Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Rock the pole vs. pole 4 fit

Siirry alas 
+43
katwalk
LaraK
Jenni
angela
Arietta
annnika
npeltoni
-R-
Päivi
Herkkupurkki
nipsu27
Jenni H
vilionkka
Jassi
Miia
nasu
merri
Farang
nekuliini
Goldie
Ewy
Assi
noora
tankomau
Johanna
tiko
Mortianna
Pancake
Cayanne
Lotta.
FemmeFatale
wilmiina
Tsudy
Sanni
karti
Sonja
tasuni
hemuliini
sluippa
siru
hansi
Iina
|tara|
47 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeMa Kesä 14, 2010 9:36 am

Eikä kovin moni muutenkaan oo koreografiassa luonnostaan hyvä, mutta kun sitä sitkeesti käy tekemässä niin kehittyy väkisinkin Smile Nekin, jotka on "luonnostaan hyviä" on useimmiten vain harjoitellut pidempään.

Nim. tankokoreossa pysyn hyvin tahdissa mutta jazzissa oon yhä aina eri suunnassa kuin muut Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeMa Kesä 14, 2010 10:02 am

Kiitos kovasti vastauksista! Nyt on jo pakko rohkaistua ja mennä kokeilemaan myös RTP:n tunteja Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeLa Heinä 10, 2010 10:24 am

Olen nyt viimein saanut käytyä molemmilla kouluilla tutustumassa.

Rtp:llä kävin Oonan workshopissa, joten opetuksesta yleensä en voi sanoa mitään. Workshop oli kiva, samoin tilat, mutta vastaanotto (Oonaa lukuunottamatta) studiolla oli hyvinkin nihkeä, en ainakaan tuntenut itseäni tervetulleeksi. Toivottavasti sattui vain olemaan poikkeustilanne, pitää tulla joskus uudestaan käymään.

Pole4fitillä kävin eilen tunnilla. Siellä myös tilat oli hienot ja opetus hyvää. Vastaanotto oli tosi mukava; heti tervehdittiin, ohjattiin, minne mennä jne. Tuli tervetullut olo ja muutenkin meininki oli rento ja kaikinpuolin kiva. Tykkäsin itse tunnista ja sen sisällöstä sekä opettajasta myös paljon.

Jatkossa varmaan tulen käymään molemmilla studioilla sen mukaan, miten ehdin ja täytyy toivoa, että alkukankeus Rtp:tä kohtaan haihtuu ajan kanssa. Pole4fitille en epäröi hetkeäkään mennä uudestaan, jäi kaikinpuolin niin hyvä mieli flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Goldie
intermediate spinner
intermediate spinner
Goldie


Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 18.02.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeMa Heinä 26, 2010 8:54 pm

Mulla ei ole kokemusta kuin rock the polesta Smile mutta

+ hyvä opetuksen taso ollut ainakin tähän asti
+ pyörivät x-polet
- epäsiistit tilat (vessat on usein likaisia, samoin lattiat ja koululla on usein bilejämiä, kun sinne menee maanantaisin)
- 24h perumisaika ennen tuntia on tosi hankala, koska yllättäviä menoja tuleee väkisinkin ( esim. 12h ois inhimillisempi)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeMa Heinä 26, 2010 8:56 pm

^Hahaa, sä oot muuten mun poikaystävän kaveri. Oon stalkannut facebookista Wink Laughing lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Goldie
intermediate spinner
intermediate spinner
Goldie


Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 18.02.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeMa Heinä 26, 2010 9:17 pm

Tiedän Smile treenattiin aikoinaan judoa yhdessä vuosia Smile ei tosin olla nähty päälle vuoteen! kerro terveisiä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeTi Elo 03, 2010 9:57 pm

Ainakin itse sain tähän mennessä parhaimman tolppatunnin ikinä pole4fitille. Leo on aivan mahtava opettaja. En ole ikinä oppinut yhdessä tunnissa niin paljon; uusia temppuja ja tekniikan hiomista. Yksin harjoitellassa pääsee kehittymään ikäviä maneereja. Nyt odotan sormet syyhyten, että pääsen kotiin omalle tolpalle harjoittelemaan pari juttua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeLa Tammi 22, 2011 10:19 pm

Tyhmä kysymys taas, mutta menköön. Pääseekö kummallekaan koululle treenailemaan itsekseen? Ohjatut tunnit on toki kivoja, mutta joskus olis kiva itsekseen treenata sellasia juttuja, joihin ei oo tunnilla jääny tarpeeks aikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Farang
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 19.11.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 2:12 am

Fitillä jäsenet on ainakin ennen päässeet pikkuhuoneeseen treenaamaan vapaasti koulun aukioloaikoina, huoneen ollessa vapaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
merri
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 16.01.2008

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 11:34 am

Pole4fitin jäsenet pääsevät tosiaan koulun aukioloaikoina treenamaan pikkuhuoneeseen. Mutta tällä hetkellä pikkuhuoneeseen tehdään pientä remonttia (peilit, tangot yms.) ilmoitamme uutisissamme kun pikkuhuone on taas käytössä.
Pole4fitin move! tunneilla on mahdollisuus treenata itsenäisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 11:41 am

merri kirjoitti:
Pole4fitin jäsenet pääsevät tosiaan koulun aukioloaikoina treenamaan pikkuhuoneeseen. Mutta tällä hetkellä pikkuhuoneeseen tehdään pientä remonttia (peilit, tangot yms.) ilmoitamme uutisissamme kun pikkuhuone on taas käytössä.
Pole4fitin move! tunneilla on mahdollisuus treenata itsenäisesti.

Jippii! Move!-tunneille siis rempan valmistumista odotellessa bounce Kiitos kovasti vastauksista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeTo Helmi 10, 2011 11:51 pm

Kävin ekalla tunnilla rockthepolella ja tykkäsin kyllä Lauran opetuksesta ja opeteltavista asioista tosi paljon, mutta ei jessus niitä tankoja!!! En muista, missä täällä aiemmin niistä keskusteltiin, mutta nyt rockthepolelle uudet tangot ja äkkiä. Mua suoraan sanottuna vähän jopa ketutti, että mut asiakkaana laitetaan tekemään tangolla, jossa ei ole pienintäkään pitoa jäljellä. Ja uskaltaisin väittää, ettei ole musta kiinni, sen verran monenlaisilla tangoilla on tullut tehtyä, eikä koskaan ennen ole pelottanut tehdä jotain kaksosta (!), kun pitoa ei vaan ole!

Mutta Lauralle kiitokset ihanasta opetuksesta I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimePe Helmi 11, 2011 8:58 am

^No oon kyllä ihan samaa mieltä! En ole RTP:n tankoja käynyt (vielä) kokeilemassa, mutta muistaakseni tuolla Motivaatiopula-ketjussa niitä moni kommentoi. Mun mielestä on jo huonoa asiakaspalvelua ja asiakkaan aliarvioimista, jos tunneilla joutuu olemaan suunnilleen kuunteluoppilaana, kun tangoissa on niin huono pito, että mitään ei voi eikä uskalla tehdä. Sitä paitsi ei ne tunnit ihan ilmaisia ole. Itse tässä arvon, menenkö niitä kokeilemaan vai treenaanko kotona siihen asti, että sinne saadaan uudet tangot. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Tsudy
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 93
Location : Vantaa
Registration date : 06.04.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimePe Helmi 11, 2011 10:58 am

Minä oon kans miettinyt että viittiikö tuonne RTP:lle nyt mennä jos kerran tangot on noin huonossa kunnossa. Toivottavasti ainakin joku täällä foorumilla sitten kertoo heti kun on tietoa koska tangot ollaan uusimassa tai kun ne on uusittu... Ei kyllä huvittais maksaa siitä ettei pysty oikein mitään tekemään. Mä kun viimeks kävin yli kuukausi sitten siellä niin ajattelin et vika on mussa, kun ei oikein mikään kunnolla onnistunut niistä, jotka aiemmin oli ollut ihan helppoja liikkeitä. mut lohdullista et vika olikin mitä luultavimmin tangossa...
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimePe Helmi 11, 2011 11:50 am

Mä on varman ainoo, joka ei oo huomannut niissä tangoissa mitään ongelmaa. Johtuu ilmeisesti siitä että tungen jalkani täyteen pitoapua tangolla kuin tangolla. Sain tosin rtp:n tangosta mighty gripin kanssa reiteeni sellasen "paloarven" joka on kesänyt varmaan kolme viikkoa. Semmosia ei oo ennen näkynyt. En sit tiedä jothtuko niistä tangoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimePe Helmi 11, 2011 12:56 pm

Mighty grippiä jalkoihin? Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimePe Helmi 11, 2011 1:02 pm

Nimenomaan. Tite grippiä käsiin.
Mitä muutakaan jalkoihin voi laitta? Gorilla goldista ei oo mulla ainakaan mitään muuta kuin haittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimePe Helmi 11, 2011 1:12 pm

Itac toimii ainaski mulla jaloissa, mighty grip ei taas toimi mulla missään kun puskee hiki läpi sieltä aika nopeesti. Mutta en oo tosiaan koskaan kuullu että sitä voi ees laittaa jalkoihin, kun on semmosta jauhoa.
Hyvä jos sulla toimii! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimePe Helmi 11, 2011 3:55 pm

Mulla toimii Mighty Grip sekä jaloissa että käsissä. Yleensä taputtelen sitä säärten sisäosiin ja polvitaipeisiin ja johan tulee hyvä pito.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimePe Helmi 11, 2011 4:09 pm

Mä laitan mighty gripit suoraan tankoon. Alkaa ne kuluneetkin kohdat pitämään rtp:n tangoissa..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Goldie
intermediate spinner
intermediate spinner
Goldie


Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 18.02.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Helmi 16, 2011 2:59 pm

RTP voisi ainakin tarjota tunneilla noita grippiapuja oppilaille ilmaiseksi, koska tekeminen käy jo pelottavaksi. Muutenkin tunnit ovat jo tosi kalliita ja harmittaa, jos ei saa rahoilleen vastinetta ja pitää ostaaa vielä päälle kauhea kasa grippiapuja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jassi
intermediate spinner
intermediate spinner
Jassi


Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 08.07.2008

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeSu Helmi 20, 2011 7:49 pm

Goldie kirjoitti:
RTP voisi ainakin tarjota tunneilla noita grippiapuja oppilaille ilmaiseksi, koska tekeminen käy jo pelottavaksi.

Ja sitten olisikin kaikilla kivasti joku allergiareaktio, kun kaikki lähmivät samoilla aineilla (esim Gorilla gold-pyyhkeillä) itseään. Hyih! Ja kun jokaisen iho on erilainen, esim. mulla ei Itac toimi, narisee ja vääntää vain ihon rullalle. Eiköhän jokainen voi omat aineet hommata, kun tietää mitä tarvitsee.

Ongelma RTP:n tangoissa on tällä hetkellä se, että ne ovat vanhanmallisia X-poleja, ja nykyisin ei saa varaosia kuin vain X-pertteihin (jotka eivät sitten ilmeisesti ole taas niin kestäviä, kuin vanhat). Go figure. Itse en oikeastaan enää treenaa ollenkaan ilman grippiapuja (jos nyt kerrankin saa apuja jostain, niin todellakin käytän Wink ) niin ei mua ole haitannut. Silloin kun itse aloitin, niin ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa esim. käsien hikoamiseen kuin käsien pesu ja kuivaaminen, niin kaikki gripit ovat enemmän kuin tervetullut apu. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
vilionkka
intermediate inverter
intermediate inverter
vilionkka


Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 08.03.2009

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 12:25 pm

Goldie kirjoitti:
RTP voisi ainakin tarjota tunneilla noita grippiapuja oppilaille ilmaiseksi, koska tekeminen käy jo pelottavaksi. Muutenkin tunnit ovat jo tosi kalliita ja harmittaa, jos ei saa rahoilleen vastinetta ja pitää ostaaa vielä päälle kauhea kasa grippiapuja.

Koululla on Mighty Grippiä ja iTac2-pitoaineita pyörinyt nyt yleisessä käytössä tässä talven ja pakkasten vuoksi. Gorilla Gold ei välttämärrä tosiaan sovellu yhteiskäyttöön...
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenni H
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni H


Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 20.02.2011

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeSu Helmi 27, 2011 8:13 am

Tietääkö kukaan montako oppilasta pitää nykyään olla RTP:n tunille ilmoittautuneena, että tunti pidetään? Luulin, että se oli jossakin vaiheessa kolme, mutta nyt niitäkin tunteja on peruttu, joissa on ollut kolme osanottajaa ilmoittautuneena.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/jenni.heik
nipsu27
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 04.03.2010

Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitimeSu Helmi 27, 2011 10:14 am

Minäkin olen pitänyt taukoa RTP:llä treenauksesta juuri tankojen takia. Pole4fitillä olen nyt käynyt muutaman kerran, pidän heidän tangoistaan ja siirryn todennäköisesti kokonaan sinne asiakkaaksi. RTP:n tangoissa ei tosiaan ole enää mitään pitoa. Minulla on nikkeliallergia, joka puhkeaa aina RTP:n tunnin jälkeen. Sisäreidet ja polvitaipeet ovat täynnä ihottumaa. Omalle tangolla (x-pole) ihottumaa ei tule, koska tanko on hyvässä kunnossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vs. pole 4 fit   Rock the pole vs. pole 4 fit - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rock the pole vs. pole 4 fit
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Pole4fit
» Rock The Pole?
» mukavin ope rock the pole.ssa??
» Rock the pole uudet workshopit

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: