Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Rock the pole vs. pole 4 fit

Siirry alas 
+43
katwalk
LaraK
Jenni
angela
Arietta
annnika
npeltoni
-R-
Päivi
Herkkupurkki
nipsu27
Jenni H
vilionkka
Jassi
Miia
nasu
merri
Farang
nekuliini
Goldie
Ewy
Assi
noora
tankomau
Johanna
tiko
Mortianna
Pancake
Cayanne
Lotta.
FemmeFatale
wilmiina
Tsudy
Sanni
karti
Sonja
tasuni
hemuliini
sluippa
siru
hansi
Iina
|tara|
47 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeTo Toukokuu 27, 2010 4:13 pm

mun mututuntuma on se että rtp painottaa tanssia vähän enemmän ehkä mutta kyllä fitillakin on tanssitunteja. Oon myös huonannu että temppukatalogissa on pienenpientä eroa koulujen välillä (en kyllä osaa spesifisti sanoa, että mitkä nimenomaiset temput..
Takaisin alkuun Siirry alas
Cayanne
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 04.06.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeTo Toukokuu 27, 2010 8:28 pm

En oo huomannut mitään koulujen välisiä eroja normaalien tekniikkatuntien painotuksissa. Suuntaukset tulee ehkä paremmin esille muussa tuntitarjonnassa. Tekniikkatuntien sisältö riippuu enemmän ohjaajasta kuin koulusta. Ei auta kuin käydä kokeilemassa ja etsiä se ohjaaja, kenen tunneilla viihtyy parhaiten. Molemmissa kouluissa on ihania ohjaajia I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 28, 2010 8:16 am

No tän talven ajan ainoastaan RTP:llä on ollut pyörivät tangot, ja esim. minä opetan 90%:sti vain pyörivällä nykyään. Mutta tää näkyy lähinnä tasoilla 3 ja 4. Nyt P4F:llekin on tulossa pyöriviä. P4F:llä on enemmän sirkustyyppisiä juttuja ja akrobatiatunteja, ja RTP:llä enemmän koreografioita (myös tekniikkatunneilla, ainakin minä ja laura ja oona ollaan teetetty freestyle- ja ohjattuja koreoita) ja siis tanssillista lähestymistapaa Smile.

Tämä on minun käsitykseni, korjatkaa jos olen väärässä!
Takaisin alkuun Siirry alas
siru
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 42
Registration date : 26.10.2008

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 28, 2010 9:31 am

Pienenä korjauksena tasunin kommenttiin; Pole4Fitillä on jo 2 pyörivää tankoa. Smile Niiden lisäksi myös kumipäällysteinen tolppa, jolla harjoitellaan ihan erillisillä tunneilla.

Verrata en taaskaan osaa kun ei ole kokemusta molemmista kouluista mutta ainakin p4f:llä on monipuolistunut tuntitarjonta eli normaalien tekniikkatuntien lisäksi löytyy tankokoreografiaa, lattiakoreografiaa (tässä myös pyörähdyksiä) ja myös niitä tasunin mainitsemia akrobatiapuolelle painotettuja tunteja ja kaikkea muuta. Kesällä esim hooppitunteja!

Niin kun kaikki muutkin ovat sanoneet: kannattaa käydä muutamalla tunnilla molemmilla kouluilla niin löytyy se mikä itseä enemmän miellyttää. Mitä useamman opettajan tunnilla käy kokeilemassa sen parempi. Kaikilla opettajilla on kuitenkin se oma tyyli mikä suurimmaksi osaksi määrää sen "millaista" tunnilla on. Very Happy Molemmilla kouluilla on varmasti pätevät opettajat.
Takaisin alkuun Siirry alas
|tara|
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 25.05.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 28, 2010 12:32 pm

tasuni kirjoitti:
No tän talven ajan ainoastaan RTP:llä on ollut pyörivät tangot, ja esim. minä opetan 90%:sti vain pyörivällä nykyään. Mutta tää näkyy lähinnä tasoilla 3 ja 4. Nyt P4F:llekin on tulossa pyöriviä. P4F:llä on enemmän sirkustyyppisiä juttuja ja akrobatiatunteja, ja RTP:llä enemmän koreografioita (myös tekniikkatunneilla, ainakin minä ja laura ja oona ollaan teetetty freestyle- ja ohjattuja koreoita) ja siis tanssillista lähestymistapaa Smile.

Tämä on minun käsitykseni, korjatkaa jos olen väärässä!


Eli siis molemmissa kannattaa käydä jos haluaa monipuolisesti lajia Smile)
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 28, 2010 1:13 pm

Joo, ellei jompikumpi tyylilaji houkuttele enemmän Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pancake
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Location : Jyväskylä
Registration date : 30.12.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Toukokuu 31, 2010 12:19 pm

minäkin tykkään molemmista paljon. Kyllähän se kirpaisi opiskelijabudjetilla ostaa 10 kerran kortit molempiin paikkoihin, mutta ainakin mulla noi kortit aika kauan kestääkin, kun sillon tällön käyn vähän vuorotellen molemmilla kouluilla. Nää on ihan makuasioita hyvin pitkälle... esim. ite pidän Fitin pukkaria jotenki viihtyisämpänä vaikka se aika pieni onkin Smile RTP on kivasti keskustassa ja Fit lähellä mun koulua. Tosiaan Fitillä ehkä hiukan enemmän sirkustelua, että ihan mukavaa vaihtelua käydä molemmissa. Itsellänikin oli aikeena valita jossain vaiheessa se mieluisampi, mutta ainakaan vielä en ole kyennyt tekemään päätöstä suuntaan tai toiseen kun molemmat on hyviä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
|tara|
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 25.05.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Toukokuu 31, 2010 6:43 pm

Huomenna meen kokeilemaan fitille Wink Saa nähdä mitä siitä tulee, jos edes löydän perille kun en täällä helsingissä osaa vielä oikein kulkea Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Toukokuu 31, 2010 6:46 pm

Sinne on vähän vaikea löytää kyllä Wink Suosittelen esitutkimista Eniron helikopterikuvien avulla, ja pole4fit-ketjun lukemista, sielä jossain on kirjalliset ohjeet miten koululle mennään. Very Happy Tai jos soitat koululle suunnistaessas, sieltä varmasti neuvotaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
tiko
intermediate inverter
intermediate inverter
tiko


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 48
Location : Helsinki
Registration date : 03.02.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Toukokuu 31, 2010 10:38 pm

Matkan varrelta löytyy muutama kylttikin avuksi... jos aseman suunnalta tulee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Kesä 01, 2010 7:16 am

Mä löysin aikanaan perille oikein helposti kun oli nettisivujen ohjeet auki kännykässä ja tuli kylttejä vastaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
|tara|
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 25.05.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Kesä 01, 2010 6:54 pm

Mielipide pole 4 fitistä ensimmäisen kerran jälkeen.
Paikka oli hieman 'pelottavassa' paikassa, ja 'kellarissa', mutta se toi jonkinlaista tunnelmaa siihen
Wink Pukkari oli pieni, mutta jos jaksaa esim. tunnin jälkeen vähän odottaa että pahin ruuhka menee ohi niin ok. (tai pukeutuu niin että vetäsee siihen vaatteet vaan päälle ja on valmis lähtemään). Ainakin oli siistiä!
Opettaja oli mukava, ja auttoi!
Jotkut toiset oppilaat katsoivat ylimielisesti muita ("ei toi osaa"), mutta viis me niistä Very Happy Itse yritin keskittyä omaan suoritukseeni, ja mallia katsoin opettajasta en toisista (en halua oppia toisten mahdollisia virheitä).
Tilat on pienet, mutta ei siitä mitään ongelmaa ollut, sopu sijaa antaa!
Rankka tunti, paikat nirhautuneena hymy naamalla seuraavaa tuntia varaamaan Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Kesä 01, 2010 7:58 pm

En mä oo huomannu tommosta inhottavaa tuijottelua Fitillä. Mä taidan kyllä ite katella aika paljon muiden tekemisiä. Kun näkee miten muut tekee voi oppia jonkun jipon. Idea
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 02, 2010 6:56 am

Aika outoa tuollaiset ylimieliset katseet. Tai ehkä (toivottavasti) olet vain tulkinnut ne väärin.
Kyllä mäkin tunneilla keskityn lähinnä omaan tekemiseen, mutta kun pieniä hengähdystaukoja on välillä pakko pitää, niin katselen kyllä jonkun verran, miten muilla sujuu ja saatan kehua ja kommentoidakin jotain. Tosin alkeistunneilla saattaa olla vähän eri meininki, kun suurin osa ei tunne vielä toisiaan. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 02, 2010 8:03 am

Oho, toivottavasti olet todellakin tulkinnu väärin katseet. Mä en ole edityneiden tunneilla kyllä huomannu mitään tollasta. Meitä on niin pieni ryhmä, että kyllä me kaikki ollaan kavereita keskenämme ja autetaan toisiamme aina tarpeen vaatiessa. Ehkä siellä alkeistunnilla vaan jännittää enempi niin luulee kaikkea kyttäystä kyttäykseksi.

mä tykkään fitillä kyllä erityisen paljon korkeasta huonekorkeudesta ja ISOSTA salista Smile Pukkari on pienehkö, mutta ei se oo koskaan mua haitannu. Plussaa vielä siitä, että siellä on pojille ihan oma pukkari Smile


cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 02, 2010 5:47 pm

Missä on Fitin poikien pukkari? Smile Onks se se pieni huone toimistoo vastapäätä vai mikä? Ihan mielenkiinnosta...


Edit. Mäkään en oo huomannu koskaan en Fitillä enkä RTPllä mitään ylimielisiä katseita, ehkä tulkitsit väärin tai sitten kyseessä on aika hölmö tyyppi jos pitää toista huonompana kun ei osaa jotain liikettä.. Oppimaanhan sinne on menty!
Takaisin alkuun Siirry alas
|tara|
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 25.05.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 02, 2010 5:59 pm

Toivottavasti olen tulkinnut katseet väärin. Tosiaan kaikki muut olivat kavereiden kanssa tunnilla ja minä yksin ensimmäistä kertaa niin tulihan siinä vähän ulkopuolinen olo.. Mutta onneks en välitä sellasesta, harrastamaan ja oppimaan sinne menin, en seurustelemaan Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 02, 2010 6:12 pm

mäkin menin aikoinani yksin tunnille ja oli aika karseet ekat tunnit kun en osannut MITÄÄN ja musta tuntui että kaikki varmaan kattoo että vähän toi on huono ja avuton.. ei ne varmaan oikeesti mutta siltä musta tuntui. siitä selvittiin sillä että vaan sitkeesti jatkoin tunneilla käyntiä=) tsemppiä!
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 02, 2010 6:50 pm

karti kirjoitti:
Missä on Fitin poikien pukkari? Smile Onks se se pieni huone toimistoo vastapäätä vai mikä? Ihan mielenkiinnosta...

Juu, se pieni huone missä on suihku. Kyllä sitä saa tytötkin käyttää sillon ku ei uule poikia näkyvissa Smile


cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
noora
basic spinner
basic spinner
noora


Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 42
Location : rööperi
Registration date : 04.08.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeLa Kesä 05, 2010 12:32 am

Mä kyllä kannatan sitä alennusta varusmiehille.. todellaki cheers
Mä oon huomannu että eri opettajien opetustyylit ja liikkeetkin vaihtelee aika paljon. Mitä edistyneemmille tunti on tarkoitettu, sitä suurempia eroja opetustyylissä. Ja joskus musta on kiva kun oppilas näyttää mun opettamasta liikkeestä jonkun toisen opettajan version, niin siitä saa itsellekin jotain pientä uutta. Meissä opettajissa on muutenkin hirveesti eroja, joten jos jonkun kanssa ei synkkaa, niin kokeilkaa toista maikkaa, voi olla ihan eri fiilis. P4F:llä en oo käyny vaikka mieli olis tehny. Olis kiva testaa niin korkeet tangot treeniympäristössä, koska tällä hetkellä korkeella ollaan käyty tiikerin tangoilla ja siellä ei tuu paljon mitään kikkailtua varsinkin jos on pari viskiä alla drunken
Mä kävin ekaa kertaa tampereella osc-iltana ja näin Iinan salin, mikä mun mielestä oli paras minkään lajin treenipaikoista mitä oon harrastanu. Tosi kauniit ja kotoisat tilat ja ihanan korkeat tangot.. Mut tampereelle tulee turhan pitkä treeni matka Rolling Eyes
Mä ainakin oon tykänny olla rtp:llä ja ihan täysin mun ihanien oppilaiden ansiosta <3. Näin työntekijänä pidän sitä oikeesti kivana paikkana vaikka onkin perseestä että tuntien peruutukset tulee usein keskellä yötä tai viime tingassa tai ei tuu ollenkaan, mut se on perseestä myös meille opettajille. Siihen auttaa se että oppilaat ilmoittautuu tunnille viimeistään edellisenä päivänä ainakin aamutunneilla.
Mun mielestä koululla siivotaan iltaisin ja aamulla on ihan kohtuullisen siistiä paria notkausta lukuunottamatta, mutta en tiedä onks illalla sit niin paljon jengiä että roskikset täyttyy vai mikä. Mut kaikissa kouluissa on varmasti huonot puolensa vaikka yleisesti onkin paljon hyvää. Kukaan meistä ei todellakaan ole täydellinen.
Ehkä sen ei ole niin suuresti väliä missä harrastaa vaan pääasia että harrastaa. Kun löytää tatsin treenamiseen, kivan maikan ja sen hyvän fiiliksen onnistuneiden treenien jälkeen ei euron parin hintaerolla tai kulkeeks dösällä pysäkin vai kaks ole niin suurta merkitystä enää.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://Rock the Pole - Tankotanssi http://www.rockthepole.fi
|tara|
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 25.05.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Kesä 07, 2010 2:14 pm

Onko kenelläkään kokemusta fitin Hoop4fit tunnista? En löydä mistään tietoa mitä tunti pitää sisällään..
Takaisin alkuun Siirry alas
Assi
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 37
Registration date : 18.05.2008

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Kesä 07, 2010 2:33 pm

Heippa Tara!

Kopioin sinulle uutisistamme tietoa Hoop-tunneista. Lisäämme tunnin tuntikuvauksiin mahdollisimman pian.
Tunteja opettaa Elina ja koulullamme on vanteita riittävästi kaikille.

Hoop dance eli vannetanssi on monipuolinen ja mukaansatempaava uusi tanssiliikuntamuoto. Vannetanssissa yhdistellään temppuja ja tanssia oman kehon liikkeeseen. Nostat huomaamattasi hien pintaan sekä kohotat kuntoasi ja itseluottamustasi. Hoop dance sopii kaikille!

Vannetanssin avulla vahvistat lihaksiasi, parannat verenkiertoasi ja voit polttaa jopa 600 kilokaloria tunnissa. Samalla kehität tasapainoa, rytmiä ja lisäät notkeutta sekä virkistät mieltäsi. Vannetanssin aloittaminen ei vaadi mitään erityistaitoa eikä aikaisempaa liikunnallista taustaa.

Tunneilla opetellaan pyörittämään hulavannetta vartalon eri osissa ja tehdään pieniä temppuja.
Superhauska kesälaji, kannattaa käydä ainakin kokeilemassa. sunny

Terkuin, Assi
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeSu Kesä 13, 2010 8:47 pm

Mitenköhän on noiden tekniikkatuntien tasojen kanssa? Fitillä kehotettiin menemään jo kakkostunneille, mutta vastaako nuo toisiaan niin, että voisin mennä RTP:llakin kokeilemaan tek2-tuntia vai mennä vaan reilusti tek1-tunneille varmistamaan asia?

Ja sitten tuosta tanssillisuus-asiasta. Vääntäiskö joku vielä rautalangasta, että oonko täysin solmussa RTP:n tekniikkatunneilla, jos oon kaiken koreografisen suhteen aivan onneton?
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Kesä 14, 2010 8:24 am

Mun kokemuksen mukaan tasot ovat samanlaiset RTP:llä ja Fitillä. Eli hyvin voit mennä tek2:seen. Eikä RTP:n tekniikkatunneilla tehdä koreografiaa. Tanssi/koreografiatunnit on erikseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Kesä 14, 2010 8:36 am

Paitsi ainakin Lauran ja mun tekniikkatunneilla tehdään. Hiukkasen. Ei vaikeaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rock the pole vs. pole 4 fit
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Pole4fit
» Rock The Pole?
» mukavin ope rock the pole.ssa??
» Rock the pole uudet workshopit

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: