteistyötä. Mun mielestä olis paljon hienompaa, että koulut voisivat tehdä avoimesti yhteistyötä kuin tämä nykyinen tilanne. Uskon, että molemmat koulut hyötyisivät siitä vaikka ovatkin kilpailevia yrityksiä. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 9:57 am

Mun mielestä tärkein asia on osaavat, mukavat ja hyvät opettajat, joita löytyy molemmista kouluista.

Se on mielipidekysymys, tykkääkö x-poleista vai Pole4fitin tangoista vai molemmista. Kumpiinkin kyllä varmasti tottuu. RockThePolella tehdään enemmän myös spinnillä, mutta Fitilläkin on nykyään spinnitankoja. Fitillä on se etu, että korkeus ja sivusuunnassa on tilaa! Ja tunteja ei peruta, vaikka olisi vain yksi osallistuja.

Olen käynyt paljon molemmissa kouluissa ja kuulopuheita ei kannata uskoa, jos jompaakumpaa koulua joku haukkuu. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 10:00 am

joo mäkään en halua millään tavalla lietsoa yhtään mitään
mulla nyt kuitenkin on puolen vuoden kokemus kummastakin koulusta oppilaana ja maksavana asiakkaana mullla mielestäni on oikeus tuoda koulujen erot esiin, kuten uusilla asiakkailla on oikeus kuulla koulujen välisistä eroista ennen kun aloittaa kalliin harrastuksen. jos toi mun lista auttoi jotakuta tekemään päätöksensä, olen iloinen=)
lopuks voin vielä sanoa että tykkäsin kummastakin koulusta paljon ja kaikista mieluiten ehkä kävisin molemmissa samaan aikaan.. Very Happy

selvennyksenä vielä = "suomen parhaat tankotanssijat opeina" ei tarkottanut että opetuksen laatu ois jotenkin fittiä parempaa. Mutta voihan olla että joku uusi tankoilijanalku on ihaillut just vaikka miian, lauran tai oonan esityksiä youtubesta ja haluaa ehdottomasti heidän tunneilleen.. u never know Very Happy Very Happy Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 10:29 am

Mä en ole käynyt Pole4Fitillä kuin yhessä workshopissa, joten en pysty siitä oikeen mitään sanomaan, mutta ihan mukavalta paikalta sekin vaikutti.

Rock the Polella olen pääosin käynyt, ja siitä voisin listata vähän plussia ja miinuksia:
+ Todella taitavat&mukavat opet, osa jopa vähän niinkuin julkkiksia tankoilupiireissä! Very Happy
+ X-polet, joten pääsee välillä treenaamaan spinnaavalla tangolla
+ Tanssilliset tunnit, jotka tosin ovat vähentyneet lähiaikoina vähäisten osallistujamäärien takia No
+ Kaksi salia, joten enemmän tunteja
- Sotkuista, etenkin veskit
- Pikkusali on todella pieni
- Voisi olla pikkasen korkeammat katot
- ei lukkoja pukkarin kaapeissa
- tunteja perutaan joskus viime tipassa

Tommosia tuli nyt mieleen. Tosiaan olen samaa mieltä sinin kanssa, että kyllä maksava asiakas saa mielipiteensä sanoa, ja voihan näistä mielipiteistä tanssistudion väki ottaa vaarin ja korjata asian. Wink Pääosin itse olen kuitenkin ollut tyytyväinen RTP:n asiakas, joten sitä voin suositella omasta puolestani! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 11:05 am

Ei täällä varmasti kukaan ketään hauku, vaan tarkoituksena lienee tarjota asiallista vertailua Smile. Musta on hienoa että on kaksi koulua Helsingissä joilla on vähän eri painotukset, niin kaikki pääsee sellaisille tunneille, mistä tykkää. Pieni korjaus vain: Oona ei ole RTP:n vakiopettaja vaan opetti siellä nyt keväällä kun hänen oma koulunsa oli remontissa. Oona opettaa siis Kampissa koulussa nimeltä Gymi, ja siellä hän vetää ainakin Powerpole-tunteja tällä hetkellä mun tietojen mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
|tara|
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 25.05.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 1:20 pm

Siksi kyselinkin muiden mielipiteitä kun olen uusi kaupungissa ja uusi tankoilussa. Ja molemmissa paikoissa riittää varmasti asiakkaita ja kaikilla on omat mielipiteensä! Wink Edelleen olen huuli pyöreänä enkä tiedä kumpaan menen Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 1:24 pm

Minä ainakin menisin molempiin! Aina kun käyn ulkomailla, menen paikalliseen kouluun jos vain mahdollista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 1:28 pm

tasuni kirjoitti:
Minä ainakin menisin molempiin!

Samoin. Kannattaa varmaan käydä molemmissa vieläpä muutaman opettajan tunneilla, jotta löytää itselleen sen mieluisan.
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 2:34 pm

Minäkin suosittelen ostamaan kumpaankin kouluun ensiksi vaikka 10 kerran sarjakortin. Myöhemmin voit sitten päättää, haluatko ostaa kausikortin jompaan kumpaan kouluun. Kumpikaan koulu ei ole huono vaihtoehto, mutta kokeilemalla saatat löytää sinulle mieluisemman. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
|tara|
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 25.05.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 5:22 pm

Mutta kun 10 kerran kortti maksaa n. 120-140e ja molempiin kun ostaa tulee siitä lähemmäs 300e ja minulla kotiäitinä ei ole varaa heti heittää sellaista summaa pöytään Sad Mutta onneksi toinen paikoista antoi yhden ilmaisen kerran, mahtavaa! Kotiäideille ei muuten taida olla alennuksia, vaikka saisi kyllä olla niinkun opiskelijoillekkin on?
Takaisin alkuun Siirry alas
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 6:54 pm

^ Hmmm.. mites |tara| todistat olevasi kotiäiti? Kotiäitikortti?

Mun tuttavapiirissä on muutamia äitejä, jotka ei halua mennä töihin(okei jokaisen oma valinta) kun lapset on pieniä, MUTTA musta on turha sitten valittaa jos jokin on kallista ja ei ole rahaa.

Anteeksi jos tämä viesti loukkaa jotakuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
|tara|
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 25.05.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 8:41 pm

Voisin sen kyllä todistaa. Ja oma työssä käynti ei ole todellakaan halusta kiinni, lapseni täytti juuri 8kk joten edes äitiyslomani ei ole loppunut, ja muutimme vasta helsinkiin jonka vuoksi en ole edes voinut hakea vielä mahdollista hoitopaikkaa, kaikki äidit eivät ole kuten sinun ystäväsi.

..Niin ja en tiedä onko itselläsi lapsia, mutta ymmärrän äitejä jotka eivät halua mennä töihin, koska lapsen kasvatus ja kaiken oppimisen näkeminen vierestä on todellakin tärkeää jokaiselle äidille! Mielelläni itsekkin olisin lapseni kanssa 3vuotta kotona, jos vain siihen mahdollisuus annettaisiin. Hyvähän niiden on sanoa joilla ei ole omaa kokemusta omista lapsista. (tarkoitan yleisesti) Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
|tara|
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 25.05.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 9:07 pm

Ja enhän mä ole valittanut etten voi tankotanssia harrastaa, sanoinpa vain etten viittisi kahteen paikkaan maksaa kun voin kysyä muiden mielipiteitä paikoista ja sen perusteella valita toisen. Tankotanssi maksaa siinä missä muutkin harrastukset, en mä ostaisi korttia kahteen eri kuntosaliinkaan. Ja kotiäidit saa aika monessa asiassa alennuksia, niin ihmettelin miksi ei harrastuksissa. sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 9:09 pm

Niin, eipä saa alennusta kotiäidit, muttei sen kummemmin kai myöskään eläkeläiset, työttömät, varusmiehet, tai syystä/toisesta pienipalkkaiset (krhm!), ainakaan tankotanssitunneista Very Happy vaikka jokainen em. ryhmistä omalla tavallaan ansaitsisi sen alennuksen hekin, ihan yhtälailla. Mutta ei tietenkään kaikille voi alennusta antaa! Hei kotiäidit sentään matkustaa bussissa ja junassa ilmatteeks! Very Happy

Kyllähän se harmittaa, jos rahat ei riitä siihen mihin haluaisi. Mutta sitten pitää tehdä asialle jotain tai sietää tilannetta jos se on oma valinta. Itekki ollu kotiäitinä siihen saakka kunnes mukelo täytti 3v, pienellä rahalla mentiin ja kaikki ylimääräinen piti karsia pois. Se oli kuitenkin ihan miun oma valinta, ja miulle sillä hetkellä tärkeämpää oli olla lapsen kanssa kotona kuin saada duunailla omiani (vaikka se sitten tarkoittikin järjetöntä pennin venytystä, hintojen vahtaamista ja omista menoista ja harrastuksista tinkimistä,). Nyt taaksepäin kun katsoo, niin se aika on lyhyt ja menee äkkiä Smile Nykysellään miulla on kotona jo järjestyksessä toinen tanko, ja tunneillakin varaa käydä (hmm, kun jostain vielä löytyis sitä aikaa.. lol! )

Jos tunneilla käymiseen ei ole varaa, mikset kävisi kokeilemassa sen verran että tiedät onko tää sun laji. Jos ihastut, niin osta tanko kotiin - halvimmillaan (Anti-Shop) sen saa reilulla 10x kortin hinnalla. Joku opetus dvd siihen vielä, niin pääset jo hyvin treenaamisen alkuun. Ja kannattaa kuulutella josko löytyis treenikaveria jostakusta jo tankoilua harrastavasta, sillaikin oppii paljon ku treenailee toisen kanssa Smile

Joka tapauksessa, toivon että pääset tähän mahtavaan harrastukseen kiinni tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin. Ja ihanaa kotiäitielämää siulle toivotan myös - nauti lapsestasi ja ajasta hänen kanssaan, sitä ei mikään ikinä korvaa Smile I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 9:20 pm

Mulle ei ole väliä haluaako joku olla lapsensa kanssa kotona vaikka kouluikään asti vai laittaako lapsen päiväkotiin heti kuin mahdollista,se on jokaisen oma valinta. Mutta jos rahat ei tunnu riittävän niin sitten on vaan karsittava jostain.

En ajatellutkaan että kaikki äidit olisivat samanlaisia, mutta äitiyslomaan vetoaminen on mun mielestä vähän huono peruste erityisalennuksille. Olisko myös työttömät, lomautetut ja matalapalkkaiset oikeutettuja alennuksiin? Onko äidit etuoikeutettuja?

Anyways, tervetuloa mahtavan harrastuksen pariin Smile Toivottavasti löydät sulle parhaiten sopivan koulun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tsudy
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 93
Location : Vantaa
Registration date : 06.04.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 9:51 pm

Itse kun aloitin tankotanssin, kävin yhdellä tunnilla (kertamaksulla) kummallakin koululla, ennen kuin valitsin sen, joka tuntui enemmän omalta. Siten ei tarttenu heti investoida siihen kausikorttiin ja oli vähän varmempi se valinta kun oli käynyt kummassakin edes kerran. Very Happy Toki kerta ei vielä koko totuutta kerro, mutta jotain osviittaa kuitenkin antaa. Ja vielä parempi jos pystyy käymään vaikka parilla kertamaksullisella tunnilla kummassakin ennen päätöstä...
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 10:02 pm

karti kirjoitti:

En ajatellutkaan että kaikki äidit olisivat samanlaisia, mutta äitiyslomaan vetoaminen on mun mielestä vähän huono peruste erityisalennuksille. Olisko myös työttömät, lomautetut ja matalapalkkaiset oikeutettuja alennuksiin? Onko äidit etuoikeutettuja?

meillä tampereella ainaki ON työttömille alennus noista korteista........
et ei se nyt ihan mahdoton juttu kuitenkaan ole ja on siis olemassa ainaki jossain Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 10:15 pm

^ ai, toihan on hienoa! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
FemmeFatale
intermediate inverter
intermediate inverter
FemmeFatale


Viestien lukumäärä : 166
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 25.09.2008

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeKe Toukokuu 26, 2010 10:18 pm

Sama tääl Oulus Sulavalla on myöskin alennus työttömille.
Takaisin alkuun Siirry alas
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeTo Toukokuu 27, 2010 5:28 am

No mut sehän on hienoa että työttömät saa jossain alennusta Smile Enpä tiennytkään tollasesta, hieno juttu!
Mun pointti oli kumminkin että ehkä sitä alennusta ei voi ihan kaikille antaa kuitenkaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitimeTo Toukokuu 27, 2010 4:08 pm

tasuni kirjoitti:
Musta on hienoa että on kaksi koulua Helsingissä joilla on vähän eri painotukset, niin kaikki pääsee sellaisille tunneille, mistä tykkää.

Minustakin se on tosi hienoa! Vähän ehkä tyhmä kysymys, mutta mitkä ovat nämä eri painotukset? RtP:lla enemmän tanssia, vai? Onko tekniikkatunneissa paljon eroa? Toki ne vaihtelee aina ohjaajan mukaan, mutta onko niissäkin jokin erityinen painotus? Pitäis mennä vain itse kokeilemaan, mutta silti olis kiva tietää vähän etukäteen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Rock the pole vs. pole 4 fit Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rock the pole vs. pole 4 fit
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 5Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Pole4fit
» Rock The Pole Ballet tunnit
» mukavin ope rock the pole.ssa??
» Rock the Pole vastaa haasteeseen!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: