Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?

Siirry alas 
+10
annukka
Ashta
kristalli
Sanni
FaeryMe
tinga1911
Iina
Miia
AdminSusie
tasuni
14 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 1:43 pm

Hei kaikki,

polttareiden takia suunnittelemani pole jam voisi lauantaina 5.4. alkaa vasta klo 18. Jos se on teille pitkämatkalaisille liian myöhään, sunnuntaisin voisin koulun tiloja käyttää seuraavasti: 6.4. klo 17 eteenpäin, 30.3. ja 20.4. kokonaan tyhjät sunnuntait.

Miten teille kauempaa ehkä tuleville sopii? Pääkaupunkiseudulla asuville käy varmasti mikä vain.
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 1:44 pm

elkää nyt kamalasti niitä päiviä muutelko kun mä olen varannut loman suomeen 4-7.4 Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 1:47 pm

En haluaisi muuttaa, mutta polttareita kuulemma on tunkenut tuolle lauantaille ihan älyttömästi. Mutta jos sä tulet irlannista asti niin ehkä se lauantai 18 eteenpäin on edelleen hyvä? Eihän se haittaa ketään muuta kuin ehkä tampereelta tulevia, jotka joutuu sitten yön pimeydessä ajelemaan/junailemaan elleivät jää helsinkiin yöksi.

Mulle käy kyllä edelleen lauantai 18 eteenpäin. Ehkä me pidetään se?
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 1:50 pm

kai tuo sunnuntaikin on hyvä, jos silloin on enemmän vapaata. kunhan ette siirrä toiselle viikonlopulle Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 1:55 pm

Joo ei siirretä. Mä en usko että yks tunti lisää aikaa sunnuntaina on yhtään parempi, koska silloin taas on paine lähteä aikasemmin pois kun seuraava päivä on työpäivä. Mä ehdotan että pidetään se lauantai klo 18 alkaen. Sehän on periaatteessa aivan asiallinen aika mille tahansa tapahtumalle, eikö?
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 1:57 pm

Joo se on hyvä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 2:00 pm

Mun puolesta hyvä, tohon aikaan saatan vielä ehtiäkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 2:10 pm

Okei eli koska tampereella, irlannissa ja helsingissä ollaan samaa mieltä niin sovitaan näin. Siis lauantai 5.4. klo 18 alkaen!

Jotta osaan varautua ostamaan keksiä ja sipsiä ja skumppaa sopivasti, olisi hienoa jos näin lähempänä ajankohtaa voisitte ilmoittaa suunnitelmistanne eli oletteko tulossa. RTP:ltä on tulossa todennäköisesti 5-10 oppilasta, puheiden ja listaan nimensä kirjoittaneiden mukaan. Mun oppilaat on luvanneet esittää yhen koreografian. Olen pyytänyt olhaa ja mariaa esiintymään kanssa, mutta katsotaan miten ehtivät. Loppuaika sitten hengataan, treenataan ja jutellaan. Jos tamperelaiset (tai muut??) haluatte jotain esittää niin olisi tietysti ihan mielettömän kiva. Nekuliini olis ihan ehdoton jos tänne päin jaksaa lähteä...? Täältä foorumilta jos tulee muutama ihminen, niin semmonen sopiva 10-15 hengen miittiporukka saadaan kasaan! Ihan hirveän kiva tavata Susie sieltä kaukaa ja kaikki tamperelaiset jotka kynnelle kykenee!
Takaisin alkuun Siirry alas
tinga1911
intermediate inverter
intermediate inverter
tinga1911


Viestien lukumäärä : 106
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 17.01.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 4:02 pm

Tämäkin ujoilija voi ehkäpä uskaltautua mukaan, jos kyyti järjestyy. Saan myös majapaikan itselleni helposti, kun kavereita ja tuttuja asustelee sielläpäin paljon, joten yöksi jääminenkään ei ole ongelma. Pitääpä kysellä jos vaikkapa Sarppa lähtisi kuskiksi... Muita Tamperelaisia kyydin tarpeessa? Jos saisi jaeskeltua nuo bensakulut, niin voisi olla varaa lähteä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/tinga1911
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 4:11 pm

Hienoa! Toistaiseksi siis foorumilista näyttäisi seuraavalta:

Tanja
Susie
missmia
tankotanssija (ehkä)
tinga
Takaisin alkuun Siirry alas
FaeryMe
intermediate spinner
intermediate spinner
FaeryMe


Viestien lukumäärä : 59
Registration date : 23.01.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 10:49 pm

tasuni kirjoitti:
Hienoa! Toistaiseksi siis foorumilista näyttäisi seuraavalta:

Tanja
Susie
missmia
tankotanssija (ehkä)
tinga



Hei mä yritän kaikkeni päästä mukaan kanssa, siis Riia. Pitää vaan säätää itsensä Suomeen ja Tampereelle ja lapselle hoitaja ja Helsinkiin....iisi piisi...
Takaisin alkuun Siirry alas
FaeryMe
intermediate spinner
intermediate spinner
FaeryMe


Viestien lukumäärä : 59
Registration date : 23.01.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 11:03 pm

tinga1911 kirjoitti:
Tämäkin ujoilija voi ehkäpä uskaltautua mukaan, jos kyyti järjestyy. Saan myös majapaikan itselleni helposti, kun kavereita ja tuttuja asustelee sielläpäin paljon, joten yöksi jääminenkään ei ole ongelma. Pitääpä kysellä jos vaikkapa Sarppa lähtisi kuskiksi... Muita Tamperelaisia kyydin tarpeessa? Jos saisi jaeskeltua nuo bensakulut, niin voisi olla varaa lähteä.



ja siis joo kyyti vois kelvata, vaikka junallakin pääsee kyl hekposti. Mun pitää lähtee Tampereelta varmaan ihan viime tingassa...Mutta mahdollisuuksien mukaan??
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 06, 2008 11:36 pm

Nytpä näyttäisi siltä, että taitaisin minäkin päästä Smile Jos vaan ei sairastu lapsi taikka lapsenvahti.. So, count me in!
Takaisin alkuun Siirry alas
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimePe Maalis 07, 2008 12:26 am

Mä tuun kanssa! Samalla varmuudella kun kaikki lapselliset. Voi siis laskea mukaan!

cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimePe Maalis 07, 2008 8:00 am

Okei eli nyt on

Tanja
Susie
missmia
tankotanssija (ehkä)
tinga
Riia
SanniS
kristalli

Hienoa!!! Kympin osallistumismaksu varmaan on OK jotta saan ostokset tehtyä ja maksettua lopuilla tilavuokraa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimePe Maalis 07, 2008 8:52 am

Musta tuntuu että mulla jää kyllä tää reissu väliin, tajusin just et mulla on jo 2 muuta viikonloppua huhtikuussa, jolloin täytyy reissata, tulee vähän liikaa kaikkea. Onneks meillä nyt on täällä tampereellaki sentää jamit, ni en ihan kaikkea missaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Minä ja   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimePe Maalis 07, 2008 1:05 pm

Hei,olen laittanut RTP:n ilmoitustaululla olevalle listalle nimeni,mutta ilmoitan itseni nyt myös täällä..Tulen mukaan isolla innolla bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimePe Maalis 07, 2008 3:57 pm

Kiva kiva!! Porukka kasvaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
tinga1911
intermediate inverter
intermediate inverter
tinga1911


Viestien lukumäärä : 106
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 17.01.2008

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimePe Maalis 07, 2008 6:04 pm

Kymppi kuulostaa oikein hyvältä Smile Nyt pitääkin sitten sopuilla se kuski.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/tinga1911
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 27, 2008 10:48 am

Hei taas kaikille pole jamiin tulijoille! Muistuttelen että jamit alkaa siis kello 18:15 (polttareiden pitäis päättyä klo 18 viimeistään, joten pistetään tuo vartti varoaikaa) lauantaina 5.4. eli ensi viikolla. Tällä hetkellä foorumilta on alustavasti mukana

Tanja
Susie
missmia
tankotanssija (ehkä)
tinga
Riia
SanniS
kristalli
annuuk

ja jo tällä porukalla saataisiin loistojamit aikaan. Mun oppilaita pitäisi olla muutama tulossa, ja olin elätellyt toivetta että nekuliini tulisi Pohjanmaalta? Yhdessä vaiheessa nekuliini puhuit että saattaisit suostua esiintymään...?? Onko vielä mahdollista...?? Cowgirl-rutiini olisi ehdoton! Esitykset eivät kuitenkaan ole illan pointti, vaan yhdessä treenaaminen ja tutustuminen. Esim. Susien toivoisin kovasti opettavan mulle kauniita fan kicksejä Very Happy !
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 27, 2008 11:11 am

Tässä vielä updeitattu ilmoitus jameista. Susie, toivottavasti OK että viittaan sun foorumiin kun tää ei näy muualla kuin täällä foorumilla Smile :


Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? HelsinginensimminenPolejamilta
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 27, 2008 12:07 pm

jee jamit lähestyy Very Happy ja tasuni olitko eilen vodassa? en ollut varma olitko sinä niin päätin pitää suuni supussa etten väärää henkilöä lähde nykimään hihasta..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 27, 2008 12:29 pm

Olin vodassa lyhyen aikaa, kävin katsomassa Lindan esitystä ja olin todella vaikuttunut! Mistä tunsit mut? Et tietääkseni ole mun tunnilla?
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 27, 2008 12:29 pm

Ja hei mua voi aina nykiä hihasta Very Happy !
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitimeTo Maalis 27, 2008 12:45 pm

En ole joo, mutta sun photobucketista joskus kuvia katselleena näytit tutulta ja ajattelin että mahdollisesti olet sinä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Sponsored content





Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?   Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole jam -päivä siirtyy, vai siirtyykö?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Pole Art 2009 - lippujen ennakkovaraus foorumilaisille
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: